Maria Daiamond

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 01.12.2007 19:04
( okay så x3 )

den elskelige doll lavet af Mathilde 8D danke til hende!~<'3
-forestiller, Maria og Taus!
base fra: http://ilck.happy-phantom.co.uk
"kaos og orden er ikke just fjender, men blot modsætninger," citat af moi. ^_^
_ Maria Daiamond _

Flying Bird

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Illusiane 04.01.2008 23:14
flying bird kommer roligt gående. hun trækker en bog ud, og lader fingeren køre hen over bogryggen.
på bogen står der med guldfarvet skrift 'trylleformularer, brygge og andet heksegøgl'
hun smiler, og sætter sig ved et bord. langsomt slår hun op på en side med teksten; ' tryllebryg til uforgængelighed'
hun finder sine remedier frem;
en morter, vand, urter, og en lille glasflaske.
hun begynder at lave tryllebryggen. knuse urterne, tilsætte vand, osv. pludselig åbner et vindue sig, og urterne blæser rundt i lokalet.
hun løber hen for at lukke vinduet, og bemærker derfor ikke, at siderne i bogen bladrer hen på 'forældelsesdrik til unge strejfere'
hun tilsætter resten af ingredienserne, og hælder dem i glasflasken, hvorefter hun putter en lok af sit hår i.
bryggen begynder at stråle, et lys nærmest omfavner den et øjeblik, så er alt normalt igen. Hun tager flasken, og driker dens indhold.
langsomt begynder hun at forvandle sig; hendes hår bliver en smule længere, øjnene mere strålende, og hendes barm større.
Flying bird er nu 4 år ældre. hun ser undrende på bryggen, derefter i bogen, og gisper. hun har slået op på den forkerte! chokeret sætter hun bogen på plads, og forlader biblioteket.
Give me your heart, and you know I will hold it forever...

dette billede er nuppet fra photobucket
har jordevner dvs, har evnen til at styre naturen
kan forvandle sig til en grøn fugl; størrelse kan variere.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 25.01.2009 14:46
Morgana kom gående mellem boghylderne med ærbødige skridt. Hun nød stilheden der var inde i biblioteket, og hun betragtede de mange bogrygge, hvor nogle strålede af farver, mens andre var slidte af brug. Ind i mellem tog hun en bog ud, der havde fanget hendes opmærksomhed, bladrede lidt i den, men satte den hurtigt tilbage igen. Hun håbede at finde en bog omkring akvarel, men det så ikke ud til, at hun ville have heldet med sig i dag.
Hun sukkede, drejede om på hælen og gik ned langs en anden hylde, for at prøve lykken dér.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 25.01.2009 14:53
Kinzu gik rundt mellem de høje reoler, der var helt fyldt op med bøger. Nogle af dem var så gamle, at farven var falmet og guldpåskriften på deres rygge var skallet af. Andre var helt nye, og deres farver skinnede op imellem de gamle bøger.
Kinzu tog sig god til at betragte alle bøgerne. Han ledte ikke efter noget specielt, og vidste egentligt heller ikke, hvorfor han var kommet herhen. Han kunne jo ikke engang læse.
Han lod sine fingerspidser glide over de mange bogrygge, mens han langsomt bevægede sig ned gannem rækkerne af boghylder.
/Kinzu Izmir
15årigt gadebarn med evnen til at kontrollere is

Billede herfra

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 25.01.2009 15:00
Da Morgana rundede endnu en boghylde og fik hun øje på en dreng, der lige som hende så ud til at lede efter en bestemt bog. [/]Måske han kan hjælpe mig?[/i] Hun gik forsigtigt hen mod ham, en smule genert over sin hjælpeløshed, og stoppede op et par meter fra ham.
”Undskyld mig…” begyndte hun, men tøvede så. Hun ønskede ikke at være til besvær, hvis han nu var travlt optaget af sin egen søgning, men besluttede sig alligevel for at fortsætte.
”Kan det være, at De kunne hjælpe mig med at finde en bog?” Spurgte hun høfligt og forhåbningsfuldt. Hun så nærmest bedende på ham og vred forlegent sine hænder en smule.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 25.01.2009 15:05
Kinzu kiggede lidt forvirret på pigen, der stod og vred sine hænder. Han blev lidt forskrækket over hendes bedende blik. Hjælpe hende med at finde en bog? Det kunne han vel godt, selvom han nok ikke ville være til meget hjælp. Han kendte ikke biblioteket så godt.
"Det... kan jeg vel godt," sagde han og kløede sig lidt i nakken. "Hvilken slags bog er det du leder efter?"
Han satte den bog, han netop havde taget ned fra hylden tilbage, og vendte sig så om igen med et venligt lille smil.
/Kinzu Izmir

Billede herfra

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 25.01.2009 15:11
Lettet over hans positive svar gengældte hun hans smil og forklarede:
”Jeg er maler og forsøger at finde en bog omkring akvarel, så jeg kan blive bedre til dén teknik. Jeg har aldrig været i det her bibliotek før, så jeg ved ikke, hvor jeg skal kigge henne!” Hun gjorde en opgivende bevægelse mod hylderne og sukkede. Hun kunne godt lide at bruge tid på at gå rundt og kigge bøger i gennem, men når hun søgte en bestemt bog, ville hun gerne finde den hurtigt, for at komme i gang med den.
”Det kan være, at De har været her mange gange?” Spurgte hun uvidende.

Billedet er hjemmelavet.

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 25.01.2009 15:17
Kinzu nikkede, da hun nævnte hvilken bog hun ledte efter. Han vidste ikke, at der fandtes boger om malerteknikker. Men det gjorde der åbenbart. Sådan en bog kunne ikke være så svær at finde - der måtte være en masse malerier og billeder i sådan en.
"Nej, jeg har aldrig været her før," svarede han hende. "Det er faktisk første gang jeg er her... tror jeg nok..."
For at være helt ærlig, kunne han ikke rigtig huske det. Men han mindedes ikke at have besøgt biblioteket før.
/Kinzu Izmir

Billede herfra

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 25.01.2009 15:23
Glad for at han ville hjælpe hende, hev hun en bog ud, bladrede hurtigt igennem den, men da hun ikke fandt noget brugbart, satte hun den ærgerlig på plads igen. Hun vidste ikke helt, hvordan, den bog hun ledte efter, ville se ud, men hun havde en anelse om, at den ville være farverig.
”Tror jeg nok?” Gentog hun spørgende og så forundret på ham. Morgana vidste, at hun aldrig havde været på dette bibliotek før, men det var selvfølgelig fordi hun kom fra en anden del af landet. Hun tænkte tilbage på de biblioteker hun havde besøgt i sin hjemegn. Nogle havde været store og pompøse, mens andre næppe var værd at kalde et bibliotek. Kvaliteten på bøgerne havde også været svingende.

Billedet er hjemmelavet.

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 25.01.2009 15:27
"Jeg kan ikke rigtigt huske det," sagde han lidt forlegent over sin dårlige hukommelse, og vendte sig om mod hylden bag ham.
Den første bog der fangede hans opmærksomhed, var en stor blå bog med en sølvpåskrift på siden. Han kunne ikke læse hvad der stod på den, og hev den derfor bare ned fra hylden. Hurtigt kiggede han på et par tilfældige sider af den, men da den ikke så ud til at handle om akvarel, satte han den tilbage på hylden. Den handlede vist om lægemidler at dømme efter de mange skitser af planter og urter, der prægede bogens gamle gulnede sider.
/Kinzu Izmir

Billede herfra

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 25.01.2009 15:32
Hun så undrende på ham, men kommenterede det ikke. Efter hans opførsel at dømme, var det ikke noget, han ville snakke om. Selv strakte hun sig på tæer, for at nå bogen, der denne gang fangede hendes opmærksomhed. Hun kunne akkurat nå den med fingerspidserne, men da hun åbnede den, viste den sig at omhandle en gammel krig, hvor mange havde måttet lade livet for deres respektiver herskeres magtbegær. Med væmmelse satte hun den hurtigt tilbage, og lod blikket feje over hylderne igen.
”Hvilken bog ledte De efter?” Spurgte hun forsøgsvis for at få en samtale i gang.

Billedet er hjemmelavet.

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 25.01.2009 15:37
Kinzu havde nu gået fat i en lille brun bog, fyldt op med bogstaver på alle sider. Der var ikke ét lille hjørne det ikke var dækket til af den sirlige sorte skrift.
"Jeg ledte ikke efter nogen bog," sagde han, og satte sig på hug for at sætte bogen tilbage på en af de nederste hylder. "Jeg kiggede bare på de gamle bøger. Der er mange flotte... billeder i dem."
Han undgik bevidst at nævne noget om, hvad bøgerne omhandlede, for han vidste det ikke.
"Hvordan tror du - jeg mener De - at sådan en bog om akvarel ser ud?" spurgte han, både for at snakke om noget andet, men også for at vide nogenlunde, hvad han skulle gå efter.
/Kinzu Izmir

Billede herfra

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 25.01.2009 15:42
Morgana smilede glad til ham over hans bemærkning. Hun elskede billederne og skitserne, der illustrerede udvalgte emner. Nogen gange var det ligefrem mere sigende at se et billede end at læse side op og ned om det selvsamme emne.
”Jeg ved det ikke helt…” Hun så tænksomt på endnu en bog i hendes hånd og fortsatte; ” Jeg kunne forestille mig, at omslaget er lidt farverigt, men det kan jo godt være blevet slidt af brug. Inden i håber jeg, at der er nogle eksempler på maleteknik, De ved, penselstrøg, skitser og lignende.”
Igen var det en nitte, denne gang omhandlende konstruktion af huse. Det var jo ikke dét, hun ville lære!

Billedet er hjemmelavet.

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 25.01.2009 15:49
Kinzu nikkede til det hun sagde. En bog med en masse farver på...
Der var ikke ligeså mange af dem som af de andre bøger, der var bundet ind i enten brunt eller sort læder. En falmet rød bog stod lige foran næsen på ham. Da han åbnede den, viste en masse farverige billeder sig. Han troede først, at han endelig havde fundet en bog om malerteknikker, men det viste sig, at bogen bare handlede om svampe. Der var farver på billederne, så man ikke skulle tage fejl af de giftige og spiselige svampe. Den bog kunne han godt have haft brug for på et andet tidspunkt, men ikke lige nu.
Han rettede sig op i ryggen, efter at have stået bøjet over bøgerne på de nederste hylder så længe. Han kastede et par blikke mod den unge pige, der heller ikke så ud til at have fundet en brugelig bog endnu.
/Kinzu Izmir

Billede herfra

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 25.01.2009 15:56
Skuffet over den indtil videre resultatløse søgning lagde hun panden mod en af hylderne. Hun var tæt på at opgive og forlade biblioteket. Men måske har jeg bedre held med den næste bog? Eller måske har … Jeg ved ikke, hvad han hedder?
”Jeg har helt glemt at præsentere mig!” Udbryd hun pludselig. ”Det må De meget undskylde. Jeg er Morgana Sarih Winths fra Medanien.” Fortsatte hun med brødbetynget stemme. Tænk engang, at jeg bare får en vildt fremmed til at lede efter en bog til mig, uden overhovedet at have præsenteret mig! Morgana så undskyldende på ham, men ville ikke sige mere, for ikke at virke for frembusende. Hun følte allerede, at hun havde været til besvær for ham, og hun brød sig ikke om tanken. Måske er det bare bedst, at jeg går, så jeg ikke forstyrrer ham mere.

Billedet er hjemmelavet.

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 25.01.2009 16:03
Kinzu vendte sig om med et sæt, da hun pludselig præsenterede sig. Var det ikke lidt for sent at gøre det?
Det lød meget formelt da hun både nævnte sit fulde og hvor hun kom fra, så i starten kunne Kinzu ikke rigtigt få et ord frem.
"Øhm... Jeg er Kinzu Izmir," kom det så endelig fra ham. Det var et ret kort navn han havde, kun fire stavelser og intet mellemnavn. "Fra... øhh... landet," sagde han bare. Han kom ikke fra nogen by, og han vidste ikke havd området hed. "Bare landet" havde hans mor og søskende altid kaldt det.
/Kinzu Izmir

Billede herfra

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 25.01.2009 16:10
”Hyggeligt at møde Dem.” Hun smilede undskyldende til ham og fortsatte sin søgning. Sidste forsøg! Sagde hun til sig selv, ubevidst om at hun holdt vejret, da hun trak bogen ud af hylden. Endnu en nitte. Nedslået satte hun bogen på plads igen, sukkede og vendte sig rundt mod Kinzu.
”Jeg tror ikke, jeg finder den bog i dag. Måske skulle jeg bare opgive det. Jeg er ked af, hvis jeg har været Dem til besvær.” Og det var hun virkelig! Det havde været en dårlig indskydelse at spørge ham om hjælp, men hun var så impulsiv, og hun ville virkelig gerne have haft fundet den bog. Hun sukkede igen og vendte sig for at begynde at gå ned langs boghylderne.

Billedet er hjemmelavet.

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 25.01.2009 16:16
Kinzu tog ufrivilligt et skridt efter hende, da hun begyndte at gå væk derfra.
"Nej, nej, De var ikke til besvær!" sagde han hurtigt, og han mente det, for det havde hun overhovedet ikke været. "Det var jo mig, der gerne ville hjælpe Dem."
Han kiggede sig over skulderen mod de mange boghylder - den bog måtte være der et eller andet sted, for det var næsten helt utænkeligt, at der ikke var bare én bog om akvarel blandt så mange.
"De skulle ikke opgive at finde den bog. Hvis den ikke er her, er den nok på et andet bibliotek."
/Kinzu Izmir

Billede herfra

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 25.01.2009 16:29
Morgana stoppede tøvende op, da han forsikrede sig om, at hun ikke havde været til besvær. Hun overvejede at forsætte, men hendes nysgerrighed tog overhånd. Igen.
”Tror De virkelig?” Hun vendte sig om og så på ham med hovedet lagt på skrå. Hun smilede usikkert, ikke helt overbevist. Prøvende tog hun en tilfældig bog ud, der stod undseelig mellem et par farvestrålende eksemplarer. Hun nærede ikke de store forhåbninger, men ville alligevel give det en chance mere. Hvem vidste, om heldet var med hende denne gang?
Hendes ansigtsudtryk skiftede fra vantro til glæde, da hun opdagede, at bogen omhandlede netop det, hun havde søgt efter. Selvom farven på omslaget var slidt af, kunne man på bogryggen skimte nogle svungne bogstaver, der angav navnet på forfatteren. På den første side var overskriften; Akvarel, skrevet med svungne bogstaver, og under titlen var en skitse af havet halvvejs farvelagt. Hun bladrede forundret et par sider frem, hvor hun fandt endnu nogle skitser og beskrivelser af teknikken.
”De havde ret!” Udbrød hun glædesstrålende og smilede lykkeligt til ham.

Billedet er hjemmelavet.

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 25.01.2009 16:35
Kinzu havde i første omgang ikke tid til at dele hendes glæde med hende. Han stod bare og stirrede på bogen i hendes hænder. Utroligt, at hun havde fundet den. Og så lige i første forsøg!
Han smillede bredt til hende.
"Hvor var det heldigt for Dem!" smilede han. Meget heldigt var det faktisk. "Jeg vidste, at den måtte være her et sted. Det her bibliotek har vist alle slags bøger i hele verden," sagde han og kastede et blik rundt fra den ene hylde til den anden. Der var så mange bøger, at han sikkert aldrig ville blive færdig med at tælle dem, hvis først han begyndte.
/Kinzu Izmir

Billede herfra
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12