Hans ord om vådt tøj gjorde bare at hun slet ikke kunne lade være med at blinke drilsk til ham, hvorefter hun selv godt kunne få de billeder frem i hovedet, dog ikke af hende, mere billeder af ham. Årh hvordan han måtte se ud med vådt tøj, eller bare nærmere bar overkrop, hun måtte næsten ryste sig selv på hovedet for at få billedet ud af hovedet igen, og komme tilbage til virkeligheden igen, og så drejede hun kroppen en lille smule, for at se om hun kunne få øje på et ledigt bord, hvor de kunne sidde, medmindre han havde planer eller ideer om at de skulle sidde andre steder"Eftersom jeg valgte bord sidst, vil jeg give dig æren af at finde et sted hvor vi skal sidde"sagde hun med et bredt smil, og kiggede sig over den ene skulder på ham, hvorefter hun sendte ham et blik. Der var nu sikkert mange muligheder, men det var da lidt sjovt at lade ham bestemme, eftersom hun havde valgt da de var trådt herind på stedet, det ville måske også være lidt træls hvis hun skulle bestemme alt, det ville ikke være fair overfor ham.
Hvad hun gerne ville vide om ham, der var da nogle ting, men det var altid dejligt at høre at han virkede så åben overfor det, så det betød vel hun kunne spørge ham om alt, hvilket hun også ville, eller ja hvis der nu var nogle ting han ikke ville fortælle ville hun blot acceptere det, men han var stadigvæk mystisk og meget interessant. Aldrig havde hun mødt sådan en type før, det var spændende og lidt udfordrende, på den gode måde. Hun vendte sig så lidt rundt, så hun igen stod foran ham, så lagde hun en hånd på hans bryst, kiggede ham i øjnene"Du har fanget min nysgerrighed, og hvis der er noget du ikke vil fortælle er det okay"sagde hun så efterfulgt af et bredt smil, og hun trak så hånden langsomt til sig igen, hvorefter hun stod og ventede spændt på, hvor han syntes de skulle sidde, der ville være masser af tid til spørgsmål, og til at han kunne lære hende bedre at kende, men også omvendt, og at han kaldte hende smuk, fik hende blot til at kigge væk fra ham for at han ikke skulle se hende rødme.
Krystallandet