is hot and it party!

Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 03.03.2025 21:44
aron kunne mærke hun var klar til at blive hans men han vente stadige lidt på hun ville sige det selv han mærked dog hvor våd hendes køn var blivet han smilte da han kunne mærke hendes hånd give slip igen han smilte svagt til hende " det oki jeg kan godt lige det " svart han blidt og forsatte sine små slik over det han kunne selv mærke hans krop var klar til at give sig sin mage men hun skulle også temmes ved vedet så meget vidste hans krop dog hans krop dampede næsten af hende og han kunne også se hendes ånde der skulle bare et likke skub mere til han hadet alle kortne det vidste han dog han kunne dog heller ikke lade vær med at komme med små støn nogle gange  

Aron foratte hans små søde slik over  hendes køn og men da hun skød sin væske ud til ham og gjorder ham våd måtte han spytte lidt ud  han hadet ikke oplevet den form for Orgasme før han tørte sig dog stille i armen og kikket lidt mere tændt på hende " hehe det oki skat det betyder du kan lig det og din krop har Apctptert mig " svaret han med kærlige smil på læben han vidste hun var den regtit han lage sig dog ved siden af sig så lang som han hved siden af hende han kunne mærke varmen i kropen han sagde så blidt  med en blidt stemme  mens fingeren kørte over hendes og kørte over  hendes mest senstive sted  og sagde til sidste 

kom med din krop over mig med din røv op mod min røv og så dit hovde er nede med mit prtivate sted så jeg kan tag mig kærlige af dig min enge " svaret han lå der stille og vente på hende  han mærkede sin læme dunkede den var klar men han ville skubbe hende lidt så han kunne få hende til at se det så hendes krop ville lyster ham noget mere han sukket mere og forsatte med at hive lidt mod de lysrøde små bletter mellem hans finger blidt  han hadet slemt glemt for godt det her kunne følese men med en hel ny kvinde i sit liv kunne det kun blive beder  håbet han dog 

Rosalyn

Rosalyn

Lærling hos Aron, i smeden

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Det føltes bare så forkert, at røre ved en mands private dele. Den var blød på en helt anden måde, end hvis hun havde rørt ved hans pels. En pels, der selvfølgelig også var blød, men hans lem fik det til at sitre i hendes fingre. Og hun var overbevist om, at hun måtte være i gang med noget forkert! Eller uanstændigt, som tankerne røg hen på deres forhold. Mester og lærling, men det de havde gang i nu, tydede på noget helt andet og det kunne hun da ikke bare give sig hen til. Kunne hun? Hun sank dybt, da Aron gav udtryk for at han kunne lide det. Burde han ikke sige fra overfor hende? Nej.. Det var faktisk ham, som havde lagt op til det fra start af. Hun blinkede et par gange, før at hun løftede hånden igen og placerede den over hans manddom. Hun vendte hovedet den anden vej og vidste ikke hvad hun skulle gøre med sin hånd. Så den blev liggende stille.

Rosalyn var beruset af begær og havde i sin egen orgasme taget fat omkring hans lem med en fast hånd, som hun strøg den ganske hårdt og ivrigt. Men hun vendte dog blikket imod ham, da han valgte at spytte ud.. Var det ulækkert og forkert, det hun havde gjort? Skulle hun have holdt sig tilbage, eller ville han gerne stoppe det der? Rosalyn gispede lidt, da han gav udtryk for at det var en positiv ting, men hvorfor havde han så spyttet af hende? Hun følte sig forvirret, hvorfor det ikke hjalp at han gik væk og lagde sig ved siden af hende. Måske det var slut? Hun så en smule spørgende på ham, da han lige pludselig begyndte at pille ved hende igen. Hendes krop dirrede ham og pev ganske let under berøringen. Hun følte sig meget mere følsom, efter den omgang og hulkede let af nydelse.

Hun skævede op imod ham, da han instruerede hende i at rejse sig for at vende røven imod hans hovede. Han gav tegn til at hun skulle kravle over ham. Forvirret og fortvivlet bed hun sig i underlæben. "Så.. sådan her?" spurgte hun stille, da hun rejste sig på alle fire og flyttede benene over hans skuldre. Det var først der, at det gik op for hende, at hun lige havde placeret sit køn over hans hoved. "Du må ikke kigge" hvinede hun forlegen, før at hun lagde sig ned over ham og blev ramt af hans lem, lige på kinden. Rosalyn sank dybt og skævede på det stive skaft. Hvad skulle hun med det? Hun havde en underlig trang til at røre ved den, som hun rakte tungen ud og strøg den forsigtigt over hans skaft, med sin varme tunge, som den bevægede sig op imod hans spids. Hvad havde hun lige gang i? Det var forkert!
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 05.03.2025 21:15
han lå stille og rolige og vente på at se hvad der ville ske med Rosalyn han bliv dog overaskede over hun faktis ville gøre det han gjorder sig stille og Rolige klar til hende og lage blidt sine hænder på hendes røv han kunne dog mærke hun var begyndt ud udforske han leme lidt mere han smilte blidt og sprede hendes røv blidt som hun kærtenget hans leme  han lod tunge glide over hendes køn og det ville nok følese forkert i starten for hende men han lovet det nok skulle bilive beder med tiden  da hun sagde at han ikke måtte kikke kunne han ikke lade være med at grine lidt af det  

" min sødeste Rose det lidt svært ikke at kikke " svaret han med hans tunge strøg stille og rolige i mellem hendes køn hans leme dunkede og ud sendte nok også sin Alpha lugt mod hende  hans øre bliv dog lagt lidt ned Da hun bliv irvire efter hans leme han vidste godt hun var klar til den men han ville vente lidt hun hadet stadige mange af de følser i hende lige nu  men det var nok også fordi hun  ikke hadet haft en kærste før eller en som faktis godt kunne lig hende som han gjorder han begyndte stille at bevæge sin leme stille og rolige frem og tilbage aron stønnet også lidt højer mest for at lade hende vide hun gjorder det lidt godt 

" hmm ros lidt mere.. og bliv ikke for..um forskert vis .. der kommer noget ud " svarte han med et højer støn hans finger strøg dog blidt over hendes røv og massert det han vidste hun var følsom lige nu så der skulle sikkert ikke noget til hvad de hadet gang i var også noget som Rosalyn hadet lagt lidt op til  på det sidste det var hendes fod der hadet ramt ham mellem hans ben da de spsite. 
han stønnet lidt mere og lage hovde tilbage han var sådan set også klar til hende  hele hans krop rystede  han var lige gald vad folk ville sige i byen han elskede rose  og det var ganske nomalt at det skete hans finger støg dog stille lidt over det andet køn højer oppe ikke forhårdt men kærlige faderlige agtit han mærkede han var begyndt at svede lidt det var længe siden han hadet haft en kvinde på sin side på eden her måde men for roas var det så også nyt kunne han se og det var også oki 

Rosalyn

Rosalyn

Lærling hos Aron, i smeden

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Det var så grænseoverskridende at slikke på en mands private dele, men hun følte sig drevet til det. Sådan som Aron havde ønsket at placere hende, så kunne hun ikke rigtig undgå at komme helt tæt på det svulmende lem. Men hun var virkelig nervøs for at gøre noget forkert eller få ham til at kigge skævt til hende. Måske det var de færreste, som gjorde dette ved deres første gang? Gik hun i virkeligheden for hurtigt frem. Nej, det var Aron, der havde bedt hende om at ligge sig ovenpå ham og sprede sine ben over hans ansigt. Men det gav alligevel et sæt i hende, da hans tunge rørte hendes køn. Hun greb fat omkring lagnet og spændte i hendes kroppen, før at et piv undslap hendes læber. 

Rosalyn blev knaldrød i hovedet, da Aron gav udtryk for, at det ville være svært ikke at kigge. Men kunne han så ikke bare lukke øjnene? Hun holdt en pause, som hun betragtede hans manddom, der bevægede sig hver gang at Aron bevægede sin tunge. Den var ivrig og størrelsen skræmte hende en smule. Det var som om, at den voksede for øjnene af hende, men var det overhovedet muligt? "Jeg er bange for at gøre noget forkert" mumlede hun forlegen, som hun forsøgte at kigge tilbage imod ham, men ikke rigtig kunne få øje på ham, når de lå sådan her. "Måske vi skal stoppe?" spurgte hun forvirret og nervøs, før at hendes finger strejfede hans manddom i en tænkende bevægelse.

Hun bed sig i læben, da Aron lige pludselig instruerede hende i at hun skulle blive ved. Men ikke måtte blive forskrækket, hvis der kom noget ud? Hvis der kom noget ud? Hvad i al verden mente han med det. Skulle han på toilet? Hun gispede let, som han strøg fingrene over hendes røv og dermed fik hende til at åbne munden, som hun gav et sæt med hele kroppen og tog hans lem ind i munden. Hun følte straks at hun var ved at blive kvalt. Hun pustede udad, men læberne var stadig lukket omkring hans manddom, som hun forsøgte at skubbe til den med tungen og ærlig talt ikke vidste, hvad hun havde gang i. Et støn gled igennem hendes hals, som han fortsatte sine kærtegn og vibrationerne blev sendt rundt omkring ham, som hun holdt ham i munden.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 05.03.2025 22:10
Aron kikket lidt spøgerne på hende da hun gav udtryk for at stoppe men smilte så da hun sagde hun kune ville stoppe fordi hun var bange for at gøre noget forkert han lod tungen glide længer ind i hendes køn men unslap så stille støn højer støn og stille piven da hun to et støre stykke ind i hendes mund hans finger gled også lidt længer ind i det andet huld han ville ikke stoppe nu det kunne de ikke de var noget for langt. " nej forsæt min enge du gør det så umm yhere sp godt " svaret han og lod sin lange arm stroge ned over hendes krop og ned mellem hendes øre og skubbet hendes hovde lidt længer ned af hans leme så hun kunne mærke og dufte den noget han bed sig hårdt   han ville komme men var selv bange for hvad rosalyn ville sige til det måske han skulle holde sig tilbage bare lidt i nu de bægge var fgor meget inde i begær lige nu til at kunne sige så meget tænke han rosalyn var  det kunne han mærke 

han mærkede han skulle komme og skubbet hendes hovde lidt ned så den bliv sat fadt " " kom det stille fra ham og selv væsken koomme ud i hendes mund han lage hovde helt tilbage mens  han kunne mærke de krameper han fik det var en skøn Følese men han var lagt fra færdige han kunne også selv se på Rosalyn hun ville have den et stille forslekde smil kom frem for ham som han forsatte med at kærtenge hende køn og anden huld samtide med han få hende til at komme igen lige som før  han måtte rose hende selv om det var nyt for hende så var det  også godt og hun gjorder det godt så der var ikke ngoet at lyve om lige der " hmmee min kære elskede rose " svaret han blidt og stønnet højer ind før  han stoppet hende blidt  

" vend dig om om mod mig mine enge så jeg kan se dine smukke øjne " svaret han blidt han vente på hende han vidste godt han lige måtte give hende noget til til at vende sig til selv at prøve at få noget væske ud oversig lidt men han ville se hendes  ansiget på det med et stille smile 
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 11