Solstråletanker uden afstand!

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 14.06.2021 12:21
For hulen det var svært det her... og så alligevel ikke?
Zane var en fri mand på alle måder, og han gjorde som det passede ham. Tænkte som det passede ham.
Sådan havde det altid været.

Så med hans ret så frie sind, var problemet ikke så stort som det tydeligt var for Daphnie.

Han mødte hendes blik, og tak let på smilebåndet.
"Jeg er et par hundrede år ældre end dig." svarede han,
"Og hvorfor skulle man dog holde sig tilbage, hvis man er tiltrukket af hinanden? Du lever et langt kortere liv end jeg, med mindre man finder en magisk løsning... men de år du lever, kunne blive potentielt fantastiske, ikke? Og hvis ikke du gjorde det, ville du så ikke fortryde det...? I virkeligheden er det måske dét spørgsmål, du skal stille dig selv."
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 14.06.2021 13:00
 Daphnies havde ikke rigtig forventet Zane kunne forstå hendes problemer. Hvordan skulle han? De var et eller andet sted lige så forskellige som nat og dag. En lav, utilfreds brummen lød fra Daphnie da han sagde hans alder.
 " .. Jeg har tydeligvis en type..  " mumlede hun lavt og surmulende, selvom det nok ikke rigtig passede. Så vidt hun vidste var det kun Jaris og Zane der ikke var mennesker. På den anden side var det også kun fordi Jaris havde snakket om alder på et tidspunkt, at hun havde forstået han var dæmon, så hvad vidste hun egentlig? 

Som han snakkede videre, mærkede Daphnie at hun blev mere og mere irriteret over han ikke kunne forstå hvor besværligt og trælst det hele var hende. Hvorfor skulle han få det til lyde som om det var ingenting, og hun bare klynkede for at klynke? Hendes blik var blevet hårdt og surt.
 De sidste ord fik dog Daphnie til at falde lidt ned igen, og hun blødte op i udtrykket igen. Blikket blev slået lidt på hænderne igen. 
 " Det har jeg tænkt over.. Men at elske en, man aldrig helt kan tilhøre? En som aldrig kun vil have øjne for en selv? Så hellere være med en der elsker en..  " Mumlede hun og drejede rundt på ringen på hendes finger. At den der elskede hende, nu også var væk var en anden side af sagen. En der fik hende til at kæmpe med at holde tårerne tilbage. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 14.06.2021 13:08
Hendes irritation var ret tydelig, men det var ikke noget der gik ham på.
Hun havde spurgt, ikke sand? Og han havde svaret ærligt, med formål om at hjælpe hende hvis han kunne.

Hendes næste ord fik ham til at tænke lidt.
Det var et godt spørgsmål... følelser var nemme at få i klemme, så meget vidste han da.
"Alternativet er at vende det ryggen, tror jeg. For jeg har en klar fornemmelse af, at du ikke rigtig kan eller vil holdet det ved 'sjov' imellem jer. Der er følelser på spil."

Han skævede lidt til hende.
"Jeg kender ikke svaret, Daphnie. Jeg tror det er noget du bliver nødt til at gøre op med dig selv... men jeg er villig til at hjælpe dig, hvordan end jeg nu kan. Det skylder jeg dig."
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 14.06.2021 13:27
 Lige godt hvor meget Daphnie prøvede at holde tårerne tilbage, lykkedes det hende ikke, og de begyndte lige så stille at løbe ned over hendes kinder indtil de dryppede ned på hendes lår. Zanes ord gjorde det ikke nemmere, det var vel lidt det hun havde gjort, var det ikke? Ved at lade sig gifte med Aksel. Godt nok havde hun ikke stoppet det med Jaris, men det var vel også ligegodt nu hvor han bare var forsvundet og havde efterladt hende.
 Det havde bare ikke rigtig gjort det nemmere, at Jaris bare var forsvundet. Tværtimod. 
 " Det er ikke nemt.. "  Hviskede hun.
 " Jeg vil ikke ende alene.. " Snøftede hun og så lidt på hendes fingerspidser. Det var kun sket en gang, men måske det det vejen frem. Måske kunne hun gøre det igen? Få det hele til at forsvinde.

" Jeg tror ikke der er noget du kan gøre.. " sagde hun stille og løftede blikket til hans. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 14.06.2021 13:44
Zane virkede på ingen måde fordømmende.
Hvordan skulle han også kunne det, med de ting han selv havde foretaget sig?
I stedet lyttede han, og gjorde faktisk sit bedste for at hjælpe, selvom det i sidste ende måske ikke gjorde den store forskel.

"Ingen siger at du behøver at ende alene." sagde han roligt.
"Og hvis ikke det er hverken den ene eller den anden af de to, så er det måske en helt anden. Du er en smuk, ung kvinde, som har en masse følelser både inde i dig selv, og som du deler med andre. Folk kan godt lide personer som dig. Jeg kan endda." det sidste blev sagt med et skævt smil.

"Jeg er ikke den bedste til det her, for jeg har ingen erfaring... men jeg tror det er på tide at du passer på dig selv nu. Glem alle andre for en stund, og fokuser på dig."
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 22.06.2021 18:50
 Selvom Zanes ord varmede og var en smule opløftende, hjalp det ikke meget. Daphnies blik faldt ned på hendes gravide mave. Det hele ville jo være anderledes fremover. Hun ville være med barn. Hun havde ikke været urørt længe, men der kunne hun i det mindste lades lidt som om. Det kunne hun ikke fremadrettet. Folk vidst ehun var gift med Aksel. Og det ville hun vel være indtil den dag hun vidste om han var død, eller hvad der var sket.
 Begge hendes spinkle hænder lagde sig mod maven og sukkede lidt.
 " At de kan lide mig, er en ting.. Det er bare ikke det samme.. " Mumlede hun stille. 

Daphnie flyttede blikket tilbage på Zane og lyttede til det sidste han sagde. Forsigtigt nikkede hun. Smilte hun endte med at sendte mørkelveren var en smule tvunget og anstrengt. Hvis det bare var så nemt bare at glemme. Konstant blev hun mindet om, at hendes fornyelige ægtemand var forsvundet. Fru Svendsen irriterende evne til at blande sig i andres sager havde fået rygterne til at sværme om Aksels forsvunden havde noget at gøre med alle de mænd som efter sigende var set komme og gå hos Daphnie. 
 " Jeg skal prøve.. " Endte hun blot med at sige.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 24.07.2021 10:58
"Nej, der er forskel på at kunne lide folk og så... tjah... at være forelsket i dem." sagde han og gik ud fra at det var dét, hun mente.
Det måtte det være.

Han kiggede lidt på hende, og så da også anstrengelsen i hendes smil.
Hun havde det bestemt ikke nemt med situationen, det var tydeligt at se.
Men at hjælpe hende...?

"Er der noget jeg kan gøre for dig?" spurgte han, og var egentlig lidt færdig med at undre sig over, at han overhovedet tog sig af det.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 05.08.2021 12:58
 ... Præcis.. " Daphnie mumlede det lavt og en smule fraværende, som noget det egentlig ikke var nødvendigt for Zane at høre. Han havde jo forstået det. Det gik hun i hvert fald ud fra. 

" Oh.. " Et let og overfladisk støn forlod Daphnie, og hendes øjenbryn løftede sig en smule sammen med det smil. Hænderne der havde lagt på mave flyttede lidt på sig til de stoppede det samme sted. Den ene hånd blev liggende, og den anden rakte ud efter Zanes håndled, og mødte hans blik med lidt mere livlige øjne.
 " Kom,  " opfordrede hun, mens hun trak hans hånd hen på maven, ved siden af Daphnies egen hånd. Hen hvor man kunne mærke babyen bevæge sig. 

Da hånden lå på maven, løftede Daphnie blikket for at betragte Zane lidt. Hun var nysgerrig efter at se hans reaktion. Hun havde set en helt anden side af ham denne dag, end den første gang de var mødtes. Hendes tanker om, at han havde noget godt gemt væk i sig, havde ikke været helt forkerte, og at vide at hun havde været med til at sætte gang i hans mere.. venlige side, gjorde hende glad.
 " Det har du allerede gjort, " svarede hun så på hans spørgsmål, han havde stillet inden hun var blevet distraheret. Han havde givet hende hvad hun allermest gik og manglede. Det ville ikke gøre hendes liv bedre, men for nu virkede det hele lidt mere overskueligt. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 05.11.2021 14:48
Den livlighed der pludselig dukkede op i hendes øjne, fik ham til at smile let.
Det var dog stadig overraskende hvad der nu skete - og taget i betragtning hvad han havde gjort ved hende den første gang de havde mødt hinanden... så måtte hun virkelig have fået en form for tillid til ham, hvor sært det end måtte virke.

Zane fornemmede hvordan den lille bevægede sig derinde, og han nikkede ganske langsomt ad følelsen.
Det havde han aldrig i sit liv mærket før.
Der var heller ingen sadistiske, seksuelle lyster der meldte sig, da han rørte hendes mave - graviditeten vendte totalt op og ned på hele den del af ham.

"Jeg... støtter dig." sagde han så, og fjernede langsomt hånden fra hende igen.
"Jeg er ikke barnets far, og du og jeg nærer ikke følelser for hinanden... men jeg vil gerne hjælpe dig. Så hvis du accepterer, vil jeg sørge for dig økonomisk, og besøge dig et par gange om ugen."

Han skyldte hende det, efter at have gjort hende så ondt... og efter at hun havde gjort det umulige, og vist ham, at selv han også havde noget godt i sig.
Derudover... havde han lyst til at hjælpe.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 05.11.2021 17:44
 Det var ikke fordi Daphnie havde glemt hvad Zane havde gjort ved hende. Hvad han egentlig stadig gjorde, uden at være i nærheden af hende. Som hun sad der, med mørkelverens hånd på maven for at mærke hvad der voksede inde i hende, var det ikke den samme lille mørkelver hun havde mødt i skoven. Lige nu var det hendes ven, Zane. Daphnie vidste ikke helt om det bare var noget hun bildte sig selv ind, eller om det passede, men det var næsten som om der bare for et øjeblik var noget kærligt at finde i Zanes øje. Daphnies mundvige trak sig lidt op. 

Selvom Zane trak hånden til sig, lod Daphnie hånden blive på maven. Blikket havde startet med at være på Zane da han begyndte at svare, men endte med at flytte sig ned på hånden og maven. Hun sank en klump og nikkede lidt til det. Det gjorde hende glad og varmede også at han ville være der for hende, men hun følte også det var.. Forkert. Hvorfor? var tanken der blev ved med at presse sig på. Hvorfor var han så venlig? Hvorfor skulle hun stole på ham? Hvorfor ville han udsætte sig for den fare det var at tage til Dianthos bare for hendes skyld? Hvorfor var hun okay med at have han så nært hendes barn? 
 Trods tankemylderet, fik Daphnie alligevel vendt blikket tilbage mod Zane med et lille smil om læberne, og er blidt tak.
 " Tak,  " var dog det eneste der endte med at forlade hendes læber. 

Pludselig slog en tanke Daphnie og et nysgerrigt og interesseret udtryk lagde sig over hendes ansigt, som hun løftede det ene bryn.
 " Du sagde noget om en forelskelse? Hjertebanken på grund af en anden person, fornyeligt?  " Et piget smil med fornyet energi spillede på Daphnies læber som hun lagde hovedet lidt på skrå. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 05.11.2021 18:00
Om det var den der bizarre, meget nye (for ham!) følelse af skyld der gjorde, at han tilbød dette, var Zane ikke sikker på.
Måske var det også en del taknemmelighed?
Måske var det endda... tanken om Daphnie som en ven, på trods af det han havde gjort imod hende...

I virkeligheden var det nok en kombination af alle disse ting.
Og i virkeligheden var det måske slet ikke så vigtigt at kende grunden, som det var bare at gøre det, og have det godt med det.

Zane nikkede til hendes lille tak, og gengældte det smil hun gav ham.

Så ramte spørgsmålet, og Zane, hærdet kriger, magiker og farlig personage... slog blikket ned i forlegenhed.
"...det er nyt for mig." sagde han, for han havde aldrig prøvet noget lignende,
"Men ja. En... ung menneskekvinde. Meget ung."
Hvordan ville det ikke lyde hos hans familie, hvis de vidste dette?
Mennesker var legetøj... slaver... 

"Det er tåbeligt på alle måder."
Var det ikke? Jo... tøsen var ung, hun var forlovet, og hun var menneske. 
Desuden, hvordan skulle hun kunne acceptere ham, både med hans fortid, de ting han havde gjort, og de lyster som han måtte tilfredsstille?

Det var gået op for Zane efterhånden, at hans mørkelverblod og den medfølgende, sadistiske trang - nødvendighed - var en knap så god ting.

"Bare... glem det. Det er bedst."
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 05.11.2021 18:43
 Reaktionen på spørgsmålet gjorde at Daphnie ikke kunne holde et lille fnis tilbage. Ikke så meget over reaktionen, men mere over hvor sært det var at se ham forlegen. Hun kendte ham selvfølgelig ikke specielt godt, men det var ikke en reaktion hun overhovedet havde forventet. Hånden lagde sig op foran munden at at dæmpe og skjule fniset lidt, for det var bestemt ikke en sød reaktion fra hendes side. 
 Stadig med hånden lidt for munden nikkede Daphnie til Zanes ord. Da han begyndte at fortælle om hvem der havde fået sådanne fremmede følelser frem i ham, flyttede hånden sig væk fra munden, og Daphnie tippede hovedet lidt til den anden side, med det ene bryn løftet. 
 " Det er svært ikke at være et ung som menneske, i forhold til dig.. " pointerede hun. Hun var dog godt klar over det nok ikke blot var i forhold til hans alder, han mente. Da han sagde det var tåbeligt, trak Daphnie lidt på skuldrene. Var han ikke bare i samme situation som hun var? Bare omvendt? Et lille smil bredte sig over hendes læber. 

" Hva!? Nej nej! " Afviste Daphnie hurtigt hans forsøg på at stoppe samtale emnet. Lidt besværligt satte Daphnie sig op på knæene og lænede sig lidt mere mod ham.
 " Fortæl mig mere! Hvordan er hun? Hvordan mødtes i?  " Spurgte hun ivrigt, inden et lidt mere lusket smil sneg sig frem.
 " Skal du se hende igen? " 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 05.11.2021 19:02
Forlegenhed var ikke en ting, når det gjaldt Zane.
Det havde det aldrig været!
Men denne teenagetøs, i kombination med Daphnie's rækken ind i hans sjæl for at finde det gode... det var åbenbart nok.

Ikke en eneste gang i hans mere end to hundrede år... og så skete det nu.
Det gav ham en underlig følelse, som ikke var helt skidt.

"Hun er blot seksten år, Daphnie. Hun er yngre end dig, og blot lige blevet voksen... ikke at jeg ser hende som et barn, for det er hun ikke... men stadig."
I virkeligheden var det mest en undskyldning.
Sekstenårige kunne være mere voksne end de, som var nogle år ældre.

Zane tøvede lidt, da hun ville høre mere.
Det her var heller ikke noget han havde prøvet før... men det kunne vel ikke skade at tale lidt...
"Hun er... lysende." sagde han, og mente det på mere end én måde.
"Intelligent, lidt usikker... sød. Meget. Så man får lyst til at passe på hende."

Da hun spurgte hvordan de havde mødtes, kunne han ikke helt lade være med at grine.
"Jeg forskrækkede hende. Og hun kastede en eller anden substans på mig, fra en lille flaske... jeg blev lammet af det stads. Jeg blev... omgående overvundet af en lille, spinkel tøs med en glasflaske."
Det var en umådeligt komisk tanke. Og det var et godt minde.

Så kom det næste spørgsmål, og Zane smilede let, kom med et suk, og rystede på hovedet.
"Nej... hun er ikke interesseret. Og hun er forlovet med en eller anden flødekage, så hun kunne redde sin familie fra fattigdom."
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 05.11.2021 19:30
 Daphnie blev kun mere og mere glad som hun hørte ham fortælle. Hvem end den her pige var, havde hun fået rørt noget inden i Zane. Noget hun havde vidst  var der, selvom Zane ikke helt ville tro på det. Da mørkelveren begyndte at grine lidt, løftede Daphnies bryn sig. Hun havde vist ikke hørt ham grine før.  Som han fortalte om deres møde kunne hun dog ikke undgå selv at komme ti lat smile bredt og grine lidt. 
 " Det ville jeg gerne have set, " kommenterede hun. 

Egentlig forventede Daphnie at Zane ville sige ja til at skulle se hende igen, så da han sagde nej, svandt hendes smil lidt ind. Hun kunne ikke helt finde ud af om det var godt eller skidt med hendes kommende ægteskab, men noget over måden hvor på Zane sagde det, fik hende til at tænke at han i hvert fald ikke var tilfreds med den fremtid. 
 " Har hun sagt hun ikke er interesseret? " spurgte hun. Var det ikke ham, der lige havde sat og snakket om at springe ud i det? At gå med det, hvis man var tiltrukket af hinanden?
" Og det er jo kun - hvad -  200 år i forskel.. " mumlede Daphnie svagt, som hun slog blikket ned. Det var ikke fordi hun havde lyst til at tænke på Jaris, eller deres forhold. Hun kunne bare ikke undgå det, når Zane prøvede at gøre aldersforskellen til en grund for hvorfor det ikke ville gå. 200 år i aldersforskel var jo ingenting.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 05.11.2021 19:41
"Det tror jeg, der er en del der gerne ville." sagde han, og forestillede sig hvor komisk det havde set ud.
Den her lille, spinkle tøs, og så ham... høj, farlig, berygtet... omgående besejret.
Det var en ret sjov tanke.

Han tøvede lidt igen ved det næste spørgsmål, og måtte så ærligt ryste på hovedet.
"Nej... hun har ikke sagt det direkte." 
Ikke så vidst han huskede, i hvert fald. 
Men fakta var stadig, at hun var lovet væk til flødekagen... det havde hun jo selv gjort klart.

Han fnøs let, og smilede så ad hendes ord om alder.
"Lidt mere... men du har ret. Aldersforskellen er ligegyldig. I sidste ende... tror jeg dog ikke på det. Jeg er ikke en god person, men det er hun... jeg har en fortid som jeg ikke er sikker på at hun kan acceptere. Og så er der liiige den lille detalje med... du ved... den der ret specifikke, sadistiske trang. Det er ikke noget jeg bare kan smide væk, selv hvis jeg ville."

Han rystede på hovedet, og trak på skuldrende.
"Jeg indrømmer det. Jeg ville gerne se hende igen. Men det er ikke nogen god idé."

Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 05.11.2021 20:01
 Daphnie trak lidt på skulderne. 
 " Hvis hun ikke har sagt hun ikke er interesseret, hvorfor så ikke forsøge? Var det ikke det du sagde til mig.. Hvis tiltrækningen var der, var alt andet lige meget? " Pointerede hun med det ene bryn løftet lidt. 

Da han begyndte at snakke om at være gode og ikke gode og hvordan det havde noget at sige, knyttede Daphnie sine hænder lidt. Hun vidste ikke hvorfor, men hun havde lyst til at sige ham imod. Forsvare ham. Forsvare, at bare fordi man ikke var helt god eller havde en dårlig fortid, så kunne man godt være en dejlig person. Forsvare Jaris. 
 Daphnie slog blikket ud til siden, da øjnene begyndte at svie og næsen begyndte at kradse. Tankerne distraherende hende lidt fra rigtig at tage ind hvad han sagde til sidst - men det var nok også for det bedste. Bagsiden af hånden løftede sig op, og kløede næsen lidt, men hun kæmpede med at holde tårerne tilbage. 
 Daphnie rømmede sig lidt så lidt ned på de knyttede hænder i hendes skød.
 " Burde det ikke være lige så meget hendes valg om det er en god ide?" Spurgte hun stille, uden den helt samme gejst som før. Pludselig føltes det meget tæt på. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 05.11.2021 20:09
Daphnie's ord ramte plet et par gange nu, og Zane måtte tygge lidt på de sandheder, som hun kom med.
Han både så og hørte dog ændringen i hende, og han havde en klar fornemmelse af, hvad det handlede om.

"Okay..." sagde han så, og rakte over for at lægge en arm om hendes skuldre.
Han trak hende in i et halvt kram, og sagde så:
"Du har ret. Jeg prøver... men kun hvis du selv hører på dine og mine små visdomsord fra i dag."

Måske var det en dårlig ide.
Men han havde jo selv fortalt Daphnie, at det var dé ting som betød noget... og ikke de omstændigheder som lå udenom.
Sådanne kunne ofte håndteres på en eller anden måde.

"Aftale?" spurgte han, og gav hendes skuldre et trøstende klem.
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 05.11.2021 20:26
 Daphnies værdsatte krammet fra Zane, og lod sig også trykke lidt ind til ham, men det gjorde det også bare sværere at holde gråden tilbage, der pressede sig på igen. Øjnene blev lukket i og hun måtte tage et par dybe vejrtrækninger. Hun nikkede dog alligevel til Zanes ord, selvom hun ikke var sikker på hun kunne overholde dem. Selvom der var nogle ligheder, følte Daphnie alligevel det var noget andet. Hun var jo ikke kun forelsket.. 
 " Det lyder som som om du er endt i et eventyr, " Sagde Daphnie så i et forsøg på at lette stemningen lidt, og vende samtale væk fra hende selv igen. Hun trak sig lidt væk og fik trukket mundvigene lidt op i et lille drillende smil. 

Ganske kort snøftede Daphnie lidt, og da hun trak sig helt væk, tørrede hun kort lidt vand væk fra øjnene. Det var begyndt at blive hårdt at sidde på knæene, så hun flyttede lidt på sig. Puden blev flyttet så den kom op af væggen og stå, og Daphnie satte sig op af den, men hun trak lidt i tæppet for at tage det over sig. Det var begyndt at blive køligt. 
 " Hvad lavede i? Jeg mener.. Du fik vel ikke bare de følelser for hende, fordi hun smed noget i hovedet på dig? " spurgte Hun nysgerrig og så på ham med hovedet lidt på skrå. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 05.11.2021 20:52
Zane havde et lille håb om, at Daphnie ville få det bedre.
Det havde hun bare af... ellers ville han finde dem som han mente måtte være de ansvarlige, og så vise at han bestemt stadig kunne være ondskabsfuld.

Lige nu, var det dog ikke ligefrem det, der fyldte mest i hans hoved.
Eventyr... tjoh, det var måske ikke helt forkert at sige det sådan.
Og hvad havde de lavet?
Han smilede let som han huskede det... der var faktisk sket en del...

"Ud over at hun kastede den ret effektive substand ud over mig... så købte jeg hende vist nok en kjole. Hun var i laser, og alt for køn til den slags. Vi besluttede at være rebelske, for hendes skyld, så... vi tog på kro efter at have købt den her enorme, meget ulækre, ret delikate kage."

Han rystede let på hovedet, stadig smilende.
"Vi spiste kagen, delte et krus øl... og et kys... så et til... og ja. Vi gik ikke hele vejen, men det føltes stadig helt specielt. Det er svært at forklare. Men det var en sjov, og enormt... befriende aften."
Daphnie

Daphnie

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 166 cm

Que 05.11.2021 21:08
 Nysgerrigt og interesseret lyttede Daphnie til hvad Zane fortalte, og jo mere trak hendes mundvige sig op. Hun savnede sådan noget her. At sidde og bare snakke. Det var noget hun plejede at gøre med sine veninder. Veninder hun enten selv efterhånden havde skubbet væk, eller havde trukket sig fra hende. Hun vidste ikke rigtig længere hvad der var hvad. 
 "  Det lyder som en dejlig aften. Og hun lyder som en livlig pige. " sagde Daphnie ærligt. Der måtte jo være noget særligt over hende hvis hun kunne få en som Zane til at bløde op på den måde. Daphnie tænkte lidt.
 " Har du nogle planer for hvad du vil hvis du ser hende igen? .. Når du ser hende igen? " Rettede Daphnie og sendte ham et skævt smil, inden et gab pludseligt pressede sig på. Øjnene kneb sig sammen og den ene hånd lagde sig foran munden for at dække det lidt. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7