Rabbit 06.05.2019 11:40
Hector gryntede til Junos svar på Leos spørgsmål. Leo var en fin fyr, og Hector havde som udgangspunkt ikke noget imod, at han blev i lidt længere tid. Men Hector var også jaloux, og han var ikke helæt fan af ideen om at skulle slås med endnu en person for at få Junos opmærksomhed. Der var sgu nok folk at holde styr på allerede nu.”For min skyld kan du blive så længe, du gider,” sagde han så og løftede en hånd for at lade den stryge kort mod Junos knæ, inden han rejste sig. ”Ungerne skal snart have mad,” fortsatte han så og strøg en hånd igennem sine brune krøller, ”og hvis jeg ikke laver det, så prøver de selv, og det går altid galt.”
Mens han gik hen mod døren, lagde han kort en hånd på Leos skulder og gav den et klem.
”Det er fint, du er tilbage, Leo,” mumlede han og skubbede venskabeligt til Leos skulder, inden han slap den og gik mod døren til køkkenet.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig