Åben

Lestat vender tilbage

Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 176 cm

Helli 02.08.2016 10:26
Kasey var begyndt at overveje at tage noget mad fra Lestat, for indtil videre så det ud som om at de ville blive siddende her i lang tid, det blev dog hurtigt modbevist, da hun hørte sit navn blive kaldt, i en meget velkendt stemme. Hun skyndte sig at rejse sig om og kiggede sig over sin skylder, hvor hun så Miranda komme over bakken.
"Miranda," sagde hun som en hilsen. "Jeg var på vej, men jeg syntes ikke jeg kunne lade en fremmed snuse rundt, mens resten af flokken sov. Jeg tænkte det var bedre at holde øje med ham, indtil der var nogle andre der vågnede. Han vil åbenbart gerne snakke med dig." Forklarede den yngre ulv roligt, men prøvede stadig at holde et øje på den mandlige varulv.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 02.08.2016 12:04
Lestat genkendte stemmen der kaldte på Kasey, det var Miranda. Han skar noget mere kød ud og proppede det i munden, for så længe Kasey også var det, kunne til ikke rigtig snakke, men han ville ikke være uhøflig, selvom at det var det der lå ham nærmest. Så han ventede blot på at Miranda kom tættere på.
Lestat's evner var ude af kontrol på grund at den seneste plage, hvilket drillede ham meget, men hvordan mon det påvirkede gruppen af varulve, var en af det tanker der havde lagt ham på sinde de sidste mange timer. Han kunne ikke lade være med at komme med et lille smil, for han var helt enig i Kasey's besluting om at blive og holde et vågent øje med ham.Den beslutning alene viser at der var nogen i denne flok der kunne tænke, men fordi hun var alene kunne det også betyde så mange andre ting. Men det var alt sammen tanker han måtte skubbe ud af hovedet, for nu skulle det snart blive alvor.
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 03.08.2016 19:58
Miranda lod blikket glide fra den ene til den anden varulv et kort øjeblik til Kasey begyndte at tale. Nok var det længe siden at hun havde set Lestat, men han havde stadig tiltroen fra hendes side, til at hun kunne slippe ham med i hvert fald halvdelen af sin opmærksomhed. Kaseys ord fik Miranda til at trække varmt på smilebåndet og løfte et øjenbryn af Lestat. "Godt valg, Kasey" roste hun hende med et roligt smil på læben, inden Miranda vendte blikket mod medvarulven som hun kendte fra lang tilbage.
"Godmorgen Lestat. Lang tid siden" det var en neutral opstart, men ud fra hans stilhed tolkede hun at han var påpasselig med sine oplysninger, så længe en anden holdte sig i nærheden. Den lettere ubehag hans evne åbenbart følte ved plagen over landet, var tydelig på Lestat. Mirandas holdte sig heldigvis i kølvandet i øjeblikket. Det var aldrig smart at starte en isvinter på en 10x10 meters plet.

Kvart bjergelver
Mor til Luna, født 18.05.2017

Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 176 cm

Helli 05.08.2016 21:50
Kasey var glad for at Miranda i hvert fald var enige med hende om at det var en god ide at hun havde holdt øje. "Men I vil nok gerne snakke, så jeg tager ud og jager, med mindre I skal bruge mig til noget?" sagde hun og så spørgende på Miranda. Det kunne selvfølgelig godt være at alfaen havde et job til hende, siden det hændte, men højst sandsynligt var der nok ikke noget, og så ville Kasey i hvert fald gå ud og jagte og lade de to varulve alene.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 05.08.2016 23:56
Lestat sad roligt og spiste noget at det rå kød, mens damerne snakkede og ventede på at hun havde tid til ham. *Tak Kasey for selskabet.* sagde han roligt med et smil mod hende, efter hun igen nævnte at hun skulle ud og jage. Han kiggede roligt over mod Miranda da hun hilste på ham og besvarede med et smilende *Godmorgen Mir. Det må man sige.* Han mente selv at have kendt hende længe nok til at kunne korte af hendes navn. *Jeg kommer med fred og hvis du absolut ikke vil have mig her er jeg også den der er smuttet igen, ellers var der måske noget vi kunne snakke om.* sagde han ganske roligt, for han havde bestemt ikke lyst til at starte en kamp alene mod en hel klan af ulve, selv på en god dag ville det have været meget hårdt for ham.

Han skar noget kød ud og viftede med det i luften. *Sulten?* spurgte han og kiggede mod Miranda. Han tænkte at hvis hun havde været ude hele natten var det ikke sikkert hun havde fået noget at spise her til morgen. Han havde gjort plads ved siden af ham op mod træet, så de kunne sidde og snakke sammen for det var virkelig længe siden at de sidst havde haft kontakt.
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 10.08.2016 23:47
Miranda smilede til den yngre varulv og kastede let på hovedet "Nej, smut du bare." Miranda var ikke bange for Lestat, og hun havde en fornemmelse af at han ikke ønskede at diskutere hvad han var kommet for så længe at Kasey var i nærheden.

Miranda himlede kort med øjnene af ham, for at få hende med en enkel sætning at få hende til at lyde modbydelig. Han havde evner. Miranda satte sig roligt ned ved siden af ham op af træet. "Jo, tak." hun tog imod kødet og begyndte ufortrøden at spise af det. Hun var faktisk efterhånden ved at være ret sulten. "Nå Lestat, hvad bringer dig hid?"

Kvart bjergelver

Kasey Coinín

Kasey Coinín

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 176 cm

Helli 12.08.2016 23:11
Kasey smilede til Miranda. "Vi ses senere," sagde hun og kiggede kort mod Lestat, før hun satte af. Nu skulle hun ud og jage, så kunne hun også få noget af spændingen ud af kroppen. Komme i sit naturlige miljø, og ikke bekymre sig om at andre folk... Hvor hun dog stadig havde det svært med mennesker. Men det var noget Miranda kunne tage sig af... måske hun også lige skulle spørge hende om hun havde hørt noget omkring Fayne....

//out

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 13.08.2016 01:43
Lestat kiggede mod Kasey og vinkede høfligt, mens hun forsvandt. Derefter kiggede han roligt på Miranda igen. *Jeg er kommet af et par grunde.* sagde han roligt og smilede mens han skar noget mere kød ud. Der var ikke meget tilbage på haren. *Jeg ville egentlig høre om hvor vidt du havde lagt en masse planer for gruppen her.* sagde han roligt mens han tyggede på et stykke kød. *For, hvis ikke så kunne jeg måske komme med et par forslag, og så er jeg ellers smuttet igen.* sagde han roligt. Han var allerede meget forsinket til hans endelige mål som var hovedstaden. *Jeg ved godt at du kan lede og styre en god flok. Men dem der bor i Medanien vil ikke rigtig have jer her, hvis i begynder at tage for mange af dyrene.* afsluttede han roligt og smilede flabet. *Hvad skete der egentlig med ham blagfisen jeg hyggede med ved Fantomtårnet?* Han kunne ikke lade være med at smile bredt, også selvom at det måske endte med at det sang for ørerne.
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 13.08.2016 21:20
Miranda valgte at forholde sig i ro og i stilhed mens Lestat talte. Lod ham komme ud med hvad end grunde han havde for at være kommet dumpende. Ikke at det egentlige generede hende at han var kommet, hun havde jo intet imod ham. "Jeg har ikke et hav af planer endnu, men nogle grundlæggende. Dertil, vi tager ikke dyr fra bønderne, selvom de ganske heftigt beskylder os for det." startede hun ud med at fortælle. "Men overordnet er det her et hjemsted for dem som ønsker det." der var selvfølgelig grundlæggende ting som at man ikke angreb hinanden, mad blev delt og så videre.
Lestats næste sætning blev dog modtaget med et hårdt og næsten træt blik inden hun løftede et øjenbryn af ham og tog en dyb indånding for ikke at smadre til ham for spørgsmålet. "Sjovt, jeg troede det var mig som hyggede mig med ham." hun puffede let til ham med skulderen og faldte derefter tilbage i alvoren. "Ingen anelse. Jeg har ikke set ham siden"

Kvart bjergelver

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 13.08.2016 22:05
Lestat kiggede kort ned på kadaveret af den hare der var blevet fortæret, mens Miranda fortalte lidt om gruppen. *Jeg er glad for at det er dig der leder gruppen og ikke en eller anden hvalp.* sagde han roligt og smilede, mens han begyndte at skille kadaveret ad.
Da hun fortalte ham at hun ikke havde set Torretto siden episoden kunne han ikke lade være med at smile. *Du skal ikke altid have alt det sjove.* sagde han roligt og puffede tilbage igen. *Jeg har slået mig ned inde i hovedstaden. Eller jeg har tænkt mig at gøre det.* sagde han afslappet. *Så hvis du nogensinde får brug for min hjælp til noget, kan du finde mig der.* afsluttede han, mens han stille begyndte at pakke sine småting sammen igen. *Jeg tager tilbage dertil i dag. Der er trods alt varmere der, end der hvor jeg har tilbragt de sidste par måneder.*
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 18.08.2016 09:44
Miranda smilede skævt. Gruppen havde nok ikke holdt andet end en måned, hvis det havde været hormonfyldte teenagere der skulle lede gruppen. De var, efter Miradas erfaring, blevet mere opsatte på at slås om topposten, end egentlig at få udrettet noget så det kunne blive til en ordentlig klan og hjem for de mange vandrende varulve.
Miranda himlede med øjnene, men kunne alligevel ikke undgå at smile. Et smil der falmede en lille smule og blev til bekymring. "Hovedstaden? Er det ikke risikabelt som varulv" tætbefolket område, ikke altid mulighed for at komme ud. Miranda kunne se mange nedslående ting ved det, men det var Lestats beslutning når det kom til stykket.
"Hvorfor Hovedstaden?" Miranda var blevet nysgerrig og så på ham med hovedet let på skrå.

Kvart bjergelver

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 18.08.2016 22:47
Lestat havde haft blikket mod Miranda det meste af tiden. *Det er ikke så slemt i hovedstaden, så længe du kan styre din forvandlig.* sagde han roligt og kiggede på sin ene hånd. *Men nu må vi se om hvor længe jeg bliver der. Jeg har nogle ærinder at tage mig af.* afsluttede han med et lille smil, mens han kiggede op på Miranda igen. Han lukkede posen med skin. *Der er jo en rigtig god forretning i skin og pelse, hvis de er pæne og gerne store.* tilføjede han til sidst, med et lille nik mod den lukkede pose. I stedet for at rejse sig og gå, blev han siddende og lænede sig op mod træet og Miranda. *Hvornår har du sidst kunne sidde sådan her og slappe af?* spurgte han hende roligt, for han havde ikke travlt. Det var ikke så vigtigt om han kom til staden samme dag, eller dagen efter.
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 23.08.2016 23:05
Miranda løftede et øjenbryn af ham. "Jeg mente mere fuldmåne.. Hvor vi tvinges til det" Miranda var ret sikker på at sådan noget ikke kunne styres. Der var en grund til at det var en forbandelse! Der var ingen måder at stoppe det på. "Her, eller i hovedstaden?" et af hans ærinder havde nok været at slå et smut forbi og besøge hende her på ulvehøjen.
"Mon ikke, De rige damer har i hvert fald en stærk interesse" hvilket faktisk morede Miranda en smule. Hun havde nemlig alle dage selv gået i skintøj, af nødvendighed. Det var nemmest at skaffe. men hendes var selvfølgelig også mere snusket og groft end det fine skin som Lestat lavede.
Miranda tog en dyb indånding og løftede let på skulderne "Fuldt ud slappe af? Det kan jeg ikke engang huske hvornår jeg sidst har gjort" der var altid et eller andet som krævede hendes opmærksomhed eller tilstedeværelse.

Kvart bjergelver

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 28.08.2016 22:22
Lestat havde siddet godt og afslappet, men han vidste at tiden var ved at være brugt.*Miranda min ven.* sagde han roligt, mens han kiggede op i kronen af træet de sad under. Han vidste at det ikke altid var nemt at være varulv. *Siden jeg var barn har jeg kunnet styre min forvandling, selv under fuldmånen.* sagde han roligt, selvom at pesten ikke gjorde det nemmere. Han kiggede kort rundt,da følelsen af at der var nogen der holdte øje kom snigende. *Jeg tror ikke vi er alene mere* sagde han lavt for at kun Miranda kunne høre ham.
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 02.09.2016 22:32
Miranda løftede blot et øjenbryn, men stilte ikke spørgsmålstegn til det. Hvis han sagde han kunne styre det kunne han nok godt det. Det skulle hun ikke til at stikke huller i eller stille sprøgsmålstegn til. Faktum var, at det kunne hun ikke, men hun havde heller aldrig haft anlæg til at lærer det, samt at blive bidt som i forvejen rebelsk teenager, hjalp hel rikke på det.
Miranda udvidede let sine næsebor og tog lugten ind. "Det er Tip." svarede hun en smule åndsfraværende. "Ung knægt, som ikke helt ved hvor han skal gøre af sig selv"
Men lige som hun havde sagt det kom en ny lugt. En lugt der fik Miranda til at løfte hovedet fra sin tilbagelænethed og tage en dybere indånding gennem næsen. "Noget af det er i hvert fald ham, men der er også noget andet" svarede hun lavmeldt tilbage, så samtalen forblev mellem de to.

Kvart bjergelver

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 05.09.2016 21:57
Lestat tog et dybt snus. Han kunne godt lugte den unge knægt Tip, hvilket ikke havde den store betydning for ham, det var mere den anden lugt der havde fanget hans interesse. *Jeg tror det er bedst hvis jeg smutter.* sagde han roligt, mens han gjorde klar til at springe afsted. *Jeg tager den fremmede med mig hvis jeg kan, ellers håber jeg virkelig at du har nogen fra flokken der er vågne.*hviskede han roligt og rejste sig op.
Det var for ham, tydeligt at den helt fremmede, som ingen af dem kendte sikkert ikke havde gode intentioner. Derfor havde han næsten altid mere end en flugtrute væk. Oftest kunne han også undgå at blive opdaget, men denne gang var det måske en fordel at blive opdaget.*Bliv sidden blot lidt endnu, jeg vil se om ikke jeg kan trække vedkommende med væk.* hviskede han igen, inden han fæstnede sin pose med skin og hans lille kniv.
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 10.09.2016 14:04
Miranda var delt opmærksom på Lestat, og den anden del meget opmærksom på den fremmede lugt. Det skulle ikke undre hende hvis det var en jæger der var ude på tidlig varulvejagt. Hun havde allerede mødt et par stykker, omend hun forsøgte at undgå menneskene. Miranda nikkede og forstod hvad han sagde. Det var ved at være tiden at flokken var stået op, om ikke andet ville de vågne så snart der skete noget påstyr.
Miranda blev siddende som hun havde fået besked på, selvom det råbte meget inde i hendes muskler om at rejse sig og følge med. "Pas på dig selv. Bliver du jagtet, hjælper jeg til" konstaterede hun. På det punkt var Miranda ikke til at bide eller stikke i. Hun havde en ret stærk stædighed når det kom til stykket.

Kvart bjergelver

Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 02.05.2017 11:41
/afsluttet