Der var dog noget sødt over så uskyldig en fritidsinteresse det nu engang var. Han kunne godt forstille sig der, men det var også primært når man tog Aldamar væk fra hans position som fyrstesøn. Noget der var nemt når det kun var de to af dem sammen. Den anden side var dog noget han sikkert ville se meget mere af over de næste par dage.
Han smeltede lidt ind i det blide tag omkring hans skuldre, som alligevel prøvede at massere ham bare lidt. En lille brummen lød fra Fabian for at erkende at han havde hørt hvad Aldamar havde sagt, og smilet blev kun bredere som han mærkede kysset mod sin kind. Et smil han ikke rigtig kunne skulle, som de stadig kunne se hinandens ansigter i spejlet.
”Du har nu aldrig spurgt om du måtte,” sagde Fabian leende, og lagde sine hænder over Aldamars og lænede sig lidt tilbage i omfavnelse. ”Jeg kan nu godt lide at blive pillet i håret, så det er heller ikke fordi jeg vil sætte mig imod.” Hans blågrønne øjne funklede lidt, og i det her øjeblik, så føltes alting bare så nemt. Han prøvede om ikke andet at fange Aldamars blik i spejlet, men ellers gjorde han ikke meget mine for at rykke sig fra sin plads.