Ved det store træ

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.05.2009 15:31
"Glas?" griner hun kort, "Tjo, det kan vi vel finde ud af!" Hun trak sit halssmukke af, og betragtede det kort, det var sat sammen af forskellge former for farvet glas i en cirkel. Det havde aldrig været noget der betød noget for hende, ved nærmere eftertanke havde hun faktisk fået det af en nok så irriterende fyr engang. Hun lod forsigtigt smykket svæve ned til hende, ved hjælp af hendes evne, og løftede så et øjenbryn mod Zidiac "Sig det så!"

"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 08.05.2009 17:02
Nøjsomt betragtede hun hvordan glaskæden blev fundet frem, taget af for til sidst at svæve ned til hende. Grådigt tog hun ud efter den, og holdt den inde imod sit bryst inden hun så op på den anden. Skulle hun? Det var jo en aftale. Hun sukkede kort inden hun med klar, fast, men stadig nærmest forførende blid stemme svarede: " Jeg er en Krystaldæmon."
Derefter forsvandt al det blide der lige havde været over hende. " Og nej, jeg vil ikke røbe mit navn!" Hun fnøs kort, inden hun fumlende gav sig til at pille et glasstykke af kæden, tog den i munden og gumlede lystigt på den med en skærende, knasende lyd.
Nyt billed på vej! Profil

"Find the jewels and you'll be sure to find a Crystal-demon."

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.05.2009 17:11
"Arh, jaså!" hun lagde sin store bog ved sine fødder og fandt en lille sort bog frem der trofast hans ved hendes side og åbnede den, derefter fandt hun en krøllet fjer frem og sit blækhus, hun gav sig hurtigt til at skrive ned, og dybbede fjeren et par gange, før hun pustede på blækken, og skævede over til hende, idet hun begyndte at spise af hanskæden, med et undrende løftet øjenbryn fjollede dæmoner

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 08.05.2009 17:28
Det beroligede hende en smule at den anden ikke spurgte yderlig ind til hvad pokker Krystal-dæmoner var.
Endnu et par glasstykker røg ned i hendes mave, inden hun gemte resten af smykket i en fold ved hendes nederdel så hun kunne mærke kæden ved sig. Det var ikke ligefrem kvalitetsglas det var lavet af, men det gik an. Det var glas og det kunne spises.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.05.2009 17:35
Xenix så sig tænkende om, hvilken bog var det nu hun havde læst, som omhandlede specielle dæmonracer? den skulle i hvert fald være svær at få fat i , der var kun skrevet ganske få eksemplarer, hun kunne svagt genkende navnet krystaldæmen, men kunne ikke huske egenskaberne for væsnet. "Så du kommer fra bjergene huh?" spører hun henslængt som om det var allemandsviden

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 08.05.2009 17:42
Hun så op fra sine hænder til den anden. " De bjerge der er egnede.. Det er ikke alle der er det. " Småbrummede hun. En hånd røg op og pillede let ved håret. Det så meget mere tæmmede hår end når hun var i sin rigtige form.

(( undskylder det temmeligt korte svar ))

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.05.2009 17:46
Hun nikkede bestemt "Og hvilken form for bjerge er det?!" hun løftede øjenbrynene og så på hende med det mest venlige blik hun kunne fremmane. irriterende hemmelighedsfuld tanken om at hun ikke helt vidste hvad hun var irriterede hende, hun var som regl en af de mest inteligente i et selskab, men denne gang kunne hun ikke sætte fingeren på hvad hun var, eller kunne for den sags skyld

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 08.05.2009 17:54
Hun trak på skuldrene, kunne godt fornemme at den anden var ved at være irriteret. " Den slags bjerge der har et rigt indhold.." Svarede hun monotont, så kunne kvinden få lov at arbejde på det.
Imens rejste den lille dæmon sig op, børstede kort jord og støv af sig inden hun lagde den ene hånd på sin hofte og bare betragtede den mørkhårede.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.05.2009 18:14
"Arh" hun smilede ganske forstående, så svært var det heller ikke at finde sammenhængende, hendes slags svaghed for ædelstene, måske spiste hun dem, hun så ikke videre fornøjet ud med glasstykket, måske foretrak hun at spise rigt indhold. I hvert fald hvis man bandt det sammen med hendes racenavn. "Hvilket bjerg kommer du så fra?" spørger hun, tilsyneladene ganske uinteresseret

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 08.05.2009 19:02
Det gippede let i hende. Straks var alle hendes forsvarsværker oppe igen idet hun gav en kort hvæsen fra sig. " Det rager på det bestemteste ikke dig!" Bare at nævne stedet kunne medføre at andre blev nysgerrige og undersøgte bjerget.. Og muligvis ville finde den flok af krystal-dæmoner der var blevet der. Nej, chancer turde hun ikke tage. Hun ville ikke være forrædder for sin egen slags.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.05.2009 22:07
Hun trækker på skuldrene, "Ærgeligt!" hun læner sig ligegyldigt op ad et træ og åbner igen bogen hun sad med fra starten, det lille væsen var tilsyneladene meget stædig. Hun skævede en enkelt gang over til hende, men virkede ellers ikke interesseret. "Jeg har ellers venner der udgraver alle former for bjerge, jeg holder dem som regl fra sjældne racers hjemsteder, men hvis du er så interesseret i at få endevendt dit hjem og din familie, skal du være velkommen!" Hendes stemme var henslængt og tilsyneladene ligeglad

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 09.05.2009 00:20
hun fnøs kort, men spidsede dog ører. " Hvorfor skulle en som dig overhovedet bekymre sig om at andre racer bliver udryddet? Du vil vel bare udnytte informationen til din egen fordel og forsøge at fange en af os..Eller en af ungerne!" Stadig var der noget skarpt, vagtsomt over hendes stemme.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 09.05.2009 00:33
Xenix løftede stift den tunge bog op og pegede på den, den var gammel, overskriften var dog ikke til at se "Jeg ville nok ikke studere sjældne racer og den slags, hvis jeg var interesseret i at udrydde dem...vel?!" hun kneb øjnene opgivende sammen mod hende os rystede på hovedet "Og hvad intreresse skulle jeg have i jeres unger?" hun lagde sit blækhus og sin fjer ned i den lille læderpung hun bar og trak på skuldrene "Nåja, men det må du selvom frøken!"

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 09.05.2009 00:45
Hun knejsede stolt med nakken. "Intet... Glem det.." Det var efterhånden tydeligt at se at hun var beskyttende, forsvarsberedt. Alligevel forholdt hun sig passivt i sin menneskelige form. Hun vendte sig om, med ryggen til den anden inden hun tog en dyb indsånding og med påtaget ro svarede: " Men hvis du er så nysgerrig kan jeg sige dig så meget at stortset alle af os kommer fra Topalis.. Men det er ved at ændre sig."

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 09.05.2009 00:51
Hun så kort på hende "Jaså, så i flytter, eller bliver udryddet?" hun lukkede endnu engang den store bog og vendte blikket mod hende, hendes attitude irkede ligeglad, som emnet ikke indteresserede hende det mindste, men hendes indre higede ihærdigt efter flere oplysninger, ikke at hun havde tænkt sig at bruge dem, jo måske, men ikke så længe hun selv skulle gøre arbejdet

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 09.05.2009 00:59
" Vi holdt før til i en stor gruppe, men har næsten lige besluttet os for at flytte rundt til flere redepladser i landet. Efter en temmelig blodig massakre hvor en flok krystalisianere kom og forsøgte at samle æggene ind og indfange nogle af de udviklede af os...Der var mange lig bagefter..." Hendes stemme lød helt og aldeles monoton, men sandheden var at indeni raserede det i hende ved påmindelsen om massakren, overfaldet der havde tvunget flokken til sådan en drastisk beslutning. "..Men hovedreden er stadiog på Topalis.."

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 09.05.2009 01:11
"Æg? hvorfor i alverden vil de have jeres æg, det er da kun jer selv der kan rue dem ud, er det ikke?" hun løftede et undrende øjenbryn mod hende, fjollede dæmon, hvad havde hun egentlig forventet? De så sære ud, og hvis de havde en forkærlighed for ædelsten, eller dyre ting var det da ikke så sært at de var vildt jagtet. Hendes udtryk blev igen imødekommende, og denne gang afveg hendes blik fra det hårde og gennemborrende, til noget mere interesseret

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 09.05.2009 23:03
Hun sukkede kort. " Jo det er os selv der kan ruge dem ud, men der er jo altid en chance for at de får fat i et æg der er på vej til at klække. Desuden hr jeg hørt noget om at der er nogen der sælger æggene som spise og sælger skallerne bagefter på auktioner." Småbrummende hun. Hun var ikke meget for det, men så længe hun sørgede for at holde al for vigtig information borte så kunne det vel ikke gå helt galt, så ville hun vel ikke være udstødt, ville hun?

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 09.05.2009 23:31
"Trist!" sukker hun, og ser mod himlen med et tænksomt blik men trækker så på skuldrene "Men det er der vel ikke så meget at gøre ved!" siger hun så konstanterende. Endnu engang er hendes ligeglade attitude vendt tilbage. Denne her dæmon var en hård nød at knække, næsten umulig, på den anden side vidste hun ikke om den overhovedet var værd at bruge energi på

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 09.05.2009 23:35
Zidiac strøg sig kort over armen. "Ikke rigtigt andet end at vi kan holde redepladserne skjulte og delte op flere steder. Mens de ældre beskytter rederne så godt de kan, så de unge og friske kan finde glas og pulver at spise. Og klæder tl ungerne når de bliver klækket." En let vind tog endnu engang fast i hendes hår og klæder og satte det i bevægelse.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1