Når der går ged i det

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 08.01.2019 15:31
Juno ventede, tålmodigt. Så tålmodigt at han hverken tændte en smøg eller skyndte på dem, men bare stod, rastløs, men uden at bevæge sig så meget, at han kunne distrahere dem. Han havde en fornemmelse af, hvad Killian sagde, bare ud fra at kende fyren og have haft ham med i høet før, så han var ikke engang nysgerrig nok til at snage.

Men så snart de kom tilbage til ham og Hector tog hans hånd, trak han dem straks med sig hjem til huset. Killian havde aldrig været her før, men Juno var både lidt fuld og lidt skæv, og han var ligeglad med, hvad Killian ville få at se i det - det kunne alligevel ikke være meget, for selvom Juno smed sine støvler i entreen, og sin jakke over en af de sofaer de kom igennem i stuen, så ledte han også begge fyre med sig op ovenpå og ind i hans og Hectors værelse med det samme. 

"Hector har passet godt på dig, hva?" sagde han smilende, uden at lukke døren efter dem, forventende at en af de to andre drenge gjorde det. Hans fokus var på tørklædet om Killians hals, som han hev i i begge ender, for at få Killian til at træde tættere på sig, inden hans blik faldt på Hector igen. Han ville ikke gå videre uden at have Hector med i legen også, heller ikke selvom han glædede sig umådeligt til at få hevet tøjet af Killian. 
Killian

Killian

Staldmester ved Mathis Transport

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 08.01.2019 17:05
Det så heldigvis ud til, at Hector tog Killians ord pænt, for han smilede da. Og sagde selvfølgelig til, at han var chefen. Godt. Killians smil voksede og han var en smule lettet over, at det gik så nemt. Måske var Hector bare virkeligt skæv, for det var slet ikke, hvad han havde forventet af ham. Men det var måske godt nok. Det vriekde til at gøre ham til en lidt lettere person at have med at gøre, han havde da i hvert fald smidt alle hæmninger. Noget der blev understreget, da han rakte ud og klappede Killian på kinden. Det ville blive en god aften, ord der fik Killian til at smile endnu mere, for det var han sikker på, at det nok skulle blive.
Hånden i hans hår fik ham til at lukke øjnene halvt og skille læberne lidt ad i nydelse og en svag lyd kom fra ham, da satyren rykkede i det. Åh, han håbede han ville få mere af det!

Det virkede til, at Juno havde travlt og Killian fulgte bare tavst med de to andre på deres færd mod deres hjem. Killian kunne ikke lade være med at være lidt spændt på at se, hvor de boede. Det gamle hus var imponerende nok i hans øjne og han så med åben mund op ad facaden, da han blev ført ind i det. Ikke at han nåede at se meget af det indvendige, før han blev ført op af trappen og ind på et værelse, der rodede lidt, men virkede meget hyggeligt.

Inden han nåede at få set sig ordentligt op, greb Juno fat i Hectors tørklæde, der stadig sad om hans hals, og trak ham nærmere. En forventningsfuld bølge gik igennem Killian og hans smil afslørede den følelse. 
"Jah, det har han. Jeg er lidt vild med din kæreste, han er modig og hård. Og alt for n... sød." Forbandet, at han ikke måtte sige nuttet. For Hector var super nuttet. "Og jeg vil gerne takke ham for hans hjælp." De sidste ord blev sagt i en blød stemme, der nok afslørede, hvad han mente med det. Han sendte Hector et blik, der også fortalte sin egen historie. Han så tilbage på Juno og lod en finger glide ned over hans brystkasse uden på tøjet.
"Selvom du heller ikke skal føle dig glemt." Han bed sig i læben og så på Juno med et blik der kunne konkurrere med en hundehvalps.
- 'Cause every time we touch, I get this feeling. And every time we kiss I swear I could fly -
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 08.01.2019 17:29
Hector lukkede døren bag dem og drejede nøglen for at sikre, at ingen af ungerne kom buldrende ind. De plejede ellers at være gode til at holde sig væk, når døren var lukket, men man kunne aldrig vide, især ikke med de små.

Mens Juno og Killian gjorde deres ting, hev Hector sin trøje over hovedet og smed den på bunken af snavset tøj. Han havde gået med den i en hel uge nu, så det var vist på tide, at den blev vasket.

Hector så op tids nok til at fange det blik, Killian sendte ham, og et halvlummert smil bredte sig på hans læber.

"Du kan da bare komme herover og takke mig," sagde han roligt og satte ligeså rolig en klov op på sædet af en stol, så hans ben spredtes lidt, for at vise helt præcist, hvordan han forventede at blive takket. "Så skal jeg nok sørge for, at Juno ikke føler sig glemt."

Hector nikkede mod gulvet for at indikere, at Killian skulle sætte sig på knæ foran ham. Det gik op for ham, at Killian nok ikke vidste, hvad Hector havde og ikke havde mellem benene, og hans smil voksede ved forventningen om hans reaktion. Hans blik bevægede sig mod Juno for at se, om Juno mon tænkte det samme.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 08.01.2019 18:00
Juno var, ligesom Killian, helt vild med Hector. Han kunne godt forstå ham. Modig og hård... Hector var aldrig bakket ned fra en kamp. Juno følte en varme brænde igennem sit mellemgulv og helt op i halsen på sig. Han var så vanvittigt forelsket og han ville ikke have den mindste smule imod at se Hector blive takket af Killian. 

Han sank en klump ved Hectors ord og blev stående hvor han var, helt forstenet. Han havde aldrig set Hector sådan her før. Han ville heller ikke selv have fundet sig i at blive hundset rundt med på dén måde - det var sindssygt sexet, ingen tvivl om det, men Juno var meget specifik med, hvad han kunne og ikke kunne når det kom til sex, og han kunne ikke lade en anden bestemme over sig, ikke engang Hector.
I hans bukser var der dog en synlig bule, der tydeligt viste, hvordan han havde det med at høre Hector tale sådan til Killian. 

Han klappede Killian i røven, opmuntrende, og smilede til ham, inden han selv gik hen til Hector, om Killian fulgte med eller ej. Han så Hectors blik og han vidste, hvad fyren tænkte, men Juno vidste også at Killian var sammen med både kvinder og mænd, så han regnede ikke med at Killian kunne have noget problem med, hvad han ville finde imellem Hectors ben. 
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 08.01.2019 18:19
At se satyren uden tøj på, fik noget til at røre sig i Killians bukser og han fugtede sin underlæbe, inden han kort bed i den. Ordren fik ham til at grine lydløst for et øjeblik, inden han gik med på legen. Så med et pivende falsk ydmygt udtryk, gik han over til Hector, efter at have fået et opmuntrende klask i røven af Juno, noget han ikke ville have noget i mod at prøve igen. Med de store hvalpeøjne så han på Hector, inden han gled ned på knæ foran satyren. At give et blæs ville kun være en fornøjelse for ham, så han glædede sig allerede. Han havde ikke knaldet en satyr for, men det var ikke den første underkrop med pels, han havde fat i.

Blid lod han fingrene glide op over hans lår og igennem pelsen, inden en hånd langsomt gled ind i mellem hans ben. Og fortsatte med at glide ind. Hvad i alv... hans fingre ramte noget varmt og vådt og pludseligt gik det op for ham, hvorfor han ikke kunne finde hans lem. Der var ikke et. Der var et hul i stedet for. Med et udtryk af forbavselse så han op på Hector. Dét havde han aldrig kunnet gætte! For et øjeblik gik han i stå og vidste ikke helt, hvad han skulle gøre, men så trak han svagt på den ene skulder. Nå ja, om det var det ene eller det andet, det var vel lige meget. Så et smil dukkede op på hans ansigt og han skiftede bare taktik. Som en start gik hans fingre i gang med at kærtegne, mens han så op på Hector med et frækt blik og en tunge, der vædede hans læber. 

Men det varede ikke længe, før hans tunge bidrog til kærtegnene, som han stak hovedet ind i pelsen. Han havde jo lovet at takke ham, det ændrede ikke noget, hvad han havde fat i.
Hans tanker drejede sig lidt om den skøre information, men han kom frem til, at det ikke rigtigt ændrede noget. Han anså Hector for at være en dreng, fordi han opførte sig sådan. Man kunne jo ikke se andet. Og det var åbenbart det, han ville være, så det ville Killian ikke gå i mod. 
Så helt ærligt talt, han var ligeglad med Hectors fysik, den betod ikke noget for ham. Han elskede det hele. Og det burde Hector kunne mærke.
- 'Cause every time we touch, I get this feeling. And every time we kiss I swear I could fly -
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 08.01.2019 19:42
Hector smilede til Juno, da han kom tættere, og han rakte begge arme ud og lagde dem om halsen på sin kæreste for at trække ham tæt på. Et lille støn forlod ham, da han mærkede Killians fingre mod sin køn, men han vendte sig også og så ned på Killian. Han mærkede et lille stik af panik, da han så Killians ansigtsudtryk, men det ændrede sig heldigvis hurtigt, da fingrene mellem hans ben begyndte at bevæge sig igen.

Endnu et støn kom fra Hector, og han vendte sig mod Juno for at se ham i øjnene med skilte læber og varme kinder.

"Kys mig?" bad han stille. Det var vigtigt for ham at vise, at hans nyfundne bossiness ikke gjaldt Juno. For Juno var han submissiv, og medmindre Juno udviste stor interesse for noget andet, så ville det blive ved med at være sådan.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 08.01.2019 20:38
Juno smilede til sin kæreste - et smil, der blev endnu større, da han hørte Hectors støn. Det lod til at Killian gjorde sit job tilfredsstillende.

Han svarede ikke Hector, men lænede sig blot ind til ham og lod deres læber mødes. Han kunne slet ikke lade være med at kysse ham, ikke som han stod der, helt nøgen, med Killian imellem benene og let adskilte læber, der bad om at blive kysset.

"Du har intet problem med at bestemme, hva," sagde han ind imellem kys, stolt af hvordan Hector tog styringen uden problemer. Killian var ganske submissiv, men Juno havde ikke selv udnyttet det, da det havde været sammen. Han havde været hungrende efter én, der måske kunne bestemme lidt over ham, selvom han samtidig også havde sat en masse regler for hvad Killian måtte og ikke måtte. Regler han regnede med at Killian kunne huske og stadig overholdt.

Han skubbede sit skridt op imod Hectors side, lod ham mærke bulen i hans bukser, og strøg samtidig en hånd over Killians hår. 
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 08.01.2019 21:00
Killian kunne se bekymringen i Hectors ansigt og han gav hans ben et klem som forsikring om, at der ikke var noget galt. Hvorfor skulle der være det?

De små støn fra Hector var alt, hvad Killian havde brug for, og han fortsatte med liv og lyst. Trods sin unge alder, havde Killian en stor erfaring med både kvinder og mænd, og der kunne nok ikke være noget tvivl om, at han vidste, hvad han lavede. Selv i den akavede stilling, han sad i nu, med den lave satyr. Han gjorde sig umage, han ville gerne vise Hector, at det betød noget for ham og ikke bare var fnillerfnaller. Nej, han ville gøre det godt og gøre Hector glad. Også selvom planerne var blevet ændret en smule.

Hans ene hånd fandt frem til Junos ben og lagde sig om hans læg. Han kærtegnede den ikke, han lod bare hånden ligge der, så Juno vidste, at han også tænkte på ham. Skulle Juno vise det mindste tegn på ubehag over hans berøring, ville han fjerne hånden igen, men han håbede lidt, at det var okay.
Hvad angik Hector, fortsatte han med tungen. Den anden hånd gled igennem den krøllede pels og kærtegnede hans ben, hofte og hen op til den bare hud ved hans side. Forsigtig, også klar over, at han måske ville træde ovber en grænse, han ikke havde fået sat.

Hvis ingen stoppede ham, ville han fortsætte til Hector nåede sit klimaks. Det var jo det, han skulle, ikke?
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 09.01.2019 00:39
"Næh," svarede Hector med et grin og rystede let på hovedet, mens hans latter blev hurtigt kvalt i endnu et støn, da Killians varme tunge ramte et specielt godt sted. Hectors ene hånd fandt straks vej til Killians baghoved, hvor han tog fat i det krøllede hår. Med et let til moderat pres, skubbede han Killians mund hårdere mod sit køn, mens endnu et støn forlod ham.

Hans anden hånd rakte nede for at gnide mod bulen i Junos bukser. Han havde lyst til Junos pik, men han havde også lyst til at de, hvad Killian kunne med sin. Det ville være første gang, han frivilligt var sammen med en anden end Juno, og han var faktisk en smule nervøs over det, men han forsøgte at skjule det så godt han kunne.

"Skal han slikke mig, til jeg kommer?" spurgte han åndeløst mod Junos mund. "Eller er mit klimaks kun noget, du må give mig?"

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 09.01.2019 07:47
Juno blev helt tæt på Hector, selv da han spurgte, om han måtte komme med Killian. Han ville sluge hvert eneste af hans støn, smage hans ord.

"Jeg vil se dig komme," svarede han og slap selv Killians hår, så han kunne føre begge hænder op af Hectors krop, stryge sine fingre over hans hofter hvor de strejfede Killians hænder, og videre op til hans brystvorter, præcis som Hector lige havde set ham gøre med Killian på kroen.

"Og så vil jeg smage dig i hans mund," forsatte han og pressede sit skridt op imod Hectors hånd. "Og hjælpe dig med at pille tøjet af ham." Han snakkede højt nok til at Killian også kunne høre det - det var efterhånden ingen hemmelighed, hvad de havde tænkt sig at gøre sammen med ham.
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 09.01.2019 09:27
En let lyd kom fra Killian, da Hector tog fat i hans hår, og lidt efter var hans ansigt endnu mere begravet i den krøllede pels. Han ville smile stort, hvis han kunne, men i stedet lukkede han øjnene og koncentrerede sig om sit foretagende. At blive skubbet som nu, gjorde ham ingenting, han kunne tværtimod godt lide det og sænkede man blikket til hans skridt, ville man også hurtigt konkludere, at han var tændt på det, de lavede. 
Især at have hænder i sit hår, var en ting, han ikke kunne få nok af. Hans lille ting. Og han ærgrede sig svagt, da Juno trak sin hånd til sig, men grebet fra Hectors var mere end tilfredsstillende.

Samtalen over ham fik ham til at stønne dæmpet i forventning. De ville bruge ham, som de  havde lyst, og han ville bruges, så længe det ikke gjorde for ondt eller var for ubehageligt. Så længe de ville røre ham og give ham den opmærksomhed han havde brug for.
At samtalen bare understregede, at det hele handlede om Hector og Juno, det gjorde ikke noget, det vidste han godt. Og hvis han kunne hjælpe dem med at få mere ud af deres forhold, gjorde han gerne det! Folk skulle være glade omkring ham. Og kunne han gøre noget, så blev han også glad.

Alt dette fik ham bare til at gøre det endnu bedre. Da han kunne fornemme, at det var ved at være oppe over, flyttede han sin hånd fra Junos ben og tog i stedet fat i Hectors ben for at støtte ham. Killian vidste, at det med at blive stående på sine ben kunne være lidt tricky, når bølgen kom, og han havde den erfaring, at kvinder blev ramt noget mere end mænd, og selvom Hector var en mand på alle andre punkter, kunne hans krop vel ikke snyde helt. 
Killian ville bare have ham til at komme, hårdt og nydende.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 09.01.2019 09:45
Hector nikkede ved Junos ord og slikkede over sine læber, inden han pressede dem mod Junos mund igen. Taget i Killians hår blev fastere, hårdere, og Hector rullede en smule med hofterne for at gnide sig mod Killians mund. Det var ikke en direkte hårdhændet behandling, men blid var den heller ikke ligefrem.

Nydelsen strømmede igennem Hectors krop og det var efterhånden svært ikke at stønne højt, når han både havde Killians varme tunge mellem sine ben og Junos dejlige mund på sin, og Hector holdt da heller ikke sig selv tilbage.

"Hurtigere," hviskede Hector mod Junos læber, selvom instruksen var til Killian.

Der gik kun et minuts tid mere, før Hector ikke længere kunne holde fast i kanten. Han fjernede sin hånd fra Juno og greb fat i Killians hår med begge hænder, så han kunne presse sin køn hårdt op mod Killians mund, mens hans klimaks rullede igennem ham. Killians teknik var helt anderledes fra Junos, og det havde lige taget et øjeblik, gør Hector havde vænnet sig til det, men det havde tydeligvis lykkedes ham, for hans orgasme var ikke mindre kraftig denne gang.

Et skælvende støn forlod hans mund, og han lænede dit hoved lidt bagover, mens hele hans krop rystede, indtil klimakset havde forladt hans krop og der kun var blød, doven nydelse tilbage.

"Mm, godt klaret," mumlede Hector med et næstens søvnigt smil, da han endelig slap sit tag i Killians hår og trådte et skridt bagud på svage ben.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 09.01.2019 17:55
Juno fulgte Hector med blikket, da han blev sluppet, og så i stedet til fra siden, da Hector gned sig imod den ivrige fyr under sig. Han havde aldrig set Hector komme sådan før - måske fordi han aldrig havde haft mulighed for at se på før, men altid havde været midt i det selv. Det var et smukt syn og først da Hector flyttede på sig, kom han nok til sig selv, til at lægge en arm om hans liv og sørge for at han blev på benene.

Han trak ham helt ind til sig. "Du er så smuk," mumlede han smilende ind imod hans kind, som han kyssede gentagne gange, indtil han ud af øjenkrogen så Killian komme på benene, og han langsomt, næsten modvilligt slap Hector. Dog kun modvilligt, indtil han så Killians røde kinder og hævede læber. Så rakte han straks ud efter fyren og trak ham helt ind til sig, uden at flytte sig fra, hvor han stod klods op af Hector.

Han skubbede sit skridt op imod Killians, sit bryst op imod hans også, mærkede hvert eneste af hans vejrtrækninger imod sin egen krop, og deres udåndinger blandedes med hinanden, hvor Junos læber kun lige præcist ikke rørte Killians.

"Du må gerne røre," fortalte han ham lavmælt og førte en af Killians hænder op til krave. "Herfra og op." Det var samme begrænsninger som han havde fået første gang de kyssede hinanden, men den gjaldt også nu. I det mindste måtte han overhovedet røre ham - det var mere end de fleste.
Han lod ikke Killian svare, men kyssede ham. Slikkede ham over underlæben og skubbede sin tunge helt ind i hans mund, i søgen efter smagen af Hector, der var overalt. Junos øjne faldt i og han møvede sin krop tættere op imod Killians, hans pik hård imod fyrens eget skridt.
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 10.01.2019 16:45
Killian fulgte selvfølgelig med glæde den næsten uhørlige ordre, også selvom Hector var ved at være lidt hård ved ham. Det blev dog værst, da grebet i hans hår blev forøget med en hånd og hans ansigt blev mast ind i satyrens krøller, for vejrtrækning blev lidt et problem. Men han vidste godt, at det kun var for et øjeblik, så han panikkede ikke, men fortsatte med at gøre sit bedste under omstændighederne.

Endeligt kunne han trække hovedet tilbage og få luften ordentligt ind i lungerne. Hectors ros fik ham til at smile stort, glad og tilfreds op til ham. Åh, de var kære, han og Juno, som de stod der og Juno møssede Hector på kinden. Killian kom på benene efter kort overvejelse, han vidste ikke, om han skulle fortsætte med Juno, men lige nu så det ikke sådan ud. 
Og han fik ret, for han nåede da knapt nok at komme op, før Juno havde fat i hans trøje og hev ham helt ind til sig. Så tæt at han kunne mærke ham igennem stoffet og fornemme hans vejrtrækning mod sin brystkasse. Deres læber rørte næsten hinanden og Killian måtte huske sig selv på, at han ikke måtte røre uden at have fået lov.

Hvilket han fik nu. Lidt stakåndet lod Killian blikket glide over Junos ansigt, mens hans hånd lagde sig i mod hans hals. Tommelfingeren begyndte blidt at kærtegne den tynde hud under hans øre. Ikke at han nåede at spekulere så meget over det, han gjorde det bare, da Juno pludseligt kyssede ham. Pressede sin tunge ind i hans mund. Killian kom med en svag lyd af nydelse og kunne ikke helt forhindre sig selv i at rulle sine hofter, så hans skridt gned sig mod Junos. Han var så tændt efter at have været kærlig mod Hector, han kunne næsten ikke rumme det.
Hans anden hånd flyttede sig snart op i Junos hår, hvor han kørte fingrene igennem den og kærtegnede hans hovedbund, mens hans anden stadig kærtegnede hans hals. Kysset var fantastisk og han hengav sig fuldt ud til det, med nogle små lyde ind i mellem.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 10.01.2019 18:28
Hector smilede og grinede lidt åndeløst ved Junos kompliment, hans læber våde og lidt hævede, efter han havde bidt ned i dem, og Juno havde kysset dem. Hans ene hånd slap Killians krøller, så han kunne lægge e n arm om Junos liv og holde ham tæt på sig, mens han fik vejret igen efter sin orgasme.

Der gik et øjeblik, før han var kommet til sig selv, og det var først dér, han opdagede, at Killian var kommet tæt på og kyssede Juno. I et par sekunder stod hn der bare, helt tæt op af de to andre, og så på dem. Det var syrealistisk at stå der og se på, at Juno kyssede en anden fyr, uden at Hector følte morderisk raseri, og det gjorde han virkelig ikke - ikke i denne situation, hvor han var helt afklaret med det. Var situationen en anden, så ville Hector nok slet ikke være så medgørelig - eller ville han? Det var svært at finde rundt i lige nu.

Det så ud, som om Killian og Juno var travlt optaget, men Hector ville ikke bare stå og blomstre, så i stedet stak han en hånd ned mellem deres kroppe og klemte om bulen i Killians bukser. Der var jo masser af tage fat i! Hector smilede lidt, mens han gned mod skaftet, og der gik ikke ret lang tid, før han begyndte at åbne Killians bukser. Hn havde også lyst til at åbne Junos, men det ville han hellere selv lade Juno om, så han kunne tage det i sit eget tempo.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 10.01.2019 20:03
Killian havde så blid en måde at røre Juno på, og han smeltede helt under fyrens hænder. Hans fingerspidser imod hans hud fik Juno til at stønne blidt ind imod Killians læber, og han stønnede igen, da han følte Killian rulle sine hofter imod sig. Instinktivt rullede Juno også sine, hungrende efter den søde friktion han fik, når han gned sig op imod Killian.

Han flyttede sig lidt, da han mærkede Hectors hånd; gav ham mere plads, til at få fat om Killian. Han var selv helt hård op imod Killians hofte nu, men han foretrak også, at Hector åbnede Killians tøj, og ikke hans. Han var ikke sikker på, at han ville stoppe dem, hvis en af dem ville have tøjet af ham, men han var heller ikke sikker på at han ikke ville.

Samtidig med at Hector begyndte at åbne Killians bukser, fik Juno fat om kanten af hans trøje, og hev den langsomt længere og længere op, kærtegnende hver eneste centimeter af Killians overkrop undervejs, indtil den var helt oppe ved hans skuldre og Juno blev nødt til at trække sig ud af deres kys for at hive den helt af ham.
Så snart den var af ham, genoptog Juno deres kys, og begge hans hænder slap trøjen og faldt til Killians nøgne skuldre. Han kunne mærke fyrens kropsvarme igennem sin egen, tynde trøje nu, og det fik ham kun til at møve sig tættere ind til ham.
Der gik kun et par sekunder inden han brød deres kys igen, kun for at erstatte hans læber med Hectors, som han kyssede i flere sekunder, inden han brød tavsheden; "Killian er også en god kysser, hvis du har lyst til at afprøve dét." Han gav Hector et sidst kys, inden han trak sig nok væk til at smile og skæve sigende til Killian.

Han lagde også en hånd over Hectors, så han kunne følge med i, hvad han gjorde ved Killians pik, selvom hans egne fingre kun sjældent strejfede Killians pik under Hectors hånd.
Killian

Killian

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 176 cm

Zofrost 10.01.2019 20:20
junos krop i mod hans fik ham til at stønne svagt i mod Junos læber. han havde været så optaget af Juno, at det først var da Hector tog fat om ham, at han helt opdagede, hvad han lavede. Et lidt dybere støn lød fra ham og han mistede nær koncentrationen omkring hvad han ellers lavede. To kærtegnende drengepå én gang, det kunne næsten ikke blive bedre. og så dog. Hector begyndte at åbne hans bukser og Juno begyndte at hive hans trøje af. Gåsehuden spredte sig over hans efterhånden bare overkrop, som Junos fingre rørte hans hud hele vejen op fra buksekanten til hans brystkasse og han stønnede igen, inden han trak sig nok tilbage til, at Juno kunne få hans trøje af. Hectors halstørklæde var stadig viklet om halsen på ham, men det gjorde ikke ham noget og hans hænder fandt straks tilbage til Junos hals og hår.

Det næste kys varede ikke længe, inden Juno slap det og i stedet inviterede Hector til at kysse ham. Killian kunne ikke andet end at fugte sine læber og så smile indbydende til Hector. Men han tog ikke initiativet til et kys, han vidste ikke om Hector var med på det. Han havde ikke fået nogle grænser at følge som med Juno og han var lidt forsigtig med bare at gøre ting uden at have fået lov.
Og dog, han kunne ikke helt lade være, så hånden fra Junos hår fandt vej til Hectors kæbe, som han strøg blidt med fingerspidserne. Det var lige meget, om han ville kysse eller ej, smuk var han, og Killian kunne ikke helt lade ham være.

Følelsen af to hænder på sig var utroligt ophidsende og han bed sig i læben med en dæmpet lyd. Han ville ikke kunne holde længe, hvis de fortsatte sådan der, hvilket han på den ene side håbede de ville, på den anden side ville han gerne være med til mere. 
Han vidste næsten ikke, hvad han skulle gøre, så meget opmærksomhed han pludseligt fik, det plejede at være ham, der gav opmærksomheden ud. Det føltes dejligt, alt for dejligt!
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 10.01.2019 21:02
Det var fristende på mange måder at kysse Killian, men Hector kunne godt mærke, at dybt nede i maven var det sgu ikke helt i orden med ham selv. Han ville gerne kunne kysse Killian, men... han kunne ikke. Hans blik flakkede en smule mellem de to drenge foran ham, da usikkerheden kom en smule frem på overfladen. Selvsikkerheden fra tidligere krakelerede lidt, men han bed det i sig så godt, han kunne. Han gad ikke blive panisk nu. Hans hænder var gået i stå, men han tvang dem til at komme til live igen.

"Det tror jeg gerne," svarede han Juno og lod sin hånd på Junos lænd glide lidt længere ned, så han kunne give Junos røv et kærligt klem. "Jeg bruger gerne min mund på ham, men det bliver ikke på hans læber."

Med de ord, hev Hector ned i Killians bukser, så han kunne skubbe dem ned ad Killians ben, og få sekunder senere kunne Hector lukke sine fingre om Killians nøgne pik og give den et klem også.

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 10.01.2019 21:21
Juno genkendte Hectors tøven, som var den hans egen. Der var jo en grund til, at han var den eneste, der stadig havde alt sit tøj på. Men Hector så heller ikke ud som om han havde lyst til at stoppe. Det havde Juno heller ikke for den sags skyld. Han ville gerne sætte grænser og finde tryghed i det hele, men han ville ikke stoppe det på nogen måde.

"Et andet sted, så?" foreslog han, selvom det lå i Hectors ord. "Jeg hjælper dig ikke, hvis du bevæger dig derned," advarede han alligevel med et skævt smil. Han kunne ikke lade være med at forestille sig selv og Hector dele Killians pik; slikke hver sin side af den, slikke hinandens tunger, savle ud over Killians pik indtil han kom imellem dem. Det var en fristende tanke og hans kinder blev helt røde af at tænke den.
Han trak Hector ind i endnu et kys, inden han, uden at tænke yderligere over det, gik imod sine egne ord, og lod sig dumpe ned på knæ foran Killian.

Han så op på Hector imens, og holdt også øjenkontakten med ham, imens han stak en tunge ud og pressede den imod Killians skaft. Han inviterede ham med på leg, for han gjorde det på ingen måde for Killians skyld - hand tunge var mod Killians pik, men den bevægede sig stort set ikke, da Juno tålmodigt ventede på at Hector sluttede sig til ham. Det var ikke umuligt at han kunne overtales til at færdiggøre blowjobbet alene, men der ville skulle noget overtalelse til, Juno ville ikke gøre det bare sådan af sig selv.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 10.01.2019 21:39
Hectors blik fulgte Juno, mens han knælede ned ved siden af Killian, og en dyb varme spredte sig i ham, da han så på, mens Junos tunge gled langs skaftet af Killians pik. Han havde ikke forventet, at han ville tænde så meget på at se Juno med en anden, men måske havde det mere noget at gøre med, at Hector ikke kunne lade være med at forestille sig, at det vr hans pik, Juno sad og kærtegnede.

Et lille smil bredte sig på Hectors læber, og han knælede ned overfor Juno, så han kunne se sin kæreste i øjnene, mens han åbnede sin mund og lod sin tunge og læber glide langs skaftet, så hans tunge også rørte ved Junos. Han åndede varm luft mod den følsomme hud, inden han endelig lukkede sine læber om tippen med et lille støn.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 5