Hun åbnede øjnene og så på ham med et tilfreds lille smil, på trods af at hans ord fik hendes mave til at trække sig en anelse sammen. Forsmag? Hun sytnes det havde været noget mere af en forsmag..
"Jeg ved ikke, om jeg ville kalde det en forsmag. Men fantastisk, det vil jeg gerne give dig ret i" Hun rømmede sig kort, hendes stemme var en anelse hæs efter at have ligget og klynket og skreget.
En tanke slog ned i hende. Nu havde han fået afløb for nogle lyster, og alle hendes erfaringer med mænd sagde hende, at mænd ofte havde brug for en lidt længere pause. Han lød dog ikke ligefrem til, at lange pauser var en del af hans program for aftenen.. Ville han pine hende endnu mere end han allerede havde gjort? Hun kunne ikke alde være med at være en anelse spændt ved tanken, selvom den også skræmte hende bare en lille smule.
Hun rykkede sig langsomt en anelse tættere på ham. Hun havde ikke lyst til, at han skulle fjerne sin hånd, men rummet var blevet en anelse køligt, nu hvor de ikke længere var helt så fysisk aktive. Det hjalp formentlig heller ikke, at hendes krop var dækket af et ganske svagt lag sved, som gjorde hende endnu mere kold.
Krystallandet