Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.02.2009 19:20
Uzuri tvang et tilfredst smil til at gå væk, da hun blev løftet op. "Ehm.. Tetrez.." Hun gik langsomt frem, for der var en del der blev bange for hende, når de fik af vide at hun var en varulv.. "Jeg... Ehm.. Jeg kender en bedre måde vi kan komme frem, hvis det er.." Det var i det mindste en start og hvis han så sagde ja, så kunne hun jo altid fortælle mere.

Hun var en smule nervøs for at fortælle ham det, da hun helst ikke ville have at han blev bange for hende, som så mange andre blev. Hun bed sig lidt i læben, men stoppede hurtigt da hun kunne smage den metalliske, men alligevel søde substans, de fleste kaldte for blod. Hun kæmpede hårdt med sig selv, for ikke at lægge armene om ham igen. Så selvom hun gerne ville, så kunne hun ligeså godt lade være, hvis de alligevel ikke skulle komme frem på denne måde,

Uzuri Kinte
Bliver varulv når hun er udsat for dagslys.
IFØRT EN MASSE TØRKLÆDER OG TØJ, SÅ HUN ER HELT DÆKKET.
Billede af Crazy_Ninja_Of_Doom
http://melpose.myminicity.com

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 10.02.2009 19:28
Tetrez kigger ned på Uzuri igen, med et sødmende udtryk.
"Sig endelig frem.." forslår han og kiggre frem igen, mens han går den samme vej som de kom ind i gyden.
Udenvidre kunne han ikke se hvad det kunne være.. Jo, måske en genvej gennem nogle smalle steder eller noget i den stil. Men det tænkte han ikke over da han ikke kender stedet overhovedet...
Tetrez vender igen blikket mod Uzuri for at afvente svar, med et stille blik, som nu alligevel lyser aftens mørke op, med en glans så unik.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.02.2009 19:36
"Ehm.. Altså.. Jeg er ikke sådan helt, normal, når det kommer til stykket. Jeg er.. hvordan skal jeg sige det.. En varulv." Sagde hun så, men ville ikke vente på hans reaktion. "Men jeg forvandler mig kun når solen står op. En af mine evner er vejr. Så jeg kan få solen til at stå op og så gå ned igen. Så forvandler jeg mig, men jeg har kontrol over varulven. Mine sår er 10 gange så små, når jeg er det dyr og jeg kan løbe 10 gange så hurtigt.." Forklarede hun så og håbede inderligt på at han ikke ville blive bange for hende. På samme tid håbede hun også på at de kunne nå hjem, før hun forvandlede sig tilbage til menneske, for det ville ikke være sådan særlig smart hvis han så hende efter hun var blevet forvandlet tilbage.

Uzuri Kinte

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 10.02.2009 19:44
Tetrez kiggede lidt på hende, men vidste ingen reaktion af frygt eller fordærv på nogen måde over hendes ord. Han er jo selv et monster, så han ser let på sådan noget og smiler i stedet for til hende.
"Hvis du mener det kan hjælpe, så er jeg med på den.." siger han og nikker til hende, mens han stoppre med at gå.
Gyderne hyler af aftenvindens voldsome hiven og rusken mellem mure og vægge, så Tetrezs hår og frakke bliver grebbet, til at svinge vildt i luften.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.02.2009 19:51
Uzuri smilte lettet over at han ikke viste nogen yderligere tegn på at være bange for det faktum at hun var varulv. "Du må nok hellere sætte mig ned. Og du skal nok også bakke lidt væk.." Sagde hun og ventede på at han havde sat hende ned. Hun lukkede kort øjnene og da hun åbnede dem igen, var himlen allerede begyndt at lysne lidt. I det sekund en solstråle ramte Uzuri krummede hun sig sammen af smerter. Solen gik hurtigt ned igen, men Uzuri var ikke engang begyndt. Man kunne se hvordan hun langsomt voksede og hvordan pelsen voksede over det hele på hende.

Hendes negle blev til kløer og hendes hænder og fødder blev til poter - dog med en tommelfinger. Hendes tænder voksede sig sylespidse og hun voksede til omkring 3 m. Hun så lidt rundt. Hun smilte lettet over at smerterne fra benet og maven var forsvundet. Nu føltes det bare som om hun havde en lille rift eller sådan noget. Hun betragtede lidt Tetrez og rejste sig op. Når hun rettede sig op, var hun omkring 4.5 m. høj, så hun var ikke så lille mere.

Uzuri Kinte

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 10.02.2009 20:01
Tetrez fik Uzuri sat ned som fortalt og gået tilbage.
Han kigger beundringsværdigt på hende da hun begynder at skifte form. Et smil er nærmest uundgåligt for ham da hun kigger ned på ham.
"Det må være rart at kunne forvandle sig når man vil" siger han og venter lidt på hvad hun nu ville gøre.

Selv var han vokset til at være omkring to meter høj fra at have absorberet.
"Hvis endelig vej.." forslår han og står afventende på hvad hun ville gøre.
Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 10.02.2009 20:41
Uzuri smilede lidt indvendig. Dyrets smil blev bare til en visen tænder. Hun samlede ham blidt, men hurtigt op (Har fået lov) og løb så afsted. Hun havde ikke tid til at vente, da hun allerede kunne mærke at hun var gået igang med at krympe.
//OUT

Uzuri Kinte
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 17:20
Lee havde stået i tågen i et stykke tid, med en næste fyldt flaske vodka i hånden. Underligt ok var det her et af de steder hun holdt mest af at besøge, da folk sjældent stillede spørgsmål til hendes vaner. alle sendte kun mistroiske blikke til hinanden her. Hun smilede skævt, og tog endnu en tår af vodkaen, som brændte hele vejen ned til maven. hun havde været tørstig som bare pokker da hun vågnede, og det underlige halv-mareridt havde hvis også noget med det at gøre.

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.02.2009 17:25
kravenoh kommer stille gående han skridt kan ikke rigtig
hører kun lidt hvis man lytter efter, han lukker øjne og åbner
dem kort efter og ser at der er en person der står med noget i hånden
et smil kommer frem på hans læber, han går vidre hen imod personen
helt afslappet, da han står lige foran personen stopper han op
dov uden at kigge på personen han står bare
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 17:32
Lee ser ikke Kravenoh før han stopper op foran hende.
"..." hun står lidt og glor på ham med et 'hvis-der-er-noget-så-sig-det-og-kom-videre-og-lad-mig-drikke-i-fredd-mand-med-sjov-hudfarve!' Lee har bare en evne til at se på folk på helt bestemte måder. Så siger hun noget alligevel, efter at have taget endnu en tår af vdokaen, dog ikke så stor da hun er pænt sikker på at det er det eneste hun får idag.
"Har du noget imod at gå lidt baglæns? Har faktisk brug for plads til at trække vejret." hun glipper lidt med øjnene, ser lidt på sin vodka, og så på manden med den sjove hud. hun er ikke lige i humør til at snakke, især ikke med ældre mænd som stiller sig ind foran hende. hun overvejer et kort sekund bare at smadre flasken i hovedet på ham (tag det ikke personligt, hun er lidt knotten x3) og det skinner kort igennem i hendes øjne, før de igen bare bliver kolde og en smule irriterede over at han ikke kan regne ud at det ikke er rart for andre mennesker at han stiller sig helt op i fjæset på dem.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.02.2009 17:45
han står intenst og lytter til den højt råbene person
et smil kommer frem på hans læber, han vender hovdet imod hende
og ser på hende med et smil han går hen og stille
sig helt op af hende "er der et problem " siger imens han
ser hende i hendes øjne irriteret imens han betragter hendes krops
bygnung og udsende, han ser kort ned på hende vodka flaske også
op på hende igen
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 17:51
Da han stiller sig helt op af hende bliver hun presset op imod muren, og hun hvæser af ham. hun er IKKE i humør til det her.
"Ja, faktisk. han står op af mig lige nu. hør her, jeg er meget ked af det, men jeg gider ikke tale med fremmede. to meters afstand, så er jeg glad, okay?" hun brød sig ikke om de måde han så ned af hende på, og hun vidste at hvis han ikke snart gik væk fra hende, ville hun skrige. hun vil ikke bruge sin mund, hun havde allerede vist den til rigeligt med mennesker på det sidste synes hun, og en flaske vodka kan knapt nok gøre hende fuld, så hun ved at hun ville kunne holde hovedet klar.
Tågen letter en lille smule, og afslører at gyden er tom for mennesker. sjovt nok er det lettende for hende. så kan hun, hvis det så endelig bliver nødvendigt, bide ham hvis han begynder at blive nærgående igen.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.02.2009 18:05
han smiler blot "tja okay" han vender sig om og går over imod den
anden mur "du hva heller ikk det værd " han smiler lidt og
stiller sig skrå op af muren og holder blikket på hende
og smiler skummelt imens han studere hende, han lægger mærke til de er
alene han smiler lidt igen og ser på hende.
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 18:11
hun nikker da han går væk.
"Det er du heller ikke." mumler hun bare, næsvis som sædvandligt selvom hun ikke rigtig ved hvad hun var 'værd'. hun tager en slurk af vodkaen, og trækker hætten op for at undgå at se på ham. Hun kan ikke lide at hans hud er den farve. hun har læst om mørke-elvere, ikke lige den rareste slags elvere man kan møde, og hun går ud fra at han er en af de førstenævnte. men det at hun ved at han åbenbart stammer fra en af de onde elverracer, og højst sandsynligt ser sig selv som 'farlig' gør hende bare endnu mere opsat på at svare igen hvis han begynder at svare hende.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.02.2009 18:16
han løfter hovde op og kigger lidt op og lidt efter lidt
begynder der at komme en tyg tåge han smiler lidt
"værd mig du vil aldrig kunne rører mig" han smiler lidt igen(sikke et smile humør xD) han står og ser over på hende, selvom tågen er tyk
kan han se hende "hmm " han trækker en kniv og kaster den og rammer
hendes flaske sådan den går i stykker
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 18:22
da ha kaster kniven, og de rammer hendes flaske bliver hun ramt af nogle flyvske glasskår, og resten af indholdet falder ud, så hun står tilbage med en flaskehals. hun står og ser lidt på den, før hun ser på Kravenoh igen, meget irriteret, og kaster den efter ham. hun forsøger at ramme hans bryst, da hans hovede vil være for svært at ramme.
"Tusind tak. det var den eneste jeg havde, forpulede idiot." det sidste mumlere hun bare lavt. okay, så hun fik ikke så meget at drikke idag. irriteret lægger han armene over skrå, og klikker med metalfingrene som hun ellers har haft i lommen indtil nu. de er hægtet fast på en lang læderhandske, og sidder på alle hendes fingre. de er skarpe på 'undersiden' og ender i nogle meget spidse... spidser. hun fortsætter med at bande lavt, og overvejer om hun bare skal smutte derfra, da han tydeligvis er ude på ballade, og hun vil helst ikke være skadet når hun skal lede efter Ray.
Alligevel, er hun så irriteret over hans selvfede måde at håndtere tingene på, som om han kan klare alt, og hun beslutter sig for at blive, ligemeget hvad.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.02.2009 18:30
han smiler lidt da hun bliver sur og da hun kaster resten af flasken efter ham rykker han sig kort til siden sådan den rammer væggen ved siden
af han smiler til hende "når hvor er det synd for dig, men nu går jeg
ud fra jeg har din opmærksomhed så lan du starte med dit navn "
siger han bestemt somom han bestemmer hva der skal ske nu.
han kniber øjne da han kan hører lyden af metal "hmm Spændene"
mumler han og ser på hende med et smil.
der begynder stille at komme mere tåge sådan man ikke kan se
hvem eller hvad der står lige foran en
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 18:34
hun kniber øjnene sammen da han spørger om hendes navn.
"Jeg hedder Bo." siger hun så, tydeligt sarkastisk og også lettere irriteret over at han undveg hendes flaskehals. så hæver hun øjenbrynet over hans kommentar, men undlader at spørge ind til den. istedet fortsætter hun med at klikke med handskens metalfingre, og da tågen bliver tykkere, aktivere hun sin evne, både fordi hun ikke går ud fra at han kan se den, og fordi hun ikke bryder sig om, ikke at kunne se ham. det eneste man kan se, er en kuglepens-agtig streg, ned af hendes hage.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.02.2009 18:41
han smiler " dav bo, jeg er dronning af dette land, nej jeg
er kongen af verden det er mig ja." siger han provokerende
han ser over på hende da hun bruger hendes evne " hva fanden...."
han ser lidt overrasket ud men han har slev et par es'er i armet
så hun kommer bare han er har altid været klar "øh
spændene " han smiler lidt han må går tågen tyggere sådan hun ikke kan se ham for han kan se hende. han trækkr vejret dybt og puster ud
og står helt stille uden at bevæge sig eller noget
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 23.02.2009 18:47
OOC: Bare så du ved det eller ikke misforstår noget, hun har ikke åbnet munden, hun har bare aktiveret den, hvilket gør at hun har fået en streg på hagen ^^

IC:
"Dreng og pige i et. den var ny. Var der overhovedet nogen grund til at ødelægge min flaske?" hun klikker STADIG med fingrene, en anelse hurtigere fordi hun faktisk er pænt pissed off. hun har lyst til at bide armen af ham, bare for at få ham til at holde op med at smile på den måde. Tågen bliver endnu tykkere, tyk som ærtesuppe, og man kan kun se omkring en halv arm frem for sig.
Hun fortsætter bare med at vente på svar. at hun ikke kan se ham er foruroligede, men også på sin vis... rart. så slipper hun for det der dumme smil.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lorgath , Chibi, Helli , Leviathan
Lige nu: 5 | I dag: 11