aron dufte til vandet det var begyndt at koge om ikke så længe kunne de lægge kødet i men han studeret nu mere rosalyn mere og mere " så lavet i nogle sinde vin hos din mor " svaret han blidt og lage blidt en arm omkring hende det føltes naturlige at gøre mens de stod der og snakket det var første gang han hadet kunne åbne sig op på den her måde han ville jo også vide noget mere om rosalyn vis hun ellers gad han kendte jo stor set hende og jacks historie men ikke hendes mors og søster som han forstod hun hadet " jeg har hørt du har en søster noget med fy et eller andet " svaret han var ardlige god til at huske navne når han ikke snakket med dem
jack 11.02.2025 12:35
aron hadet morte sig over hendes reakison over mjødet man skulle ellers tro at hun i ville kunne lide det da det var hvirklige sødt i stede tog han noget vin til hende det var måske mere hende den var blod rød lige som blodet fra kødet " jeg er også mere til min hjemme lavet vin den skulle nok fjerne den lille bi smag fra mjødet " svaret han og gav den blidt i hendes hånd hans hale lod dog stille til at køre over hendes blidt mens han studeret hende med en meget varmt blik hun minde ham om jack på mange månder men det var jo heller ikke så underlige men han skulle nok lade vær med at sige det til hende aron så stille ned ned i sin mjød glas og drak det stille ud måske med tiden ville hun kunne lide lide det han sukket og kunne godt mærke de hadet været i gang i lang tid det her var selt ikke så dårlige på nogle månder
aron dufte til vandet det var begyndt at koge om ikke så længe kunne de lægge kødet i men han studeret nu mere rosalyn mere og mere " så lavet i nogle sinde vin hos din mor " svaret han blidt og lage blidt en arm omkring hende det føltes naturlige at gøre mens de stod der og snakket det var første gang han hadet kunne åbne sig op på den her måde han ville jo også vide noget mere om rosalyn vis hun ellers gad han kendte jo stor set hende og jacks historie men ikke hendes mors og søster som han forstod hun hadet " jeg har hørt du har en søster noget med fy et eller andet " svaret han var ardlige god til at huske navne når han ikke snakket med dem
Black Phoenix 11.02.2025 13:06
Det bekymrede ikke hende, hvad Aron tænkte om hende, så længe hun selv var tilfreds, så kunne andres holdninger være ligegyldige. Noget hun havde lært over årerne, ellers havde det nok fordrevet hende for længe siden. For halvdyr var ikke særlig vellidt, medmindre de kunne bruges som slaver eller var nemme ofre for en forbrydelse. Men det var ikke det, hun var kommet for at undersøge. Jack havde tidligere givet udtryk for at landsbyen var et sikkert sted, hun ville bare ikke tro det. Dog var hun blevet ældre og Aron's høflighed var da også et bevis for at alle, så godt som alle, var velkomne i landsbyen, selvom hans interesse lod til at være større for hende end hvad hun kunne udrette. Ikke noget der gik ubemærket hen for det unge halvdyr. "Jeg tror aldrig, jeg har brudt mig om alkohol, Aron" svarede hun let, som hun trak på skulderen og kiggede ned i den blodrøde væske. Han skulle endelig ikke have nogen forventning om, at hun faktisk ville kunne lide den røde drik. Det var sikkert det samme som det andet. En stærk bitter eftersmag. Alligevel tog hun en slurk og lod det blive i munden for en stund, før at hun sank.Hun kiggede lidt på glasset og studerede væsken, før at Aron forsøgte at spore sig ind på hendes barndom. Hun rystede let på hovedet. "Der var andre ting, som var vigtigere at lave" svarede hun roligt, men tanken om at de ikke havde haft særlig meget under deres opvækst vægtede tungt i hendes tanker. Da armen blev lagt om hendes skulder, gav det et mindre sæt i hende, før at hun kiggede op på ham. "Furry.. Min lillesøster, selvom vi egentlig er tvillinger, så tæller minutterne stadig" lo hun ganske let, hun ville for alt i verden stadig gerne passe på sin familie. Men de var begge gamle nok til at tage vare på sig selv. Var de ikke?

jack 11.02.2025 13:27
at det kom som et sæt i hende da han lage armen omkring hende gjorder ham ikke noget han kunne faktis godt lide det han grinte lidt af det hun sagde og lytte forstånde til det rosalyn sagde der var kommet godt med varme i i køkknet eller var det bare ham som var navøs lige nu. han vendte blikket og så ind i rosalyn smukke øjne hun var måske ung men der var noget ved hende. stille nusset han hendes skuller mens han kikket over på borte det var måske tid til de skulle ligge kødet i gruden han gav dog der for slip på rosa og gik hen for at sætte det ned en af gangen men noget af det korgen vand ramte ham og han gav et lille vin af forskærklise og tog sig hurtige til poten " for poker vandet spytted på mig " svaret han med en sambidt knipen og et grin han rystede den lidt og vendte sig og stod stille og lændte sig tilbage han studerte rosalyns udsende igen og han kunne ikke lade vær med at sige det " du er smuk rosalyn hvirklige smuk " svaret han blidt og lage ørne blidt ned han var u sikker men han stod bare stille og beundere hende lidt
da hun nævnte hendes lille søster og sage få minuter forskel kunne han ikke lade vær med at tage en tand ud som en smilen " he jeg kender ikke det il at have en lillebror min far..... stak af inden jeg bliv født så det med at få en lilebror var ikke noget der lige kom på tale og det var vist også noget være rod da jeg bliv født var det under en storm men de mener det fordi jeg styre Eleksitet at det gav udslag " ssvaret han og løfte sin pote op og kikket på sine poter han hadet altid trode det var måske der for hans far stak af på rund af af på grund af han var bange for d ne skade han hadet forvoldt hans enste søn
" jeg hadet meget svært ved at styre mine kræfte som barn da panik kunne udløse et um form for andfald " han smilte og gik stille hen til rosalyn han lage stille sin pande mod hendes og slappe af med hende blidt han rystede det af sig igen det måtte vær kedlige at stå og høre på hans gammel historier " unskynld vis jeg snakker så meget om fortiden " svaret han blidt og strøg blidt poten ned af hendes kind
da hun nævnte hendes lille søster og sage få minuter forskel kunne han ikke lade vær med at tage en tand ud som en smilen " he jeg kender ikke det il at have en lillebror min far..... stak af inden jeg bliv født så det med at få en lilebror var ikke noget der lige kom på tale og det var vist også noget være rod da jeg bliv født var det under en storm men de mener det fordi jeg styre Eleksitet at det gav udslag " ssvaret han og løfte sin pote op og kikket på sine poter han hadet altid trode det var måske der for hans far stak af på rund af af på grund af han var bange for d ne skade han hadet forvoldt hans enste søn
" jeg hadet meget svært ved at styre mine kræfte som barn da panik kunne udløse et um form for andfald " han smilte og gik stille hen til rosalyn han lage stille sin pande mod hendes og slappe af med hende blidt han rystede det af sig igen det måtte vær kedlige at stå og høre på hans gammel historier " unskynld vis jeg snakker så meget om fortiden " svaret han blidt og strøg blidt poten ned af hendes kind
Black Phoenix 11.02.2025 18:47
Det var ikke ligefrem en positiv reaktion på hans berøring, men han lod ikke til at bide mærke i det. Det havde han ikke gjort de andre gange, hvor hun havde undgået nærkontakt, men måske han var mere til fysisk kontakt end hende? Selvfølgelig var Furry langt værre, når det kom til direkte kontakt, men Rosalyn var bestemt heller ikke fan. Når det var uvant og fra fremmed hånd. Det gav endnu et sæt i hende, da han lige pludselig udbrød et skrig eller hvin, som det kogende vand ramte ham. "Måske De har ret. De laver virkelig ikke meget mad" grinte hun, som hun løftede hånden op til munden, så hun kunne lægge en dæmper på sit smil. Hans kompliment fik hende til at lægge hovedet på skrå. "Hvorfor siger De det?" Spurgte hun forundret, var det ikke underligt imellem mester og læring at komme med den slags komplimenter?Hun lod blikket dale imod gryden, før at hun hentede kødet og lod det dumpe i, stille og roligt, så et eventuelt sprøjt ikke ville ramme Aron igen. "Jeg er ikke vant til den store familie og snakker generelt ikke meget om min med fremmede.. derfor er det lidt uvant, at De bare deler alle mulige detaljer med mig" indrømmede hun stille, imens at hun rørte rundt i gryden med en grydeske lavet af træ. Hun bankede den stille af på kanten, før hun lagde den over gryden, så den var i nærheden, når de skulle røre rundt i maden igen. Inden længe, så det ikke ville brænde på.

jack 11.02.2025 19:02
Aron smilte blidt og så lidt efter hende da rose gik mod gryden han tænke ikke over det han var bare bygge sådan. han smilte blidt og satte sig på den nærmste stol han sukket lidt og folde sin poter sammen " fordi jeg syntes du er smuk skulle jeg da lyve " svaret han blidt og rosalyn lidt bag fra han af vente lidt på hvordan hun ville reagere på det han hadet da også en ide om hun også syntes om ham på en eller anden måde.han kunne fornæmme hun ikke var vand til at få den form for komplimanger
det var rat at rosalyn to over for så kunne han slappe lidt af også han kikket blidt ud mod det nærmste vindu han kunne se solen stille og rolige var ved at gå ned den var ved at give den tybisk rorangse fave den gik i gemmen vinduete og kastede sig over aron så hans hår skinde som guld i solen han striper var jo storset også som guld han vidste ikke hvordan det ville gå men han var nu glad for at rosalyn var kommet hen til ham han vente blidt og to en tår af sin grus mjrød og ryste på hvodet den hadet stået der for lang tid
da hun begyndte at snakke igen vente aron hovde for at undersøge tinge nærmer hun snakket ikke så meget om sin famille det kunne han jo godt forstå men hun måtte læree at stole på ham og det håbet han også hun ville gøre jo mere de snakket sammen
det var rat at rosalyn to over for så kunne han slappe lidt af også han kikket blidt ud mod det nærmste vindu han kunne se solen stille og rolige var ved at gå ned den var ved at give den tybisk rorangse fave den gik i gemmen vinduete og kastede sig over aron så hans hår skinde som guld i solen han striper var jo storset også som guld han vidste ikke hvordan det ville gå men han var nu glad for at rosalyn var kommet hen til ham han vente blidt og to en tår af sin grus mjrød og ryste på hvodet den hadet stået der for lang tid
da hun begyndte at snakke igen vente aron hovde for at undersøge tinge nærmer hun snakket ikke så meget om sin famille det kunne han jo godt forstå men hun måtte læree at stole på ham og det håbet han også hun ville gøre jo mere de snakket sammen
Black Phoenix 11.02.2025 21:31
En svag latter undslap hendes læber, som også indikerede hendes ubehag med hans komplimenter, som åbenbart var noget, der kom meget let til ham. Det føltes bare så unaturligt at komplimentere en fremmed. Men tydeligvis ikke for Aron for han sparede virkelig ikke på dem. Det var forunderligt, men også anderledes. Rosalyn var en smule usikker på, om det var en god ting eller bare noget der var med til at distrahere hende fra madlavningen. Derfor rømmede hun sig også, som hun rystede på hovedet for at besvare hans spørgsmål. Hun brød sig ikke om uærlige væsner, men derfor behøvede han ikke benytte hver lejlighed til at rose hende, gjorde han?Rosalyn løftede gryden at ilden, som hun satte den på bordet foran ham med et smil. "Hvor finder jeg Deres tallerkner?" spurgte hun ledende, som de umuligt kunne spise direkte fra gryden. Nok var hun halvdyr, men hun ville bestemt ikke spise som dyr. Kun i absolut nødstilfælde og dette var bestemt ikke sådan en situation. Det følte hun i hvert fald ikke, når de befandt sig i en hytte, som denne. Hvor han tydeligvis havde alt, hvad han nu havde brug for.
Hun vendte sig rundt for at gå på jagt efter tallerkner, da hun ikke helt kunne vente på hans svar. Hendes mave havde knurret op til flere gange og hun var da også virkelig sulten nu. Hvis hun skulle gøre sig nogen forhåbning om at spise pænt, så skulle hun ikke være al for sulten, for så ville hun hurtigt sluge maden.

jack 12.02.2025 11:50
aron grinte lidt og stod med hagen og beundert rosalyn lidt for at se om hun kunne finde hans talaknere " hehe lidt højer oppe så finder du det måske " han kunne høre hendes mave knorre det dufte nu heller ikke så dårlige det mad de hadet formådet at lave han gik still hen til den og tog lovet af og plaserte det over et huld i borte her hældte han vandet ud men gemte lidt til noget vildsovs han tænke lidt det kunne ha været godt med nogle svampe for at give den noget mere vild smag men det vis ikke det hel regtit tidspunkt at finde han vendte øret til rosalyn " det kunne ha været skønt vis vi kunne ha fundet nogle vilde svampe.. tror du ikke. tænker det kunne ha frem bragt noget mere smag i kødet og sovsen også " halen loveret lidt mens han vendte sig om for at stille det på spise borte det var underlige at have liv i huset
men igen også rat han ville i hværfald gøre sit bedste for rosalyn han smagte lidt på et lille stykke kød men syntes det manglet lidt salt og salte det lidt til aron var bare aron han hadet lært at være filk fra starten aaf det skyldes nok den fortid han hadedt haft hvor han næsten ingen venner hadet som sådan ud over jack og hans søster og lillebror han smilte svagt han ville ikke bringe det op hele tiden " så er din søster lig så stor jæger som du selv er ??" svaret han mens han vente på rosalyn fandt talærknerne så kunne han lige så godt sprøger ind til det
men igen også rat han ville i hværfald gøre sit bedste for rosalyn han smagte lidt på et lille stykke kød men syntes det manglet lidt salt og salte det lidt til aron var bare aron han hadet lært at være filk fra starten aaf det skyldes nok den fortid han hadedt haft hvor han næsten ingen venner hadet som sådan ud over jack og hans søster og lillebror han smilte svagt han ville ikke bringe det op hele tiden " så er din søster lig så stor jæger som du selv er ??" svaret han mens han vente på rosalyn fandt talærknerne så kunne han lige så godt sprøger ind til det
Black Phoenix 12.02.2025 12:51
En opgivende suk efterfulgt at et irriteret blik blev vendt imod Aron, som det virkede til at han morede sig over, at hun ikke kunne finde rundt i hans køkken. Men det var vel ikke så underligt, når hun ikke havde boet der? Alligevel forhindrede det hende ikke i at finde tallerkenerne frem og sætte dem på bordet, så de var klar til at spise. Hun sendte blot et opgivende smil til Aron, som hun placerede en tallerken foran ham, før at hun gik tilbage til maden og sikrede sig, at alt var som det skulle være. "Jeg kan ikke vente på svampe" svarede hun stille, som hun ikke ønskede at spilde mere tid i køkkenet. Hendes mave havde givet udtryk for sulten op til flere gange, derfor ville hun helst bare gerne spise med det samme. Hvis Aron ønskede svampe, så måtte han altså selv finde dem og satse på, at der stadig var mad i gryden, når han kom retur fra skoven.Hun satte sig hurtigt til bords, ligesom ham, som hun greb gaffel og kniv, før at skære kødet i mindre stykker. Nok var hun halvdyr, men hendes mor havde brugt en del tid på at lære sine piger at spise ordentligt. Hvilket passede Rosalyn ganske fint, hun ville nemlig gerne undgå at blive behandlet som et dyr. Bare fordi hun var et halvdyr. Hun løftede dog blikket fra tallerkenen, da Aron begyndte at stille spørgsmål omkring hendes søster, hun rynkede let på panden. "Furry har lært en del de sidste mange år, så ja, jeg tror også hun er blevet en god jæger" svarede hun med et venligt smil. Furry havde ofte brugt tid på at fiske derhjemme, hvor Rosalyn havde foretrukket jagten på landjorden med blade under poterne og fart i benene.

jack 12.02.2025 13:06
aron mored sig lidt over det ud tryk hun kom med da han spurte ind til hendes søster var det mund adet bag det ansiget som hun ikke ville uddybbe men han ville ikke komme ind på det han løfte bare gafflen med noget af kødet på der bliv stille i et stykke tid mens han spiste og tænke på morge dages arbajde de hadet en sværd de skulle gøre færdige i morgen og så nogle små heste sko han hadet heste sko men det var vel nødvige for nogle og så kunne rosalyn også se hvordan man gjorder til at starte med " jeg skal ha lavet et sværd færdig til i morgen en fra en anden ladsby kommmer sent i morgen aften og ville have det en ridder tror jeg nok han kaldte sig selv " svaret han blidt og to et stykke kød i munden igen han så efter tænk som ud det enste det manglet var en rune til den men han kunne ikke komme på nogle navn rune måske kom det senere eller også hadet ridderen selv en ide om hvad der skulle stå han skulle blodt lave den det at lave sværd var en kunst art for sig selv
Aron fik spist færdig og tog sig lidt til maven det var længe siden han hadet spsit så godt syntes han han sukket lidt og kikket mod køkknet det skulle vel gøres rent han sendte stille et blik mod rosalyn mund hun kunnne lide musik lige som ham selv det vidste han self ikke han kunne godt spille på violin men det var nok ikke noget for hende som sådan
Aron fik spist færdig og tog sig lidt til maven det var længe siden han hadet spsit så godt syntes han han sukket lidt og kikket mod køkknet det skulle vel gøres rent han sendte stille et blik mod rosalyn mund hun kunnne lide musik lige som ham selv det vidste han self ikke han kunne godt spille på violin men det var nok ikke noget for hende som sådan
Black Phoenix 12.02.2025 14:45
Det var dejligt at få noget mad i maven, og det gjorde bestemt ikke noget, at de selv havde fanget kødet. I stedet for at hente det hos en købmand eller få det serveret på en kro. Der var noget særligt ved at lave sin egen mad, særligt nu hvor Rosalyn ikke længere var afhængig af hendes mors mad. Men selv derhjemme hos hendes mor, havde de 3 piger hjulpet hinanden igennem dagligdagens gøremål. Hun lagde stille bestikket fra sig, som hun følte sig mæt og derpå løftede blikket til ham igen. "Et sværd? Laver De mange våben i smeden?" Spurgte hun uddybende for at få en fornemmelse af, hvad han gik og lavede, måske også for at vide, hvad han ville forvente af hende. Hun havde jo ikke styr på noget indenfor hans fag, så hun ville være tvunget til at lære det hele fra bunden."Tak for mad, Aron" lød det høfligt, som hun lagde bestikket op i tallerkenen og rejste sig fra sin plads for at gå hen til vasken med sit service. Hun kiggede ud igennem vinduet, som hun sukkede lavt for sig selv, solen var godt på vej til at gemme sig bag horisonten, så måske hun skulle krybe til køjs. Et gab afgjorde hendes tankemylder. Det var på tide at komme i seng.

jack 12.02.2025 16:06
aron kikket lidt op og tænke sig lidt om " jeg laver på bestligen det ikke noget jeg laver til værdag men den her er særlige " svaret han stille og reste sig op for at gå hen og gøre sit bestik og talærken ren han så også ud gemmen vinduet igen mens poten bliv lagt på katen af døren at lave et fin sværd var ikke noget man bare gjorder det skulle rosalyn også have at vide halen storg stille ovcer rosalyns blidt mens han så efter tænk som ud for at kunne sige de regtit ord til hende " et sværd er nok det mest kompliseret ting at lave. jo du kan godt forme et jern efter et sværd men ude en sjæl er sværde verdig løs altså det holder ikke lige så lang tid metalte til sværet bliver smelte over flere gang og temperturen skal holdes helt lige ellers bliver jernet ikke i orden og knækker sammen i kulden sværte eg skal være pærsiet også men det noget du nok slal få lært dig vi starter i de små ting så som søm og knive " svaret han blidt og kikket mod rosalnyn han var sikker på hun nok skulle klare den
da han så hun gabe strøg han hende over panden lidt og smilte " så det vist også tid til at komme lidt i seng vi har en halv lang dag foran os " svaret han blidt men også varmt han mærket varmen igen stil heden mellem dem han så hende dybt i øjnen da hun sagde tak for mad sagde han det næsten viskine " det var så lidt " han vidste ikke hvorfor hun fik ham til at føle sig sådan måske var det hendes vilde natur han var vild med
Black Phoenix 12.02.2025 19:34
Det gav fint mening, at Aron kun lavede de ting, som han fik en bestilling på. Ellers ville det jo ikke være muligt at sælge sagerne og faktisk leve af det. Men Rosalyn havde aldrig skiftet bekendtskab med arbejdet før og derfor var hun heller ikke sikker på at kunne klare opgaven. Eller indfri den tillid, som han gav hende, ved at tilbyde hende en position, som lærling. Men i stedet for at tvivle for meget på sig selv, ville hun langt hellere give det et forsøg. Måske hun ville vokse personligt og fagligt? Hun lyttede til hans ord, forsøgte at notere pointerne og se om der var en vej frem eller om det ville være lettere at holde sig til de simple ting, som søm og knive. "Inkluderer det daggerter?" spurgte hun uddybende, da hun gerne ville lave en til sig selv, med hans tilladelse selvfølgelig.Hun blinkede et par gange, som han strøg hende over panden, lettere uforstående overfor den pludselige berøring, men hun bortforklarede det med hans behov for fysisk berøring. "God ide" svarede hun med et stille nik, som hun lod blikket glide imod det gamle pulterrum. Det skulle blive godt med noget søvn og særligt et lunt sted og ikke under en bunke blade ude i skoven. "Sov godt, Aron" fortsatte hun med et smil, før at hun klappede ham let på brystkassen og bukkede hovedet for at lade det være afskeden for nu.
Så listede hun forbi ham og hen til sit værelse, hvor hun strøg ind i rummet og lod døren glide i uden at lukke den. Rummet var ikke voldsomt stort og hun ville gerne kunne lytte til tingene omkring sig, når hun sov. Så ville hun føle sig mere tryg. Derpå valgte hun også at forvandle sig, som hun hoppede op i sengen og krøllede sig sammen ovenpå den. Halen blev placeret over hendes snude, før at hun lukkede øjnene og døsede hende. Hun var træt.

Rosalyn har forladt tråden.
Chatboks
IC-chat▽