Life Roseliana

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 119 år

Højde / 160 cm

Illusiane 13.03.2009 16:18
En lettere nervøs trippen kan høres imod de let fugtige brosten i gyden. Ikke fordi Life, som skridtene tilhørte var nervøs, nej nej. det var bare... okay, hun VAR nervøs! Mørkets lord regerede nu, og soldaterne havde ikke brudt sig om hendes le. De havde krænket hende, taget hendes eneste forsvar fra hende, og nu gik hun så her, aldeles alene, og var nervøs for hvem der kunne geme sig i skyggerne.
Hun bevæger blikket rundt, og gisper højlydt. en rotte løber pibende ind i et hjørne, hvilket bare får hende til at springe op.

hvor er jeg? og hvordan er jeg havnet her? tænkte hun, før hendes blik plantede sig på james. Straks hun så ham, begyndte hun at bakke, ud, væk. Bortset far at det var den forkerte vej hun bakkede, altså IND i gydens ende...
~Don't try to catch me, you gonna' loose me.~
LIFE ER BLEVET EN NORMAL PIGE, TAKKET VÆRE LIVE! <3

~billeder kommer~
James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 13.03.2009 16:23
James kiggede lidt på den ret så bange pige. Han kiggede lidt op og til højre som om han kiggede på noget. Men for andre ville det bare være luft. "Lillian du må godt gå. Det kan være hun er bange for dig. Eller det kan være hun er bange for mig..." han stoppede sin sætning og rystede på hovedet. "Det er lige meget. Du kan prøve at lede efter min søster." sagde han med et smil og kiggede lidt på pigen.
"Du skal ikke være bange for mig. Jeg gør ikke noget. Godt nok ahr du lige set mig snakke med mig selv, eller luften men jeg gør intet." sagde han og kiggede blot på hende med et lettere forviret ansigtsudtryk. *Flygter hun fra noget eller hvad?* tænkte han og drejede hovedet lidt for at lytte. Nej han kunne ikke høre noget. Han kunne heller ikke se noget. Hvad var det så?

Life Roseliana

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 119 år

Højde / 160 cm

Illusiane 13.03.2009 16:35
Life trykkede sig op af muren, med armene beskyttende omkring sig. Hun rystede let, både pågrund af regnen der blev mere og mere, men også pågrund af, at hun nu var fuldkommen forsvarsløs.
Da James snakkede med sig selv, spidsede hun ører, og lagde hovedet på skrå. Okay. hun var ikke den eneste der var forvirret.

"Din... din søster?" stammede hun forsigtigt, og løsnede lidt op. om ikke andet kunne hun flygte, hvis han ville hende noget ondt.

"Har du brug for hjælp til at finde hende? så kender jeg den rigtige!" smilede hun, og piftede højt. Der gik et stykke tid, så kunne en hests hovslag høres på brostenene, og lidt efter kom en smuk, sort enhjørningehingst til syne. Den prustede let, og trippede yndefuldt hen til Life. Den lagde sin mule i hendes fremstrakte hånd, og hun strøg den blidt.

"God dreng" mumlede hun. og rejste sig rigtigt op...

~billeder kommer~
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 13.03.2009 16:42
James smilte ganske venligt.

"Ja min søster. Hun har ikke vist sig siden vores foræl....." han stoppede sin sætning og knyttede hænderne. Hvorfor skulle sådan en pige, han slet ikke kendte, vide sådan noget? Han vendte hovedet hen imod hende igen.

"Man kan altid bruge noget hjælp. Om det så er den ene eller den anden måde. Hun må vel være 25 nu tror jeg. Jeg har ikke set hende siden jeg var 13." sagde han bare kort og kiggede væk fra hende igen. Han kiggede lidt op på himlen, og et kort smil bredte sig på hans læber. Da noget komme flyvende kunne han tydligt høre det og han kiggede lidt op. Han kunne tydligt se hvad det var, men tog sig ikke af det.

Da den landte ved siden af pigen smilte han ganske blot. "Den er pæn. Er det din?" spurgte han.

Life Roseliana

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 119 år

Højde / 160 cm

Illusiane 13.03.2009 17:32
hun lagde afdæmpende en hånd på hingstens hals, da den irriterret prustede af James. Den kunne ikke lide, når folk holdt på hemmeligheder.

"Siden dine forældre... hvad?" spurgte hun blidt, og forsigtigt. Angsten i hendes blik var væk, tilbage var kun nysgerrigheden. hun formaner hingsten om at stå stille, og går hen imod James. hendes forrevne vinger skærmede ikke meget imod kulden, og hun skuttede sig imod vinden.

"neej, han er skam sin egen. han har bare valgt at følge med mig" sagde hun, og skævede til hingsten, der så bekymret efter hende...

~billeder kommer~
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 13.03.2009 17:37
James rystede på hovedet og knyttede hænderne igen. Det kunne jo være helt lige meget. Hun skulle ikke vide hvordan hans forældre de var, og hvordan de ikke var! Hun skulle da slet ikke blande sig i hans liv! Det var der slet ikke nogen grund til!

Han kiggede hårdt og vredt på hende. "Det er lige meget! Du skal ikke blande dig i det!" sagde han hårdt og koldt. Han rystede kort på hovedet og kigge undskyldende på hende.
"Undskyld. Det var ikke min mening. Men det er bare noget jeg helst, ikke vil snakke om okey?" sagde han og kiggede på hende.

"Den er da ellers pæn. Tænk at den bare følger efter dig." sagde han og kiggede blot på den. Han løftede hovedet kort og så lidt på nogle fugle der fløj. Et kort suk kom fra ham og han satte sig opgivende ned på jorden.

Life Roseliana

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 119 år

Højde / 160 cm

Illusiane 13.03.2009 17:49
Hun krympede sig forskrækket, da han snerrede af hende, og bakkede hurtigt væk. Hun faldt over sine fødder, kluntet som hun var, og landede på den kolde, hårde jord. Da han undskyldte åndede hun lettet op, men hendes blik var stadig en smule skræmt...

"Det... det er okay" stammer hun, og kommer på benene.

"Fortiden... er ikke altid lige rar at snakke om" Hun sukkede, og fulgte hans blik, op på de frie fugle. Hendes sølvgrå hår klæbede til hendes skuldre, og et par af de våde totter gik ned i hendes øjne ved denne bevægelse...

~billeder kommer~
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 16.03.2009 15:15
James rystede kort på hovedet igen. Der var godt nok svært sådan noget. Men han kendte hende jo ikke. Hvis han kendte hende vidste hun jo, hvorfor han var sådan he. Men det gjorde hun ikke. Hun skulle heller ikke vide det. Hvorfor skulle hun vide det? Det er ikke noget hun skulle, det var der ikke nogen grund til at hun gjorde.

"Jeg er virkelig, virkelig, virkelig, virkelig ked af det. Det var ikke min mening. Det er bare fordi. Ja altså det kan være lige meget." sagde han og kiggede ned i jorden og så på hende.

Han sukkede kort og lod en hånd køre igennem hans røde hår og kiggede op på fuglene igen. Han kunne godt se hvad det var for nogle fugle men det kunne jo være lige meget, hvilke det var.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 25.03.2009 15:19
James kiggede lidt frem og tilbage uden at sige noget i et stykke tid. "Jeg tror jeg har fundet hende James." sagde en stemme kun han kunne høre. Han smilte stort og kiggede på Life.
"Nå men jeg bliver nød til at smutte. Du kan altid finde mig ved skoven. Vi ses." sagde han og skøndte sig væk.

//out

Life Roseliana

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 119 år

Højde / 160 cm

Illusiane 29.03.2009 21:57
hun ser tøvende efte drengen, da han går, og sukker, mat til mode. stille lader hun hånden glide over hingstens flanke, inden hun sætter sig op på den, let og elegant.
Jeg må finde Live! tænker hun febrilsk, inden hun sætter hingsten i gallop, væk derfra, væk fra al ondskaben. nu måtte hun lære at passe på sig selv

~billeder kommer~
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.09.2009 13:38
Hauru sidder inde i den mørke gyde, lænet op af den store mur, og med begge ben bøjet. Han har armene hvilene på knæene, blikket vendt mod jorden og øjnene halvt lukkede, mens han bare sidder og tænker lidt, og forsøger at samle kræfter, efter Jace's bid.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.09.2009 13:48
Anzu sidder selv i gyden lidt væk. Jace efterlod hende der så hun kunne samle kræfter, uden hun kom yderligere til skade.
Hun ser stille og svagt op på himlen, mens hun holder Jace jakke helt ind til ham, så hun ikke fryser mere end hun allerede gør.
Hun prøver så stille at rejse sig op, men hoster så blod op og piver af smerter

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.09.2009 13:59
Hauru åbner hurtigt øjnene og ser mod Anzu. Han smiler stort, da han hører hendes piv, og han rejser sig så op og går lydløst hen mod hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.09.2009 14:03
hun hører ham ikke, så hun bliver stille tiger og begynder at slikke sin pels ren for blod.
av av av..
hun vender hovedet om og får øje på Hauru og knurre utilfreds af ham.
Hun bliver sig selv og vakler en del på benene. "gå med dig.. jeg bad ham ikke gøre noget.." hun hoster blod op igen og ømmer sig meget

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.09.2009 14:10
Han lægger hovedet let på skrå og smiler kort.
"Og alligevel .. gjorde han noget..," siger han kort og fnyser lavt. Han ser roligt på hende, før han hurtigt fare hende mod hende og griber fat om halsen på hende(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.09.2009 17:59
Hun stivner, da han tager fat om hendes hals. "slip mig.." piver hun. Hun ligger hænderne på hans og prøver at skubbe hans hænder væk. "slip mig så! jeg har ikke noget med det at gøre!" hun græder og der løber nyt frisk blod ned fra hendes kinder

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.09.2009 18:07
Han griner kort.
"Du kunne jo have stoppet det. Du er den eneste Jace lytter til. Og er du klar over hvor meget blod jeg mistede i går?" spørger han kort og fnyser. Han ser kort på blodet på hendes hals, tager så en dyb indånding, før han hurtigt og hårdt bider sig fast i halsen på hende(?)

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.09.2009 18:13
Hun skynder sig at sætte et æble i munden på ham (?)
Hun kommer fri og skynder sig lidt væk "hold dig langt væk fra mig! Det kostede mig næsten livet at hjælpe dig, også er du bare sådan her" siger hun trist og knurre lidt af ham. Hendes ben knækker sammen og hun støtter sig hurtigt op af en mur. "hvad er det du vil?" knurre hun bange

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 30.09.2009 18:24
Han tager en bid af æblet og tager det så i hånden, før han smider det fra sig.
"Nå. Jeg er ligeglad. Jeg blev mishandlet, og DU kommer til at betale for det," siger han kort.
Han går hurtigt hen til hende igen, og skubber så hårdt til hende, for at få hende ned at ligge(?). Han sætter sig hurtigt hen over hende, med et ben på hver sin side af hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 30.09.2009 18:32
Hun ser nervøst på ham, da han kommer hen mod hende, inden hun skal til at springe væk. Hun falder så hurtigt ned at ligge på ryggen og slår hovedet mod en sten der ligger der. Hun kan mærke hun får et slags stod gennem kroppen og piver af smerte.
Hun mærker godt han sætter sig på hende. "Hauru lad vær.. jeg ville jo ikke.." piver hun.
hun prøver at sparke ham væk, men opgiver så og ligger bare nu. "av.."

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7