Hailey

Hailey

Adelig - Kunstner - Healer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 29.01.2018 18:58
Følelsen af hans berøring igen gjorde at hun pludselig ikke fjernede blikket fra ham, det var låst fast i øjeblikket. Da hans hånd så var placeret på hendes mave, kunne hun ikke undgå at bide sig lidt i læben, mest over følelsen af slag mod hendes mave igen, var hun begyndt at kunne lide det... Det var underligt, men dog interessant. Hailey kunne godt mærke på ham at han havde savnet at røre den bløde mave igen, mærke hendes hud igen, og hun smilte lidt som de stod ved vinduet. 
Så vendte hun rundt, og lod hans hånd være på hendes mave stadigvæk, dog løftede hun hendes hånd hen mod hans hånd og førte nærmest hans hånd hen over hendes mave, mens hendes brune øjne mødte hans lilla øjne.

"Jeg tør godt, og jeg ved du gør, så det bliver en spændende nat, tror du overhovedet vi får noget søvn"sagde hun i den drillende tone, hvorefter hun stoppede kort med at føre hans hånd hen over hendes mave. Hailey betragtede ham så lidt, lod blikket glide ned ad ham, hans trænet overkrop der var til syne for hende var smuk at se på, det undrede heller ikke hende at han var så trænet som han var. Så stod hun der lænet lidt op ad vinduets karm, med hans hånd på hendes mave, og hun kiggede så hen mod sengen."Vi bliver trætte af at stå her, så skal vi ligge os hen i sengen"sagde hun efterfulgt af et lille bredt smil på de bløde læber.

Hun var ved at gå derhen, men ventede på Zane, på hvad han ville svare og sige. Men hun flyttede ikke hans hånd, hun kunne godt lide berøringen, hun kunne godt lide at mærke hans hånd mod hendes mave igen, var det noget hun skulle indrømme overfor ham, nej han kunne sikkert godt se det på hende, ellers kunne han sikkert godt mærke det på hende."Den følelse af din hånd mod min mave det bringer mig tilbage til ude i skoven, hvor jeg mærkede dine slag mod min mave"sagde hun og flyttede kort blikket væk fra ham. Derefter lod hun øjnene falde hen på sengen igen"Skal vi"spurgte hun så igen med en hentydning til at de skulle ligge sig hen i sengen. Denne her gang kiggede hun ham også ind i øjnene, det var som om hans lilla øjne strålede af lysten til at røre mere ved hende, ikke både ved men mest ved hendes mave. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 31.01.2018 18:51
Et eller andet sted burde det ikke overraske ham, at hun gjorde som hun gjorde... men at hun ligefrem førte hans hånd hen over hendes bare mave... det var alligevel noget der tændte op i gløderne.
Hun havde klart opfanget, at det var hans favorit del af hendes krop - og nu udnyttede hun det på en måde som han kun kunne nyde.

Hendes ord frembragte et smil på hans læber.
Naturligvis var hun modig nok til det... hun virkede nærmest klar til hvad som helst, hvor kontroversielt det hele så end var.

"Vi får se hvor meget søvn vi får..." sagde han og så dybt ind i hendes klare, brune øjne.
Han ville ikke have noget imod at få meget lidt søvn...

"Sengen lyder som en god idé. Læg du dig bare først... "
Så smilede han lettere udfordrende til hende. Det ville være interessant at se om hun kunne pirre ham...
"...forfør mig gerne, hvis du tror du kan gøre noget."

Da hun kommenterede slagende, lagde han hovedet en anelse på skrå.
Hvad var nu det her?
"Du lyder næsten som om du ønsker  at jeg gør det igen..." sagde han.

Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 31.01.2018 19:13
Hun nærmede sig sengen, smed sig ned i den, og kiggede hen på ham. Så han ville have at hun skulle forføre ham, hun tænkte ikke så meget over det, lå bare i den bløde seng i undertøjet, med armene ned ad siden. Så fik hun et smil på læben, det her skulle nok blive interessant, og hun vidste godt at hendes mave var det der tændte hans lyst, så det var klart at hun ville bruge den til hendes lille fordel, for at forføre og pirre ham. Så lod hun en hånd glide hen over den bløde mave, hvor hun kærtegnede den en smule, hvorefter hun bøjede det ene ben. Hendes øjne var rettet på hendes mave, og hun fortsatte med at kærtegne den og brugte også neglene blidt hen over maven. 

"Huden der føltes så blød og som udstråler en varme der er behagelig at røre ved"sagde hun kort hvorefter hun fortsatte med at kærtegne hendes mave, hvorefter neglene kørte hen over maven, men også lidt længere ned ad maven. Så kiggede hun hen på Zane, for at se om han nød udsigten til det hun gjorde, hun vidste at hendes bevægelser mod hendes mave ville få ham til at tænke nogle ting, og sikkert også at få ham til at ville nogle ting. "Tænk at en så blød mave kan kærtegnes så blidt og næsten let som en fjer"sagde hun med et drilsk blik hen til Zane, hun gjorde det mest for at se om han ville bukke lidt under, for hendes pirren og bevægelser. 

Hailey kørte så neglene lidt hårdere hen over den bløde og sårbare mave, så der langsomt kunne ses lidt mærker fra neglene, men for hende gjorde det ikke noget. Hun fortsatte lidt, og bed sig så lidt i læben, hvorefter hun lagde hovedet til den ene side"Jeg indrømmer gerne jeg savner dine slag mod min mave, det er underligt jeg ønsker det så inderligt"sagde hun med blid stemme, og kiggede hen mod ham."Zane jeg ønsker at mærke dine slag igen, og jeg ved du vil"sagde hun og lagde sig lidt bedre til rette i sengen, og så bøjede hun begge ben, hvorefter hun bare lå der i sengen og kærtegnede hendes mave, og indimellem lod fingrene glide ned mod lårene. 

"Det er et blødt og dejligt område er du sikker på du ikke vil mærke"spurgte hun lidt drilsk, med et smil sendt hen imod ham. Hendes øjne var så rettet på ham, hun flyttede dem ikke. Men om hun pirrede ham nok vidste hun ikke, men det tænkte hun ikke for meget over, der var sikkert mange andre piger der havde forsøgt alt muligt. Dog ville hun heller ikke have noget imod at de ikke fik så meget søvn. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 31.01.2018 19:21
Hver en bevægelse og hvert et ord gik rent ind og påvirkede ham.
Hendes hænder mod hendes bare mave, kærtegnende og forførende... derefter med neglene, som ville hun understrege hvor sårbart et område det var...

Det var meget interessant, og han nød hvert eneste sekund.

Samtidig var dette nyt for ham. Ingen havde forsøgt at forføre ham på denne måde før - og han bestemte sig for at se hvor langt han selv kunne strække den.

Så med et udfordrende smil trak han stolen ud fra bordet, og satte sig på den, mens han kiggede på hende.
"Nydeligt... det er ualmindeligt tiltrækkende, den måde du 'leger' med din mave..." sagde han, og vidste at han selv ville træde til senere. Hvordan skulle han kunne modstå det?
Allerede nu var det umådeligt fristende...

"Fortsæt... lad mig se hvad du kan finde på." sagde han så, ganske roligt.

((Beklager hvis det blev lidt kort xD ))
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 31.01.2018 19:37
Det her var allerede så interessant, og bare for også at spille lidt med på den fortsatte hun, hun var selv lidt spændt på at se, hvornår han ikke ville kunne undgå at komme hen til hende. Neglene kørte hun lidt blidere hen over maven, og langsomt efter kørte hun dem hårdere hen over maven, det efterlod nogle mærker, og der ville sikkert ikke gå lang tid før der ville komme blod frem. Dog gjorde det ikke så meget, hun fulgte hendes egne bevægelser, med et smil på læben, et smil der fortalte at hun nød det hun selv var igang med ligenu. 

"Jeg ved du nyder synet, og jeg er ikke helt færdig endnu, så du har alt ret til at nyde udsigten"sagde hun og lod hendes øjne falde hen på ham. Hendes øjne var på ham lidt, mens hun fortsatte med at kærtegne hendes mave både foroven, men også forneden. Hele den bløde og sårbare mave blev kærtegnet. Hailey fjernede så blikket fra ham, og holdte hendes ben bøjede, hvorefter hun begyndte at køre neglene hårdt hen over maven mens hun skyd brystet frem, og hovedet tilbage."Hmm!"kom det fra hende med blid og næsten nydende stemme. 

Og som hun havde forudset kom der blod frem fra de mærker hun havde givet sig selv, det gjorde ikke noget, og hun brugte nu begge hænder til blidt at køre hen over den øverste del af maven, hvorefter den nederste del af maven blev kærtegnet. "Lidt blod kan der ikke undgås når man giver sig selv så meget smerte og nydelse"sagde hun så og kiggede hurtigt hen på ham med et smil.
Det var spændende og interessant det her, og gad vide hvornår han ville give sig, det var ikke til at vide. Hailey lænte hovedet tilbage, og kiggede ned mod hendes mave, den var fri for tøj det eneste hun var iført var et par trusser og en bh, og hun fortsatte med at køre hendes hænder hen over maven. 

Hendes bryst skød hun frem ad igen i takt med at hendes hoved blev lænet en smule bagover, det var mest fordi nydelsen var dejlig for hende, alt hun gjorde på sig selv var dejligt, og hun fik et større smil frem på læben"Min mave og hud savner dine berøringer Zane"sagde hun næsten lokkende og fristende. Det var tydeligt at se at hun savnede hans slag mod hendes mave, men hun nød det nu også at udfordre ham lidt til at forlade stolen han havde sat sig på. Blodet fra negle mærkerne løb langsomt ned ad hendes mave, og hun kiggede på det. 

(Det er helt iorden xD)
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 03.02.2018 18:07
Som hun dog kunne... Hun havde i sandhed opdaget hans svage punkt, og overraskende nok havde hun serveret sig selv på et sølvfad for ham.

Hendes fokus på sin mave, samt lokkelsen, var en velkommen gestus som han ikke havde oplevet før.

Resultatet var naturligvis, at han følte den helt store lyst...

Han berettede roligt blodet, og smilede så ganske let før han rejste sig op, snuppede en lille flaske fra bordet og gik over til sengen.
"Ikke dårligt..." sagde han og rakte hende flasken.
"Påfør lidt af det her, og så vil din hud være fejlfri igen. Og så... Skal du fortælle mig præcist hvad du ønsker jeg gør. Så nå vi se om det er noget jeg har lyst til."
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 03.02.2018 18:20

Hendes brune øjne rettede sig på hans ansigt, og hun tog imod flasken, hvorefter hun så nikkede og påførte det på hendes mave, hvorefter den var fejlfri igen som før. Det var vildt, gad vide hvad det måtte være der var i flasken, men nu var hendes bløde mave fejlfri igen, en blødte ikke mere, og hun kørtegnede kort hendes inderlår, og placerede flasken på det bord der var ved siden af sengen. Hun flyttede øjnene ned mod hendes mave, og hun kørte så nogle fingre hen over navlen, og det øvre af maven, så fik hun et smil frem på læben. Der var en ting hun var sikker på at hun havde lyst til, og det vidste han sikkert godt, men hun ville alligevel sige det, så hun kørte fortsat hendes fingre hen over navlen, og det øvre stykke af maven. 

Så bukkede hun i begge ben igen, og kiggede på ham"Jeg har lyst til at mærke dit slag mod min mave igen, jeg savner din berøring mod min hud"sagde hun ærligt, og holdte blikket på ham. Fangede hans lilla øjne igen, hun stoppede også lidt med at røre ved hendes navle og øvre del af maven, for at se hvad han sagde og ville gøre. Hailey fjernede ikke blikket, men nød blot at kigge på hans lilla øjne, selv i nattens mørke her strålede de, det var flot at kigge på"Zane jeg vil mærke din lyst til min mave, jeg vil mærke din hud mod min igen"sagde hun og lod hendes hænder være placeret på hendes mave lige over navlen. 

Gad vide, hvad han ville sige, og gøre det var hun lidt spændt på at finde ud af, men hun var sikker på at han ville mærke hendes mave igen, det var jo den del på hende han mest havde lyst til, og hun forstod godt hvorfor. Det var jo hans store lyst, og hun kunne godt fornemme og mærke på ham at efter hendes leg med hendes mave, havde han fået endnu mere lyst, hvilket hun ikke havde noget imod, så hun sagde ikke mere, holdte blot hendes brune øjne på hans lilla øjne. 
Dog spredte hun mundvigene"Du har frit udsyn til min blottede mave Zane, og du har masser af muligheder det hele kommer an på dig"sagde hun så, og sendte ham et smil. 

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 03.02.2018 18:39
Det var ikke noget overraskende svar hun kom med.
...men det var bestemt heller ikke skidt.
Hun ønskede faktisk at han slog hende i maven... At han hengav sig til sin halvsyge lyst.

Det rigtige spørgsmål var hvor meget hun kunne tage.

Han agtede at finde ud af det. Han ville tage hende helt til grænsen, og så ville han overskride den.
Det gik op for Zane, at han kunne risikere at dræbe hende på denne nat... og selv om det ville være en skam, så han ikke det helt store problem i det. Skete det, så skete det.

Men først... En mildere start.

"Godt valg." sagde han med et farligt smil, før han satte et knæ i sengen, knyttede næven og sendte den i et halv hårdt slag imod det sted hvor hun ikke havde sine hænder: den nederste del af hendes alt, alt for fristende, bare mave...
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 03.02.2018 18:54
Da han havde sendt slaget afsted mod den nederste del af hendes mave, kunne hun ikke lade være med at fjerne hænderne der havde været placeret ved hendes navle, og hun lænede hovedet lidt frem i takt med at slaget ramte hendes nedre del af maven. Det var både en rar og underlig følelse at mærke det igen, tænk at hun var begyndt at kunne lide hans slag mod hendes mave, godt nok startede han blidt ud, men det var underligt stadigvæk, at hun faktisk kunne lide at mærke hans slag mod hendes sårbare og bløde mave. Efter at have mærket slaget, lod hun hendes arme ligge ned ad siden på hende i sengen. 

Hun skulle til at bide sig i underlæben, men gjorde det ikke, dog kiggede hun ned mod hendes mave, efter hans slag, det var spændende at se hvor meget hun faktisk kunne holde til, hvad ville der ske hvis han faktisk endte med at dræbe hende, kunne han finde på det måske. Hun tænkte lidt, men tog sig ikke til maven, kiggede blot hen mod ham, og fik et legende smil på læben"Blidt er rart, men jeg ved du lyster efter at sende et hårdere slag afsted har jeg ret"sagde hun og fugtede hendes læber. 
Han lystede jo efter at sende nogle slag afsted, og nu havde han endda fået udsigt til hele den blottede mave, der var ingen hænder i vejen, Hailey havde selv valgt at fjerne dem, og lagde nu hovedet lidt på skrå, hvorefter hun lagde hendes ben ned så de lå fladt i sengen. 

"Jeg ved du kan lide det, du har lystet efter det har du ikke, du har savnet det"sagde hun og holdte blikket på ham, hvorefter hun kiggede ned mod hendes mave lidt. Hun var faktisk klar på et slag mere, og klar på at han skulle sende et mere afsted, om det blev den nedre del af hendes mave, eller et andet sted var hun lidt nysgerrig og spændt på at se, og mærke. Om det ville være blidt eller hårdt var hun spændt på, gad vide om Zane kunne finde på at nå grænsen for at dræbe hende, det håbede hun ikke, men hun vidste han var stærk, rigtig meget endda. Han var langt stærkere end hende, og han var farlig, det kunne hun godt mærke og fornemme, dog selvom hun ikke kendte ham sådan helt, så vidste hun godt nogle ting.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 14.02.2018 15:52
"Det kunne du sagtens have ret i..." svarede han roligt, med et lille smil.
Selvfølgelig havde hun ret... han havde lyst til at være hård mod hendes perfekte, sårbare mave - nok sådan som den så ud, føltes, og blev præsenteret på et sølvfad for ham.

Men når det så var sagt, så ville han have at hun skulle tage en vis del i, hvad der skete...

Da hun fjernede hænderne og blottede hele sin mave, pustede han let ud og log fingrene på sin ene hånd løbe blidt ned over det silkebløde, sårbare område.
Tænk at han var så fokuseret på denne del af hendes krop... men sådan var det, der var intet bedre.

"Du er modig at du vil det her..." sagde han, og mente det oprigtigt.
Hun var den første han havde mødt, som faktisk gerne ville have at han gjorde dette...

Så smilede han til hende, knyttede næven, og sagde: "Hvor... og hvor hårdt?"
Dette skulle nok blive interessant.
Og for ham, ualmindeligt tiltrækkende.
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 14.02.2018 17:12
Det var skam også første gang at hun havde oplevet sådan noget som at få slag ind mod hendes mave, det havde hun aldrig oplevet før og normalt ville de fleste nok flygte, og løbe skrigende væk men det var forskelligt fra person til person, og det var vel også forskelligt om det var et menneske som hende eller om det var et væsen. Det var underligt, dog føltes det også på en skræmmende måde godt hvergang hun mørkede hans hånd og slag mod hendes mave, om det var det øverste område eller midterste eller nederste var ligemeget. Hun fulgte ham med øjnene, og da han så var klar til at sende hans næve afsted sendte hun ham et smil tilbage.

Derefter holdte hun armene tæt ind til hendes krop, og hun behøvede ikke vise ham hvor han skulle placere hans næve, fordi hun havde tænkt sig at sige det til ham. Han havde spurgt hvorhenne, og hvor hårdt, så hun holdte blikket på ham lidt, og lod så blikket falde ned på hendes mave"Det øverste område af min mave"svarede hun og kiggede så hen på ham"Hårdt"sagde hun så og smillede lidt for sig selv, dog virkede hun ikke bange for det, men det var klart der lå en spænding i hende, og måske en smule nervøsitet. Hende modig, ja det var hun, aldrig havde hun nogensinde troet hun ville være så modig omkring det her, men det var hun, måske var det fordi det var Zane.

"Jeg stoler på dig, og jeg ved det er din lyst til det, jeg har blot savnet at mærke dig på den ene eller anden måde"sagde hun så og lod blikket glide hen over hendes mave."I det her tilfælde har jeg jo mærket dine slag"sagde hun med en venlig stemme, og smil på læben, men måske lokkede hun ham også en smule. Han var klar, og hun lå bare på sengen og også var klar til at han skulle gøre det, de brune øjne var så faldet hen på ham igen, og hun flyttede ikke blikket fra ham. Man kunne godt fornemme hans lyst blev større, og det var tydeligt at se at det tændte ham, og han fandt det interessant, hvilket hun selv gjorde. Det var interessant, og spændende hvordan det ville få hende til at reagere. 

"Gør det Zane"sagde hun så og bed sig lidt i underlæben mens hun sendte ham et bestemt blik, og et bredt smil Hailey var klar, hun lå og ventede på han ville gøre det, og hun bed ikke hårdt i hendes læbe, men af ren spænding bed hun i hendes underlæbe, og bare holdte hendes øjne på hans øjne. Øjenkontakt var der i øjeblikket, og hun vidste at hans næve snart ville komme ind mod hendes øvre del af mave, og endda hårdt. 

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 14.02.2018 17:23
Selvom han efterhånden burde have lært det, blev han alligevel forbløffet over hendes svar.
Hailey kunne have valgt et mildt slag i den nederste del af maven, hvor det mest af alt ville pirre hende og ikke rigtig gøre ondt... men i stedet havde hun valgt det mest sårbare område overhovedet - og hun ville tilmed have at han slog hårdt.

...hvilken fryd!

Han lyttede i stilhed til hendes næste ord, mens han lod blikket glide ned over hendes perfekte mave... og da hun så sagde "Gør det...", smilede han ganske let, knyttede næven hårdt, og hamrede den ind i maven på hende, øverst som hun havde sagt, og med en hel del mere kraft end før.
Stadig ikke ødelæggende, som hvis han havde været i en slåskamp og skulle tage en modstander ned - men der var alligevel kræfter bag dette slag.

Selv hvis hun spændte i maven, ville dette sende en bølge af intens smerte igennem hele hendes overkrop, og den ville ikke forsvinde lige med det samme.

Hvis hun ikke spændte, ville slaget være meget dybt, og smerten ville være langt, langt mere intens.
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 14.02.2018 20:12
Følesen af hans knytnæve der ramte den øverste del af maven og ikke blidt nej hun havde bedt om, at han skulle gøre det hårdt, og det gjorde han hvilket fik hende til at bukke sig lidt forover, hun havde slet ikke spændt i mavemusklerne, så smerten kunne godt mærkes, og hun tog sig til maven med begge hænder som hun pludselig sad forover. Hun sagde ikke noget, men det havde både føltes godt, men også givet hende en intens smerte, som hun ligenu ikke kunne slukke. Bølgen af smerte havde hun mærket lige efter hans knytnæve havde ramt hendes øvre del af maven. 

Hailey holdte fortsat foran hendes mave hun sad forbøjet over i sengen, og lod blikket være ned på maven, hun kunne i øjeblikket ikke se om hun havde fået nogle mærker, men selvom slaget var hårdt kunne hendes tanker ikke undgå at falde hen på om hvad der ville ske hvis han sendte et slag mere mod hendes mave ligeså hårdt. Hun kunne mærke på hendes krop at hun sikkert ikke ville kunne holde til et slag samme sted, men om det næste slag skulle være ligeså hårdt tænkte hun lidt over. Smerten forsvandt ikke lige med det samme, nej den smerte kunne fortsat mærkes og hun sagde fortsat ikke noget, men kiggede ned mod dynen mens hun holdte rundt om hendes mave.

Så rettede hun sig lidt op, kiggede hen mod Zane, hun holdte fortsat rundt om hendes mave pågrund af smerten, og hun bed sig blidt i underlæben, hvorefter hun på trods af smerten sendte ham et smil."Jeg må indrømme jeg har savnet det"sagde hun så pludselig, og fjernede ikke blikket fra ham. Hun kørte hænderne over maven mens hun ikke helt var rettet op helt, mest pågrund af smerten der var i hendes mave ligenu. Men nu var spørgsmålet så, om hun var klar til et slag mere fra ham, og hun kom så i tanke om noget så hun fjernede blikket væk fra ham"Hvordan startede din lyst enlig, altså den store lyst du har"spurgte hun og kørte hænderne lidt mere hen over maven. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 24.02.2018 17:21
Endelig kunne hun ikke undgå at knække lidt sammen - ganske forståeligt, for det slag måtte have gjort ondt.
Zane mærkede i hvert fald med fryd, hvordan hans næve sank dybt ind i hendes mave, uden at hun prøvede at stå imod - resultatet var perfekt for ham, og smertefuldt for hende.

Mange ville have brugt minutter i fosterstilling, mens de forsøgte at få vejret og ventede på at smerten aftog... men Hailey virkede ikke til at tage det helt så tungt.

Hendes ord fik ham til at smile.
"Savnet det, ligefrem? Du er da en speciel pige..." sagde han og mente det.
Hun var trods alt den første han havde mødt, som ligefrem ønskede at han gjorde det her imod hende.

Så kom der et personligt spørgsmål, og Zane kiggede lidt på hende, som hun rettede sig lidt op igen.
Hun ville vide hvor det var kommet fra...?
Hmmm...

"Det er jeg ikke blevet spurgt om før." sagde han og tænkte lidt over det...
Svaret var vel egentlig simpelt nok, og der var ingen skade i at fortælle hende det.
"Jeg har altid synes den del af kroppen er enormt tiltrækkende... og samtidig er det et perfekt, sårbart område for lidt sadisme, hvilket min slags jo er ret kendt for."

Vel vidende at det ikke var hele svaret på hendes spørgsmål, fortsatte han:

"Det startede da jeg var yngre... i menneskealder, omkring femten. Jeg havde en træningskamp mod en jævnaldrende pige, og på et tidspunkt ramte jeg hende i maven med et slag - hun knækkede sammen, gik i gulvet og brugte lidt tid på at komme sig - og jeg fandt ud af at en flad, blød mave er en fantastisk sexet målskive." 
Han var helt rolig omkring det, måske endda med en snert af humor i de lilla øjne...
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 26.02.2018 22:13
Det havde ikke taget for tungt på hende, hvilket var lidt underligt altså et menneske havde lagt og hevet efter vejret, hvis sådan et slag havde været sket mod andre, men hun var anderledes. Hun lod hænderne køre kort hen over maven, hvorefter hendes blik fulgte med hendes bevægelser, kort tid efter begyndte hun at kærtegne hendes mave, først strøg hun fingrene hen over det øverste af hendes mave, og derefter strøg hun så fingrene blidt hen over det midterste af maven, og hun sluttede så af ved at kærtegne det nederste af hendes mave, det var måske også for at pirre ham en smule, hun vidste at hendes mave var det der tændte ham allermest, så hvorfor ikke udnytte det en smule. Et smil bredte sig over hendes bløde læber, og da han så begyndte at fortælle omkring hans lyst lyttede hun efter, det hele lød interessant og faktisk spændende på en lidt sadistisk måde.

"Jeg føler mig nu ikke særlig speciel..."svarede hun så til han havde nævnt at hun var da en speciel pige, siden hun havde savnet at han skulle slå hende, men igen hun følte sig ikke særlig speciel, det havde hun aldrig følt. Dog sendte hun ham et smil, og lod hendes øjne hvile sig en smule på ham, derefter bøjede hun det ene ben"Men jeg takker for komplimenten"sagde hun så venligt. Hun flyttede ikke blikket væk fra ham, det interesserede hende at han fortalte omkring hans lyst, og hvordan det hang sammen, og det gav hende faktisk en lidt bedre forståelse for, hvorfor præcis en blød og sårbar mave tiltrak ham så meget, ja hvordan en flad mave kunne trække hans opmærksomhed så meget, men det var da forstående når man havde en lyst så var det sådan.

Hailey betragtede ham så en smule mere, før hun lod hendes blik falde ned mod hendes mave, derefter kørte hun hænderne kærligt hen over det midterste område"Hvilken del er du så mest til"spurgte hun undrende, uden rigtigt at kigge på ham, men hun var da lidt nysgerrig omkring det. Der var langsomt begyndt at hænge nogle hårtotter ned i hendes ansigt, men dem strøg hun væk fra ansigtet igen, og hun lagde hovedet lidt på skrå, så interessant aftenen var, og i selskab med ham det var aldrig til at vide, hvad der kunne ske og ville ske. Dog vidste hun med sig selv, at hun faktisk ønskede at mærke et slag fra ham igen, det var da underligt var det ikke, måske ikke når hun tænkte over det"Zane"lyden af hans navn der kom ud mellem hendes læber lød næsten spørgende og alligevel med en blidhed på samme tid, og hendes øjne hvilede sig så igen på ham, men denne gang var de bare rettet imod de lilla øjne han havde, så flotte øjne, aldrig havde hun set sådan en farve øjne før. "Hvad vil du gøre, hvis jeg sagde at jeg ønsker at mærke et slag fra dig igen"sagde hun så men flyttede ikke blikket fra ham, men var heller ikke færdig med at snakke"Hvis jeg nu ønsker at mærke et slag hårdt meget hårdt fra dig imens du har dine øjne på mine øjne"sagde hun så og sendte ham et næsten lokkende blik. Men det var tydeligt at hun mente det, og det var hun spændt på hvad han ville sige, og hvordan han ville reagere på det. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 07.03.2018 13:21
Det virkede ganske godt da hun kærtegnede sin mave. Han vidste at det var for at pirre ham, og det gjorde det da også i den grad.
Der var noget utroligt tiltrækkende over det, når hun lod sine hænder og fingre glide hen over den silkebløde hud, og han mærkede hvordan hans lyst blev endnu stærkere - både til at røre hende blidt, og til at udnytte hendes perfekte mave på en hvilken som helst måde han kunne finde på...

Lige nu var han lidt i himlen.

"Komplimenter skal nydes." sagde han med et smil, og selvom han egentlig mest havde ment ordene med en undren, var der også en slags kompliment i dem.
Det var, trods alt, utroligt modigt af hende at udsætte sig selv for det her - at hengive sig til hans sadistiske vane, uden at vide hvor langt han egentlig ville gå...

Han lod blikket glide ned over hende igen, og så hende så i øjnene da hun spurgte hvilken del han var mest til.
Det spørgsmål kunne hentyde til en hel del ting...
"Del? Den må du uddybe lidt."

Og så... så sagde Hailey noget som fik ham til at stirre på hende et øjeblik, som var han frosset fast på stedet.
Det var tydeligt at se i hendes kønne, brune øjne at hun mente det... at hun virkelig ønskede det.
Og ærligt talt, det var som at vifte et stort stykke saftigt, velsmagende kød foran en sulten ulv... hverken ulven eller Zane ville på nogen måde kunne sige nej til dette.

"Jeg ville gøre det..." sagde han så og bevægede sig op i sengen til hende, så han var over hende, langt nok væk til at han kunne gøre det, hun havde bedt ham om, men tæt nok på til at de var intime, og kunne se hinanden i øjnene.
Roligt førte han to fingre hen over hendes bare mave, tydeligt nydende følelsen af den silkebløde, perfekte hud...
"Hænderne over hovedet... og hvis du virkelig vil kunne mærke det, så træk maven en smule ind  og lad være med at spænde..." sagde han roligt - selvom han indeni ikke rigtig var så rolig!
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 11.03.2018 17:36

Hun fulgte ham og hans bevægelser som han bevægede sig op i sengen til hende, da han så var over hende lod hun hendes brune øjne glide sig ned over ham, og langsomt vendte øjnene tilbage på ham, ja mere direkte hans ansigt. De så hinanden i øjnene igen, og hun sagde ikke noget i øjeblikket, men hun kunne godt mærke den intense stemning der også var præget en smule af spænding. Hans lilla øjne strålede næsten af begær, det var tydeligt for hende at lægge mærke til den udstråling hans øjne havde, og hun vidste godt hvad den kom af, nemlig lysten til at sætte et slag ind i hendes mave igen, ja lysten til at mærke hendes mave. Det gjorde ikke noget for hende, hun havde selv bedt om det jo, og lå nu bare i sengen med Zane tæt over sig med armene hængende ned ad siden på hende. Hun flyttede slet ikke blikket de havde øjenkontakt, og hun lå klar til at han ville slå hende i maven igen, denne her gang var hun ligeså spændt men dog en smule bange for hvordan hendes krop ville reagere overfor det, især efter at han havde nævnt hun skulle trække maven ind, og lade være med at spænde"Jeg vidste du ville gøre det, og jeg er lidt spændt på det faktisk"sagde hun med en lav stemme, hvorefter hun lagde en hånd på hans bryst kort. 

Følelsen af hans to fingre der rørte ved hendes bare mave føltes rart, og gav hende kuldegysninger på en god måde, en måde der sagde at hun bare ville have ham til at slå hende lige nu og her. Hendes hånd der lå på hans bryst træk hun til sig ved lyden af hans ord om at hun skulle holde hænderne over hovedet, så det gjorde hun, langsomt bevægede hun sine hænder over hovedet, og hun tog en dyb indånding, hvorefter hun på en måde godt kunne lide at se Zane tæt på, især hans ansigt, var det underligt at hun havde lyst til det, en mørkelver som ham, men stemningen lå bare til både at mærke hans slag, men også til at være lidt tæt på hinanden. Desuden var det tydeligt at mærke den intense stemning der var, der var et eller andet over det at der ikke blev sagt så meget, men bare at de havde øjenkontakt. Hun spændte ikke i hele maven, hendes bløde og sårbare mave var blottet for ham så han kunne give hende slaget, ja han bestemt helt selv hvor, hun træk maven en smule ind"Om det er den øverste del, midterste del eller nederste del bestemmer du"sagde hun med et lille næsten forsigtigt smil på de bløde læber. 

Hailey lå med hænderne over hovedet som han havde sagt hun skulle, og hun havde trukket maven en smule ind som han også havde bedt hende om, det kunne være hun ville mærke slaget endnu mere så, måske få lidt mere smerte men for hende betød det i øjeblikket ikke noget, hendes tanker var slet ikke faldet hen på de tanker, hun tænkte kun hvordan det ville være for hende at mærke hans slag igen, hvordan hendes krop ville reagere overfor det"Jeg er klar"sagde hun så og holdte øjenkontakt med ham, mens hun fik et seriøst udtryk i øjnene, dog var hun næsten sikker på det ville give hende smerte, men hvor slemt det ville være vidste hun ikke, dog var hun både spændt og lidt nervøs for det. Hun tænkte også lidt over det han havde nævnt med komplimenter skulle nydes, det havde han ret i, og hun fik et lidt større smil på læben, dog lå hun bare klar til at han skulle starte, tæt på hinanden, ham over hende, hendes mave blottet, hendes hænder over hovedet, hele scenariet var rimelig indlysende og klart.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 19.03.2018 17:22
Hun var spændt på det... selv efter at have modtaget et par slag allerede? Trods pigebarnet ingen rigtige mavemuskler havde, tog hun smerten usædvanligt godt.
Et slag i en afslappet mave gjorde ondt, det havde han set flere gange - det gjorde ondt nok til at få offeret til at krølle sig beskyttende sammen, og bare vente på at smerten fortog sig... 

Men Hailey ville have, at han slog hende hårdt i maven - og hun spændte ikke engang for at tage brodden af smerten.

Han mærkede hvordan hans berøring gav hende en kuldegysning. Det var ikke af frygt - jo, måske en lille smule, men mest af alt så det ud til at være... forventning?

Zane smilede lidt og lod igen to fingre køre langsomt og drillende ned over hendes mave. Nu hvor hun var helt afslappet og havde trukket den lidt ind, virkede hun endnu mere blød og sårbar end før.
"Så det bestemmer jeg selv...? Hvor modigt." kom det roligt fra ham, inden han langsomt og pirrende trykkede to fingre lidt ind i hendes mave - først den øvre del, så lige i midten, og så under hendes navle...

Han fandt pludselig, at han godt kunne vente lidt... pirre hende først, få hende til at forstå helt og aldeles hvad der ville ske... og det havde han gjort.

Hun meldte at hun var klar, og med hans blik fæstnet på hendes kønne, brune øjne, knyttede han næven og lagde den roligt imod midten af hendes mave.
Hans åndedræt var roligt, selvom lysten i ham var helt i top...

Ganske forsigtigt, pressede han næven ind i hendes mave... dybt...
Han gjorde det samme to gange mere - lige under hendes brystkasse, hvor det ville gøre ondt, og så under navlen...

Og så trak han næven tilbage.

Ilden i hans blik var tydelig, da han sendte næven dybt ind i hendes sårbare, bare mave - slaget var hårdt, men nåden havde dog grebet ham en lille smule, og han havde ramt hende i midten, i stedet for den øvre del.

Hvis Hailey fortsat var afslappet og havde trukket maven ind, ville det her muligvis være det mest smertefulde slag, hun nogensinde havde fået.
Den intense følelse ville sprede sig som en steppebrand i hele hendes torso. 

Zane holdt blikket på hendes øjne imens slaget nåede sin ende - dybt i hendes bare mave.
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 06.04.2018 21:23
Følelsen af hans næve der ramte hendes mave dybt, ikke bare en gang men to gange, og ikke nok med de slag så havde han også sendt nogle slag afsted mod midten af hendes mave i stedenfor det der sikkert skulle have været den øvre del, hvilket bare fik hende til at se overrasket ind i hans øjne, det havde hun ikke set komme, dog var det både rart at mærke hans slag men på samme tid kunne hun også godt mærke at det gjorde mere ondt end de andre slag, denne gang var anderledes end alle de andre gange han havde slået hende i maven. Det var uden tvivl smertefuldt, det var virkelig slemt denne gang, hun kunne mærke det som alle de andre gange, blot var denne gang her bare mere smertefuld, en strøm af smerte strøg næsten igennem hende da han havde ramt hendes mave begge gange. Smerten bredte sig ret hurtigt, og det var ikke kun omkring maven smerterne kom frem, nej det var også hendes torso, det var frygteligt. Hun bukkede sig forover, og tog sig rundt om hendes mave, mens hun vendte hovedet ned mod sengen. 

Hun sagde ikke noget men bed sig hårdt i læben så der kom blod frem, hun vidste slet ikke hvad hun skulle fokusere på først, blodet fra læben, eller de frygtelige smerter der var bredt sig inde i hendes krop, hun følte næsten ikke at hun kunne sidde oprejst i øjeblikket så ondt gjorde det. Men hun græd ikke, hun havde kun bidt så hårdt i læben, så det blod fra læben dryppede lidt ned mod dynen der var tæt på hende. Det var virkelig så slemt de slag godt nok havde hun selv bedt om det, og havde trukket maven ind, som han havde nævnt at hun skulle gøre. Hun havde kunne mærke det ret tydeligt, hvert slag han havde sendt ind mod hendes mave, havde hun mærket og det fik hende begge gange til at lukke øjnene halvt, selvom hun havde haft øjenkontakt med ham under det hele. 

Hailey der fortsat sad forover og holdte rundt om sig selv, med blodet der dryppede fra læben, var næsten tæt på at skubbe Zane væk, hvis hun ikke allerede havde gjort det eftersom han havde været over hende, og tæt på hende. Han var måske ikke helt skubbet væk men hendes pludselig bevægelse havde nok fået ham til at bakke lidt væk, eller også ville han stadigvæk være tæt på hende, det vidste hun ikke. Hun tog nogle indåndinger og lod det mørke hår falde ned over brystet en smule og hun kiggede ind mod hendes mave, pressede næsten hendes arme lidt strammere rundt om sig"Den smerte..."sagde hun lavt, og var næsten tæt på at bide hårdere i hendes læbe, men det ville blot give mere blod så, og læben blødte allerede så det var ikke den bedste idé. Det var som om hun slet ikke kunne sige noget sådan rigtigt, smerten var alt for slem, hun vidste det sikkert ville gå væk, ellers skulle hun heale det, eller et eller andet, der måtte kunne gøres noget. I det mindste hostede hun ikke blod op, som hun havde haft tanker om, især fordi slagene var hårdere og det var anderledes end de andre gange.

"Den breder sig...Smerten...Min krop brænder"sagde hun og holdte fortsat rundt om sig selv, mens hun lukkede øjnene kort, og efter lidt minutter åbnede hun dem, og kiggede ind mod hendes mave, det var vildt. Det var om en brænd var igang med at brænde op inden i hende, smerten var slem, det var tydeligt at se på hende. Hvad skulle hun gøre ligenu, hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige, men hun var selv ude om det, og havde bedt Zane om at gøre det. Aldrig havde hun oplevet sådan en smerte før, og hun kunne se hvordan blodet dryppede fortsat ned mod dynen og hun havde næsten for travlt med at holde rundt om sig selv pågrund af smerterne i maven og torsoen, til at hun ville fjerne blodet fra læben. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 28.04.2018 23:48
Hun tog slagene uden at spænde... hvilket resulterede i at de gik dybt ind begge gange. Smerten var tydeligvis langt værre end før, og selvom Zane havde nydt det, var det bedre og mere tiltrækkende at slå knap så hårdt.

Formålet var ikke at skade hende.
Formålet var lyst og nydelse... intensitet og spænding...

Han trak vejret dybt og sendte hende et halvt smil, mens han lod sin ene hånd stryge blidt ned langs ryggen på hende.
"Det var for hårdt. Men nu har du også prøvet dét." sagde han og rejste sig fra sengen for at gå over til vinduet.
Han stillede sig og kiggede ud på natten, mens han gav Hailey tid til at komme sig - samt en chance for at forlade værelset, eller gøre hvad hun nu ville.

Hun var en adelstøs fra storbyen, og hun havde aldrig i livet prøvet noget som dette.
Tanken var lidt morsom for ham, og en lille del af ham følte sig ganske heldig.

Natten udenfor var smuk og mild, og vejret var lunt.
Om Hailey så havde fået nok eller ej, så var det her en ganske god aften...
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Venus Fødselsdag! Læremester, jack, Mong
Lige nu: 4 | I dag: 8