Hailey

Hailey

Adelig - Kunstner - Healer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 28.01.2018 00:55
Da hans hånd kærtegnede hendes bare mave kunne hun slet ikke lade være med at lade hendes blik falde hen på ham, utroligt at hans berøring kunne få hendes hår til at rejse sig mest fordi det føltes så dejligt. Selvom han berørte hendes mave var der efterhånden begyndt at komme flere og flere spørgsmål frem inde i hendes hoved - kunne han finde på at slå hårdere og mere voldsomt, kunne han finde på at slå hende andre steder, kunne han finde på andre ting. Hailey kunne godt se lysten i ham, især i de lilla øjne han havde, det var tydeligt at se at han næsten hungrede efter mere. Hun lå bare der som et lille lam næsten der ikke kunne gøre noget, men på den anden side var det også noget hun havde haft mod til at stå imod, og prøve. 
Følelsen af hans slag mod hendes bløde mave der mest af alt var sårbar som bare fanden. 

"Den lyst er ikke normal men den er speciel"svarede hun ham, hvorefter hun rakte en hånd frem mod hans kind, hvorefter hun lod to fingre køre ned ad den kind der var tættest på hendes hånd. Hailey sagde intet i øjeblikket, og tanken om flere slag mod hendes mave fik hende til at køre de to fingre hårdere ned ad hans kind uden hun tænkte over det. Dog gik det op for minutter efter hun havde gjort det"Årh undskyld jeg var lige væk i mine tanker"sagde hun og skulle til at trække hånden til sig, men hun vidste ikke om han ville gribe fat i den, så hun holdte den lidt væk fra sig selv, inden hun trak den til sig mest for at se hvad han ville. 

"Hvorfor skulle jeg slippe for dig, ønsker du at slippe væk, ønsker du at give slip på din lyst som er så stor ligenu"sagde hun og fjernede blikket væk fra ham, hvorefter hun kiggede til den ene side, og kunne pludselig mærke hvordan vinden ramte hendes mave, den bare mave der lå frit for kjolen, maven der var blottet både for vinden, men også for Zane. Vinden var kold men efterhånden stærk nok til at få hendes kjole til at flagre lidt, og stærk nok til at løfte hendes hår en smule, selvom det var lidt svært eftersom hun lå ned. Hun var ikke sikker på om hun ville heale hvis han sendte et hårdere slag ind mod hendes mave, ja det var næsten tæt på at hun kunne kaste op hvis der kom et slag ind mere især hvis det var hårdt. 

Hailey lå stille på jorden og kunne godt mærke Zane s hånd der var igang med at berøre hendes mave, hun havde ikke fjernet hans hånd mest fordi hun godt kunne lide berøringen. "Du har en kold hånd ved du godt det"sagde hun efterfulgt af et lille smil på de bløde kolde læber. 

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 28.01.2018 13:06
Om han ønskede at give slip på den lyst, han havde lige nu...? Afgjort ikke.
Denne unge kvinde havde den perfekte krop i hans øjne - det vigtigste naturligvis hendes silkebløde, flade mave.

Så naturligvis havde han ikke lyst til at give slip på det.
Og havde hun bare været en tilfældig pige, havde han heller ikke gjort det - nej, hvis ikke hun havde fanget hans opmærksomhed på den særprægede, mystiske måde hun havde, så ville han havde sendt tredive-fyrre slag mere ind i maven på hende, fra lige under brystet og hele vejen ned til lige over skridtet - og så ville han måske havde afsluttet det hele med en kniv.

Men at dræbe denne pige... det ville han ikke.
For hun havde fanget hans blik på en helt ny og ukendt måde.

Hendes fingre mod hans kind virkede mest som en kærlig provokation - som sagde hun 'slå mig igen'.
Han smilede og pressede langsomt sin flade hånd ind imod hendes mave.
Åh, han nød hvor blød og sårbar den var...

Alt, alt for tiltrækkende...!!

"...jeg kunne fortsætte med dette, men du kan ikke tage det. Din mave er blød og svag, og selvom jeg finder lige netop dét utroligt tiltrækkende, vil jeg ikke risikere at skade dig. Ikke når vi ikke har en metode til at heale dig." sagde han så, og fjernede så hånden fra hendes perfekte mave.

"Hvis du vil, kan du tage med mig i morgen. Så finder vi noget nyt tøj til dig i den nærliggende by, og så kan i finde ud af hvad vi skal gøre derfra."

Så rakte han ud efter den tunge rejsekappe som lå på jorden, og lagde den over hende.
"Den vil hjælpe dig med at holde varmen i nat. Jeg er langt bedre klædt på til denne kølige nat end du er."
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 28.01.2018 13:30
Da slaget ramte ind mod hendes mave igen, kunne hun ikke undgå at skyde frem med hendes bryst, denne her gang kunne hun mærke det endnu mere end før. Det var som om hele hendes krop sitrede både af lidt mere men også af hans ord om de ikke havde en mulighed for at heale hende, hvis der blev sendt flere slag afsted mod hendes sårbare og bløde mave. Efter slaget skulle hun til at placere hendes hånd ovenpå hendes mave, men det havde hun ikke nået før at Zane havde lagt en rejsekappe over hende, det hjalp på varmen uden tvivl, og hun valgte så at sende ham et blik, hvorefter hun satte sig op. Hendes blik gled ned på hendes mave, og hun sagde ikke noget i øjeblikket, men det havde været interessant for hende, ja det havde været noget hun aldrig havde oplevet før, dog var hun glad for at høre at han ikke ville skade hende, selvom det måske lignede ham at gøre sådan noget"Det er jeg glad for du siger, men er det ikke hårdt eller svært for dig ikke at skade mig, er du ikke vant til at udgøre skade mod andre"sagde hun med et løftet øjenbryn, hvorefter hun satte sig bedre til rette med rejsekappen om sig. 

"Men hvis vi havde en metode at heale mig på, kunne du stadigvæk få tilfredsstillet din lyst"sagde hun og fik et tænkende udtryk i øjnene, og på resten af ansigtet. Det var da et godt spørgsmål om der overhovedet ville være noget til at heale hende, om der enlig fandtes en metode, hvis det skulle ske, men så igen Zane s ord om at han ikke ville skade hende, gjorde hende tryg på en særlig måde. Tænk at hun skulle opleve at føle sig tryg i nærheden og sammen med en skovelver, det var lidt mystisk men der var vel bare noget over ham, som hun ikke kunne forklare helt endnu. Hailey lod hendes brune øjne falde rundt omkring i skovens omgivelser, og hun drejede så hovedet en smule for at kigge på Zane"Men er du sikker på du ikke kommer til at fryse, jeg ved du ikke er et menneske, så du behøver ikke mærke så meget kulde, men stadigvæk"sagde hun med et halvt bekymret blik. 

Så lyttede hun til hans ord, og hun nikkede til det hvorefter hun sendte ham et bredt smil, og fangede hans lilla øjne i øjeblikket"Det vil jeg meget gerne, men hvad skal jeg gøre med min kjole så"sagde hun og lod rejsekappen glide lidt ned, så stropperne og overdelen af kjolen kom frem. Vinden der efterhånden begyndte at blive stærkere og stærkere havde fået fat i Hailey s hår igen, og hun prøvede at flytte det væk fra hendes syn, så hun kunne se Zane, det var da heller ikke til når hendes hår flagrede i vinden, men på den anden side, var der ikke så meget at gøre når der var vind var det tydeligt at håret flagrede. Hailey havde også helt glemt bålet han havde lavet, og lod hendes øjne falde hen på det, hvorefter hun holdte rundt om sig selv, for at holde på varmen. "Ligger er mange byer tæt på skoven her"spurgte hun undrende. 

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 28.01.2018 14:31
Om det var hårdt for ham ikke at skade hende...?
Måske havde hun misforstået ham en lille smule - og dog var der alligevel noget sandt i hendes ord.

"Hmm.." sagde han og lænede sig siddende op ad et træ.
Han kiggede roligt på hende, og sagde så:
"Det er ikke det at skade andre, jeg kan lide..."

Jo, det kunne han da også. Men det var ikke som sådan seksuelt. Det var bare den klassiske, mørkelviske ondskab.

"Det er selve maveregionen på en køn pige - som dig. Kærtegn... slag, gerne dybe og hårde... endda lidt leg med en kniv... men det er ikke som sådan det at gøre skade. Det er det, at det område er så blødt og sårbart, samt at en køn mave er... mere interessant for mig, end bryster er. Jeg ved ikke engang om mine ord giver rigtig mening."

Han smilede. Der var ingen skam at spore i ham, ikke over det her.
Dog var det første gang han havde forsøgt at forklare det...

Han rystede kort på hovedet over hendes spørgsmål om, om han ikke ville fryse.
Det tykkere tøj ville beskytte ham, og ligeså ville bålet.
Desuden var der ikke ligefrem frost - bare en anelse køligt.

"Hvis vi havde en metode så vi kunne heale dig, ville du ende med at hade mig." sagde han og blinkede til hende med et skævt smil.

"Tjah, din kjole er lettere ødelagt... så når vi når til byen i morgen - den eneste i kilometers omkreds - så køber jeg dig noget nyt tøj, og så kan du smide den der ud, hvis du vil."
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 28.01.2018 14:55
Hans ord gik ind i hende, og hun forstod ham bedre, ja hvergang han fortalte noget var det som om hun forstod mere og mere af ham, hvordan han var, hvad hans lyst var, og generelt ting om ham selv - ja det han nu fortalte og ville fortælle. Da han nævnte at hun var en køn pige kiggede hun overrasket på ham, og rejste sig op, gik med langsomme skridt hen mod ham. Hun stod foran ham med lidt afstand, og lod hendes øjne glide ned over ham, og bagefter fik hun låst hendes øjne på hans øjne."Syntes du jeg er køn... Mener du det"spurgte hun næsten bare for at være sikker på om hun havde hørt rigtigt. Mens hun ventede på svaret, lod hun rejsekappen glide lidt ned af hendes bare skuldre, og hun trak ikke kappen op, måske mest fordi hun ville lade Zane få synet af den blottede bløde hud.

Hailey lagde hovedet en smule på skrå, og sendte ham et smil, men derefter lagde hun en hånd ovenpå hans bryst fra den afstand hun stod overfor ham"Hvorfor skulle jeg ende med at hade dig, hvis vi havde en metode til at heale mig ville det være en god ting jo"sagde hun og hendes smil blev en smule større. "Desuden tror jeg det er umuligt at hade dig"sagde hun og blinkede drilsk til ham, hvorefter hun satte neglene forsigtigt ind i hans bryst, ikke så det gjorde ondt, men det var måske også så han kunne mærke hende. Dog var hun sikker på at hun aldrig ville skade ham, det kunne hun slet ikke finde på, hvis hun kom til det ville hun enten skynde sig at finde en måde at heale ham på, eller finde en metode så han ville undgå at blive skadet, selvom han dog kunne holde til mere end hende, og klare mere end hende. Nu var Zane jo ikke et menneske som hende, hun var derudover en adelig der måske kunne mere end hvad man lige troede. 

Lidt tid efter at hun havde haft neglene ind i hans bryst trak hun dem til sig, og kørte blidt hendes hånd hen over hans bryst, hvorefter hun mærkede rejsekappen gled lidt længere ned ad de kolde, blottede skuldre. Det gjorde nu ikke noget for hende, og hun lyttede til hvad han sagde, og hun nikkede blot, det var en god idé hendes kjole var jo lettere ødelagt, og selvom hun var en adelig der måske var kendt for at have penge nok og ikke mangle noget, så var der noget over Zane s ord om at han ville købe noget nyt tøj til hende, der fik hende til at køre hendes hånd lidt længere ned ad hans bryst, men hun stoppede så, og kiggede ham ind i øjnene"Zane"sagde hun bare uden helt at fortsætte sætningen, men hun smilte så efter lyden af hans navn kom ud af hendes bløde læber.

"Det er venligt og pænt af dig virkelig, men jeg vil nødig have at du skal føle du er nød til det, jeg vil ikke have du skal føle dig tvunget til noget jo"sagde hun og lagde hovedet en smule på skrå, hvorefter hun lod blikket vende sig væk fra ham, og hun var tæt på at tage hånden til sig. Det var første gang hun havde hørt nogen ville købe noget tøj til hende, det var første gang de ord blev hørt for hende, end ikke fra hendes forældre havde hun hørt det sådan rigtigt. Hvis hun havde hørt det var det gange hun ikke kunne huske."Er det ikke underligt for en skovelver at være så venlig og hjælpsom overfor et menneske som mig"sagde hun lavt og strøg en hårtot bagved det ene øre. 

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 28.01.2018 17:43
Som hun pludselig stod der foran ham, forekom det ham at hun måske ikke var vant til at få at vide, at hun var køn.
Det fik ham til at kigge lettere undrende på hende...
"Naturligvis mener jeg det. Har du set dit eget spejlbillede?" kom det fra ham, ærligt og med et lille smil.

Hun var smuk, og det ville være meget mærkeligt hvis andre ikke også kunne se det.

Hendes næste ord fik ham til at mile advarende.
Så hun mente at det ville være godt hvis han kunne heale hende...?
"Hvis jeg fortsatte det jeg gjorde tidligere i et par timer, eller måske stak dig i maven med en kniv? Det ville være en ret god grund til at hade mig uanset healing, synes du ikke?"

Af og til gav hendes slags ikke mening...

Hendes berøring gav ham lyst til hende, lyst til at udsætte hende for mere af det samme - men også til at føle hendes perfekte læber imod hans egne.
Det var en speciel følelse...

"Jeg gør aldrig noget jeg kke vil. Ingen har kunnet tvinge mig til noget i mange år. Og hvis du har tænkt dig at følge med mig, så skal du have noget andet og noget mere." sagde han, før han lænede sig en anelse ind imod hende, for så at rette hende:
"Mørkelver. Ikke skovelver."
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 28.01.2018 18:05
Da han lænede sig ind mod hende, gik det op for hende at hun pludselig stod lænet op ad træet som han før havde lænet sig op ad, og hun fulgte ham som han nærmede sig tættere hende. Hun lod hendes hånd være placeret på hans bryst stadigvæk, og hun flyttede ikke blikket fra ham, lod ham blot nærme sig hende, og hun lagde hovedet lidt tilbage så det mødte træets samme. Rejsekappen der stadigvæk hang lidt ned over hendes skuldre, gjorde ikke noget for hende, og hun sendte Zane et smil. Hun var virkelig slet ikke vant til at få at vide at hun var smuk, aldrig havde de ord passeret nogen s læber, der var aldrig nogen der havde sagt det. Det havde Zane gjort, og det fik hende til at smile lidt større"Ligemeget hvor længe jeg kigger på mit spejlbilled vil ordet smuk aldrig komme ud, jeg kan måske syntes det, men jeg har aldrig hørt nogen sige det før"sagde hun og kørte hendes hånd lidt ned af hans bryst. 

Så sank hun sit blik en smule, og smilet forsvandt lidt, havde hun virkelig sagt at han var en skovelver, tænk at hun havde kaldt ham det, og rømmede sig lidt, men kiggede så op på Zane igen, fik fanget hans lilla øjne foran sig, hun flyttede hendes hånd fra hans bryst, og lagde den kærligt på hans kind"Jeg undskylder det var ikke min mening at kalde dig for en skovelver, kan du tage imod min undskyldning"sagde hun uden at flytte hendes blik, hvorefter hun fugtede hendes læber, dog var kulden ikke noget der bekymrede hende, end heller ikke noget hun tænkte på i øjeblikket. 

Ja hvis han havde fortsat, eller stukket hende med en kniv, ville det for alle andre være en grund til at hade ham, men ikke Hailey hvis det skete, ville hun blot håbe at hun kunne heales, eller måske bare mærke hvordan det ville være at bløde, at mærke den smerte. Ja det lød måske rimeligt dumt, og farligt for et menneske som hende, men det var hun ligeglad med. Dog gjorde tanken hende også lidt skræmt, tænk hvis det ville ende med at hun ville bløde meget, ja tænk hvis der slet ikke var mulighed for at heale hende hvis det skete. "Det ville være en grund til at hade dig, men jeg vil aldrig kunne hade dig Zane"sagde hun og sendte ham et bredt smil, hvorefter hun igen fugtede hendes læber, og kiggede på hendes hånd der var placeret på hans ene kind. Om det ville gøre ham noget vidste hun ikke, men hvis han ikke kunne lide at hun havde hånden der, måtte han tage den væk, eller gøre hvad han nu ville gøre. 

Hendes blik flyttede sig ikke, men dog valgte hun et kort øjeblik at kigge lidt væk fra ham, natten var faldet på, det samme med mørket, der var stille, der var ikke noget at høre, og der var sikkert kun de to herude i skoven. Hailey kiggede mod bålet, og flammerne der kom op ad det"Jeg følger med dig, det har jeg valgt, men det er stadigvæk pænt af dig at du vil købe noget nyt tøj til mig"sagde hun og holdte blikket på bålet lidt, før hun valgte at kigge tilbage på ham. De brune øjne der havde fanget hans lilla øjne var efterhånden lidt tættere på end normalt, men det gjorde ikke  hende noget. "Zane hvornår tager vi hen til den by, er det først når solen står op"spurgte hun undren.  
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 28.01.2018 20:10
"Så er du enten blind, dum eller i mangel på realistisk selvværd." sagde han en kende køligt.
Det virkede urealistisk at hun aldrig havde fået sådanne ord før... nok med hendes udseende.
Alt ved hende var fysisk tiltrækkende.

Han smilede lidt ad hendes undskyldning. Det var lidt af en forveksling - men han var sikker på at det bare var hendes tunge, der havde spillet hende et pus.
Hun var udemærket klar over hvad han var.
"Helt i orden." kom det fra ham.

Det lød som om hun ikke ville hade ham, ligegyldigt hvad han så end gjorde ved hende... var der mon noget galt med dette menneske, siden hun umiddelbart følte sådan? 
Hvorfor følte hun sådan over for ham...? Det virkede ekstremt.

"Det lader vi så komme an på en prøve. Der findes miksture som kan klare det." sagde han, og advarede hende dermed om at det ville komme til at gøre ondt, på et eller andet tidspunkt...

Som hun stod der, så tæt på ham, var han næsten fristet - men Zane havde bestemt sig for at alt skulle vente.
Der skulle ikke ske mere i denne skov, ikke blandt dem.

"Hvis vi tager afsted nu, så når vi byen om en time. Markedet vil stadig have åbent, så det vil være let at finde tøj til dig."
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 28.01.2018 20:29
Hendes hånd tog hun til sig, og gik væk fra træet, hun trådte nogle skridt forbi ham, for at sætte sig ned henne ved bålet. Rejsekappen hun havde på varmede hende, men varmen fra bålet gjorde også en hel del. Det var rart og faktisk hyggeligt nok, bålet lyste også op i skovens mørke, hun satte sig til rette, og holdte rundt om hendes knæer. Hun havde hørt at de skulle tage asted nu, for at nå byen om en time det passede godt nok, så det måtte de hellere gøre. Hailey fik varmet sig lidt mere, og rejste sig op, kiggede hen mod Zane"Du viser vej"sagde hun med et bredt smil.  Hun var nu ikke så kendt i skovens området her, så det var bedst at Zane førte an, fordi hvis hun skulle vise vej ville de helt sikkert ikke nå byen, måske nærmere fare vild, eller støde ind i banditter eller et eller andet der måske luskede rundt ude i skoven. Det var aldrig helt til at vide, men hun var klar til at gå med ham ind mod byen, hun trak rejsekappen op over skulderne igen.

"Hvis jeg var blind ville jeg aldrig have fundet herud i skoven, og så ville jeg ikke kunne se noget som helst, så det er jeg ikke"sagde hun og kiggede rundt en smule, hvorefter hun trådte et skridt tættere på Zane."Men det er ærlige ord når jeg siger du er den første jeg har hørt de ord fra"sagde hun og holdte lidt rundt om sig selv for at holde på kappen, men også for at varme sig lidt mere. Det var pænt af ham at han havde lagt den kappe over hende, det hjalp nu meget på hende, ellers havde hun lagt på jordens kolde grund og fryse sig selv ihjel, hvilket ikke var så godt.  Da han så nævnte at det ville komme an på en prøve kiggede hun ned mod hendes mave, og forstillede sig hvordan det måtte være, men kiggede så hen på ham igen.

"Det ville helt klart give mig en slem smerte men hvis der findes en miksture så er det vel kun et spørgsmål om tid som man siger"Sagde hun og kiggede lidt mere på ham før hun drejede rundt, hun vidste ikke hvad vej de skulle, så hun ventede blot på han ville vise vej. Dog var der sikkert mange veje inde i den her skov, og hun var da glad for at hun ikke var alene herinde, hun var faktisk glad for at Zane havde reddet hende fra de grusomme mænd der havde lysten til at voldtage hende, ja muligvis også tage hendes jomfruhed, hun var jomfru, så det var klart der var nogle mænd der ikke kunne styre sig. 
"Zane jeg vil gerne takke dig for at have reddet mig fra de grusomme mænd der skulle til at voldtage mig tidligere, hvis du ikke var ankommet vil jeg ikke kunne forstille mig hvad de mænd ville have gjort mod mig"sagde hun og holdte tættere rundt om sig selv, hvorefter hun kiggede på ham. 

Så trådte hun flere skridt frem mod ham, men holdte lidt afstand"Så derfor endnu engang tak fordi du reddede mig"sagde hun og sendte ham et smil, i takt med hendes brune øjne næsten udstrålede i mørkets nat. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 28.01.2018 20:41
Vejen ud fra Dunkelskov var mere ligetil, end man måske skulle tro.
Men det havde nok noget at gøre med at Zane var ganske bekendt med området...
I hvert fald ledte han hende ad stier og små veje, og undgik de farligste steder.

Han kommenterede ikke det med hendes skønhed, og at han havde sagt at hun var køn.
Det var som det var, han havde sagt sit, og han mente det skam.
Hvem ville ikke det?

"Smerte kan være flere ting... men vi finder ud af hvor din grænse går, det kan du være sikker på." sagde han til hendes kommentar om miksturen.
Det var stadig uvirkeligt at hun var så villig...

Da hun takkede ham endnu en gang, smilede han lidt og rystede på hovedet.
"Jeg tror du har takket mig nok - du lod mig gøre hvad jeg ville, også selvom det var ubehageligt for dig."

Efter godt en time, nåede de kanten af en by, og Zane førte Hailey ned ad flere gader, før de nåede til en stor markedsplads.
Her var fuld af liv, og fakler brændte lystigt i aftenmørket, mens handlende bevægede sig rundt fra bod til bod, fra butik til butik.
Zane stoppede op og rakte Hailey en læderpose med krystaller.

"Det her er nok til at købe stort st hvad du vil... find noget tøj du kan lide, og mød mig så på den kro der ligger dér." sagde han, og sørgede for at pege en hyggeligt udseende kro ud for hende.
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 28.01.2018 21:17
Der var yderst hyggeligt inde i byen, og alle de spændende boder der var, det var næsten svært at finde ud af hvor hun skulle starte, der så ud til at være alt for mange interessante ting. Hailey kiggede ned mod sin hånd hvor posen med krystaller var, det var jo uvirkeligt næsten, men som Zane havde sagt hun skulle, var hun igang med at finde nogle boder hvor der så ud til at være noget tøj. Hun var bestemt over hvad slags det skulle være, og hun fandt det meget hyggeligt at gå rundt og kigge lidt. Der var såkaldt nogle enkle folk der smilte til hende, og udviste gæstfrihed, det var pænt af dem at gøre det, og Hailey sendte blot nogle smil tilbage. Så nåede hun frem til en bod der havde noget tøj, der var jo rigtig meget tøj, det var helt vildt.

Hendes øjne gled hen over nogle silke kjoler, nogle nederdele, sjaler, ja der var lidt af hvert. Hun var meget vild med silke kjolerne der hang på et stativ, og der hang de flotteste sjaler også, det var et smukt syn. Det endte så med hun fik købt sig to silkekjoler, en i sort, og en i hvid, så fik hun købt to sjaler til at tage over skulderne, de var gennemsigtige i farverne, yderst flotte i den grad. Hailey vidste slet ikke om hun skulle købe mere, der var stadigvæk nogle krystaller tilbage. Hun tænkte lidt som hun valgte at gå lidt mere rundt, men så kom hun i tanke om det, så det endte med hun også fik købt en nederdel af noget skind, og en matchende top. Nu var der stadigvæk lidt krystaller igen, men hun gad enlig ikke købe mere, så hun lukkede posen, og kunne se den kro hun skulle møde Zane inde på, når hun var færdig. 

Dog manglede hun at klæde om først, så hun kiggede rundt der måtte være et sted hun lige kunne klæde om hurtigt, og efter at have søgt det fandt hun et sted, der gik hun hurtigt ind trak i den ene silke kjole der var sort ikke den længeste men den mindede lidt om hendes ødelagte kjole, så den passede fin til hendes figur. Så tog hun det ene sjal rundt om skulderne og den pose med tøjet i havde hun rejsekappen som hun havde taget over sig bare for at holde på varmen lidt endnu. Så kunne hun altid vise Zane tøjet når tidspunktet kom til det, og hvis han da var interesseret selvom han sikkert ville se det uanset hvad. Hailey trådte så ind på kroen, og kiggede rundt for at se om hun kunne få øje på Zane. 

"Zane!"råbte hun så bare i håb om at kunne få et glimt af hvor han var, der var da nogle folk herinde, dog ikke fyldt men alligevel folk foran hende til at hun ville kunne se hvor han sad henne. Skulle hun prøve at finde ham, eller skulle hun lade ham finde hende, det var et godt spørgsmål. Hailey valgte så at gå hen imod baren på kroen og stod lidt mens de brune  øjne flakkede lidt rundt i kroens omgivelser, her var meget hyggeligt faktisk, en dejlig ro over hele stedet, og her var afslappet og flot. 

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 29.01.2018 16:48
Mens Hailey boltrede sig på markedet, søgte Zane selv en smule rundt og købte et par praktiske småting.
Det tog ham ikke lang tid, for han kendte markedet her ganske godt - han havde været her mange gange på det sidste, mens han havde taget arbejde for byens forskellige folk.

Da han var færdig, begav han sig hen til den kro han havde peget ud.
Her bestilte han to værelser lige ved siden af hinanden, og satte sig så i baren for at vente på pigen med det eksotiske udseende...
Hun lignede faktisk ikke en Krystalisianer, og han tænkte lidt over om hun måske havde udenlandsk blod i årene - eller endda var adopteret uden at hun selv vidste det?

Det tog sin tid for hende at dukke op, men han havde heller ikke forventet andet.
Stik en adelstøs en pose penge og send hende på shopping, så må du sgu vente den tid det tager!

Da hendes stemme så lød ovre fra døren, rejste Zane sig fra sin stol og gik hen til hende, hurtigt undvigende de folk der nu kom i vejen.
"Jeg er her," sagde han og rakte hende en nøgle.
"Vi har værelse lige ved siden af hinanden. Kom med."

Hvis hun fulgte med, førte han hende med ovenpå hvor alle kroens værelser lå, og lidt ned ad en gang til deres respektive værelser.
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 29.01.2018 17:10
Mens hun kiggede lidt på nøglen tog hun imod den, og nikkede til ham. Derefter fulgte hun med ham ovenpå hvor værelserne var, og hun var glad for de havde værelse ved siden af hinanden. Hailey lod kappen glide lidt ned ad skulderne så den sorte stilke kjole kom til syne, det var nu kun en af de kjoler hun havde købt men den mindede lidt om den gamle så det var fint nok. Da de så nåede ovenpå, vendte hun sig mod Zane, fik hevet posen med de resterende krystaller frem og rakte posen hen mod ham"Jeg brugte ikke dem allesammen der er nogle stykker tilbage"sagde hun efterfulgt af et smil. Hun kunne sikkert godt have brugt dem allesammen, men det ville hun på en måde bare ikke gøre imod ham, det var hans krystaller, eller han havde jo givet dem til hende, men stadigvæk. 

Så stod hun og kiggede på ham, og holdte om nøglen, hvorefter hun kunne mærke kappen gled lidt længere ned, men det gjorde ikke så meget når de var indenfor, her var ikke nær så koldt som der var udenfor. Hailey kiggede så lidt væk fra Zane et øjeblik, gad vide hvordan værelserne så ud, det var hun lidt spændt på at se, og hun var glad for de ikke ville have fået værelser langt væk fra hinanden, for hvad hvis hun kunne ikke sove, hvis hun ville vandre lidt i mørket inde på kroen, eller måske bare gå sig en tur. Zane ville høre det sikkert, eller måske ville han ikke - i værste tilfælde ville han måske tjekke om hun var på sit værelse, og at der nu ikke skete noget men igen hvad skulle der kunne ske. Det var aldrig til at vide hvad natten ville bringe, men spændende det var det"Hvis jeg får brug for dig må jeg så vække dig"spurgte hun undrende med hovedet lidt på skrå.

"Altså jeg vil heller ikke vække dig, men det var bare hvis jeg fik brug for din hjælp eller brug for dig"sagde hun og stoppede sig lidt hvorefter hun trådte hen imod døren til hendes værelse. Hun satte nøglen i, og lod kappen helt falde af skulderne og ned mod jorden, nu var det da endnu mere tydeligt at den nykøbte sorte silke kjole kom frem, men hun smilte blot og bukkede sig ned for at samle kappen op."Vil du have kappen igen"spurgte hun så med blikket hen mod ham. Hvis han ikke ville have den igen, ville hun blot bringe den med ind på hendes værelse, hvis han ville have den ville hun blot bare give ham den. Dog ventede hun og håbede at han også ville tage imod posen med de resterende krystaller, de tilhørte jo ham, det var ham der havde givet hende dem. 
Hailey stod blot ved døren og ventede på Zane s svar, og ventede på hvad han ville gøre og sige. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 29.01.2018 17:27
En silkekjole...? Hvor pæn den end var, og hvor godt end så ud i det, så var det ikke et godt stykke tøj at rejse i.
Den var ikkepraktisk på nogen måde.
Han kommenterede det dog ikke.

"Du er velkommen til at vække mig hvis der er noget. Og lad være med at vandre rundt på egen hånd - du har et udseende som mange skumle typer vil blive vilde over, og at gå rundt alene og ubevæbnet heromkring er... knap så smart." sagde han og tog imod posen med krystaller.

Han smilede lidt til hende, og svarede så på den næste ting:
"Behold kappen. Den er praktisk."

Så låste han sin egen dør op og gik ind på værelset.
Stofsækken med hans egne, indkøbte ting stillede han på det lille bord, som stod i midten af værelset, hans kappe hængte han over ryglænet på den tilhørende stol, og sværdene stillede han op ad væggen, tæt ved den komfortabelt udseende seng.

Det var et simpelt værelse, men det havde alt hvad man havde brug for, og Zane gik ud fra at Hailey's var ligesådan.
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 29.01.2018 17:44
Nøglen i hendes hånd drejede hun så hendes dør til værelset gik op, hun trådte derind, lukkede døren efter sig, og tog et kig rundt bare for at se hvordan det hele så ud. Her var meget afslappet, og hyggeligt, hun hang kappen hen over en stol på værelset, og gik hen mod et vindue for at åbne det. Der stod hun lidt og nød vinden i håret, og kiggede rundt på de omgivelser hun kunne se ud af vinduet, hele byen så faktisk flot ud med faklerne tændt, selv bygningerne så ud til at være yderst hyggelige og afslappende. Hun lagde begge arme ovenpå vinduets karm, og fik et smil på læben. 

Dog sagde hun ikke noget, stod blot ved vinduet lidt, hvorefter hun gik væk derfra og satte hendes kurs hen imod sengen, det var vel på tide at få noget søvn - hvertifald prøve på det. Hun tog kjolen af og hang den på samme stol hvor kappen var, derefter kiggede hun lidt rundt på værelset, her var nu hyggeligt at være. Så gik hun tættere på sengen kiggede ned mod hendes mave, kørte en hånd hen over den, det var underligt men på en måde savnede hun næsten Zane s berøring mod hendes mave, ja hun savnede faktisk hans berøring mod hendes bløde og sårbare hud, ligemeget hvor det var henne.

Hun lagde sig så i sengen, trak dynen op over sig, og lå bare og tænkte lidt, gad vide hvad han enlig lavede sov han mon også, eller lå han også og tænkte over nogle ting. Det var da ikke til at vide, men Hailey kærtegnede hendes mave en smule, overraskende nok havde hun ikke fået nogen blåmærker, eller noget som hun havde troet. Efter at have ligget og tænkt lidt, faldt hun i søvn hun lukkede øjnene og lagde armene ovenpå hendes mave mens håret bare lå spredt lidt, hun lignede næsten en sovende prinsesse men det var hun dog ikke - jo hun sov men en prinsesse det var hun ikke ligefrem. Efter at hun var faldet i søvn vågnede hun næsten brat op, som havde hun haft et mareridt. Hun råbte ikke på Zane, men kørte en hånd igennem håret, og sukkede lidt, bare et mareridt, hun overvejede at stille sig hen til vinduet igen, men på den anden side var hun også lidt træt.

"Hmm...."mumlede hun bare for sig selv, hvorefter hun lå og kiggede op i loftet lidt, hvorfor var det så svært at falde i søvn, burde det ikke være let. Hun sukkede endnu engang, skulle hun vække Zane, der ville da ikke ske noget ved det, men bare han ikke ville tro hun var en eller anden fjende der ville angribe ham. Hailey lå lidt og overvejede at gå ind til Zane, men hvordan skulle hun det havde han ikke låst døren, hun valgte så at prøve at falde i søvn igen, lukkede øjnene og sov da også lidt før hun igen vågnede brat op denne gang med et skrig næsten"NEEEEJ!!"lød det højt, der var sikkert nogen der ville høre det. Hun hev efter vejret og måtte tage sig til hendes bryst hvor hendes hjerte bare bankede og bankede. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 29.01.2018 17:53
Da Zane endelig selv gik til ro, kunne han ikke helt lade være med at tænke tilbage på det, der var sket i skoven.
En stor del af det var tanken om hendes silkeagtige hud, hendes brune øjne - og ikke mindst hvordan det havde været at røre ved hende... og naturligvis hans næve imod hendes flade, bløde mave. Rendyrket perfektion.

Som elver behøvede han meget lidt søvn, og lå derfor vågen i en rum tid, før han pludselig hørte Hailey's stemme skære igennem mørket.
Zane fnøs, kom hurtigt på benene og trak bukserne på, hvorefter han strøg ud på gangen og ind på hendes værelse, parat til at slå en eller anden tumpe til plukfisk - men der var ikke andre end hende.

Han lod blikket hvile roligt på hende og slappede selv hurtigt af igen.
"Er alt okay?" spurgte han, mens han ikke helt kunne lade være med at spekulere over, hvad hun mon havde på nede under dynen...

Man var vel mand...
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 29.01.2018 18:07
Lyden af en stormende Zane der kom brasende ind på hendes værelse klar til at skulle straffe eller dræbe den ene efter den anden, dog var der ingen udover hende. Hun kiggede på ham næsten overrasket, og nikkede så til ham, hun vendte så blikket ned mod dynen hun sad med"Kender du det med at få mareridt, noget der føltes så virkeligt og alligevel så langt fra"sagde hun med lav stemme, og næsten en bange klang. Hun strøg nogle hårtotter væk fra ansigtet, og kiggede hen på Zane, ja nu kunne hun da slet ikke lade være med at få hendes fokus på hans overkrop der var fri for tøj, dog måtte hun ryste alle de tanker der pludselig kom frem i hendes hoved væk.
"Alt er okay jeg havde et frygteligt mareridt, det var som om nogen prøvede på at dræbe mig og kvæle mig"sagde hun og tog sig kærligt til halsen, hvorefter hendes blik gled ned mod dynen igen"Det føltes så virkeligt"sagde hun så og lukkede kort øjnene hvorefter hun vendte hendes blik hen på Zane igen.

Gad vide hvad han havde i tankerne, han lignede en der godt kunne tænke på noget som han stod der inde på hendes værelse. Men hun var glad for at han havde hørt hende, og faktisk var hurtig til at nå ind til hende, selvom deres værelser ikke lå langt fra hianden betød det vel at han faktisk ville sikre sig at der ikke skete hende noget, sådan følte hun det hvertifald."Zane"sagde hun så bare, og sendte ham et lille smil, og lod hendes øjne falde hen på hans. Det var tydeligt at høre at hun var glad for at han var kommet herind, tænk hvis der havde været nogle bæster herinde, eller nogle der var ude på at stjæle lidt, ja tænk hvis det havde været nogle andre, heldigvis var der ikke andre end bare ham og hende.

Hailey fjernede ikke blikket og holdte hænderne rundt om sig for at holde dynen oppe, hun havde jo ikke noget tøj på indenunder dynen. Jo måske lige et par trusser men det var det, så det var forstående hvis Zane stod og ikke kunne undgå at forstille sig ting og sager, men det gjorde nu ikke noget. Hailey havde selv haft fokus på hans trænet overkrop, hvilket slet ikke var til at undgå som han stod. Tankerne og ideer måtte hun slå ud af hovedet igen, og hun fik et større smil på læben, dog rømmede hun sig også en lille smule"Jeg vidste du var hurtig men ikke så hurtig, jeg er glad for du er her nu Zane"sagde hun og holdte blikket på ham.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 29.01.2018 18:19
Et mareridt...
Det var vel forståeligt, oven på det hun havde oplevet i skoven. Hun var trods alt næsten blevet voldtaget - og formentlig dræbt bagefter.

"Jeg har sjældent mareridt..." sagde han,
"Meget få ting skræmmer mig."
Det lød næsten pralende, men det var sandt. Frygt var ikke ukendt for ham - men med de ting han havde gjort, og med de ting han havde tænkt sig at gøre, var der ingen plads til at være bange.

Zane så tænksom ud et øjeblik, og smilede så til hende.
Hans øjne fik et farligt glimt i mørket, og idet han vendte sig om for at forlade hendes værelse, sagde han helt roligt:

"...hvis du tør, kan du komme ind til mig og overnatte. Tag en form for tøj eller undertøj på og duk op hvis du vil."

Så var han væk, atter inde på sit eget værelse.
Om hun kom ind til ham, var helt op til hende - uanset hvad, ville han fortsat finde hende interessant...
Hailey

Hailey

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 167 cm

Jinx 29.01.2018 18:33
Som sandt som hans ord var, var Hailey ikke i tvivl om hvad hun havde lyst til, det ville gøre hende mere tryg at sove inde hos Zane, også fordi hun vidste han havde hurtige reflekser hvis der nu kom et eller andet. Hun tog dynen væk, lod et blik falde ned mod hendes mave, det var næsten ligefør at hun fik tilbageblik på dengang i skoven hvor han havde givet hende nogle slag i maven. Hun steg ud af sengen, gik hen mod stolen, tog hendes blondet undertøj på, og hurtig kappen over sig mest så hun havde noget der dækkede hvis der nu var nogen der ikke sov, som listede rundt på gangen. 

Hun gik hen mod hendes dør, lukkede den efter sig, og trådte så hen mod Zane s dør, den var ikke låst, så hun gik ind, og da hun så stod indenfor på hans værelse, kiggede hun rundt hurtigt, det var ligesom det værelse hun havde. Døren hun stod ved, var ikke låst endnu, men det var sikkert ham der skulle låse den, så Hailey stod blot og lod hendes blik falde hen på ham kort."Jeg vil gerne overnatte med dig"sagde hun og sendte ham et smil. Så trådte hun lidt væk fra døren, og gik hen imod en stol hvor hun hang rejsekappen på, så stod hun der iført det blonde undertøj, og hun holdte lidt rundt om sig selv, hun var ikke vant til at nogen skulle se så meget hud fra hende. Dog havde hun ikke rigtigt noget imod at Zane skulle se det, underligt, men dog lidt  drilleri lå der måske i det. 

"Det gør mig tryg at være i nærheden af dig, og jeg er glad for dit tilbud om at jeg kunne overnatte sammen med dig"sagde hun og fjernede så armene så hele hendes krop kunne ses dog iført undertøj. Før hun gik hen til sengen, gik hun hen mod vinduet kiggede ud ad det, og nød igen at mærke en brise fra vinden. Hun havde stadigvæk et smil på læben, og øjnene var rettet ud mod udsigten fra vinduet. "Byen er smuk om natten, faklerne der er tændte, himlen der er dækket med stjerner, og huse og bygninger der både udstråler mystik men også en ro"sagde hun og kigged sig over skulderen for at fange hans øjne. 
"tør du sove med en adelig pige som mig"spurgte hun så lidt drilsk med et legende og næsten lokkende blik. 
Han havde i en grad også fanget hendes interesse.

Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 29.01.2018 18:46
Det tog hende ikke lang tid at dukke op.
Han smilede lidt af at hun havde taget rejsekappen over sig. Det var en blufærdighed, som gav masser af mening...

Da hun lod den falde og bare dækkede sin krop med sine arme, lod han blikket glide ned over hende - selvom det mest interessante område var dækket, var hendes slanke, bare ben bestemt også tiltrækkende...
Generelt var hun en utroligt køn pige, og han nød synet til fulde.

...og endnu mere da hun fjernede armene og dermed blottede sin bare mave.
Som hun stod der, kun iført undertøj, var hun den ultimative fristelse: hun var slank og blød, sårbar og helt igennem smuk, og Zane var ikke i tvivl om at dette ville blive interessant.

Da hun havde bevæget sig hen til vinduet, og kigget over skulderen for at møde hans blik, smilede han over hendes spørgsmål.
"Jeg tror nærmere..." sagde han og stådte over bag hende.
Roligt lagde han en hånd på hendes side, for så at føre den om på hendes bare mave... han måtte mærke den blødhed igen...!

"...at spørgsmålet er om du tør."
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Venus Fødselsdag! Læremester, jack, Mong
Lige nu: 4 | I dag: 8