Fnuggie 31.12.2010 01:35
Et nik kom frem på ham igen. Han lavede et venligt smil og lod sine hænder gå ned på sin lår. Han vendte blikket op imod Nolan igen og lavede et venligt og varmt smil. "Hvad de veljer at sige kan jeg stole på eller lade vær. Jeg kan blot sige at jeg stoler på dem. Man skal altid tro på det bedste i mennesker, selv i disse tider." sagde han stadig venligt og skiftede med at se på stenen og så på ham. Han lod sine føder plaske lidt videre i vandet uden at sige noget i et stykke tid. "Hvem jeg snakker med har uden betydning. Du vil alligevel ikke tro det og vil sikkert alligevel tro at jeg er en som kalder mig for ting og sager." sagde han stadig med en venlig stemme. Det at være hård lå dog ikke til ham. Han kunne være det, men der var aldrig rigtig nogen som havde set ham være hård. Nolan 31.12.2010 01:51
Ha! Hånligt men overbærende kom et grin fra Nolan. Man skal aldrig stole på mennesker. sagde han og smilte til James den Røde. Men De er dog også ung og sød endnu. Nogle vil måske endda kalde dig... Køn. Nolan fortsatte sit blide tonefald men havde tilført en lettere rolig stemme for at berolige James. Blot for ikke at virke hånlig. Nolan fortsatte med at kigge på det punkt hvor James selv havde talt med sig selv men opgav at finde et svar da intet kom til ham. Nolan strammede sit greb om stenen som knustes da han gjorde sin hud hårdere på hans fingre. Selv om stenen ikke gav særlig meget lyd fra sig var det dog nok til at blive hørt af James. God hørelse eller ej. Nolan børstede sin hånd af i kåben og smilte til James. Vil De gå med mig en tur? spurgte han og kiggede tomt ud på vandets overflade. Fnuggie 01.01.2011 22:46
Et smil kom over hans læber. "Hvad du mener kan jeg jo ikke give samme mening på. Man skal kunne stole på alle lige meget hvordan personerne end er. Hvis man ikke kan det så er der ikke noget værd ved at leve. Blandt venner sotler man på dem, blandt fjenskab stoler man på dem, men der er det blot på en lidt andne måde." sagde han blot og kiggede på ham med et venligt blik. Han kiggede lidt ned imod vandet og så ned på breden. Han lænede sig lidt tilbage så han lænede sig op af armene. Han kunne høre en lille knasen den var ikke så stor men det var også lige meget, han kiggede over imod lyden som ikke kom fra Nolan men et sted bag ham. Han trak blot på skuldrende og resjste sig op. "En vandretur vil ikke være dårligt." sagde han og lavede et lille grin.
Nolan 03.01.2011 20:45
Nolan ignorerede samtalen om at kunne stole på folk og ville dreje samtalen hen på noget andet. Han begyndte at gå langs bredden til søen og kiggede tilbage på James Du kan godt lide naturen ikke sandt? nævnte Nolan friskt og livede op. Det kan jeg i hvert fald grinte han så og knep øjnene sammen da hans mave trak sig sig sammen. Kort... Men så smilte han igen og kiggede ud imod søen. Der var alligevel dejligt, roligt og rart her.. Og James var bare en rød fyr. Himlens skumfiduser dækkede solen og sendte en kort bølge af kulde ned til dem. Nolans muskler trak sig sammen og han sendte beskeder til dem om at slappe af. mhm....... begyndte Nolans stemme men han rystede bare på hovedet og tog en dyb indånding. Fnuggie 04.01.2011 01:27
Et lille nik kom fra ham igen. Hans lod et blik gå over tild en andne side og kom med et lille grin. Han gik der over bukkede lidt men elegant. Han vendte sig om og blinkede nogle gange inden han gik over imod Nolan. "Naturen er skam en pragtfuld ting. Det er synd at alt dette skal gå i stykker blandt mennesker, og alle de andre væsner der ødelægger den." sagde han og smilte lidt. Han kiggede ned imod jorden idnden han kiggede på Nolan igen. "Naturen er noget der ikke skal ødelægges men det bliver den på den ene eller den anden måde alligevel. Det ville være synd hvis den bliver ødelagt mere end hvad den er." sagde han og grinte lidt igen. Ikke over det han havde sagt men noget der kom bag ham. Han vendte sig blot om og blinkede en gang. Han lagde dog hovedet lidt på skrå og gned sig i øjet. Nolan 30.01.2011 22:00
Nolan funderede over det James havde sagt. Sandt. Jeg ser det som udvikling kommenterede Nolan men prøvede at lade emnet ligge. Selvom der var en masse at snakke om var det som om søen trak alle hans tanker væk og bare lagde ham i en drømmende tilstand. Sulten? Ja. Meget. Men han havde lige spist. Nolan kiggede så tilbage på James. Vil De være ubekvemt ved jeg inviterede Dem på et måltid mad? smilte han så til James. Blikket i Nolans øjne viste mere eller mindre en glød som man sjældent så i hans øjne. Men James vidste selvfølgelig ikke dette. Eller gjorde han? James virkede så underligt bekendt. Fnuggie 02.02.2011 23:20
James kiggede lidt på ham og nikkede så ganske lidt. "Tja det er det vel. Men i mine øjne så er det en dårlig udvikling" sagde han og sukkede lidt. Hvis det stod til ham så skulle alle stoppe med at ødelægge den natur der var, eller det sidste der var tilbage af det. Han kiggede lidt på floden og så på Nolan igen. Han lavede et lille smil og bed sig i læben. Han vringede lidt på næsen og kiggede over imod skoven og så på Nolan Da han begyndte at snakke igen. "Nej tværtimod, selvom jeg ikke er sulten så kan man vel altid spise et eller andet." sagde han og smilte lidt til ham igen.
Nolan 04.03.2011 12:00
James ord havde fortalt ham hvor forskellige de var. Nolan kendte ikke til "ikke sulten". Måske var det ikke så godt at invitere ham på mad. Nolan vidste at han selv havde en stor appetit og måske, kun måske, ville James finde det frastødende. Men nu når Nolan havde inviteret James på mad ville det jo være unaturligt hvis han ikke fulgte op på det. Så hvad ønsker De at spise? spurgte Nolan, med et smil, inden han selv havde besluttet sig. Han elskede jo mad men at vælge. Det var op til James. Så nu når han stod her sammen med James, skulle spise og havde snakket med ham ville Nolan også vide hvilken slags mad han kunne lide. Nolan havde et mentalt kort over de bedste steder at spise til forskellige madyper. En fordel når han altid gik rundt med en sult. Fordi han kendte ikke til andet. Fnuggie 06.03.2011 02:01
James kiggede på ham og tænkte sig om. Ja hvade havde han egentlig lyst til. Det var da et godt spørgsmål, egentlig spiste han jo ikke ret meget, og egentlig også ret sjældent. Men han skulle jo spise et eller andet. Måske noget med et stykke kød, eller måske to stykker, eller også skulle han bare have noget grønt. Det var et godt spørgsmål om hvad han egentlig gerne ville have, han vidste det bestemt ikke. "Hmm.." sagde han blot kort og tænkte stadig over hvad han gerne ville have. "Måske bare et eller andet med noget kød." sagde han og lavede et lille smil. "Men der skal da være noget grønt til så man ikke går helt glip af det grønne når man spiser." sagde han og smilte lidt for sig selv. Når han tænkte over det så havde han faktisk ikke spist noget i nogle dage. Hvordan gjorde han det egentlig? Normal det var han da bestemt ikke, men det var der jo heller ikke så mange der synes at han er.Chatboks
IC-chat▽