Kender lummer ikke dig

Nyala

Nyala

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 27.07.2021 13:01
Nyssa grinte, han var på ingen måde at rokke i, men det vidste hun godt, det var bare så sjovt.
"Åh lille Zane" sagde hun blot med en grinende stemme.

"Det tror jeg, eller også misforstod jeg" svarede hun med et let smil, da de trods alt var enige. "Årh mon dig, måske 3 stykker" svarede hun og troede da på hun kunne holde til lidt mere end blot 1.

Nyssa hævede kort et øjenbryn, for hun vidste at han ikke ville røre hende "Har du noget i tankerne?"
Hendes smil blev større "er du fordi du ikke tør at tilbringe tid med en fuld Nyssa? Eller sagt en for ung Nyssa, men det er også okay" svarede hun roligt og drillende. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 28.07.2021 14:53
Hah! Så provokerende... men på en måde han godt kunne lide.
Nyssa udfordrede på den helt rigtige måde, og hvis hun ikke havde lignet et barn lige nu, så havde han grebet chancen.

Men virkeligheden var, at tøsen lignede... tjah, en lille tøs! Så der var lukket for det varme vand.

"Jeg husker den tone, Nyssa. Og når du ikke længere ligner en trettenårig, så kommer det tilbage til dig." sagde han med et udfordrende smil.

"Ærligt, så har jeg ikke noget specielt i tankerne. Og ja - kombinationen af en fuld Nyssa og en for ung Nyssa... med dit lumske hoved? Det kan kun gå galt. Så her er valgmulighederne som jeg ser det: vi takker af og siger ses, og så mødes vi en eller anden anden gang. Eller også finder vi noget at lave, hvor du ikke bliver fuld og helt hæmningsløs."
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 28.07.2021 15:24
“Mon ikke jeg overlever” drillende hun forsat. Hun var inderst inde lidt nervøs for meget hun ville få igen, og om hun kunne holde til det. Trods det kunne Nyssa bare ikke lade vær med at tirre ham, det var bare for sjovt!

Hun smilede roligt “nuvel, vi ses din lille bandit” svarede hun. Nyssa havde umiddelbart ingen forslag og Zane var en lille bangebuks. Hun gik hen til ham og stjal et kys på hans, hvor hun hurtigt hviskede “bangebuks” hun trådte væk og med et blik og susen var hun væk fra hans værelse.
Hun havde teleportere sig hjem til sig selv. Lage sig i sengen og faldt hurtigt i søvn. 

Nyala har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12