Illusiane 16.10.2009 19:18
"Okey så, Ana" siger han, og ler, da hun nær havde fået det i den gale hals. Han rækker ud, og tager forsigtigt koppen tilbage.
"Nah, tænkte jeg nok. Min kusine kan nu godt lide det. Men jeg er heller ikke altid sikker på hvad hun er" klukler han, og tager en tår af sprutten.
Han ser lidt overrasket efter Shianna, da hun tramper væk fra deres bord, og kan ikke lade være med at smile skævt. Shianna havde været jaloux på alt og alle, lige siden de havde haft et 'møde' i foråret.
"efter hendes blik at dømme, dig. bare rolig, hun tør nok op. Ingen grund til urolighed, kære leo" han smiler skævt, og siger hendes navn forkert med vilje. gad vide, hvordan hun var, når hu blev rigtig hidsig? det havde han hvertfald i sinde at finde ud af.
Shianna kommer trippende med et stort fad, og sætter portvinen og glassene på bordet. Hun smiler til Cazz, men vender sig så imod Anastacia.
"Din perbermyntethe!" siger hun, og snerper munden sammen, så den ligner en katterøv. Hun vrikker derfra, og Cazz ryster på hovedet.
"Ak ja, stakkels kvinde. Hendes mand døde sidste år. Man giver hende lidt omsorg, og straks tror hun, at man er hendes skødehund, ejendom eller sådan noget." Han sukker, og hælder lidt af den søde portvin op i krystalglassene.
"Prøv det her. Det tror jeg mere er din stil" han smiler venligt, og tager selv en tår af den søde, let karamelagtige vin.