Venus 07.08.2009 00:05
Hun vender sig mod den omtalte hund. "Det har De har de ret i, tror jeg..." svarer hun Alexander. Hun er glad for, selvom det var tavst, at han har opfordret hundeejeren til at gøre dem selskab. Hun selv glad for nye bekendtskaber, og det gør hende ikke noget, at der også kommer en glad hund med. Hun smiler også imødekommende til Kieran, men de stivner en anelse, da Caine kommer frem til desken. Han lader ikke til at være høflig, selvom hun ikke kan udlede noget som helst fra hans nærmest forstenede ansigtsudtryk. Det er nærmere Kieran, der afslører spændingen mellem dem. Pludselig er hun ikke så sikker på, at mere selskab er en god idé. Morgana 07.08.2009 00:18
Alexander lægger hovedet let på skrå, da det går op for ham, at der er spændinger mellem de to nyankomne. Det skulle nok blive interessant, hvis de begge slog sig ned ved bordet! Da han opfatter den vrede gestik mod hunden, falder en kedelig tanke ham ind. Han havde, da han bestemte sig for at tage et smut ind forbi den famøse kro, set sig nødsaget til at lade Larissa, hans hest, blive i en lille lund, ikke langt fra Kroen. Det var gjort ud fra det hensyn, at undgå, at nogen skulle få lyst til at ’låne’ hende. Han indser, at det måske ikke var det smarteste alligevel, selvom hun normalt passede sig selv og blev, hvor han bad hende om.”Jeg beklager min uhøflighed, men jeg er nødsaget til at gå.” Han smilet bedrøvet til Venus og trækker beklagende på skulderen. Hvis han havde haft mulighed for det, ville han godt være blevet siddende sammen med hende og de andre, men tanken om Larissa pressede sig på.
Han rejser sig med en træt bevægelse og nikker venligt til de kværulerende personer, idet han passerer dem. Han håber, at de vil sætte sig ned til Venus og holde hende med selskab, når han nu ikke selv har mulighed for det.
Med et nedslået udtryk i ansigtet, forlader han Kroen og går i retning af lunden.
//Out.
(Undskyld, er nødsaget til at gå nu)
Kinzu 07.08.2009 00:25
”Den holder måske så lidt af dig, at den løber væk, ligeså snart du ikke holder øje med den?” spurgte han Kieran.Godt nok var han ikke den store hundeekspert, men på trods af at han ikke havde meget viden om disse dyr gemt i sit hoved, vidste han da, at hunde var trofaste. Så hvad kunne der ske, hvis Kieran lukkede sin hund udenfor? Den ville vel løbe væk, men hvis den var en rigtig hund med respekt for sin herre, ville den også komme tilbage igen.
”Ja,” var hans korte svar til Kierans sidste sætning. Mere var der ikke at sige til det.
Han vendte sig om, da han hørte en stemme bag sin ryg. Det viste sig at være krokonen, der var kommet med det krus mjød, han havde bestilt. Taknemligt tog han imod kruset og tog en slurk af den gyldne væske. Han kunne mærke følelsen af den lunende drik hele vejen ned gennem sit halsrør og sukkede veltilpas, hvorefter han igen kiggede ud over kroen. Han nåede lige at opfange noget sløret bevæge sig igennem rummet, før det forsvandt ud af døren. Det var manden, der havde holdt den rødhårede kvinde med selskab, fandt han så ud af et par sekunder senere, da han så, at hun nu sad alene. Han gned sine øjne. Om det var fordi han var træt, at han ikke havde bemærket Alexanders forsvinden, det var svært at sige. Han følte sig i hvert fald ikke træt.
Kieran 07.08.2009 00:40
Kieran smed tænderne sammen, så hans kæbe strammedes. Han vidste, at Caines kommentarer ikke burde påvirke ham, men han fandt alligevel sig selv svare;"Sammenlign ikke en hunds intelligens med et menneske. Hvis jeg lukker ham ud på gaden, finder han, tør jeg garantere, på noget mere underholdende, end at vente på mig. Han er utålmodig og nysgerrig. Ung."
Han brummede og skævede ud af øjenkrogen, i det den eneste ædru fyr i kroen udover de to ved disken, forlod rummet og trådte ud i aftenmørket. Nu, bemærkede han, sad den rødhårede kvinde alene, og en følelse af forpligtelse til at gøre hende selskab, kom over ham. Hun havde trodsalt sendt et venligt blik i hans retning samtidigt med den nu forduftede mand.
Men om alt andet, var han ikke interesseret i at være i nærheden af Caine. Så han sukkede og puffede til sin sidemand, der nu havde fået et glas mjød i hånden, og nikkede mod kvinden.
"Hvis du absolut skal genere nogen, så lad det gå ud over frøkenen derovre. For jeg er smuttet."
Og som han hævdede det, så vendte han sig og gik med krodøren. Alphonse fulgte efter med logrende hale, indtil de begge forsvandt ud i den kølige natteluft.
OOC: Jeg skal tidligt op i morgen *mumlenogetomendyrlæge* og min far har fundet på at slukke internettet klokken et D: Så ved han, at jeg går i seng, fordi jeg ikke har andet at lave. He's so cruel! Så jeg bliver også nødt til at smutte nu, ligesom Alexander, da jeg ikke kan nå endnu et indlæg. Det blev en brat nedskæring, må man sige :[
Venus 07.08.2009 00:56
"Det var også hyggeligt at møde dig," mumler hun og lader mut sit hoved dumbe ned i håndfladen efter, at Alexander har forladt kroen. Så er man alene igen. Jeg kunne selvfølge prøve at føre en samtale med de to ved desken.. Hun ser derop og overvejer sine muligheder. Pludselig går ham med hunden efter et mindre udbrud kunne det ligne.Hun bliver siddende lidt. Nej, der ikke andre i kroen at tale med. Caine virkede som den mindst sympatiske, men måske tog hun fejl. Det ender med, at hun rejser sig med sit glas vand og sætter sig tilbage i sin vindueskarm ved desken.
"Godaften," hilser hun venligt og håber, at Caine er lidt sjovere at tale med, end han giver indtryk af.
Kinzu 07.08.2009 01:03
Han målte hurtigt Venus med blikket, før han hilste på hende."Godaften," lød det fra ham.
Men mere sagde han ikke, simpelt nok af den grund, at han ikke vidste, hvad i al verden han skulle sige til hende. Han kunne selvfølgelig spørge hende om, hvad hun lavede her - det plejede at være de fleste folks første spørgsmål - men han besluttede sig hurtigt for, at det ville være for åndssvagt, for hvad lavede de fleste folk måske her? I hvert fald skubbede han hurtigt tanken væk igen.
I stedet gav han sig til at køre sit glas med mjød rundt imellem hænderne, så indholdet dannede små virvler. Hvis det havde været et hav, ville sådan en strømvirvel kunne sluge et helt skib, måske endda en hel flåde hvis den var stærk nok.
Venus 07.08.2009 01:12
Hun tager en slurk af sit glas vand og fugter læberne med tungen. Så blive glasset placeret på desken."Mit navn er Venus... Hvad er Deres?" spørger hun høfligt. Det plejer at være hendes første spørgsmål. Hun bryder sig ikke meget om at føre en samtale med nogen, hun ikke ved, hvem er. Hun ser ned i de skvulpende vandmasser i Caines glas, der hurtigt får ledt hendes tanker et helt andet sted hen. Hun ryster umærkeligt på hovedet. Det sker for tit, synes hun, at hun falder i staver. Det er i øvrigt heller ikke høfligt, når man har selskab.
Hun sidder lidt eftertænksomt i et halvt sekund og overvejer, om hun skal spørge til Caines forhold til Kieran, men hun har i virkeligheden ikke lyst til at høre om andres fjendskaber - selvom hendes nysgærrighed er af en anden mening.
Kinzu 07.08.2009 01:21
"Caine," svarede han hende uden at fjerne sit blik fra indholdet i sit glas.Han skævede kort til hende, før han bundede glasset med mjød. Derefter satte han det fra på bardisken bag sig.
"Nå, Venus... Farvel," sagde han.
Han sendte hende et lille smil, der forsvandt så hurtigt igen, at det ville være svært at se, at han overhovedet smilede. Men det gjorde han altså. Han sukkede tungt, før han forlod kroen og trådte ud i den lune sommernat.
(Undskyld, det blev lidt kort. Men jeg bliver også nødt til at logge af nu, for jeg er godt nok ved at blive træt D: )
Venus 07.08.2009 01:27
(går nok - er også ved at falde ned af stolen ^^)Hun ser perplekst på ham et øjeblik, men hun genvinder hurtigt fatning og svarer høfligt: "Farvel." Den noget hurtige afsked ovarraskede hende, men på den anden side kom den også belejligt. Hvis han ikke var gået selv, var hun nok blevet hængende til et tidspunkt, der ikke kunne være helt sundt. Ikke så længe efter Caine har forladt kroen, hopper Venus ned fra sin vindueskarm igen og smutter hurtigt ud af døren.
//out
Cassa 09.08.2009 16:29
Cassa træder ind i krostuen med et lidt tungt blik.. han går side om side med Fujita.. de havde bestemt sig for at begive sig herhen på denne lidt overskyede dag..Cassa er iført en hvid skjorte, et par sorte bukser.. men dette er dog dækket af en kutte - ligeså i sort.. på kutten er der også en halvstor hætte.. for ham er det meget vigtigt ikke at blive genkendt..
Cassa går op til disken, hvor han kort taler med kroarbejderne - han ejer kroen, så naturligvis skal han ikke betale noget.
Dernæst sætter han sig ned til et bord ovre i et hjørne - men først trækker han en stol ud for Fujita.
"Er du sulten?" spørger han med et lidt forsigtigt, dog kærligt smil
Tatti 09.08.2009 16:33
Fujita træder ind sammen med Cassa.Det var rart endelig at lave noget med ham igen. Cassa havde jo haft travlt med et eller andet.. som Fujita ikke lige just var indviget i.
Fujita er iklædt en nydelig kimono i en hvidfarve og en lyserød obi omkring livet. Men han har en sort kutte omkring sig, for heller ikke at blive genkendt. Og ligesom Cassas' er der også en stor hætte på, som dækker ansigtet.. Sådan så øjnene er lagt i skygge.
Fujita tager plads, da Cassa henviser ham til det.
Han smilte lige så kærligt til den anden og kiggede op på ham, sådan så hans blide øjne kom til syne.
"En lille smule. Hvad kan anbefales?" sagde han med sødt smil.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\
~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

22 år
Trans seksuel

Cassa 09.08.2009 16:36
Cassa smiler kærligt og lægger sine hænder på Fujitas skuldre, hvor han let massere en smule."Hmm.. Nu er jeg ikke lige den store madkender.." starter han ud med.
"Men jeg vil da bede om kokkens egen anbefaling!" han smiler let igen, inden han kalder en kropige hen til dem..
Her bestiller han som han sagde han ville til Fujita, og lader så kropigen stikke af igen..
Han sætter sig ned ved siden af Fujita, så de begge sidder med ryggen til hjørnet, og fronten ud mod lokalet. så kan de bedst holde øje med det hele.
"Jeg håber ikke at vores tilstedeværelse skaber optøjer." siger han dæmpet
Tatti 09.08.2009 16:44
Fujita lukkede øjnene med et varmt smil da Cassa begyndte at massere hans skuldre. Det føltes så rart og afslappende for hans ellers så anspændte krop. Han ville jo helst ikke opdages af nogle.. og han ville da heller ikke have at Cassa skulle blive opdaget!Han mærkede dog at hans krop begyndte at slappe af ved Cassas berøring.
"God idé." kom det fra ham med en lille lavmeldt klukken.
Han rettede på sin sorte handske som han havde om hånden.. den var ved at glide af.. og det var jo ikke godt.
Fujita smilte kærligt da Cassa kom ned og satte sig ved siden af ham..
Roligt lagde han sin hånd på den andens lår og nussede blidt.
"Jeg.. tror ikke de kan kende os." sagde han så lavt.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

22 år
Trans seksuel

Cassa 09.08.2009 16:57
Cassa smiler ganske let."Jeg håber det ikke.. men hvis det sker, skal jeg nok få os flyttet væk.. hvis situationen bliver kritisk.." han lægger sin hånd ned på Fujitas, drejer hovedet med det varme smil på Fujita.. de kan lige skimte hinandens ansigter under hætterne, og mere burde heller ikke kunne ses!
De venter ikke længe inden kropigen kommer ned med måltidet til Fujita..
Cassa bestiller derpå en god flaske vin, som vil passe sig perfekt til maden.. kropigen nikker og daffer afsted igen
Tatti 09.08.2009 16:59
Fujita nikkede lydløst til Cassa, da denne så fortalte at han bare kunne flytte dem hvis der skete noget. "Det lyder godt." hurtigt og diskret fik han plantet et kys på den andens kind..
Han smilte så bare drilsk, og da kropigen kom med maden, smilte han taknemmeligt og kom med et meget lavt "tak."
Fujita kiggede lidt over på Cassa, da denne bestilte en vin, hvorefter Fujita så begyndte at smage på maden. Lige umiddelbart kunne han ikke se hvad det skulle forstille, men han kunne smage at det var fisk!
"Det smager faktisk ganske nydeligt." sagde han så med et lille smil.
-"Vil du smage?" han kiggede hen på Cassa og lagde hovedet på skrå.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

22 år
Trans seksuel

Nova 09.08.2009 17:16
Kroens trædør blev roligt skubbet op på hvidt gab. Ind trådte en lidt for bredskuldret overpumpet mand. Over den ene arm havde han en tung kappe hængende med fine mønter ned langs kanten, og på ryggen af den - som man dog ikke kunne se, var der et symbol, som symboliserede RT-banden. Hans arme var tydeligt blottede, da hans slag som nærmest så ud til at hænge ned af ham var skæret på bestemt vis. Der var ingen ærmer, og den buede ind mod ham selv i udskæringen af disse ærmer, hvilket fik hans arme på den måde fremhævet. Den ellers så velkendte hat manglede. Han havde endnu ikke fundet den lille tøs som var rendt med den. Til at starte med havde det virkelig naget ham, men han vendte sig mere og mere til ikke at gå med den. Dog ville han stadig meget gerne have den tilbage, da hans rigtige far havde givet ham den, da han var dreng. Samson trådte med tunge skridt henover krostuens gulv med sine store støvler med spore som gav genlyd ved hvert skridt han tog. Hans blik var rettet ligefrem mod disken. Han så ikke ud til at bekymre sig om folkene omkring sig.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Cassa 09.08.2009 17:20
Cassa smiler let til Fujita."Nej tak.." han smiler fortsat.
"Jeg spiste jo ikke lang tid inden vi tog afsted.." hans blik glider frem for sig.. jo, han havde skam spist.. to stykker groft brød og et halvt æble.. og fra Cassas vinkel; var det jo alt for meget!
Hans blik rives dog hen på krodøren, da den åbnes på vid gab.
Samson.. tænker han lettere væmmet ved synet af den overpumpede starrut. Overfladisk nok væmmes Cassa en smule ved de så svulmende overarme, men klogt nok blander han sig ikke.. nej, han ignorere ham faktisk blot.. Det ville være det dummeste at gøre; give sig til kende nu!
Tatti 09.08.2009 17:30
Fujita smilte skævt."Ah.. På den måde." han sukkede let og trak så på skuldrende.
Du spiser nu ikke så meget.. men det er da fremskridt.. tænkte han for sig selv og spiste i stilhed.
Da døren bliver lukket op og en pumpet mand træder ind, rynkede Fujita kort på næsen over det. Han så da.. ret overdrevet ud. De der arme.. Ja, Det var ikke lige dét Fujita faldt for hos en mand. De skulle ikke være pumpede..
Fujita sænkede sit blik og spiste videre.. han kendte jo ikke dene Samson.. ikke sådan rigtig ihvertfald.. men han havde hørt hans navn før! og hørt folk beskrive ham.. men aldrig set ham i egen høje person.
Fujita skævede over imod Cassa, uden et ord.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

22 år
Trans seksuel

Nova 09.08.2009 17:38
Samson fortsatte frem og stod inden længe ved disken. Han smed sin ene arm op på diskens plade og lænte sig en smule framad med begge sine ben krydsede. Han ventede på betjening. Hans fingre trommede lidt på pladen, netop for at stresse personalet, og for at gøre andre opmærksomme på, at han var meget utålmodig hvad det angik, og ikke tænkte på andre, hvis det ikke havde til fordel for ham selv. Det lange hår lå ned langs hans ryg, i hvertfald det meste af det. De foreste lange totter lå ned langs hans overkrop, resten var spredt rundt på ryggen.
Endelig kom der betjening.
"Et krus mjød!" Brummede Samson med sin dybe og let hæse stemme, så man næsten skulle tro at han havde taget et eller andet for at hærde lidt på den, eller mistænke hans stemme for, at den rungede igennem hele hans krop.
Han så op og ned af kvinden som netop lige havde taget imod hans besstilling, da hun gik over for at hælde op, ikke lige just det der var mest behageligt. Han havde ikke skænket sit blik til ret mange personer inde i krostuen, da han mest bare var interesseret i at få et krus mjød, som efterhånden var en del siden han sidst havde fået fra kroen, også selvom han havde råd til andet.
//Nova \\

Cassa 09.08.2009 17:51
Cassas blik hviler på samson.. han væmmes ved dennes udstråling..Han hvisker så lavt til Fujita: "pff.. jeg tvivler på at han er den store kvindeforfører.."
Det blev sagt med et let tilbageholdt fnis..
Cassa er her ikke for at slås, selv om det kunne være fristende at give ham et ordenligt los og et rap over nallerne.
kropigen vender tilbage til dem nu med en flaske vin og to langstilkede glas..
Cassa smiler, og fisker nogle mønter op.
"Drikkepenge.." lyder det dæmpet fra ham til kropigen.. hun takker og smutter så igen
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet