"Jeg er bare mig, så jeg kan umulig være så fantastisk"svarede hun imens hun løftede den højre hånd op til hendes ansigt. Strøg hånden igennem hendes hånd, hvorefter hun samlede benene lidt, og lagde hovedet på skrå. Den frie hånd lå nærmest livløst ned langs hendes side, og hun kom med nogle tunge og tilfreds åndedræt. Tegn på at hun helt sikkert havde nydt deres tæt samvær, og at have udnyttet sengen så godt den kunne. Selvom der nok også var andre måder at udnytte sengen på, så havde det være meget dejligt, at bruge sengen så meget som de havde brugt den på. Da hun kunne mærke det rolige kys imod hendes læber, holdte hun det lidt krævende, hvorefter hun måtte kigge lidt væk fra ham. Det lignede slet ikke hende, overhovedet ikke. Hun måtte tænke lidt, om hun virkelig nærmest skulle kaste sig mere og mere hen imod ham. Den lokkende og tiltrækkende halvdæmon, som hun enlig var blevet sendt ud for at dræbe. Men det endte ikke ligefrem med det, og Amy sukkede som hun kastede et blik på Tanto, før hun satte sig op. Skulede kort hen til flasken på bordet, fristen til at drikke lidt mere begyndte at tale til hendes krop og sind.
Heldigvis var hun ikke utrolig meget påvirket, så hun kunne vel godt tillade sig at drikke lidt mere. Bare lige et enkelt glas"Kvinden kommer til at hade mig...Sikkert ønsker at dræbe mig"mumlede hun som hun tænkte lidt, før hun efter få minutter rejste sig fra sengen. Strakte sig kort, som hun gik hen til bordet og hurtigt greb fat rundt om flasken. Hældte den smagfulde væske ned i hendes glas, og valgte også at hælde noget ned i hans glas. Hun løftede glasset op til munden, og satte flasken ned på bordet med den frie hånd. Ja kvinden ville sikkert dræbe hende, hvis Amy fortalte at halvdæmonen ikke var død. Hun sukkede dybt, som hun drejede sig hen imod det nærmeste vindue. Kiggede ud på regnen der fortsat væltede ned over hele det mørke kvarter"Jeg tror hun ønsker dig mere død end jeg, men jeg håber ikke hun har luret i krogene"sagde hun mistænksom, og lidt undrende som hun fik et tænkende udtryk på ansigtet. Hun stod afslappet, med glasset i den ene hånd, og den anden hvilende på den ene hofte.