Det støver stadig

Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 25.03.2020 01:06
Ekthelion fik flasken han stod med åben og tog straks en slurk af den. Mhm. lød det fra ham. Den er da vist ganske god. sagde han roligt og tog en tår mere. Han havde lidt svært ved at tage blikket væk fra Leah hvis nøgne overkrop var nemt at beskue. Men med en tår mere af flasken var det måske alligevel på tide at han kravlede ind i sengen igen.

Han rakte flasken til Leah, hvor efter han tog fat i tæppet og løftede op, blot for at kravle under det, uden nogen som helst omtanke for hvordan Leah reagerede. Han lod ikke rigtig mærke til om han rørte hende nogen steder i sit forsøg på at kravle under tæppet. Der er da mørkt her inde, eller er det bare mig? spurgte han og grinte som en tåbe.
Leah

Leah

Danserinde - Healer - Jæger

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 25.03.2020 05:22
Da han rakte flasken hen imod hende tog hun imod den, og hun drak en stor tår. Det slog lidt hårdt igen, som hendes syn blev mere og mere sløret. Hun kunne ikke lade være med at smile og hun kunne mærke alkoholen ramte hendes krop.

Hun grinede ved hans spørgsmål og nåede lige at drikke lidt mere før hun drejede hovedet rundt. Men derefter kiggede tilbage på ham"Det er meget mørkt"grinede hun som hun lagde hænderne rundt om hendes knæ. Hun holdte blikket på ham, men det var svært at se noget så hun besluttede sig for at løfte en hånd hen imod ham. 

Der hvor hun troede og mente at han sad. Hendes hånd mødte hans hår kunne hun mærke, og hun tog den til sig igen"Nu kunne jeg mærke dig, jeg var ikke sikker på hvor du sad"sagde han og begyndte at grine lidt igen. Hun kunne godt mærke at hun blev mere og mere fuld, og begyndte også at svaje frem og tilbage som hendes hoved fortsat gjorde ondt. 
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 25.03.2020 10:43
Ekthelion kunne mærke Leahs hånd ved hans hans hår og blev helt glad for nærkontakten, så da hun trak hånden til sig igen, fulgte han efter. Han ville ikke miste den. Jeg er lige her, Leah. sagde han med en blød og mild stemme, som han kom tættere på. Han stoppede ikke før han var helt tæt på og han kunne mærke varmen fra hendes krop. STOP! lød en tanke i hans hoved og i stedet for hvad han end havde tænkt sig at gøre, lænede han sig i stedet kort op mod hendes knæ, med hovedet på hendes arme. Jeg.. Jeg. kom det fra ham uden at han følte han kunne færdiggøre hans sætning og stadig se hende i øjnene. Jeg har den her følelse af at.  sagde han og trak vejret dybt. At du er helt og særdeles speciel. sagde han og trak igen vejret roligt. Altså ment på en god måde du ved. skyndte han sig at sige, da han igen kunne slappe af. Han var både skuffet og lettet på et og samme tid. Han vidste endnu ikke hvad de mange følelser han følte i sin krop betød, men han håbede inderligt at han en dag kunne fortælle Leah hvordan han følte.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 25.03.2020 19:10
Hun lyttede til ham imens hendes øjne hvilede sig på ham, og hun kunne mærke hvordan tæppet var faldet lidt ned. Så kunne hun da se ham igen, i stedenfor der var mørkt. Hun lagde hovedet på skrå og løftede en hånd op til hendes hoved. Pludselig føltes det som om alting snurede rundt, og hun virkelig godt kunne mærke hvor hårdt den vin ramte hende. Mere og mere, og det var sjovt fordi den smagte alt for godt til at man kunne lade være med at drikke det.

Hun blev helt overrasket over at høre hans ord, som hun også kiggede længe på ham. Hun lod den frie hånd glide hen over hendes knæ som de blev trukket op under hende. De ord havde hun ikke regnet med at høre fra hans mund, men hun sendte ham et stort smil for det gjorde hende da glad at høre sådanne ord"Jeg siger mange tak, det er virkelig sødt sagt, og det gør mig glad"sagde hun som hun holdte blikket på ham og lod smilet vokse. 

Det var dog underligt for hende, for hun havde ikke hørt sådanne ord før, det var helt nyt for hende. Men søde ord skadede vel ikke nogen, så hun tog det ganske pænt som hun lod hånden glide lidt mere hen over hendes knæ. Selvom hendes blik var sløret kunne hun stadigvæk godt se ham"Det er svært at lade være med at drikke vinen, selvom den gør mig meget fuld"sagde hun og kunne ikke lade være med at grine. Men hun svarede ikke på at han syntes hun var speciel, men det undrede hende som hun tænkte lidt. Var hun det? Hun følte sig ikke særlig speciel.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 25.03.2020 21:29
Ekthelion kæmpede en brav kamp inden i sig selv, med holde sine følelser i snor. På den ene side, følte han at han aldrig ville finde en som hende igen, på den anden side havde han aldrig rigtig følt sådan for nogen anden. Jeg kender godt det med at vinen er for god. sagde han roligt efterfulgt af et lille hik. Sådan har jeg tit haft det med en bog. fortsatte han og smilede til hende. Han kunne efterhånden mærke at kombinationen med at bevæge sig rundt, og det at drikke var ikke særlig god. Han var blevet godt beruset.
Leah. sagde han med en lidt sløret stemme. Jeg er glad for at du faldt i kilden i dag. fortsatte han og smilede. Fordi.. Fordi hvis du ikke var kommet til kilden i dag, havde jeg nok aldrig mødt dig. lykkedes det ham at få sagt.

Han væltede bagover ned på sengen og lagde sig, i en underlig stilling. Jeg har aldrig før mødt en som dig, og jeg tror heller aldrig jeg komme til det igen. sagde han roligt. Han smilede, selvom at det måske var svært at se, for lige nu kiggede han blot op i luftet. Og med det mener jeg altså en der er så sød og dejlig. fortsatte han med sin sløret tale. En der, hvis jeg altså bare var hvert fald tusind år yngre ville bekende min kærlighed til. fortsatte han med sin sløret stemme. Han drejede hovedet og kiggede på hende og smilede. Leah. sagde han, Skål. afsluttede han efterfulgt af endnu et lille hik.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 25.03.2020 22:06
Som hun prøvede at få hendes syn til at blive normalt så det hele ikke snurrede rundt, og var sløret. Hun hørte han sagde skål, og kunne ikke lade være med at grine lidt. Men hendes grin blev også hurtigt afbrudt af nogle hik. Hun begyndte at hikke meget lige nu, og det var kun takket været vinen. Hun skålede med ham, og drak noget af vinen også. Så lagde hun hovedet på skrå og lukkede øjnene for at efter få sekunder at åbne dem igen. Synet var blevet en lille smule bedre, men det alkohol gjorde da alting sløret næsten. Måske hun skulle have en pause fra alt det vin.

"Nej hvis jeg ikke var kommet til kilden havde vi aldrig mødt hinanden"Sagde hun og nikkede til ham. De kilder kunne hun nærmest mærke imod hendes krop, for det varme vand var utrolig rart. Hun kunne godt lide det, og hun lod hendes blik falde på fadet hvor brødet og kruset var. Selvom brødet var blevet spist, så ville det ikke gøre noget med noget mere te. Men da hun hørt hans ord om at han aldrig havde mødt en som hende, og det nærmest lød som en kærlighedserklæring. Hun blev overrasket og kunne ikke fjerne hendes øjne fra ham"Jeg har aldrig hørt sådanne ord før, men det gør mig glad at høre dem"sagde hun og sendte ham et smil.

Hun vidste da slet ikke hvad hun skulle gøre eller sige, samt reagere. Hun var slet ikke vant til det, langt fra. Så hun sad bare og kiggede på ham, måske det mere kunne virke som om hun stirrede på ham. Hun kiggede væk fra ham, og blinkede nogle gange med øjnene fordi det havde gjort ondt i hendes øjne af at hun havde stirret på ham så meget"Jeg er ganske ung"grinede hun til at han havde nævnt at hvis han bare havde været nogle år yngre end hende.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 25.03.2020 22:37
Ekthelion tog flasken med vin fra Leahs hånd og tog straks en tår. Hvor efter han stille kiggede på hende og rødmede endnu mere, hvis det kunne lade sig gøre. Leah. Det jeg mener er at jeg er gammel nok til at huske da vi skovelvere blev fordrevet fra Amazonitskoven. sagde han med en rystende stemme. Han havde efterhånden fået en følelse af at hans følelser ikke ville blive gengældt, så hvorfor skulle han egentlig blive ved med at forsøge. Han begyndte at føle sig trist til mode. Leah. Jeg tror at jeg er faldet for dig. sagde han bestemt, mens han næsten frygtede hendes respons.

Han satte sig op og tog sig til hovedet, der føltes som om han havde fået tæsk med en hammer. Han lukkede øjnene i et forsøg på at få det til at holde op. Åh jeg er vist blevet for fuld. sagde han efterfulgt af nogle gik han ikke kunne stoppe. Han vendte sig rundt og forsøgte forsigtig på at kravle ud af sengen igen.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 26.03.2020 00:05
Leah kunne godt mærke hendes hoved også begyndte at føltes som om nogen også hamrede hende i hovedet med en hammer. Det var frygteligt, men det virkede ikke at hun havde holdt hænderne på hendes hoved. Det var alt for slemt det her, hun var hvist nød til at undgå at drikke mere vin. 

Hun svingede benene ud over sengekanten og prøvede at holde balancen. Det var lidt svært men efter nogle forsøg lykkedes det. Hun havde ikke trukket tæppet med sig, så hun sad bare nøgen på sengekanten. Hun kunne mærke hele hendes hals brændte, og det føltes nærmest som om hun skulle brække sig. Måske det var en god idé at løbe ud på badeværelset. Hun tænkte lidt som hun sad og svajede frem og tilbage på sengekanten"Men du ser ung ud"sagde hun som hun drejede hovedet hen imod ham, og så rejste hun sig fra sengen. 

Hun følte at hun væltede rundt, og var nød til at støtte sig til den nærmeste væg. Et lettet suk undslap hendes læber, det var godt hun kunne støtte sig til væggen. Hun kiggede med en trist mine ned i gulvet som han nævnte dengang skovelverne var fordrevet væk fra Amazonitskoven"Det er frygteligt at vi blev drevet væk derfra, eller at skovelver blev det"sagde hun og lagde hovedet på skrå som hun løftede en hånd op til hendes mund. Hun kunne mærke hun var tæt på at brække sig, men hun ville ikke gøre det herinde på hans soveværelse. Men da hun prøvede at vakle hen hen til soveværelset var hun tæt på at falde men greb hurtigt ud efter døren til badeværelset"Hvad...Jeg mener..Hvo"var de eneste ord der kom ud ad hendes mund som hun hørte hans ord om at han var faldet for hende. Hun stod en smule foroverbøjet imens hun have fat i håndtaget på badeværelsesdøren. 
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 26.03.2020 18:39
Ekthelion var ikke sikker på at han forstod situationen, men nu havde han da sagt, hvad der havde fyldt hans hoved i hvad der føltes som en lang tid. For ham var det kærlighed ved første blik. Han rejste sig op og gik ud svajende ud til køkkenet hvor der stadig lå vand på gulvet. Nå ja. Det er jo også rigtigt. sagde han roligt og begyndte at mærke en rumlen i sin mave. Han skyndte at finde en spand frem fra et skab og sætte det op på hans køkkenbord.

Der gik ikke lang tid, før han fik en trang til at ørle og stillede sig med hovedet over spanden. Han kunne ikke høre om Leah havde lidt samme skæbne. Hans eneste fokus lige nu var hans sårlige mave og hvordan den blev tømt oven ud. Det var en meget ubehagelig følelse som han heldigvis ikke havde for vane at opleve. Han havde lidt svært ved at stå på benene og var hele tiden nød til at støtte sig ved bordet eller en væg.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 26.03.2020 18:51
Leah havde fundet vej ud til badeværelset, imens hun prøvede på at holde balancen. Dog var det ganske svært, og hun følte stadigvæk at hun svajede fra side til side. Hun gik ned i knæ ved toilettet, og kastede op nede i det. Få minutter efter rettede hun sig op, og tog sig til hovedet med den ene hånd imens den anden hånd hvilede sig på hendes mave. 

Så rejste hun sig op, uden at være sikker på om hun stadigvæk skulle kaste op. Hun vandrede ud fra badeværelset imens hun støttede til sig de nærmeste vægge. Da hun kunne se Ekthelion og hun gik hen imod ham. Trak en stol ud fra bordet i nærheden og satte sig ned på den"Vi er hvist hårdt ramt"grinede hun med en venlig stemme, som hun kærtegnede hendes hoved med den ene hånd, imens den anden hånd blev lagt på bordet.

Hun var ligeglad med at hun sad nøgen på stolen, det var intet problem for hende. Hun lukkede øjnene og åbnede dem få sekunder efter i håb om at hendes syn var bedre. Men det var stadigvæk sløret dog ikke helt så meget som det havde været før"Ekthelion, måske vi skulle drikke noget vand, eller te"spurgte hun som hun lod hendes hånd kærtegne hendes hoved lidt mere. 
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 26.03.2020 19:08
Da Ekthelion endelig var blevet færdig med at kaste op, tog han stille spanden han havde brugt og bar ud til dasset, hvor han hældte det ud. Jeg tror vist der lidt vand tilbage i tønden, hvis ikke det hele ligger på gulvet. grinede han højlydt, inden han tog sig til hovedet som han kom ud derfra igen og ind i stuen. Han så mod hende og nikkede enigt. Det var nok bedst med noget vand eller te lige nu. Jeg skal se om der er mere. sagde han og fortsatte ud i køkkenet.

Han vippede tønden og kunne se at der stadig var lidt vand i bunden. Jeg tror der er vand nok til te. sagde han højt mens han stod med ryggen til stuen. Han hældte vandet over i en kedel og satte den på en lille kakkelovn. Nå, den er vist  gået ud. sagde han bedrøvet og gik i gang med at tænde op for den igen. Kan du se hvordan det ser ud med vores tøj. spurgte han hende, da det hang inde i stuen over en større brændeovn.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 26.03.2020 19:40
Hans spørgsmål fik hende til at nikke som hun rejste sig op fra stolen, og hun gik ind i stuen. Hun havde stadigvæk en smule svært ved at holde balancen, og måtte endnu engang støtte sig til væggene. Som hun endelig nåede ind i stuen lukkede hun øjnene, prøvede at mærke gulvet og hendes fodfæstet. Som hun var sikker på at hun stod fast åbnede hun øjnene. De faldt hurtigt på brændeovnen og hun gik tættere på for at se om deres tøj var blevet tørt.

"Hmm"lød det tænkende fra hendes mund, som hu studerede tøjet en smule. Det virkede til at det var blevet tørt, hvilket var godt. Hun tog fat i hendes og hans, og gik tilbage til ham. Hun var nød til at støtte sig til væggene igen. Bare så hun ikke pludselig ville miste grebet, og falde på røven eller forover ned i guvlet. Det ville virkelig være godt med noget vand eller te så de ikke behøvede at vælte rundt, eller være alt for påvirket af alkoholen.

"Vores tøj er tørt"sagde hun og sendte ham et bredt smil. Men hun tog ikke hendes på endnu, hun stod og svajede fra sid til side, for at prøve at holde hendes balance. Men det var da utrolig svært når vinen havde ramt så hårdt som den havde. 
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 26.03.2020 22:42
Ekthelion som stod i køkkenet og varmede te kiggede kort på Leah da hun kom vraltene med deres tøj. Bare lig det på stolen der, eller inde på sengen. sagde han roligt. Han ville helst ikke have det ud i køkkenet, da gulvet stadigt var vådt. Det vare ikke længe før vandet er varmt nok til te. fortsatte han roligt og smilede til hende. Han kunne ikke lade være med at tænke det værste, da hun stadig ikke havde sagt noget til hans erklæring af hans følelser til hende. Hun vidste nok ikke helt hvad hun skulle sige eller tænke, mente han mens han stille gjorde to krus og tekanden klar.

Han hældte det varme vand over i kanden og bar krus og kande ind til bordet. Teen er varm så pas på du ikke brænder dig. sagde han roligt. Han ville prøve ikke længere at tænke så meget over det mere. Der var alligevel sikkert ikke mere han kunne gøre ved det. Han hældte teen over i krusene og satte sig ned på stolen. Der sad han roligt og bare nød sin duften af sin varme te. duften af alle mulige urter der skulle være gode mod både tømmermænd og dårlig mave.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 27.03.2020 02:05
Leah vidste slet ikke hvad hun skulle sige eller svare til hans kærlighedsærklaring, hun var slet ikke vant til at høre sådan noget. Hun havde slet ikke set Ekthelion som andet end en ven, og en person hun altid kunne komme til, hvis der var noget. Men hun ville ikke såre ham, hun havde aldrig prøvet at såre nogen før. Hvordan gjorde man det? sagde man noget bestemt. 

Hendes hoved gjorde ondt, som hun kunne mærke alkoholen spredte sig i hendes hoved, og det blev værre og værre. Hun drak også noget af teen, for det var tiltrængt, og så snart det ramte hendes hals kunne mærke hvor dejligt det var. Hun behøvede ikke tænke på at være fuld længere, eller det blev mindsket lidt heldigvis. Så hun ikke behøvede føle sig alt for meget fuld længere"Det er tiltrængt med te"sagde hun med et smil som hun kiggede på ham.

Leah sad på en stol ved ham, og nød teen lidt, som hun snart håbede hendes hoved ville stoppe med at gøre ondt. For det var da godt nok vildt så meget ens hoved kunne gøre ondt når man var fuld"Jeg håber snart vi kan blive ædru igen"grinede hun med en blid latter.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 27.03.2020 10:34
Ekthelion tog det andet krus og pustede lidt til teen, der stadig var rigelig varm. Det bliver rart. Kommenterede han roligt og smilede, selvom at måske følte sig lidt trist til mode. Men det var jo hans egen skyld. Glem hvad jeg sagde før. sagde han til hende. Han ville gerne beholde hende som en ven, når ikke andet kunne lade sig gøre. Han drak stille af sit te og kunne straks mærke hvordan den rensede hans hals og fik maven til at slappe af igen.

Han vendte hovedet og kiggede mod sit køkken. Det kunne være at når engang jeg er klar igen at jeg skulle gøre det der rent igen. sagde han og hentydede til hans køkken der stadig sejlede i vand. Han følte sig en smule forlegen, men det var ikke nogen han ville lade gå ham på. Der var andre tåbeligheder han havde lavet de sidste par timer, der var værre, efter hans hoved. Undskyld Leah. Jeg skulle ikke have sagt sådan noget til dig, når du nærmest ikke kender mig endnu. sagde han til hende og smilede falskt.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 27.03.2020 15:27
Hun drak lidt af teen hun havde siddet med i hænderne, og sørgede for at puste den på den inden. Måske den ville hjælpe så hurtigere kunne blive ædru. Hun havde fået hendes tøj på igen, og hun kunne se på Ekthelion at han blev trist, hvilket fik hende til at rejse sig op. Hun gik hen til ham, og satte kruset hurtigt ned på bordet. 

"Det er helt okay Ekthelion, og jeg hjælper gerne med rengøringen"sagde hun med et smil, før hun lagde hendes arme rundt om ham for at give ham et stort kram. Hun tænkte mest at han måske godt kunne have brug for det. Så derfor havde hun valgt at give ham et kram, og efter nogle minutter gav hun slip og gik hen til bordet. Hun tog fat om hendes krus og drak lidt mere af teen. Så løftede hun kruset lidt ned, og hun tænkte lidt som hendes blik gled en smule rundt.

"Jeg hjælper også gerne med alt det støv"sagde hun med hovedet på skrå og sendte ham et bredt smil. Selvom det ikke havde generet hende, så havde han nævnt at han gerne ville have det væk. Hun ville gerne hjælpe, og hun havde også tilbudt hendes hjælp"Te er altid godt når man har drukket meget vin"grinede hun lidt som hun drak lidt mere af teen.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 28.03.2020 14:58
Ekthelion sad stadig ganske nøgen på sin stol med tekruset i hånden da Leah kom hen og krammede ham beroligende. Han nød nærkontakten, selvom at han inders inde, måske godt vidste at det ikke ville blive til mere end det, hvilket også gjorde ham lidt trist. Jeg er okay. sagde han og prøvede at smile til hende. Han tog en tår af koppen, inden han satte den på bordet og rejste sig, for at tage sit tøj på igen. Nå, jeg tror jeg vil se om ikke jeg kan finde noget til at fjerne alt det vand med. sagde han og gik ud i køkkenet og begyndte at rode i sine skabe for at finde en kost eller andet der kunne bruges.

Han kom frem i døråbningen med en kost i hånden. Måske den her kan bruges. sagde han og begyndte at feje vandet ud af køkkenet og ind gennem stuen. Det eneste sted han umiddelbart tænkte at han kunne få vandet ud var gennem hans fordør. Hvis du virkelig stadig vil hjælpe med alt støvet, må du meget gerne. sagde han roligt til hende, mens han feje det bedste han kunne.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 28.03.2020 21:06
Da han nævnte at han var okay gav hun et nik og sendte ham et smil, hvorefter hun tænkte lidt. Hun valgte dog at tage lidt mere at drikke, teen skulle nok gøre hende ædru igen det var hun sikker på. Det var hvist typisk hende ikke at kunne styre sig, når det galt vinen, men den havde også bare været utrolig god"Jeg er glad for du er okay"sagde hun med en venlig stemme, og hun tog lidt mere at drikke før hun drejede hovedet hen imod vinduet. 

Som han nævnte om hun stadigvæk gerne ville hjælpe kiggede hun på ham, og hun tænkte lidt over hvad hun kunne bruge til at fjerne støvet. Hun var nok nød til at spørge ham hvad han foretrak at hun skulle bruge"Bagefter kan vi måske gå en tur udenfor, hvis du har lyst"sagde hun og holdte blikket på ham med et bredt smil.
Ekthelion

Ekthelion

Historiker

Sand Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 2002 år

Højde / 203 cm

Lestat 29.03.2020 12:06
Ekthelion, der efterhånden havde får det meste vand ud af køkkenet kiggede kort på Leah. Nå ja, Jeg tror der er en støvkost ovre i hjørne, ellers tager du bar noget stof. Sagde han og pegede først mod det ene hjørne af stuen og derefter mod soveværelset. Han skyndte sig dog hurtigt med at feje vandet videre ud mod fordøren, så det ikke bredte sig i stuen. Jeg tror jeg vil have godt af en gåtur bagefter. sagde han roligt og smilede.

Da han havde fået den største pøl af vand ud, gik han tilbage og begyndte igen, med nogle af de små vandpytter der lå tilbage. Jeg skal også have fyldt min vandtønde op igen. sagde han roligt, nok mest for at minde sig selv om det.
Leah

Leah

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 120 år

Højde / 175 cm

Jinx 29.03.2020 16:08
Det lød til at han var frisk på at gå en tur sammen bagefter, hvilket fik hendes smil til at vokse en smule. Hun gav ham et nik til, hvor støvkosten var og han nævnte også der var noget stof hun kunne. Hun fik først øje på støvkosten, og gik igang med at tørre noget af støvet af ved reolerne"Selvom der er så meget støv synes jeg stadigvæk dit hjem er hyggeligt og flot"sagde hun og sendte ham et bredt smil.

Som hun var igang med at støve reolerne af betragtede hun de mange bøger. Han havde sikkert læst dem allesammen, men der var mange der så interessante ud. Hun fortsatte med at støve af, og som hun blev færdig med at støve reolerne af fortsatte hun hen til resten af rummet"Er alle bøgerne spændende, eller har du dine favoritter"spurgte hun hvorefter hun kort var nød til at holde lidt fat i reolen for at holde balancen. Hun kunne godt mærke hun var blevet lidt mere ædru.

Men hendes balance haltede stadigvæk en smule, så hun støttede sig lidt til reolen, imens hun kiggede på bøgerne men også skulede hen til Ekthelion.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, jack
Lige nu: 3 | I dag: 8