1) er du enig i at vi skal forsætte med spørgsmålene? Ja... det er du XD
2) hvorfor kan hun ikke lide kjoler?
3) Hvor meget skulle hun havde, eller hvad skulle hun have, for at tage kjole på?
4) Ville hun nogensinde deltage i et af ballene der var i Krystallandet?
5) Hvis ja - Hvorfor?
6) Hvis ja til 4, hvad ville hun tage på?
7) Hvis ja til 4, ville hun følges med Ray, hvis han spurgte hende? X'3
8) Hvis nej til 4, Hvorfor ikke?
9) Hvad ville hun ALDRIG gøre, selvom hun blev tilbudt penge eller lignende for at gøre det ??
1. *pive* okay, jeg underkaster mig... desuden har jeg heller ikke nogoet andet eller bedre at tage mig til...
2. Hun syntes de for det første er meget upraktiske - det baserer hun mange ting på - og så er de så fine og prinsesseagtige, og hun kan bare slet ikke se sig selv på den måde. De er til fester, og dem har hun aldrig rigtig været til, så med tiden har hun bare fundet sig i, at hun bare ikke går i kjoler.
3. hun kan godt tage en på, men hun vil tage den af igen lige bagefter. hun skal ikke have noget for det, da hun vil overleve, men hun vil ikke være særlig glad xD
4. hm.. ja ^^
5. Selvom store selskaber gør hende forlegne, ville hun opfatte det som oget sjovt alligevel, og da hun har læst meget om det ville hun gerne se det selv.
6. Hun ville nok helst bare tage sit normale tøj på, men i sidste ende ville hun tage kjole på for ligesom bare at prøve det en nat/aften og sådan...
7. det kunne hun sagtens finde på. Hun ville elske ikke at være helt på herrens mark Oo
8. jeg svarede ja 8D
9. hun ville aldrig sælge sig selv som pigerne på bordellet foreksempel gør det. og så ville hun heller ikke flytte ud xD
"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."