Laurenne

Laurenne

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Vuze 01.01.2020 15:30
Det var som om den overvældende nydelse hun følte ingen ende ville tage. Hun var så optaget af det, at hun knap nok opfattede, at han vendte hende rundt, indtil han atter begyndte at støde op i hende, og endnu en gang fik skubbet hende ud over kanten. Hun stønnede, klynkede, skreg og vred sig rundt under ham, mens det rykkede kraftigt i hendes krop. Hun slyngede armene rundt om ham og borede fingrene ned i hans skuldre i et forsøg på at have bare et eller andet fast holdepunkt. Benene blev også slynget rundt om ham, men det var i højere grad for at sikre sig, at han ikke lige pludselig trak sig ud.

Selv da han da han stivnede og faldt ned over hende, rykkede det i hendes krop. Det gik tog dog stille og roligt af, så det nærmere var nogle små gip.
Hun gjorde sine ben fri og strakte dem, så godt hun nu kunne komme til, når han stadig lå oven på hende, hun beholdt dog armene rundt om ham.
Hun sukkede tilfreds, og lukkede afslappet øjnene. Modsat før var hun ikke videre træt, men hun følte sig afslappet, og kroppen virkede udmattet. Hvis hun endelig skulle lade en anden få magten virkede det til, at han havde været en ganske udemærket valg. Hun kunne ikke huske alle de mænd, hun havde været sammen med, men hun vsr forholdsvis sikker på, at hun aldrig havde følt sig så tilfreds og tilpas bagefter. Og så fandt hun også en stolthed i, at hun tydeligvis havde formået at presse ham rimelig langt også.
What a shame the poor groom's bride is a whore
Naamah

Naamah

Dødssynden Lyst | Lummergud

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 01.01.2020 20:38
Påvirket af nydelsen og kroppens tilfredsstillelse, blev han liggende over hende og lod sin tunge vejrtrækning nå tilbage til normalen lidt efter lidt.
Dovent kyssede han hendes kæbe og rettede sig med en let brummen op til at hvile på sine albuer. Han så ned på hende med et tilfreds smil på læben og en overvejelse om hvor længe han kunne få lov at beholde denne vilde tøs i sine gemakker. I hvert fald indtil han selv fik nok af hende og ville søge nyt kød andet steds. Naamah kom aldrig til at være tilfreds med kun én krop at tilfredsstille sig med.

En smule misfornøjet trak han sig ud af hendes indre varme, og lagde sig ned igen med sin krop stadig halvt over hendes, for doven til at flytte sig længere, og ganske simpelt nyde den bløde varme krop mod hans egen. Forsøgte hun at kravle væk skulle han nok flytte sig, men lige nu lå han komfortabelt. "Jeg burde tage til bal noget oftere" hvis der var mulighed for at møde hende, eller hendes slags til ethvert bal så ville Naamah gøre det til en dyd at komme til hver og en i hele landet. Eller også skulle han bare finde en måde at få denne lille blomst til at stå til hans rådighed når han lystede det. Det ville slet ikke være så dårligt nej. Eller umuligt.
Laurenne

Laurenne

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Vuze 01.01.2020 21:40
Suden de havde mødt hinanden havde der ikke været et eneste øjeblik, hvor Laurenne havde været i tvivl om, at hun havde fundet sig en, som var erfaren. Derfor var hun også næsten stolt af, at han trods alt blev nødt til lige at ligge og få styr på sin vejrtrækning. Ikke at hun selv på nogen måder var upåvirket, hendes krop dirrede og gippede stadigvæk, og så var hun helt utroligt følsom overfor selv den mindste berøring.

Hun sukkede lavt, da han trak sig ud af hende, det var egentlig utroligt, så følsom hun stadig var. På den anden side var det nok ikke så underligt, taget i betragtning af hvor voldsomt det havde været for hende.
Hun åbnede øjnene og så på ham.
"Min erfaring er, at de fleste langt fra er så underholdende eller tilfredsstillende som det her har været indtil videre" Hun ville ikke have noget imod, hvis han begyndte at komme til nogle flere baller. Hun prøvede selv at komme til så mange som mulig, mest for at komme væk fra borgen, og det ville da kun gøre det endnu bedre, hvis hun kunne løbe ind i ham igen. Normalt vendte hun helst ikke tilbage til den samme, men med ham gjorde hun germe em undtagelse.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 01.01.2020 22:02
Naamah slappede af, og havde ingen problemer med at bruge tiden på bare at ligge der og nyde eftervirkningen af deres noget voldsomme og langvarende aktiviteter. Ikke at Naamah ikke ville gøre det igen, det skulle ikke komme an på det. Men en mand behøvede sin hvile for at fungere, og han havde indenfor relativt kort tid givet sig til fulde hele to gange.

"Ærgeligt. Jeg kunne ellers godt vende mig til dette her, men ak." Naamah foretrak ikke at være alt for meget i Dianthos. Folk var alt for nysgerrige efter hans smag! Han ville hellere fokusere på at være ude i de andre landområder, hvor folk ikke boede nær så tæt og dermed opdagede hans hemmeligheder. Det var ikke ligefrem velset at være dæmon. "Hvor længe kan jeg holde på skønheden, før udyret forlanger hende hjemme?" Nu tanken om at binde hende til sig i lidt mere end bare denne hyggestund havde sat sig fast, fik han blod på tanden. Hun havde tilfredsstillet ham grundigt allerede, han måtte eje hende.
Laurenne

Laurenne

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Vuze 02.01.2020 02:47
Mon han regnede med, at de skulme tage en omgang til? Ellers ville han vel have rejst sig og gået? Selv følte Laurenne sig mere end tilfreds og brugt på den aller bedste måde. Anden gang havde været endnu mere voldsom i styrke, og hun tvivlede på, at hun ville kunne holde til det, hvis deres tredje gang fulgte samme tendens. Men hun kunne ikke få sig selv til at rejse sig op og gp.. især fordi hun tvivlede på, at hun overhovedet ville være i stand til at rejse sig og forlade lokalet. Men for nu var det også mere end fint bare at ligge og slappe af.

"Festens fornøjelser afhænger selvfølgelig af, hvem man kan fornøje sig med. Og som en ung adelsdame betragter jeg det som min pligt at dukke op til så mange baller som muligt" Hendes ord var helt klart ment som en opfordring til, at han skulle tage med til flere baller, så de forhåbentligt kunne gentage aftenens succes. Måske hun endda kunne få ham listet med til en fest hjemme på borgen?
"Hvis jeg kender min tjener ret, vil han først forsøge st få fat i mig en gang efter solopgang. Men så vil han formentlig også presse på for, at vi skal vende hjem til Azurien" Hun kunne formentlig godt gemme sig for Wolfram i et godt stykke tid endnu, men når først tjeneren begyndte at lade efter hebde, ville det være med risiko for, at han ville forstyrre dem midt i akten. Og det var et tidspunkt, hvor hun helst ikke ville forstyrres.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 06.01.2020 15:54
Lige nu føltes madrassen under dem som det blødeste underlag i hele verden, som hans muskler slappede af efter den voldsomme aktivitet. Faktisk var Naamah ikke i tvivl om at han kunne falde i søvn, lige her og nu, med armen rundt om Laurenne, så han stadig kunne mærke hendes varme og bløde hud. Ikke at han ville sove natten væk, men derimod samle energi. Han havde fået hende i sin seng, så skulle der også gå noget tid før hun fik lov at forlade den igen.

"Så sikre du også at festen fornøjelser er værd at opsøge" svarede han og gjorde sig en notist om at hun ville være til så mange af dem som muligt. Så længe hun fik lov til det. Vilde adelsdamer fik oftest aldrig lov til at udfolde sig ret længe, før deres forældre forsøgte at få skik på deres skørter.
Naamah kom med et fnys. "Beklageligt. Det er vel ikke hans ret at fortælle dig hvad du skal og ikke skal? Han er vel blot, en tjener" ingen af Naamahs tjenere igennem tiden skulle så meget som forsøge at give ham ordre elelr presse på for at han skulle tage et valg i deres retning. Det ville oftest end ikke ende i afstraffelse.
Laurenne

Laurenne

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Vuze 07.01.2020 08:37
Hans ord fik bragt et smil frem på hendes læber. Hun vaægte at tolke det som en kompliment, og når den kom fra ham, betød den bare den smule mere. Hun havde fået lignende komplimenter fra andre mænd. Men det var så også mænd, som enten var forblændede af hende, eller ikke forventede at kunne få fat i kvinder der var bare tæt på hendes standard. Hun burde egentlig begynde at være mere selektiv, når hun valgte sine mænd. Hun kunne jo ikke gå hen og blive afhængig af en  enkelt mand, fordi ingen af de andre kunne måle sig med ham.

"Det har du som sådan ret i" Hun sukkede lavmælt. Hvis blot det var så enkelt.
"Men min far har en ide om at jeg er en skændsel for familien, så han sender tjenerne med til at holde styr på mig" Det var tydeligt på hendes stemme, at hun var irriteret. Hun skubbede blidt til ham, så de kunne komme til at ligge lidt mere behageligt. Hun havde brug for at genvinde lidt energi før hun kunne igen.
"Det er bare en skam, at det kan være så sjovt of tilfredsstillende at være en skændsel" Hun smilede til ham og hævede sigende et øjenbryn. Hun havde ingen intentioner om at ændre sin opførsel, hun havde det alt for sjovt. Hun ville formentlig blive tvunget til det en dag, men så var der så meget mere grund til at nyde det, mens hun stadig kunne.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 08.01.2020 22:07
Livet ville blive fuldkommen kedeligt hvis man kun holdte sig til en mand eller en kvinde. Naamah ville aldrig få stilnet sin umættelige tørst, hvis han skulle leve i et monogant forhold. Nej, ad og føj. Han kunne have favoritter han kunne vende tilbage til når trangen bød sig, men så blev det heller ikke til mere.

Et brummende grin forlod Naamahs læber, som han flyttede kroppen en smule for at hun kunne ligge mere behageligt, og for den sags skyld også han selv. "Hellere være en skændsel end en kedelig nikkedukke" medgav han hende. Han tog en dyb indånding, drejede om på ryggen og strak sig inden han lagde sine arme om bag nakken "Synes ikke din tjener er særlig god til at holde øje med dig - hvilket taler tydeligt til min fordel." tydeligvis! Han havde fået tilfredsstillet sig selv to gange allerede, og fået slottet til at runge i skrig og elskovslyde der tydeligt fortalte ham at han var og blev den bedste. Ingen kunne måle sig med ham, og ingen kunne nogensinde bilde Naamah andet ind.
Laurenne

Laurenne

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Vuze 08.01.2020 22:30
Tilfreds med endelig  at kunne ligge lidt behageligt trillede hun om på maven og strakte sig dovent, inden hun hvilede hovedet på sine arme.
"Der er alt for mange adelsdamer, som ender som nikkedukker. Pyntegenstande som man lige så godt kunne sætte op på en hylde. Nogen af os er nødt til at fungere som dårlige eksempler, så de kan holde styr på alle de andre" Hun havde det fint med, at være det dårlige eksempel. Det betød også, at der var langt færre mænd, som faktisk forsøgte at blive gift med hende. Hun havde ingen intention om at binde sig til nogen.

"Han har holdt øje med mig i lang tid efterhånden, og jeg tror, at han er lige så træt af mig, som jeg er af ham. Så længe ingen finder ud af, hvor lidt han faktisk ledte efter mig, er der ingen grund til, at han ligger mere arbejde i det. Hvilket, til dit held, giver mig rigeligt med muligheder for at stikke af fra ham" Hun havde aldrig snakket med Wolfram om, hvorfor han af og til lod hende slippe så nemt, men hun vidste jo selv, at hun var en håndfuld for den ældre tjener. Desuden var der ingen grund til at sætte spørgsmålstegn ved en god ting.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 08.01.2020 22:50
Naamah grinede en smule "Jeg må dog sige, der er noget ganske sjovt ved at få nikkedukkerne til at krakelerede når de falder ned i en spiral af synd, fordi de får vækket deres indre lyster - men det kræver også alt for meget arbejde. Så kan jeg langt bedre lide de dårlige eksempler. Langt mere livlige, og langt mere lokkende" tilkendegav han med et skummelt smil på læben. Mængden af yndige små adelstøser han havde lokket i fordærv var høj, og nogen af dem var endda kommet med på lagnerne da han var i sin kvindeskikkelse.

"Ah, en som kun lige klare sin arbejdsopgave, men intet ekstra gør" det lød som beskrivelsen. De fik heller aldrig lønforhøjelse og efter Naamahs mening skulle de også skiftes ud med jævne mellemrum inden de blev alt for komfortable. Man skulle holde sine tjenestefolk på stikkerne, så frygten om at havne på gaden altid stak til dem.
Naamah tog en dyb indånding som en ide slog ned i ham. Han holdte et dovent smil på læberne, selvom hans tanker var ganske velfokuserede på at få en egendel mere. "Har du overvejet at få din far smidt af nakken ved at finde dig en lige så lystfyldt ægtemand som dig selv? Eller vil du blive ved med at protestere og stritte imod til der kommer en som ikke blive skræmt og som er kedeligere end rosenkål?" plante frøet, lade hende tænke. Han betvivlede dog at hun ønskede giftermål. Ikke så frisindig som hun var.
Laurenne

Laurenne

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Vuze 09.01.2020 10:25
Det kunme godt være, at Wolfram lød som en uduelig tjener ud fra hendes beskrivelse, men hun havde trods alt stadig en form for varme følelser overfor den ældre tjener, ham habde trods alt nærmest fungeret som hendes far. Ikke at hun nogensinde ville indrømme det overfor nogen. Men derfor valgte hun at lade være med at kommentere på hans ord. Hun havde intet behov for at forsvare Wolfram overfor ham, ligeledes havde hun intet behov for at tale ham yderligere ned.

Han spørgsmål kom bag på hende. Hvorfor skulle de ligge og snakke om ægteskab? Han virkede ikke som typen, der ønskede at binde sig, og hun skulle da mene, at hun havde givet udtryk for at have det på samme måde.
"Det er ikke kun et spørgsmål om at have en lystfuld ægtemand. Selv hvis der fandtes en, som er lige så lystfuld som mig, ville det stadig betyde, at jeg ikke vil være fri til at ligge med hvem, jeg ønsker. Jeg har ingen interesse i ægteskab. Jeg er selvfølgelig aldrig blevet tilbudt et ægteskab, som ville gå ud på andet end at være pyntegenstand for en eller anden grevesøn. Men jeg nyder min frihed og muligheden for at gøre,  som jeg vil, uden jeg skal stå til ansvar for en mand, som mener han har købt rettighederne til at bestemme over mig" Hun studerede nøhe han ansigt, for at se han reaktion. Der skulle komme et virkelig ekstraordineret ægteskabstilbud, før hun overhovedet ville overveje at sige ja til det. Og selv der, var der overvejende sandsynlighed for, at det ville ende med et nej.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 09.01.2020 12:35
Der var i hvert fald ingen tvivl om at Laurenne var en fri fugl som ikke ville binde sig til nogen som helst, men nyde livet. Helst leve godt på sin fars mængder af penge, sin titel og uden noget af ansvaret. Oh, det ville være livet, helt bestemt. Men han tvivlede på at hun fik det ønske opfyldt nogensinde.

Naamah kiggede blot smilende på hende og måtte nok alligevel beundre hendes iltrede sjæl. "Ud over din far, mener du? Jeg er ret sikker på at han mener han har alle rettighederne over dig" pointerede han og strak sig igen. "Tænk kreativt. Det skulle jeg mene du er god til" Han kunne godt forstå at hun ikke ville giftes, sådan som giftemål var udpenslet i dag. Vær din mand tro, vær hans egendom, gør hvad der bliver sagt. Naamah skulle stoppe sig selv for ikke at grine - oldnordisk tankegang.
Laurenne

Laurenne

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Vuze 09.01.2020 15:39
Det irriterede Laurenne, at han holdt deres samtale om ægteskab. De havde lige haft det så sjovt sammen, og havde endda gjort det to gange. Alt de lige havde foretaget sig ville være markant sværere, hvis ikke umuligt, hvis hun blev giftet væk. Så hvorfor ville han så gerne snakke om det!
Hun sukkede lavt og lagde sig om på siden, så hun bedre kunne se på ham.
"Min far tror, at han har magten til at bestemme over mig, men hvis det var tilfældet, ville jeg ikke ligge her lige nu" Hun smilede til ham, i et forsøg på at skjule sin irritation over emnet.

Tænk kreativt.. over hvad? Hvad ønskede han overhovedet af hende?
"Hvis jeg skulle binde mig til en person og overhovedet ikke ligge i med andre, ville det kræve noget helt særligt. Han skulle være forbandet dygtig i sengen til at starte med, og så måtte han selvfølgelig også gerne være behagelig at se på" Hun kunne vel godt lege lidt med tanken om, hvem hun potentielt kunne binde sig til. Det var jo ikke andet end at tankeeksperiment. Selv hvis hun en dag skulle møde en, som hun ganske mod sine forventninger ville betragte som en passende partner, ville hendes far næppe acceptere ham. Nej, det ville være nemmere at håbe på, at hendes far døde, før et passende match ville blive fundet, og så ville det være hendes bror, som ville få magten. Det ville gøre det hele markant nemmere.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 09.01.2020 17:27
Et noget atypisk samtaleemne at starte op midt ud i ingenting, men det var nu engang der samtalen var vendt hen. Desuden, var det en tydelig realitet ved enhver adelskvinde - om de ville det eller ej - at giftermål blev en del af deres liv. Indtil videre tog hun det som, ja, en forkælet prinsesse der mente at hun havde helt styr på det og tydeligvis bestemte selv. Det var sødt.

"Selvfølgelig." nej, hun var ikke klar til at tænke kreativt nok endnu. Det kunne være det ændrede sig en smule med alderen. Med mindre hun selvfølgelig krævede af sin ægtemand at han kun lå i med hende og ingen andre. At hun var alt han behøvede og alt han lystede - ja så var det nok et problem at finde en ægtemand helt generelt. "Men jeg håber nu alligevel der er lang tid til! Du har jo lige fået overtalt mig til at komme noget mere til bal"
Laurenne

Laurenne

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Vuze 09.01.2020 17:47
Det var svært at sætte fingeren på det, men Laurenne havde fornemmelsen af, at han ikke troede på, at hun ikke var underlagt sin fars vilje. Hun kunne vælge at tage diskussionen op, argumentere for, at hun i mange år havde gået mod sin fars vilje, uden han kunne gøre noget ved det. Men nu havde hun ikke synderligt meget lyst til at tale om sin far, når hun lå nøgen sammen med et udemærket eksemplar af en mand.

Et lettet suk var ligeved at forlade Laurenne, da han skiftede emne. Forhåbentlig kunne de så endelig snakke om noget andet! Og så alligevel.. hun var ikke helt klar til at snakke det, hvad havde han ment med at tænke kreativt? Måske hun kunne lokke det ud af ham, hvis hun udholdt at snakke om ægteskab bare en smule længere.
"Så må du jo finde nogle andre, som kan underholde dig, når du tager til bal" hun lagde en hånd på hans brystkasse, så hun kunne nusse ham dovent.
"Medmindre jeg selvfølgelig finder en ægtemand, som vil være frisk på at dele mig" Uanset hvad hendes uundgåelige kommende ægtemand havde tænkt sig at sige, havde hun ikke tænkt sig at være tro mod ham. Der var intet sjovt ved kun at være sammen med en.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 10.01.2020 14:36
Naamah grinede og drejede om på siden så han kunne ligge en arm hen over Laurennes nøgne ryg og ganske let nusse den. "Det kunne jeg - men hvorfor nøjes, når du eksistere" selvfølgelig var han ikke færdig med at komplementere hende. Hun skulle også have lov at mærke at hun var eftertraktet og at Naamah i hvert fald havde nydt denne omgang. Nok havde Naamah aldrig tænkt sig at slå sig ned med kun en, men derimod tage for sig af retterne overalt i landet. Det forhindrede ham dog ikke i at have enkelte favoritter her og der.

"Det tror jeg bliver svært, men det var lidt hvad jeg fiskede efter" bekendtgjorde han med et drilsk glimt i øjet. "Hvis ikke, må jeg jo også blive kreativ" Han kyssede hende på armen, inden han lagde sig til rette igen, dog stadig med armen ved hendes ryg, hvis hun da tillod det efter den fæle samtale han havde bragt hende ind i ganske med vilje.
Laurenne

Laurenne

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Vuze 10.01.2020 23:37
Hans ord fik et selvtilfreds smil frem hos hende. Hun var ikke det mindste i tvivl om sit eget værd, men hun blev alligevel aldrig træt af at høre andre fortælle hende, hvor eftertragtet hun var.
"Du får i hvert fald svært ved at finde en, som kan gøre det så godt som mig"

Ah, så var det bare det, han havde fisket efter? Så var det jo ikke nær så interessant. Men han havde dog fat i noget, det ville være en god løsning. Hun ville som sådan heller ikke forvente, at en potentiel ægtemand ville være hende tro.
"Det ville være en god løsning,hvis jeg ikke kan slippe udenom et ægteskab. Men jeg tror ikke sådan en mand bliver nem at finde" nej, det ville nok være nemmere bare at undgå ægteskab.
"Nu gør du mig nysgerrig. Du har jo vist, at din kreativitet ikke fejler noget. Så hvad kunne du mon finde på?" Hun så nysgerrigt på ham. Det var rart at vide, at hun var så eftertragtet, at han ikke bare ville finde en fremmed.
Hun rykkede sig helt ind til ham, så hun kunne nyde list af hans kropsvarme.det var begyndt at blive køligt nu hendes krop var begyndt at slappe af igen.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 11.01.2020 20:54
Det var en sød tanke at Naamah ville havde svært ved at finde en lige så god som Laurenne. Han tvivlede på at det var sandt, for der fandtes mange tøser rundt om i landet som var mere end villige for at arbejde hårdt for Naamahs nærvær. Men han lod hende blive i troen og gav hende blot ret med en brummende bekræftelse som han igen kyssede hendes skulder.

"De hænger ikke på træerne nej" han sagde med vilje ikke vi. Det kunne blot misforståes! Og det værste lige nu, ville være hvis hun flygtede ud af sengen! Det gik ikke. Ikke nu han havde hende så nøgen og lækker foran sig her.
"Mig? Oh der er de klassiske med at snige sig ind i nattens mørke og finde alverdens hjørner at tage dig, så din mand intet ser" men det var jo de klassiske som man hørte om alle vejne.
Som hun rykkede sig ind, lagde han bedre armen omkring hende, både for at have hende tæt på, men også for at varme hende. Mennesker blev så hurtigt afkølede i dette kolde vejr. "Enhver mand har sin pris. Selv hvis han ikke eftertragter andet end dig i sin seng, er jeg god til at finde ud af hvad folk lyster. En diskret måde at få ham distraheret. Tilfredsstillet med sit eget, og jeg vil gøre dig til så fri en fugl som muligt. Eller jeg kan arrangere et uheld. Tænk over det. Et par gange i sengen med manden, han drikker sig fuld inden en jagt. Uheld sker jo, og du bliver en rig enke der ejer alt han var og havde. Hvem skulle så forhindre mig i at komme på besøg nat og dag" hans fingre gled i små ringe omkring hendes hud, i en let doven bevægelse, mens han spekulerede. Han ville ikke have et problem med at dræbe folk hvis det talte til hans fordel. Menneskeliv var alligevel så hurtigt udløbet.
Laurenne

Laurenne

Adelig

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Vuze 11.01.2020 21:35
Hans idder fik tankerne til at køre i Laurennes hoved. Bare tanken om at blive vækket midt om natten af ham, kun for at.. hvis hun ikke havde været så udkørt, var hun formentlig kravlet op på ham igen. Men hun havde simpelthen ikke energien til endnu en omgang.
"Du kan jo få det til at lyde næsten fristende" det var jo altid en mulighed at få ham med hjem til borgen, hvor de også ville være nødt til at liste rundt. Hun kunne godt bruge lidt ekstra spænding i sit normalt kedelige liv.

Tilfreds lagde hun sig lidt bedre til rette, og skjulte et gab bag hånden. Trætheden var pludselig blevet meget dominerende. Hendes øjne gled langsomt i, mens hun lyttede til hans planer. Overraskende nok forfærdede nakken om mord hende ikke. Hun ville lyve, hvis hun sagde, at hun aldrig havde overvejet lignende metoder til at skaffe sin far af vejen.
"Det lyder som en ganske fornuftig plan. Mord, intriger, rigdomme og så lidt behageligt selskab. Hvad drømme er skabt af" hendes stemme var efterhånden kun en lav mumlen.
Hun prøvede virlelig at holde sig vågen, hun ville ikke spilde den korte tid, hun havde til at nyde ham. Men hun havde brugt alt for meget energi, og hans fingres bevægelser gjorde hende kun endnu mere afslappet. Efter ganske kort tid var hendes vejrtrækning blevet dybere, og hendes krop helt afslappet, som hun var faldet i søvn.
Naamah

Naamah

Neutral Ond

Race / Dæmon

Alder / 6077 år

Højde / 174 cm

Hobbit 11.01.2020 21:48
Naamah kunne ikke lade være med at grine "Men kun næsten" kommenterede han roligt. Det næsten skulle han nok få til at forsvinde i den nærmere fremtid. Eller i hvert fald på et tidspunkt. Det var bare et spørgsmål om at gøre hende afhængig af hans nærvær engang imellem for at få udlevet sine egne lyster og mærke tilfredsstillelsen. Naamah havde al tid i verden til at nå dertil.

"Kun de bedste drømme for dig" han fortsatte roligt med at nusse hende som hun gled længere og længere ind i søvnen. Han lod hende få den hvile hun behøvede, også selvom det betød at når hun vågnede igen, var hun formentlig nødt til nærmest at flygte over stok og sten for at finde sin tjener inden han fandt hende. Med en lidt besværet bevægelse fik Naamahs fod fat i tæppet og fik det guidet opefter, til han kunne ligge det over dem begge. Han behøvede som sådan ikke søvn, men lå afslappet og kiggede op i loftet og var formentlig gået ind i søvn tilstand fra tid til anden.
2 2 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Tatti
Lige nu: 3 | I dag: 12