Juno var så lettet, at han selv brød ud i latter, da han blev rullet op over Pax. "Jeg har ikke lyst til at give dig et øjeblik," drillede Juno, stadig smilende, og rullede med sine hofter over ham, insisterende. Han var ikke god til pandekys, eller til den bløde kærlighed Pax gav ham, den slags opmærksomhed han aldrig var blevet vant til, fordi ingen andre end Pax havde givet ham den, men han tog en dyb indånding og derefter endnu én, imens han langsomt lod sig slappe af i den krølhårede mands greb, indtil han blot nød berøringen mod sin våde hud. Han kunne både høre og mærke Paxs hjerteslag og bildte sig selv ind, at hans eget hjerte faldt ind i samme rytme, så han kunne slappe af i takt med Pax.
Da Juno blev hjulpet op at stå, skar han en grimasse, allerede fra dét øjeblik uvillig til at stå eller gå nogen som helst steder, så da Pax i stedet løftede ham op, inden Juno kunne nå at brokke sig yderligere, undslap endnu en varm latter ham, imens han knugede sig ind til Pax og savlede hans hals til med våde, dovne kys.
Madrassen var blød under Juno og på trods af hvad han lige havde sagt, om ikke at ville ende på ryggen igen, spredte Juno smilende sine ben for Pax, en invitation til, hvor han ville have ham.
"Det kommer an på hvad du har i tankerne," svarede Juno, stadig jokende. "Hvis du vil have mig ned at skrælle kartofler, så er jeg desværre lige ved at falde død om. Men her? Med dig?" Juno begravede sine fingre i Paxs vilde lokker og trak ham ned i et kys. "Ikke ondt overhovedet," hviskede han imod hans læber og søgte hans tunge med sin, skubbede dem op mod hinanden og åbnede sin mund yderligere, kyssede ham dybt og roligere, end hvad han havde kunne få sig selv til tidligere, da han havde været ved at gå til af længsel. Nu handlede det mere om at vise Pax, hvor meget han havde savnet ham, og hvor gerne han ville ham. Han møvede et knæ så langt op han kunne, for at skubbe til ham med det, som for at skubbe ham i gang, og gav samtidig hans krøller et blidt ryk.
"Jeg bider, hvis du spørger igen," truede han imellem kys, og vred sig under ham, bevægelsen mest af alt en undskyldning for at kunne gnubbe sig op imod ham som en doven teenager mod en pude.
Juno var næsten ubehageligt opmærksom på, hvordan han kunne bruge sin egen tilstand mod Pax. At den anden mand ikke kunne tåle at se ham have ondt, var en af de tydeligste af hans svagheder, og hvis ikke Juno havde ondt nu, kunne han sørge for at have ondt, når de var færdige. Men det var også den slags manipulation, der havde skabt en rift imellem dem, og Juno forsøgte desperat at drukne de planer, for hvordan han kunne få sin vilje, det ellers var instinktivt for ham at lave, selv når han vidste, at han ikke havde brug for dem.