Lestat sad roligt og spiste noget at det rå kød, mens damerne snakkede og ventede på at hun havde tid til ham. *
Tak Kasey for selskabet.* sagde han roligt med et smil mod hende, efter hun igen nævnte at hun skulle ud og jage. Han kiggede roligt over mod Miranda da hun hilste på ham og besvarede med et smilende *
Godmorgen Mir. Det må man sige.* Han mente selv at have kendt hende længe nok til at kunne korte af hendes navn. *
Jeg kommer med fred og hvis du absolut ikke vil have mig her er jeg også den der er smuttet igen, ellers var der måske noget vi kunne snakke om.* sagde han ganske roligt, for han havde bestemt ikke lyst til at starte en kamp alene mod en hel klan af ulve, selv på en god dag ville det have været meget hårdt for ham.
Han skar noget kød ud og viftede med det i luften. *
Sulten?* spurgte han og kiggede mod Miranda. Han tænkte at hvis hun havde været ude hele natten var det ikke sikkert hun havde fået noget at spise her til morgen. Han havde gjort plads ved siden af ham op mod træet, så de kunne sidde og snakke sammen for det var virkelig længe siden at de sidst havde haft kontakt.