Følelsen af hans slag mod hendes bløde mave der mest af alt var sårbar som bare fanden.
"Den lyst er ikke normal men den er speciel"svarede hun ham, hvorefter hun rakte en hånd frem mod hans kind, hvorefter hun lod to fingre køre ned ad den kind der var tættest på hendes hånd. Hailey sagde intet i øjeblikket, og tanken om flere slag mod hendes mave fik hende til at køre de to fingre hårdere ned ad hans kind uden hun tænkte over det. Dog gik det op for minutter efter hun havde gjort det"Årh undskyld jeg var lige væk i mine tanker"sagde hun og skulle til at trække hånden til sig, men hun vidste ikke om han ville gribe fat i den, så hun holdte den lidt væk fra sig selv, inden hun trak den til sig mest for at se hvad han ville.
"Hvorfor skulle jeg slippe for dig, ønsker du at slippe væk, ønsker du at give slip på din lyst som er så stor ligenu"sagde hun og fjernede blikket væk fra ham, hvorefter hun kiggede til den ene side, og kunne pludselig mærke hvordan vinden ramte hendes mave, den bare mave der lå frit for kjolen, maven der var blottet både for vinden, men også for Zane. Vinden var kold men efterhånden stærk nok til at få hendes kjole til at flagre lidt, og stærk nok til at løfte hendes hår en smule, selvom det var lidt svært eftersom hun lå ned. Hun var ikke sikker på om hun ville heale hvis han sendte et hårdere slag ind mod hendes mave, ja det var næsten tæt på at hun kunne kaste op hvis der kom et slag ind mere især hvis det var hårdt.
Hailey lå stille på jorden og kunne godt mærke Zane s hånd der var igang med at berøre hendes mave, hun havde ikke fjernet hans hånd mest fordi hun godt kunne lide berøringen. "Du har en kold hånd ved du godt det"sagde hun efterfulgt af et lille smil på de bløde kolde læber.