Forbandelsen fortsætter

Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 12.09.2020 19:29
Hun sank hektisk den klump som der havde presset sig ned i hendes hals, da hun pludselig mærkede hvordan det rykkede i kroppen hun havde lagt sit hoved på. Hun gispede hektisk efter vejret, som hun mærkede hvordan hans arme lagde sig omkring hende og gjorde præcis det samme for ham. Knugede ham ind til ham, som ville han forsvinde ud af døren igen. Ville han aldrig nogen sinde komme tilbage, bare blive væk den her gang. Og igen begyndte hendes tåre at falde, hvilket fik hende til at bande - for det svide noget så frygteligt. 
Hun nikkede mod hans skulder, men valgte ikke at sige noget lige nu - hun ville bare mærke, føle ham helt tæt på. Hvilket var grunden til, hun trak hoved væk fra hans skuldre og derefter pressede sine læber mod hans, i en næsten knusende manér. Hvad nu hvis han ikke var her alligevel? En ond drøm, hun havde mens hun lå og sov. 
Men hans læber var der stadig, som hendes hånd greb ham omkring baghoved og tvang ham endnu tættere på sig. Næsten som var hun ved at kravle hen over hans krop. Hun ville have det hele, havde behov - for alt han kunne give hende lige nu. Måske så hun ville være sikker på, at det hele ville blive okay igen. 

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 12.09.2020 20:47
Er det ikke de her, vi forsøger at lade være med?
Nej. Hold kæft. Jeg skal mærke hende. Jeg skal have hende helt tæt på, mærke hende omkring mig – og det skal være nu!
Men var det ikke det, hun mente? Det hun ville undgå?
Hold – nu – kæft. Fucking – ti – stille.
Men… det var dét, hun mente. Det var dét, hun ville undgå.

Pax skar en forpint grimasse men lod ikke sine læber flygte fra Evlyns egne. Stemmen havde trukket sig, mens dens vished, dens sidste ord gav genklang i hans tanker og dens ekko ville ikke dø hen. Uanset hvorhenne hans hænder søgte, hvad han mærkede, Evlyns tunge med hans egen, krævende og blød…
Stemmen var der stadig. Som irettesættende øjne i nakken, og…

Pax sank en klump og knugede Evlyn indtil sig. Deres grådige kys fortsatte, men Pax stoppede sine hænder, stoppede sit underliv i at søge hendes for en delikat smagsprøve, og forblev siddende; kyssede hende inderligt og grådigt, holdte hende tæt, men rykkede sig ikke ud af flækken. Også selvom alt brændte i ham efter at ligge hende ned og lade dem forene. 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 12.09.2020 20:54
Tankerne gik i stå, og hun kunne igen føle - bare et øjeblik. Og det var fantastisk, alt det de havde skændes om, alt det som havde ødelagt hende. Bare for en lille stund forsvandt, sådan som hendes fingre dansede hen over hans hovedbund, ned af hans kæbe, inden armene lagde sig omkring hans skuldre og trak ham helt tæt ind til sig.
Efter noget tid trak hun sig dog væk, med en gispende vejrtrækning. Hendes hoved lagde sig mod hans pande, som hun lukkede øjnene. Mærkede sin egen hjertebanken der slog så hårdt mod hendes brystkasse, hun næsten var bange for at det ville hoppe ud af hendes bryst. 
Det hele... skal nok ordne sig.. det ved du godt, ikke?” Mumlede hun stille, og kyssede ham mod kinden. Hendes pande lagde sig mod hans ansigt, som hun lukkede sine øjne.
Et dybt suk - “Jeg elsker dig Pax” hun kyssede ham mod kæben - “Og jeg elsker Carl - og jeg elsker dig, hele dig.. nogen gange, så er det bare hårdt, med alt den bagage vi begge har” sukkede hun, og lod sig synke helt ind i hans favn. Og gemte sig blot der, i hans arme - og følte sig for en kort stund bare sikker.

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 12.09.2020 21:39
Pax’s åndedrag var stadig overfladisk men til trods for dét faktum, virkede han… lettere. Som var det gradvist blevet nemmere for ham at trække vejret, skønt hans mund ikke havde været fri for blot et sekund.

Følelsen steg blot i styrke i det, at Evlyn hviskede sine beroligende ord og han nikkede instinktivt. ”Det skal gå. Det har ikke andet valg”, mumlede han tilbage, hans mundvige sitrende. Da Evlyn dernæst gemte sig i hans favn, knugede han hende indtil sig, lod hende søge tilflugt der velvidende, at han aldrig ville have, hun gik andetsteds hen for at få det. Og det var egoistisk, det vidste han godt – han kunne bare ikke tage sig af det.

Jeg elsker også dig, Evlyn… og selvom det er… hårdt, så er det også det, der gør os gode. Sammen. Tænk hvis en af os var helt normal… det ville fandeme have endt i lort så.” Pax kom til at fnyse moret, hvorefter han strøg Evlyn over håret. 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 12.09.2020 21:52
Smilet blev en anelse bredere, som han lod hende kravle helt ind til ham. Den måde at hendes lille petit skikkelse nærmest forsvandt i hans store skikkelse. For selvom at han stadig var tynd og udmagret, så var han stadig så meget større end hende. 
Hun sukkede langsomt, og lukkede øjnene i - vente sig dog således, at hendes ryg var mod hans brystkasse og lagde armene omkring hans arme og forsvandt helt ind i hans favn. 

Det næste han dog sagde, kunne hun ikke lade være med at grine. Hvilket kom frem for en tør og hæs latter, efter at det skrigeri og de mange tåre der havde gledet ned af hendes kinder. Et langt varmt bad ville nok ikke være helt skidt lige nu, men hun ville hellere ikke skille sig ud af hans favn. 
Du har ret, vi ville nok ikke fungere hvis en af os gav mening i en normal forstand.” Medgav hun og rystede en anelse på hoved. “Nogen gange ville dog være rart hvis vi havde mødt hinanden som normale mennesker, kunne du se det? Os der begge bare var fra normale forhold. Og så havde mødt hinanden, levet et stille liv - bare os to, måske nogle børn hvis jeg var blevet gravid efter vi var blevet viet.. Flyttet ud af byen, fundet en gård og bo på - og levet, som bønder ind til den dag vores kroppe ikke kunne mere.” Hun sukkede, det var en drøm.

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 12.09.2020 22:30
Pax skar en grimasse og lod Evlyn vende sig om. Dernæst fnøs han, om end mere moret, hvorefter han stak næsen tilbage i hendes blonde krøller. ”Jeg ved ikke, hvordan det ser ud – hvordan det ville se ud. Jeg kan ikke… se det for mig… forestille mig det. Det lyder som… ja, jeg ved ikke…”, mumlede han, og rystede let på hovedet selvom, at hans ansigt var begravet i den kæmpemæssige hårpragt.

For blot et øjeblik forholdt Pax sig tavst og lod duften af Evlyn glide ind i hans næsebor og videre ned i hans lunger.
Carl og Io Fletcher…”, hørte han sig selv mumle ud af det blå, alt imens hans mundvige sitrede faretruende. ”De har fire børn. Tam, der er den ældste og lidt af en rod. Det er ham, der sætter sjov i gaden men som altid kommer hjem, når hans mor kalder på ham. Så er der Ronia, der har sin mors krøller og blå øjne – det har de alle sammen! Men Ronia er mere ansvarsfuld og hun passer på sine to søstre, som var de hendes egne. Hun er også Carls øjesten og de er bedste venner. Så er der… Summer… og Sarah. De er tvillinger og noget af en mundfuld…” 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 12.09.2020 22:56
Hendes øjne lukkede i, som hun hørte hans ryst - lod sig falde ind i den drøm som han beskrev den. Fortælle, han var nok bedre til det end han lige selv gik rundt og troede. Og det var et fantastisk billede han malede for hende, et hun kunne se så virkeligt, som var det faktisk ægte. Men det var det ikke, og det var desværre ikke den virkelighed de levede i. Selvom hun ønskede det så smertefuldt. 
Hun tog en dyb indånding, inden hun vente sig om mod ham igen. Sank ind i hans favn, og lod fingrene glide hen over hans stærke kæbe, og lod tommelfingeren glide hen over de udsultet kinder. 
Vi skal have gjort noget ved det her” mumlede hun, lidt for at ligge låg på deres samtale. Hvis de fortsatte med drømmen ville hun ikke kunne bære, at vågne op og finde ud af det altsammen ikke var virkeligt. At de ikke boede på en går med fire børn. 

Sørger for du også spiser ordenligt, og ikke igen lader alle få for dig selv. Du er lederen, hvis du først når et stadie hvor du er svag, så ved vi godt hvad der sker.” Hun smilede og lænede sig lidt frem og kyssede hans kæbe. “Vi kan starte med, at vi har en aftale - hver dag, spiser vi sammen. Og jeg sørger for du får noget ordenligt at spise. Hvordan, lyder det? Tror du det kan lade sig gøre?” Spurgte hun forsigtigt, og kiggede på ham med hendes store blå øjne. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 12.09.2020 23:08
Pax skulle til at mumle, at det var de varierende timer og ikke, at han ikke spiste, der fik ham til at se ud som han gjorde – han nåede bare aldrig så langt. Evlyns forespørgsel blev mødt af et hastigt nik og hans mundvige kunne omsider bukke under for det smil, der havde lagt og truet der så længe; hans smilehul trådte frem og de hvide tænder bag de hjerteformede læber gjorde ligeså.

Koste, hvad det koste vil”, bekræftede han, hvorefter han satte pege- og langefingeren mod panden i tyvenes hilsen. Dernæst kom han til at le stille, hæst og klukkende, som var han, i det øjeblik, mere Carl end Pax.

Og er der så også tørkeperiode i sengen eller? For så vil jeg godt lige i gang med at forberede mig mentalt…”, spøgte han, alt imens smilet blev til et langt mere fjoget og drenget et af slagsen. ”Jeg tror godt, at jeg kan overleve det, hvis jeg bare må kigge på dig, når du går i bad eksempelvis.” Det burde ikke have været muligt, men Pax’s smil blev derefter større – og langt mere fjoget. 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 12.09.2020 23:14
Det var næsten rart, at se hvordan de kunne gå fra så intenst et skænderi, til næsten ikke at føle noget - til at ligge sådan her på gulvet og pjatte med hinanden. Var det overhoved menneskeligt? Var det overhoved sundt? Måske ikke, men lige nu var hun ligeglad, lige nu ville hun hellere nyde det. Og også at han indvilligede i at de skulle ses hver dag, for at spise sammen. Det betød mere for hende, end hun lige havde regnet med. Hvilket gjorde hun kunne møde hans smil med en af hendes egne. 

Tørkeperiode? Havde hun snakket om tørkeperiode? Forvirringen var stor, men som han snakkede videre, kunne hun ikke lade være med at grine. En høj latter og næsten uden hæmninger, da et lille grynt forlod hendes næse, der nok ville have gjort at hun ville have grinet endnu mere. Havde hun ikke mere lyst til at svare ham - “Skulle lige til at sige, at der ikke var nogen snak omkring en tørkeperiode - men hvis du hellere vil komme luntende i din ulveform, mens jeg .. lad os sige, bader alene og nøgen nede i søen vest her fra..” hun lod fingrene glide hen over hans næse “Så er der vel ingen der kan rynke på næsen af det, det er jo bare en ulv ude i naturen - og en kvinde der skal sørger for hun er ren.. ikke?” Hendes blik lagde sig på hans læber, inden hun kiggede op mod hans tofarvede øjne. Hvor den pludselig modige Evy kom fra, det havde hun ingen idé om. Men nu havde hun sagt det, og det var meget svært at tage det tilbage igen. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 00:16
Pax rystede hastigt på hovedet, men smilet forblev, hvormed både smilehul og hans tænder gjorde det samme.
Nej, nej, nej”, skyndte han sig at sige. ”Det var ikke sådan – altså, jeg vil meget hellere, du ved, sove sammen med dig, end jeg vil se dig bade! Det – men jeg kunne selvfølgelig godt, nu hvor du sådan inviterer mig, komme forbi og – du ved, holde øje med, at alting går, som det skal og der ikke er andre, der har fået samme idé eller tager dig for at være en sirene eller – ja, du ved! Du kunne måske også lige pludselig falde og slå hovedet, og så kunne jeg jo lige rede dig! Det går jo ikke, hvis du skulle være derude helt uden opsyn”, udbrød Pax hastigt, halvleende og så meget som en mand, der sad med en smuk kvinde, at det næsten gjorde ondt i begge af hans kæber af at smile så meget.

Så jeg kommer selvfølgelig forbi! Du sagde – altså, det var søen vest herfra, ikke? Jeg skal nok være der!” 
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 09:17
Smilet der prydet Evlyns læber var ikke til at tage fejl af, slet ikke som det ene øjenbryn begyndte at hæve sig mod panden. Den forfjamsket Pax, der pludselig prøvede at tale sig ud af - ja hvad end det egentlig var han prøvede at tale sig ud af. Var en kærkommen ting, alle de gange at Pax faktisk havde vidst sig fra den side, der afspejlede hans alder. Det var noget Evy satte umådelig stor pris på. Mest af alt, fordi at det altid var hårdt at se folk på denne side af skalaen, som måtte vokse op alt for tidligt. Ingen burde have fået deres barndom frarøvet, desværre skete det altid for dom som der lå nederst i fødekæden. 

Nej selvfølgelig, det går slet ikke.” Små lo hun, og greb ham blidt om kæben og ruskede den lidt frem og tilbage. “Ja søen til vest herfra..” istemte hun, og nikkede - hvis hun havde vidst at han ville blive så - ja, hvad var det rigtige ord overhoved? Så ville hun da havde foreslået det længe før nu. Nu vidste hun jo godt nok ikke, at han kunne forvandle sig til en ulv. Men han kunne da også tilfældigvis være gået forbi, som hun var alene i - hun stoppede hurtigt sin tankegang og rystede på hoved. 
Men nu, tror jeg hellere vi må få noget at spise - er du sulten?” Spurgte hun, som hun listede sig ud af hans greb, og rejste sig op fra gulvet. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 12:28
Helt vildt!” Pax’s funklende øjne og fjogede smil afslørede, at han stadig befandt sig i fantasiens greb, selvom Evlyn ellers ihærdigt forsøgte, at få rigtig mad i maven på ham. Hans krop var heller ikke blevet afslappet endnu men selvom, at Pax så ganske tydeligt ikke var andet end en ung mand i det øjeblik, forblev han dog siddende.

Hans tofarvede øjne fulgte troligt den blonde kvinde i det, at hun begyndte at kokkerer. Pludselig – og Pax kunne ikke svare på hvorfor – kom tanken til ham, at Evlyn jo faktisk var hele 10 år ældre end ham selv. Dette til trods for, at hun øjensynligt så yngre ud end ham.
Hvis vi havde været helt normale, ikke? Så ville du have været gift og haft børn med en anden før, at jeg overhovedet kunne nå at blive gifteklar”, mumlede han, hans fjogede og drengede smil nu kun en svag sitren i hans mundvige. ”Så… jeg er glad for, at vi ikke er som alle andre. Ellers ville jeg aldrig have fået den tid med dig, som jeg har nu…
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 14:04
Mmh” mumlede hun en smule distraheret, som hun smed kød knogler og groft hakket grønsager ned i en gryde med koldt vand, og hang den over ilden. Så kunne den mere eller mindre passe sig selv. 
Måske hun skulle plante en urtehave? Havde hun overhoved tid til det.
Hendes øjne vandrede over hendes skulder som Pax begyndte forklare hvorfor han var glad, for at de ikke havde mødt hinanden under normale omstændigheder. 
Et smil dannede sig på hendes læber, han havde helt ret. Det var nok alt sammen, meget godt som det var nu. Selvom det kunne være bedre, og det måtte de jo arbejde sig hen mod. 
Hun gik hen mod ham og plantede et kys mod hans kind. 
Du har ret, vi burde bare være glade for det vi har nu... også selvom vi nogen gange glemmer det, og ville ønske os noget bedre.” 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 21:02
Pax sendte hende et kortvarigt smil, nikkede og gled dernæst ned at lægge på gulvet. Selvom spisebordet stod i vejen, kunne han følge hendes fødders gang i det, at Evlyn vendte tilbage til gryden. Sådan lå han et langt øjeblik og betragtede det af hende, han kunne se, før at en puslende lyd fangede hans opmærksomhed –

Pax drejede hovedet, stadig liggende på ryggen, hvorefter han lyttede; fokuserede med det, han vidste var små poter, og lod alle andre lyde fortage sig. I en flydende bevægelse, som det rovdyr han var indeni, gled han op at sidde på alle fire, hvorefter han lydløst kravlede hen til væggen. Da han nåede kommoden, tog han en dyb indånding, hvorefter et smil brød frem på hans læber.

De små sataner forfølger mig…”, hviskede han, næsten uhørligt, hvorefter han med en dyrelignende hastighed, stak sin hånd ind imellem væggen og kommoden, og fremdrog en pibende lille mus. Triumferende vendte han sig mod Evlyn.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 21:22
Hun stod ganske roligt, gik lidt frem og tilbage for at sikre at maden blev lige så god som de begge fortjente. Især da hendes mave begyndte at rumle, gik det op for hende selv, hvor sulten hun efterhånden var blevet. Det kunne hellere ikke gå længe, før at de kom tilbage med knægten til hende. 

Så det var først da Pax begyndte at kravle på alle fire hen mod kommoden - “Pax..” fik hun frem, havde han totalt mistet forstanden? Havde de virkelig ødelagt så meget af hinanden denne dag at - da han hæv en mus ud, kunne hun ikke lade være med at grine. Før at den dag var blevet noget fra det værste mareridt, havde han jo stået med en mus på skulderen og var ved at dø af skræk. 
For en der for ganske kort tid siden, var ved at skide grønne grise over en der kravlede rundt på skuldrene.” Hun rystede på hoved, som hun smagte på suppen - der manglede stadig noget smag. Hun puttede salt i, og vente sig rundt mod pejsen der svingede op, og kvinden der havde taget ham kom ind med ham igen - “Alt gik fint?” Kvinden nikkede og afleverede ham tilbage til Evlyn der tog ham i hans arme. Smilet på hendes læber, var ikke til at tage fejl af - drengen var ikke begyndt at betyde minder for hende. “Hunter sagde noget spændende til mig - at det var farligt at knytte sig til børn - synes du også det?

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 22:05
Pax fnøs moret og holdte musen op foran sig, tydeligvis triumferende. ”Den kravl- FUCK!” Med et forskrækket ansigt og en hurtig håndbevægelse, fyrede Pax den lille gnaver ind i væggen, der i bedste maskebeklædt snigmorder-stil havde kastet sig hovedkulds op mod hans fastlåste fingre.

I samme øjeblik gik pejsen op, og Pax var så optaget af, at få fat på musen igen, at han ikke gjorde andet end at vinke kort til – ja, hvem end der kom ind af den. Dernæst kravlede han sted, denne gang over mod kisten, hvori de havde skiftetøj.

Pax brummede et eller andet uforståeligt, da han dernæst trak kisten ud fra væggen og så ned i sprækken. ”Hunter var – ham der – fik nogle af Rotterne ud, imens hele lortet brændte ned”, fortalte Pax fraværende, alt imens han forsøgte at tage sig sammen til at stikke hånden ned i det ukendte mørke.
Og han var Asads unge før, han blev min. Han skal lige vænne sig til – at vi gør tingene anderledes.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 22:19
Hun rynkede brynene, da hun så hvordan at Pax teede sig. Det var lige før at hun så mere kat, end hun så hund sådan som han kastede sig efter musen, der var kravlet tilbage i sikkerhed. Snedige satan, det var sikkert den der havde været i melet til morgen.
Hvad Pax fortalte som det næste, fik hende til at løfte det ene bryn i stedet for at knytte dem sammen. han havde været en af dem som havde fået Rotterne ud? Hvad var det den unge knægt havde sagt; min gamle leder fik mig til at begå mord? Hun fugtede læberne, som brikkerne langsomt faldt på plads. Hvis dine modstandere opdager, at du har ét barn kært, vil de forsøge at bruge ethvert barn mod dig. Det.. Det ville jeg selv have gjort,
Havde han, været med til at sætte ild til huset til at begynde med? Denne lille information valgte hun dog at tie med, for det var ikke hendes hemmelighed at fortælle. Ikke dermed sagt, at hun ikke ville tage fat i ham, hvis hun nogen sinde så Hunter igen. 
Han minder utrolig meget om mig da jeg var den alder.” Sagde hun med et smil, og rørte rundt i gryden. “Så jeg forstår, og han virker som en god knægt da jeg mødte ham.” Sagde hun og vente blikket væk fra den knælende mussefænger Pax og mod gryden, hun snart håbede ville fortælle hende at maden var klar. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 13.09.2020 23:15
Pax brummede, mere af vane end af vilje, hvorefter han pludselig skød hånden ned i sprækken og trak det lille bæst frem til offentligt skue. Han smilede triumferende og så bredt, at hans smilehul sprang frem på hans kind, hvorefter han svingede den hårdt ind i væggen.
Sov, Zaladin. Sov forhelvede”, mumlede han, hvorefter han rejste sig og hastigt skridtede mod døren.

Dernæst vendte Pax rundt og nikkede, uden i grunden at vide hvorfor. ”Han er god nok”, svarede han, i det han åbnede døren og smed musen udenfor. Langt, langt udenfor og med den forhåbning, at den ikke ville komme tilbage mens han sov.
Han tager ordrer uden brok. Han tuder ikke, når ting gør ondt. Han er nem på den måde.” Pax gik hen og tilbød, at tage drengen på armen, mens Evlyn færdiggjorte måltidet.
Evelyn Crane

Evelyn Crane

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 812 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Byvagten

Sparks 13.09.2020 23:20
Det var nu et sært syn alligevel, at se hvordan at han fangede musen og begyndte at banke den mod væggen. Hun var ret sikker på, at hun aldrig nogen sinde havde oplevet ham på den måde før. Men som hun selv havde sagt for ikke så lang tid siden, de havde aldrig haft tiden til virkelig at lære hinanden at kende. De troede måske de kendte deres inderste, hvad det var som fik dem til at tikke som et velsmurt ur. Men de vidste alligevel ikke særlig meget, i hvert fald ikke af hvad der var blevet sagt med egne ord. 

Hun nikkede, “Det godt, du manglede også en, efter Tamlin” brummede hun, og lod ham overtage det sovende barn hun havde i favnen. “Han er begyndt at spise ordenligt, og han får ikke længere dårlig mave - så der er gode udsigter, ikke lige som før - troede næsten ikke han ville klare den.” Sagde hun med et skævt smil, som hun vente sig mod maden - smagte på den, og bestemte sig for, at nu blev det ikke bedre. Mest af alt, fordi hun var så sulten, at hun blev for utålmodig. 
Hun øste suppen op i to skåle, og fandt to træ skeer. 
Derefter satte hun sig ned med et tungt suk, og skubbede skålen helt hen til Pax. “Jeg håber det smager” sagde hun med en træt mine, før hun selv begyndte at spise. 

Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 14.09.2020 12:44
Pax nikkede og skævede dernæst til Evlyn, imens hun begyndte at spise. Hun virkede udkørt og ikke bare i sin fysiske krop men også i hendes sind, og Pax kunne ikke beslutte sig for, hvad der var bedst at gøre. Ikke andet end at tage barnet naturligvis.

De spiste i stilhed, men Pax brød tavsheden, da han mumlede: ”Det smager godt.” Han forsøgte sig med et kortvarigt smil, hvorefter han begyndte at vugge det lille barn, der instinktivt begyndte at pludre.
Pax spiste sjældent op. Selv mente han, at det var fordi, hans mave ikke kunne klare for megen mad, hvormed han blot spiste mindre men han vidste også, i sit inderste, at det var fordi, hans hjerne, dén der havde været så underernæret i mange år, ubevidst tænkte, at hvis han ikke spiste op men rationerede måltidet, at han så også ville have til senere. Det var blevet mere en vane end noget andet, og Pax formåede ikke, at gøre andet end dét han plejede med Evlyns suppe. Han rejste sig ikke lang tid efter, ikke van til, at et måltid var andet eller mere end noget, der skulle overstås, hvorefter han begyndte at trave rundt med barnet.

Du burde forsøge at få dig noget søvn.
0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: v0idwitch
Nomineringsårsag:
“Pax og Evlyn, der kæmper mod hinandens- og egne følelser, giver nok spice til at konkurrere med Indien om eksporten!! For ikke at snakke om måden, de håndterer de små børn på - jeg bliver endnu mere skruk end jeg allerede er!!! domestic bliss i dens smukkeste form. For slet ikke at komme ind på, hvordan Pax omtaler sin tidligere romance med Juno og den skam, han bærer på, i forhold til at have været sammen med én, der er betydeligt yngre. Men jeg må indrømme.... bedst af alt... er at de to karakterer har så meget at snakke om. Der er aldrig et kedeligt øjeblik. Deres bander, deres planer, deres følelser, deres børn, deres venner. Deres liv er så komplicerede og fyldt med andre karakterer og modstridende agendaer.”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7