Fortidstråd: En ugentlig aftale

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 09.09.2020 09:31
Pax smilede spædt til Juno, da den anden kom med sin trussel. Han forstod nemlig instinktivt trangen til, at sige sådanne ord; den blonde unge mand havde trods alt gjort det klart for ham før – han var ikke interesseret i, at blive set som Pax’s foretrukne hundehvalp og hvis de snakkede om Pax, ja, det ville unægtelig også ramme Juno selv…

Vi holder det ikke hemmeligt”, svarede Pax, hvorefter han trak Juno endnu tættere ind mod sig, som troede han, at det var fysisk muligt, at de blev til en krop i stedet for to. ”Fremadrettet, mener jeg. Hvis der er den mindste smule tøven, så placerer vi dig anderledes. Noget, der ikke kan modsiges og som tvinger respekt – et vellykket kup eksempelvis”, begyndte han dernæst at rationalisere og planlægge.

Pax rullede om for endnu engang, så han atter kunne placere sig ovenpå Juno. Han bøjede sig frem og kyssede dens andens mundvige, hvorefter han smilede varmt ned til ham. ”Jeg finder på noget, skulle det ske. Og som jeg sagde –” Pax lod atter deres læber mødes, ”- så tror jeg ikke, at der sker en skid for mit vedkommende. Det var bare en flygtig tanke. Du ved… at jeg tænker.” 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 09.09.2020 13:49
Juno havde ikke lyst til at holde deres forhold hemmeligt, selvom det var det de gjorde nu. Han ville gerne kunne se en fremtid for dem, hvor han kunne være sammen med Pax lige så afslappet som de var nu, offentligt. 
Det burde ikke komme bag på ham, at Pax havde en plan. En måde at undgå de fremtider, han ikke ville se. Pax havde altid en plan, og i dette tilfælde var det rart at blive mindet om. 

Juno smilede også roligt op til ham, da Pax rullede op ovenpå ham igen. "Jeg er ret vild med dig, så du må ikke lade dig ske noget," formanede han ham, kun halvt jokende. "Hvis jeg skal være nogens skakbrik, så er jeg glad for at jeg er din," skruede han med ét op for humoren og kyssede ham igen. "Men hvis der kommer nogen rygter, så skal vi genoverveje din sikkerhed. Måske det ville være bedst, hvis du ikke sov alene længere." Nu kunne Juno slet ikke skjule sit smil længere, og da han kyssede Pax igen, kom han også til at grine imens.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 6