Så... jeg ved ikke helt, hvor jeg skal starte og slutte, så jeg undskylder lige, hvis det bliver lidt rodet.
En hel masse er sket dette år. Imponerende nok taget i betragtning af, jeg har været indespærret halvdelen af det. Ingen Sunfall, ingen LARP og ingen pen&paper. Jeg har virkelig manglet sociale aktiviteter dette år. Til gengæld var det virkelig virkelig rart at se alle til KL-Jubilæet. I er virkelig alle fantastiske mennesker <3
Som de fleste ved, gik jeg fra min kæreste i marts, lige i starten af første nedlukning. I den forbindelse har jeg haft en del ranting i chatten, og selvom jeg normalt ikke nævner navne, vil jeg alligevel denne gang gøre en undtagelse. Que, Vuze, Xenwia, Nyxx, Jinx, Lux og Vejby: tak fordi I har gidet at bruge endeløse nætter på at høre på mit lort <3
Jeg ved, at han med høj sandsynlighed ikke kommer til at læse dette, men jeg vil også lige kaste en tak ud til Jason. Han reddede virkelig min røv i samme forbindelse. Magen til venner skal man sgu lede længe efter <3
Ali, Vejby og Helli: Det var virkelig rart at se jer i efteråret, da jeg lige var en tur forbi i efteråret i forbindelse med, Vejby var på Sjælland en tur. I er som altid herligt selskab <3
Krys: ærligt... tak for siden. Og tak for alle de uendelige timer, du har brugt på at svare på uendelige mængder af spørgsmål. Det er virkelig værdsat, at du har hængt i <3
Til resten af siden: tusind tak fordi I er jer, og tusind tak fordi der har været plads til alt mit brok og lort. Det er et helt specielt sted at være, og jeg kan ærligt sige, at det er det første sted, hvor jeg har følt, jeg er blandt ligesindede. I er alle sammen fantastiske <3
Det var ikke helt og holdent en glædesspam, men jeg kan ikke understrege, hvor glad jeg er for at kunne være her.
Det var lige alt, jeg havde for nu.
- Karen