Glædesspam v2

Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 24.12.2020 01:09
Det har glædet mig at jeg har svaret 30 tags i dag hvor i blandt 3 af dem har jeg oprettet. Nu håber jeg at kunne holde nivuet nede, og jeg har nogle gode måneder uden for mange stemmer, og PTSD'en der ikke fucker en op <3
Og så blev jeg glad over at Jinx havde skrevet positve ting om sære lille mig <3
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 24.12.2020 11:01
Karliene har fået udgivet et helt album omkring Anne Bonny, og det gjorde lige starten af min dag fantastisk (for jeg havde virkelig set frem til det) <3

Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 27.12.2020 17:28
Jeg satte et mål i starten af året på at nå at skrive 900 posts i år, og ikke nok med at jeg slog det mål 5 måneder inde i året, så jeg har i dag ramt 3000 ingame posts i år, hvilket bare bevidner om hvor meget amazing plot jeg har haft i år <3 (og hvor lidt liv jeg har haft xD)

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3575
karakterer

Alianne_ 28.12.2020 16:43
Jeg fik ENDELIG tegnet et profilbillede af Zirra, som jeg kan se mig selv være tilfreds med i lang tid! :D :D
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 01.01.2021 14:18
Nu ved jeg godt, at 2020 er afsluttet men jeg bliver liiige nød til at lave en sidste post i tråden her ;) 

For det kan jeg ikke undgå efter det her:

Jeg vågnede op for få timer siden, og bare blev super glad over, at se en af mine karakterer i karakterfokus (er aldrig sket før) det rørte mig helt vildt meget, og jeg blev utrolig glad plus det nu gør mig mega glad hvergang jeg ser Noire i karakterfokus hehe <3 
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 01.01.2021 23:44
Jeg fuckede ikke årets første øjenbrynssmiley op denne gang! xD

2021 er allerede bedre.

(Tænker i øvrigt at vi beholder tråden her ind i det nye år også<3)
~ Krys ~

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 03.01.2021 03:56
Helli's mørkelver Veszatar Måneskygge's signatur og ledsagerprofiller med de tusinde katte <3 Okay måske ikke tusinde, men der næsten en kat til hver finger 8)

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Lux

Lux

De-luxe

4077
karakterer

Lux 03.01.2021 15:24
Når man skal i isolation i seks dage når man kommer hjem - men ikke har noget imod det, fordi det giver seks 'lovlige undskyldninger' for ikke at tage ud og besøge folk, og man kan blive hjemme og spille/lave KL i stedet. 

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3575
karakterer

Alianne_ 03.01.2021 16:59
Der er ild i slavehandlen, og jeg er bare så glad for ild, at hver gang jeg ser tråden på forsiden, bliver jeg lige lidt rigtigt godt barne-glad indeni. 
Og så har jeg nogle enormt, enormt gode tråde lige i øjeblikket :D!
Mega stort tak til Hope for at få Zahinael "ud af skindet", høhø ;)
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 05.01.2021 07:11
Så... jeg ved ikke helt, hvor jeg skal starte og slutte, så jeg undskylder lige, hvis det bliver lidt rodet.

En hel masse er sket dette år. Imponerende nok taget i betragtning af, jeg har været indespærret halvdelen af det. Ingen Sunfall, ingen LARP og ingen pen&paper. Jeg har virkelig manglet sociale aktiviteter dette år. Til gengæld var det virkelig virkelig rart at se alle til KL-Jubilæet. I er virkelig alle fantastiske mennesker <3

Som de fleste ved, gik jeg fra min kæreste i marts, lige i starten af første nedlukning. I den forbindelse har jeg haft en del ranting i chatten, og selvom jeg normalt ikke nævner navne, vil jeg alligevel denne gang gøre en undtagelse. Que, Vuze, Xenwia, Nyxx, Jinx, Lux og Vejby: tak fordi I har gidet at bruge endeløse nætter på at høre på mit lort <3

Jeg ved, at han med høj sandsynlighed ikke kommer til at læse dette, men jeg vil også lige kaste en tak ud til Jason. Han reddede virkelig min røv i samme forbindelse. Magen til venner skal man sgu lede længe efter <3

Ali, Vejby og Helli: Det var virkelig rart at se jer i efteråret, da jeg lige var en tur forbi i efteråret i forbindelse med, Vejby var på Sjælland en tur. I er som altid herligt selskab <3

Krys: ærligt... tak for siden. Og tak for alle de uendelige timer, du har brugt på at svare på uendelige mængder af spørgsmål. Det er virkelig værdsat, at du har hængt i <3

Til resten af siden: tusind tak fordi I er jer, og tusind tak fordi der har været plads til alt mit brok og lort. Det er et helt specielt sted at være, og jeg kan ærligt sige, at det er det første sted, hvor jeg har følt, jeg er blandt ligesindede. I er alle sammen fantastiske <3

Det var ikke helt og holdent en glædesspam, men jeg kan ikke understrege, hvor glad jeg er for at kunne være her.

Det var lige alt, jeg havde for nu.

- Karen
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 15.01.2021 22:11
Jeg prøvede her til aften at gøre noget, jeg var nervøs for: at spørger fremmede *gisp* på facebook *gisp gisp* om man måtte være med til noget pen and paper, og jeg forventede ikke rigtigt at få noget svar. Men der var nogen, der svarede inden for like 10 minutter, og nu skal jeg potentielt spille på onsdag, og det var bare rart ^^
Hope

Hope

Im lost! but lets go that way!

1023
karakterer

Hope 16.01.2021 02:42
Som mange af jer ved, så har jeg/har jeg haft, problemer med intime, sensuelle og mere private emner..Og, jeg vil gerne sige tak..for alt jeres vidunderlige hjælp, da jeg..virkelig føler jeg er kommet langt med, selv nu her, (denne nat), hvor vi kom forbi emnet..var det ikke..forfærdeligt..det var hårdt, men jeg var en del af samtalen..og nydt det selv om det var hårdt.

Så jeg vil..så meget gerne sige tak til Black, Eli, og Ali, som virkelig lagde meget energi i at hjælpe mig da jeg var nyere på siden..med flere snakke hvor jeg virkelig kæmpede med at forstå mig selv, så tak i to..vidunderlige væsner..

Og så..her til aften, vil jeg gerne sige tak til alle jer skønne væsner der var i chatten <3 Lux, Bean, Jeor, Karen, Vuze, og Xenwia...for at give mig en VIDUNDERLIG intro..til at være mere åben om disse emner..det..er stadig vildt svært..men nej! denne aften føles som sejr.. <3 tak..mange mange tak. Jeg..føler mig så utrolig lettet..tak..

Love you all <3

ved jeg..er langt fra er i "Mål" med hvor jeg gerne vil være..men tak <3 for at give mig en vidunderlig start op af trappen!
Have hope, have faith, and smile, the world isn't against you, it loves you.
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 17.01.2021 21:33
Mit platte humor hjerte havde en lidt for stor fest over visningen af Hobbits Guinevere, i de nye forside opdateringer. Det er bare lidt for perfekt at hun er dværg og hendes ansigt er nærmere bunden af cirklen 8)

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 17.01.2021 23:21
Den nye forside og forslagskassen har gjort mig glad hele aftenen. Måske lidt for meget som jeg er blevet distraheret af det xD

Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 22.01.2021 21:16
Ques opfindsomhed og snilde med at påpege at liderlig og ridderlig rimer.

Hope

Hope

Im lost! but lets go that way!

1023
karakterer

Hope 17.02.2021 06:37
Jeg havde et..virkelig skidt mareridt i nat.. og billeder som disse har fået mit humør dejlig meget op! I samarbejde med Jeor <3

Have hope, have faith, and smile, the world isn't against you, it loves you.
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 18.02.2021 13:53

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 18.02.2021 17:08
Jeg kan ikke styre mine mundvige, når jeg ser på den ræv. Det er som om, de ikke vil ned!

Kilde: MonoKubo på Tumblr

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3575
karakterer

Alianne_ 18.02.2021 21:23
Jeg er endelig rask efter den omgang bihulebetændelse, jeg har haft de sidste 2 uger! Jeg har taget vasketøjet, vasket op, lavet vaniljecreme, tegnet, ryddet op, støvsuget og - svaret alle mine tags :D. Jeg føler mig produktiv og ovenpå, og det er ret amazing!
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 23.02.2021 08:54
Jeg har holdt min duolingo streak i live i 50 dage, hvilket føles ret godt, når jeg normalvis ender med at stoppe efter en uge!

Hurtigsvar Besvar 7 7

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 10