Asakura Horohoro

Asakura Horohoro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Sumplandet

Alder / 19 år

Højde / 180 cm

Dimsen 01.12.2016 00:13
En ro faldt over Asakura. Han mærkede hvordan faderens sind og sjæl flød sammen med Asakuras legeme. Det var som om at en bølge skyllede ind over ham. Han lod faderen tage over, lod man styrer Asakuras krop, tale og bevægelser, men inden tiden ville han dog lige forberede den lille elverpige... Nej... Tick, fand han frem til igennem hendes fars minder, om at hendes far nu var i hans krop "Tick..." begyndte Asakura roligt "Din far er nu i min krop og jeg tror han har noget han gerne vil fortælle dig" Asakura lod nu hendes far få den fulde kontrol.    
Tick Evergreen

Tick Evergreen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 7 år

Højde / 110 cm

Cam 04.12.2016 22:06
Tick så på manden foran hende og gyste lidt da en kold fornemmelse løb op ad hendes ryg. Ticks far var død... For lang tid siden, han... Han var død...
"Tick," sagde manden. "Jeg lover dig at det er mig, du skal ikke være bange." 
Stemmen skar Tick i hjertet og hun mærkede de første tårer presse sig på. Hun lagde en hånd på Asakuras hånd.
Far? sendte hun.
"Hej skat. Du er vokset meget på 3 år. Jeg ville ønske at jeg havde alverdens tid, men jeg afkræfter denne unge mand for hvert sekund jeg er her, og jeg ønsker ikke at skade ham."
Jeg savner jer... sagde Tick og lod den første tåre falde fra hendes grønne øjne. 
"Vi savner også dig." Ticks fars stemme var tung af sorg. "Det eneste din mor og jeg ønsker ar at være der for dig, og se dig vokse op, men skæbnen ville det anderledes."
Ticks far rakte sin anden hånd op og strøg en tot lyst hår væk fra Ticks øjne. "Tick... Vi er så ulykkelige over at se dig så fortabt. Du må finde nogen der kan tage sig af dig."
Tick snøftede. Det var lettere sagt end gjort, der var ikke mange der var villige til bare at tage Tick ind, og endnu færre som Tick ville tages ind af.
Det er svært, far... Kan I ikke blive?
"Nej pusling. Jeg beklager. Jeg fik lov til at tale med dig fordi den unge mand her har et godt hjerte, men jeg vil ikke udnytte hans gæstfrihed udover hans sikkerhed."
Tick græd. Hun var så forvirret og så ulykkelig. Hun havde ikke kunne sige farvel til sin far, og nu var han her foran hende...
Ticks far så i mellemtiden hen over Tick og over på Rakshasa. "Dig, dæmon." sagde han. "Tak fordi du hjalp hende. Men..." han holdt en pause. "Var dine skridt."

Tick Evergreen | Skovelver | Strejfernde Musikker 

Quote: "..."

Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 04.12.2016 22:25
Det var lidt sjovt hvordan den lille pige reagerede på dette måde med hendes åbenbart døde forældre. Så meget havde Rakshasa forstået, men Rakshasa var næppe et væsen med et hjerte der bankede for andre. Nej. Alt hun gjorde var af egen interesse eller nysgerrig. Det var ikke godhed der havde fået hende til at hjælpe det døende barn, så meget var i hvert fald sikkert.
Men da personen der havde overtaget menneskets krop henvendte sig til hende, og sagde at hun måtte vare sig. Der blev hendes smil bredere, og hendes øjne begyndte at funkle i morskab. "Vare mine skridt? Det gør jeg da altid," kom det næsten sukkersødt fra Rakshasa. Lige på kanten til at kunne få det til at løbe koldt ned af ryggen på folk.
Var der virkelig noget så specielt ved dette barn, at Rakshasa ikke måtte lege med hende? Det måtte der var i Rakshasa's sind. Hun forstod trods alt ikke den kærlighed forældre havde for deres børn. Nej. Rakshasa forstod faktisk ikke kærlighed.

The human face is, after all, nothing more nor less than a mask
Asakura Horohoro

Asakura Horohoro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Sumplandet

Alder / 19 år

Højde / 180 cm

Dimsen 05.12.2016 21:37
Da Ticks far henvendte sig til dæmonen tænke han nogle tanker og følte ting som Asakura også selv formåede at opfange. Asakura så minderne fra da dæmonen havde rakt ud et Tick imens den unge shamans opmærksomhed havde været rettet imod spøgelsesfamilien tidligere.

Disse tanker og følelser fra faren havde nu fået Asakura til at indse at dæmonen nok ikke havde helt rent mel i posen, men han sagde ikke noget. Asakura holdt sig derimod klar til et potentielt forsvar i tilfælde af at hun ville angribe.
Derudover sendt han også tanker tilbage til faren hvori han sagde "I kan godt få lov til at få lidt mere tid. Og hvis din kone ønsker at være sammen med sin datter må hun også det"
Tick Evergreen

Tick Evergreen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 7 år

Højde / 110 cm

Cam 06.12.2016 22:01
Ticks far lyttede til Asakura imens han tænkte og han nikkede så. Han lagde sin hånd på Ticks lille hoved og talte igen.
"Tick, din mor vil gerne snakke med dig nu. Jeg må gå igen, og jeg beklager inderligt." sagde han og kyssede hendes pande. "Jeg elsker dig, og jeg er meget stolt over dig. Pas på dig selv, min pige."
Ticks mor overtog og hun så på Tick, imens en enkelt tåre rendte ned ad hendes kind. Hun rakte en hånd ud og rørte ved Ticks kind, uden at sige et ord.
Tick græd meget, men stille. Hun havde glemt bekymringen om dæmonen, hun var bare fanget i en tankecirkel af uretfærdighed og tristhed.
"Tick, min lille pige," sagde hun. "Som du dog er vokset."

Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 06.12.2016 22:10
At sige at Rakshasa ikke havde helt rent mel i posen, ville nok være sandt, men samtidig også så utrolig tydeligt. Ikke mange dæmoner der begik sig i Kzar Mora var uskyldige, hvis der overhoved var nogen. For selvom Rakshasa ikke stammede fra dæmonriget, så havde hendes forfædre drevet forretning med dæmonerne her. Det ville Rakshasa også have gjort, hvis det ikke var fordi at hendes evner ikke egnede sig til det. Det var jo det der i det hele taget havde gjort at hun gik rundt på må og få, og ikke havde et formål med sit liv. Grunden til at hun ikke følte verdenen nå hendes hjerte mere.

Dæmonen kiggede lidt fra shamanen og så til den lille pige, før hendes hånd rakte op for at stryge den lille pige over håret. "Du er elsket var?" spurgte Rakshasa, til trods for at meningen bag ordene ingen mening gav for hende. Hånden der strøg over hårdet var dog ikke som en sød, behagelig strygen. Nej, den pressede nærmest og fingre spidserne boede sig ned mod hovedbunden. 

Asakura Horohoro

Asakura Horohoro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Sumplandet

Alder / 19 år

Højde / 180 cm

Dimsen 07.12.2016 21:59
Asakura tog nu kontrollen over sin ene arm hvorefter han jog den frem og tog fat i dæmonens hånd "Har du allerede glemt hvad hendes far sagde?" kom det koldt fra Asakuras læber. Det var tydeligt at det ikke var nogen af spøgelserne der i det korte øjeblik havde handlet og talt, men kort efter slap han igen dæmonens hånd og lod moderen få den fulde kontrol. "Bedstefar, hold øje med hende" var det sidste han sagde.
Tick Evergreen

Tick Evergreen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 7 år

Højde / 110 cm

Cam 08.12.2016 12:57
Tick trak sig nervøst sammen under hånden der rørte hende. Det føltes næsten invaderende, måden Rakshasa strøg hendes hår. Heldigvis greb Asakura ind, og Tick så på ham med hendes tårefyldte øjne. Det bratte skift imellem hendes mor og Asakura var skræmmende, men også passende for Tick.
Hun ville ikke høre hendes mor tale i et sådant toneleje. "Bedstefar, hold øje med hende." sagde Asakura, inden han gav moderen kontrollen igen.
Tick havde ikke tid til at tænke over hvad det mon betød, hun valgte bare at skubbe bekymringen om dæmonen, samt spørgsmålende om Asakuras bedstefar til side.
"Tick, du kan ikke leve sådan her." moderens stemme var trist, og hun så indtrængende på sin datter igennem Asakuras øjne. "Du er kun et barn. Vi ville dig det bedste, vi ville give dig hele verden, men nu hvor vi ikke kan, så må du," hun holdt en pause og lagde sin anden hånd på Ticks skulder.
"For vores skyld, finde nogen der kan beskytte dig. Du kan ikke gå rundt alene i verden, det knuser vores hjerter."

Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 08.12.2016 20:18
Hånden blev hurtigt fjernet fra det lille barns hoved, og Rakshasa kneb sine øjne lidt sammen. Prøvede dette menneske at udfordre hende? Men til hvad? KUnne han kæmpe? Eller havde han noget med disse ånder som han kunne? Rakshasa var nysgerrig omkring dette, men der var ingen måder hun kunne finde ud af det på. For trods alt så kunne hun ikke stjæle magiske evner. Det ville ellers være praktisk.

"Jeg vare da mine skridt. Jeg er jo ikke gået noget sted," sagde Rakshasa, og man kunne praktisk talt høre det smil som var gemt under masken. "Og det var jo ikke som om at jeg gjorde noget mod hende... endnu."

Asakura Horohoro

Asakura Horohoro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Sumplandet

Alder / 19 år

Højde / 180 cm

Dimsen 16.12.2016 17:37
Asakura ignorerede dæmonens flabede bemærkning, men kommenterede alligevel den sidste kommentar "Hvis jeg var dig så ville jeg ikke gøre noget mod pigen." han holdt en kort pause "Specielt ikke når der er en åndemaner i nærheden" Asakura kigged flabet og en smugle udfordrende på dæmonen "Man siger jo at de besidder kræfter der går ud over den fysiske verden" Asakura tog nu kontrol over sin egen krop "Jeg beklager, men jeg er nødt til at afbryde nu" var det sidste han sagde inden han fik Ticks moder til at forlade hans krop hvorefter han blev en smugle afkræftet.

I hans lidt afkræftede tilstand bevægede han roligt sin ene hånd om bag sin ryg for at forberede sig på et potentielt angreb fra dæmonen i tilfælde af at han havde irriteret hende tilstrækkeligt. 
Tick Evergreen

Tick Evergreen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 7 år

Højde / 110 cm

Cam 18.12.2016 00:42
Tick krympede sig og græd mere. Hendes mor og far var lige her, men på samme tid var de væk igen. Hvorfor?
Asakura og dæmonen talte sammen, og Tick syntes kunne høre en træthed i Asakuras stemme.
Det var nok som hendes mor havde sagt, at det afkræftede ham en del. Med hovedet i sine hænder trak hun sig sammen på jorden. Hun gad ikke engang tænke på den potentielt farlige situration der kunne opstå, skulle dæmonen ønske nogen af dem noget ondt. Tick hørte hendes forældres bedende ord i hendes ører, og hun savnede dem allerede.
Flere tårer rendt ned ad hendes ansigt i stilhed, og de gjorde hendes håndflader våde.

Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 18.12.2016 12:06
Oh? Prøvede dette menneske af udfordre hende? Hun lagde sig hånd op på masken, og tappede let sine fingre mod den i en eftertænksom mine. Hvis handskerne ikke havde dækket hendes hænder, ville neglene mod masken have sagt en klar klikkende lyd. Men som det var nu, så blev den mere hul lyden.
"Lad mig fortælle dig en ting... åndemaner," sagde hun og kneb sine øjne sammen og kiggede på mennesket foran hende. Nu var hun begyndt at ignorere det lille barn. Det var egentlig lidt ynkeligt at hun græd, selvom det selvfølgelig også havde en vis underholdningsværdi. "Der skal mere til at skræmme mig end nogle enkelte ånder."

Asakura Horohoro

Asakura Horohoro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Sumplandet

Alder / 19 år

Højde / 180 cm

Dimsen 18.12.2016 13:57
Asakura fortsatte for en tid med at holde facaden. Hans blik ændrede sig også kort til at være trodsigt, men det varede heller ikke særlig længe før han atter rettede sin opmærksomhed mod Tick "Tick vi kan ikke blive her. Vi bliver nødt til at gå" imens han sagde ordene lagde han en hånd på hendes skulder. Asakuras anden hånd var dog stadig gemt bag ryggen, klar til at forsvare ham og Tick mod Dæmonen.
Tick Evergreen

Tick Evergreen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 7 år

Højde / 110 cm

Cam 23.12.2016 19:33
Tick reagerede næsten ikke på at Asakura lagde en hånd på hendes skulder. Hendes hænder rystede og hendes hjerte sveg i hendes bryst.
Men hun vidste at han havde ret. De kunne ikke blive her, det var ikke sikkert.
På rystende knæ rejste hun sig fra støvet og så på Asakura med sorgfyldte øjne. Så overfaldt hendes følelser hende og hun kastede sin lille krop over ind i hans bryst.
Hun viklede sine arme omkring hans overkrop og holdt godt fast, imens hun græd lidt mere. Mere kontrolleret denne gang, men stadig ulykkeligt.

Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 24.12.2016 23:23
En næsten hånlig latter kom fra den maskerede dæmon. De kunne da ikke bare forlade hende nu når hun lige havde fundet dem. Nej, de kunne da godt blive her og lege med hende lidt længere. Dog var hun stadig forundret og forvirret over det stadie som den lille pige tydeligvis var i. Derfor holdt Rakshasa også sin opmærksomhed på mennesket.
"Gå? Allerede? Det ville da være en skam~," kom det så fra dæmonens læber. Men selvom hun sagde dette, gjorde hun stadig intet tegn på at gøre noget imod dem endnu. Men ville hun i det hele taget gøre noget ved dem? Nok egentlig ikke men det kunne de to unge væsner jo ikke vide. Rakshasa var en lunefuld type. Hvem vidste hvad der ville ske?

Asakura Horohoro

Asakura Horohoro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Sumplandet

Alder / 19 år

Højde / 180 cm

Dimsen 24.12.2016 23:55
Asakura var ikke tryg ved hverken dæmonen, hendes ord eller måden hun havde sagt dem på. Så der gik ikke længe før at Asakura med den ene arm forsigtigt greb fat om Tick, løftede hende op og ind til sig imens hun fortsat holdt om ham. Han lod på intet tidspunkt sin anden hånd komme til syne bag ryggen, så det var en smugle besværet at få hende op så han kunne bære hende.

Da det dog lykkedes for ham gik han langsomt baglæns tilbage af den samme vej han var kommet, imens han fortsatte med at holde øje med dæmonen og havde hånden bag ryggen. "Advar mig lige hvis der kommer noget jeg kan snuble over bedstefar" var det eneste han sagde imens han langsomt og vagtsomt trak sig væk fra dæmonen.
Tick Evergreen

Tick Evergreen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 7 år

Højde / 110 cm

Cam 26.12.2016 21:58
Tick hang på Asakuras skulder og puttede sit ansigt ind til hans hals. Hendes lange lyse hår hang ned af hendes ryg, men det forreste var vådt og tegnede striber på Asakuras arm.
"Advar mig lige hvis der kommer noget jeg kan snuble over, bedstefar." sagde Asakura. 
Tick ville gerne møde denne "bedstefar". Hun kunne ikke se ham, men hun havde en virkelig fornemmelse af at han var her. Asakuras beskyttende arm gjorde Tick tryg, men hun stolede ikke på dæmonen bag hendes ryg.

Rakshasa

Rakshasa

Hviskeren

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1495 år

Højde / 173 cm

Helli 26.12.2016 22:19
De så bange ud, noget der morede den gamle dæmon ganske meget. "Hvor er I på vej hen?" spurgte hun, og hvis man kunne se hendes ansigt kunne man se det største, mest smørrede smil på hendes læber. "Vel ikke væk? Der er så meget vi ikke har nået endnu," sagde hun og begyndte at at træde nærmere pigen og manden. Hun var ligeglad med denne bedstefar som manden snakkede til. For ånder var alligevel ikke noget hun var bekymret for. De kunne ikke overtage kroppen fremfor hende, selv hvis de prøvede. Dæmoner var lidt for standhaftige til det. 

Asakura Horohoro

Asakura Horohoro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Sumplandet

Alder / 19 år

Højde / 180 cm

Dimsen 26.12.2016 22:34
"Hør godt efter Tick," hviskede Asakura til Tick imens han fortsatte baglæns med hendes ansigt ind mod hans hals "om lidt sætter jeg dig ned og så løber du i forvejen mod udgangen til Kzar Mora" Asakuras ene hand var stadig gemt bag hans ryg "Lad være med at se dig tilbage. Bare løb alt hvad du kan. Jeg skal nok indhente dig, men jeg bliver nødt til at forsinke dæmonen først"
Han så på den lille elverpige imens han afventede en reaktion alt imens han fortsat gik baglæns.
Tick Evergreen

Tick Evergreen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 7 år

Højde / 110 cm

Cam 30.12.2016 01:18
Tick lyttede til Asakuras ord imens hun gjorde sig klar på at blive sat ned.
Hun turde ikke løbe, sæt nu hun blev væk, eller at han ikke kom efter hende.
Men Tick huskede på sine forældre. Hun måtte passe på sig selv og lytte til de voksne, så hun havde intet valg.
Så snart hun blev sat ned ville hun løbe.

"Jeg skal nok prøve at løbe." lovede hun telepatisk.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1