Fabian valgte så ganske fint at
le af alle hans små indre frustrationer, men det fik ikke andet end en lille irettesættende brummen fra sig, da han alligevel godtog at manden prøvede at fikse krøllerne.
Det sad fint... om noget burde man da vide at
fint ikke var godt nok, men Aldamar sagde intet, da han i stedet lænede sig en smule ind imod hånden i stedet.
Han kunne altid rette det senere, og at få den sidste rest af den blonde mands nærvær, var et par ufiksede krøller værd.
"Jeg tror ikke at mit hår er..." længere nåede han ikke, førhen at 3 hurtige bank på døren indikerede at
nogen var kommet tilbage, og han med et suk hørte Matt's stemme på den anden side.
Selvfølgelig.
Blikket gled tilbage til Fabian, og med et lille, opmuntrende smil var det at han viklede sig fri af den ellers
rare omfavnelse, så han kunne vende fronten imod spejlet og med hurtige fingre lige tage det der først sprang i øjnene.
Det var heldigvis ikke så slemt som man skulle tro, da han af erfaring vidste at det kunne have været
meget værre. Blikket gled i spejlet imod Fabian, inden at han tavst nikkede en enkelt gang.
Han virkede også klar, så...
"... kom ind, Matt" og halvhunden trak ned i håndtaget for at træde ind i det store værelse, et overvejende blik over dem og noget i sine hænder. Kurven med de hvide blomster var til at dekorere håret,
han vidste at Adena også ville have dem flettet ind i de røde lokker. Og med et lille nik var det at han tog imod den, da den blev rakt frem.
"Skal de have hjælp til håret, Deres Høhjed?" Aldamar næsten rystede på hovedet inden at ordene var nået i mål.
"Næppe" det var nemlig ingen hemmelighed, at han ikke brød sig om at folk pillede ved det... så selve svaret kom ikke bag på Matt, der med et lille buk gjorde mine til at bakke ud af rummet igen.
"Jeg kommer tilbage når Fyrstinden ankommer til palæet. Jeg mener at hun gerne ville snakke med Dem, inden ceremonien.." og Aldamar nikkede endnu engang, et kort blik imod vinduet udenfor.
Gad vide hvornår hun ankom...
Døren lukkede i med et klik, og han vendte sig omkring med den lille kurv af forskellige blomster og bånd.