Så vendte hun rundt, og lod hans hånd være på hendes mave stadigvæk, dog løftede hun hendes hånd hen mod hans hånd og førte nærmest hans hånd hen over hendes mave, mens hendes brune øjne mødte hans lilla øjne.
"Jeg tør godt, og jeg ved du gør, så det bliver en spændende nat, tror du overhovedet vi får noget søvn"sagde hun i den drillende tone, hvorefter hun stoppede kort med at føre hans hånd hen over hendes mave. Hailey betragtede ham så lidt, lod blikket glide ned ad ham, hans trænet overkrop der var til syne for hende var smuk at se på, det undrede heller ikke hende at han var så trænet som han var. Så stod hun der lænet lidt op ad vinduets karm, med hans hånd på hendes mave, og hun kiggede så hen mod sengen."Vi bliver trætte af at stå her, så skal vi ligge os hen i sengen"sagde hun efterfulgt af et lille bredt smil på de bløde læber.
Hun var ved at gå derhen, men ventede på Zane, på hvad han ville svare og sige. Men hun flyttede ikke hans hånd, hun kunne godt lide berøringen, hun kunne godt lide at mærke hans hånd mod hendes mave igen, var det noget hun skulle indrømme overfor ham, nej han kunne sikkert godt se det på hende, ellers kunne han sikkert godt mærke det på hende."Den følelse af din hånd mod min mave det bringer mig tilbage til ude i skoven, hvor jeg mærkede dine slag mod min mave"sagde hun og flyttede kort blikket væk fra ham. Derefter lod hun øjnene falde hen på sengen igen"Skal vi"spurgte hun så igen med en hentydning til at de skulle ligge sig hen i sengen. Denne her gang kiggede hun ham også ind i øjnene, det var som om hans lilla øjne strålede af lysten til at røre mere ved hende, ikke både ved men mest ved hendes mave.