Sin'thya

Sin'thya

Svindler og prostitueret

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 169 cm

Krystal 22.08.2016 17:43
Hvis det ikke havde været for den anden kvindes støtte, var hun dejset om på gaden igen. Hun forsøgte, så godt hun kunne, at holde sig oprejst, men hun kunne godt mærke, at en stor del af hendes vægt hvilede på kvinden. Heldigvis var Sin'thya ikke nogen tung pige, og hun havde tabt sig en del - først som resultat af den manglende føde i Hovedstaden efter krigen, og derefter pesten, som havde gjort hende ude af stand til at indtage særlig meget føde.

"Jeg har boet her et års tid .. Kender mest området omkring Det Nedre Bydistrikt." Sagde hun hæst. Hun måtte kigge sig om et øjeblik, for at huske, at de var ved den del af Hovedgaden, der ved Helbredelseshuset. 
~ Sin'thya Tari Kartikeya ~

Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1445 år

Højde / 156 cm

Hobbit 02.09.2016 22:24
Ella hummede lidt for sig selv, mens hun bed sig i læben. Hun var virkelig ikke god til det her.. bygningssammensætning og byplanlægning. Ikke engang et kort ville hun kunne finde hoved og hale i. Hun hankede op i hvad der mere eller mindre var dødvægt, bestående af Sin'thya, så hun ikke skulle drætte ned på gaden igen.
Hun sukkede en smule udfordret, og lavede lidt forskellige ansigtsudtryk.. "Okay.. øhm.. vi finder det.." Heldigvis tog det ikke for lang tid før at Ella så noget genkendeligt, og satte farten blot en smule op. Det var vigtigt at kvinden snart kunne slappe af.

Det tog lidt besvær, samt en smule planlægning ikke at blive opdaget af andre som vandrede hvileløst rundt i gaderne. Heldigvis var der stadig varmt i gården hvor ovnene havde været i gang. "Stå lige her.. jeg finder lige ud af om der er andre" Ella lænede kvinden op af muren, forsigtigt og meget påpasselig med at hun ikke væltede igen, inden hun drønede ind i gyden. Ganske rigtig. Der var et lig af en stakkel som havde forsøgt at finde sig varme, og håbe det kunne holde ham i live lidt endnu. Det forklarede også hvorfor andre ikke var kommet hertil. Ella rynkede på næsten, og måtte løfte hånden op foran munden da hun kom tættere på. Han havde siddet for tæt op af ovnen og lugtede af en blanding af brændt kød og rødden kød. Verdens dårligste kombination. Ella bakkede ud af gyden igen og tog Sin'thyas arm over skulderen igen. "Det nedre bydistrikt... Er der et sted man kan komme lidt i læ og måske være lidt isoleret?" Det skulle snart være, men Ella havde heldigvis en nem måde at afgive varme videre på. Hun skulle bare have pelsen frem.

Sin'thya

Sin'thya

Svindler og prostitueret

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 169 cm

Krystal 19.09.2016 19:20
Sin'thya brød sig ikke om at være fuldstændig afhængig af en anden på denne måde, men der var simpelthen ikke noget, hun kunne gøre. Hun forsøgte at selv sætte fødderne op jorden - et skridt ad gangen - men hun var tydeligt bevidst om størstedelen af sin vægt, der hang på skuldrene af den lyshårede kvinde.

Hun lænede hovedet mod muren, ikke rigtig klar over, hvor de befandt sig nu. Dæmonblodet havde efterladt en lille gnist af varme i hende, og den smerte, der havde været i hele hendes krop, var så småt ved at blive erstattet af simpel træthed. Hun var stadig ikke helt sikker på, om hun virkelig blev helbredt, eller om hun i virkeligheden bare var endnu tættere på at dø. At det var derfor, hun var så træt...
Hun blinkede lidt forvirret med øjnene, da kvinden var tilbage igen. Var det ikke her, de skulle stoppe op? Hun havde ikke helt styr på, hvor de var henne, kun at gaderne omkring dem var ganske mennesketomme.. hvilket var heldigt. "Der er mange steder .. gyderne er ganske afskærmede, men der er mange pestramte rundt omkring. Der er også skjulte indgange, der fører ned i undergrunden, men jeg har aldrig gået derned.." En del af hende havde bare lyst til at vende tilbage til det lille kammer, hun havde på bordelhuset, men det ville ikke være muligt, før hun var udhvilet og det havde vist sig, om pesten virkelig havde forladt hendes krop..

Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1445 år

Højde / 156 cm

Hobbit 04.10.2016 10:05
Ella så undskyldende på hende da hun alligevel vandrede tilbage, med krav om at de fandt et andet sted. Fakta var, at kvinden lige var blevet kurreret, der var ingen grund til at anskaffe hende alverdens andet utøj som 'erstatning'.
"Hvad med forladte huse? Her lyder generelt ret forladt..." det kunne jo være at en familie havde forladt deres nedslidte rækkehus da de tog hen for at blive helbredt. Omend det nok havde medført at de lå der, til de døde, eller hvis de var begyndt at finde frem til kur. I hvert fald begyndt at bruge den.
Ellas øjne spejdede rundt gennem de matte vinduer. Der var naturligvis stille, taget tidspunktet af døgnet i betragtning. Men et forladt hus, havde en anden udstråling end et beboet et.

Sin'thya

Sin'thya

Svindler og prostitueret

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 169 cm

Krystal 09.10.2016 21:09
"Der er familier der alle er døde til pesten.." Sagde Sin'thya forsigtigt, idet hun så op på den anden kvinde. Deres huse ville naturligvis stå tomme.. Selvom tanken om at gå ind i en død families hjem fik hende til at gyse en smule. "Jeg har set nogle af deres huse rundt omkring i byen. Du kan altid kende dem på, at dørene er brudt op og det meste af indholdet plyndret.."

Folk havde ikke haft det nemt: først krigen og nu pesten. Men man skulle alligevel være desperat, hvis man brød ind i et hjem, hvor beboerne var afgået til pesten .. især smittefaren gjorde det til et farligt foretagende. Men byens kriminelle var desperate, og de tomme huse stod nu med nedbrudte døre og ødelagte vinduer: tomme og spøgelsesagtige.
Sin'thya kunne godt fornemme, hvad den anden tænkte på. Et sådant sted kunne man finde hvile. Ikke længe, men bare for i nat..

Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1445 år

Højde / 156 cm

Hobbit 16.10.2016 18:22
Ella nikkede forstående. Hun havde ikke lyst til at bryde ind i en afdød families hus, omend meget af indholdet nok var blevet fjernet efter ganske kort tid. Det var bare forkert. Men lige nu var det vigtigt at en anden overlevede.
Ella bildte sig selv ind at familien ville havde godkendt brugen af deres hus til dette formål.

"Vi finder et af dem.. Noget godt skal de kunne bruges til" svarede hun med et forsøg på at lyde en smule opløftende, selvom det var svært lige nu.
Det tog heller ikke længe at finde netop disse huse, hvor de fleste vinduer var fuldstændig slået itu og døren hang svagt på hængslet og knirkede let når vinden fik fat. Det måtte gå and.

Der lugtede mærkeligt. Råddent så at sige, uden at det var menneskekød der lugtede af. Det var mere sødt - som lugten af rødden frugt. Hvilket det præcis også var.
Ella søgte så langt væk fra lugten hun kunne komme, og fandt en plet hvor hun kunne hjælpe Sin'thya ned at ligge. Det var ikke verdens bedste hømadras, med når Sin'thya var blevet pakket ind i kappen, kunne det gå an. "Sov, du har brug for det."

Sin'thya

Sin'thya

Svindler og prostitueret

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 169 cm

Krystal 26.10.2016 16:51
Det var de sidste kræfter, Sin'thya besad, der blev brugt på at komme gennem gaderne og hen til det forladte hus, hvor de nu søgte tilflugt. Det sidste stykke af vejen hang hun nærmest som en dødvægt fra den anden kvindes skulder .. hun forsøgte virkelig at selv sætte benene på jorden og bære det meste selv, men hun var bare så .. træt..

Hun bemærkede knap nok lugten i huset, men sank i stedet bare taknemmeligt ned på madrassen - hun havde villet været tilfreds med at sove på gulvet i sin nuværende tilstand. Under sygdommen havde hun lidt af kulderystninger fra feberen, men det var som om, at den var faldet en smule. Kappen omkring hende gav den varme, hun havde brug for. 
"Tak.. for din hjælp." Lykkedes det hende at hviske, øjnene allerede lukket i. Der gik ikke mange øjeblikke, før hun havde overgivet sig til søvnen.

Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1445 år

Højde / 156 cm

Hobbit 27.10.2016 08:55
Ella smilede beroligende til hende og aede den udkørte kvinde over håret som hun faldte i søvn kort efter orderne havde forladt hendes læber. Nok var hun ikke længere ramt af pesten, men det krævede tid at heale alt det som pesten havde ødelagt indeni hende.
Ella fortsatte med at stryge hende let over håret en rum tid mens hun tænkte. Tænkte på om hun kunne blive til kvinden var hel rask eller om hun måtte flygte igen snart.
Blikket gled ned på håndleddet som var sølle pakket ind og stadig lidt blodig.

Ella havde aldrig prøvet at noget hun besad helt naturligt nu var så eftertragtet! Men en kyndig hånd fik hun bundet den simple forbinding bedre, således den var lettere at skjule under tøjet.
Kulden var ikke så stærk herude, men alligevel forsvandt pigen og frem kom det mystiske hvide væsen hvis pels udgjorde en bedre beskyttelse mod kulden.
Ella lagde sig ind til Sin'thya, som en ekstra varmen og tillod sig selv at blunde engang imellem men altid med et lyttende øre på spidserne. Hun havde ikke lyst til at blive overrasket midt i natten, skulle tyve komme tilbage eller andre forsøge at finde ly for natten.

Sin'thya

Sin'thya

Svindler og prostitueret

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 169 cm

Krystal 08.11.2016 12:26
Dagens lys var begyndt at skinne ind gennem de ituslåede vinduer og afslørede et støvet og beskidt trægulv. Sinthya var næsten forsvundet helt under kappen, men det af hendes hud, man kunne se, havde fået en sundere kulør frem for den feberhede glans, der havde præget hende de seneste par uger.
Langsomt begyndte hun at røre på sig, stadig uden at åbne øjnene. Hun følte sig så træt, og der gik længe, før hun begyndte at huske, hvad der var sket den foregående dag. Især den sidste halvvågne vaklen gennem gaderne for til sidst at lægge sig til at sove i det forladte hus, virkede mere som en drøm, end som virkelighed.

Som minderne vendte tilbage til hende, slog hun dog øjnene op og kiggede sig omkring - en anelse forundret over omgivelserne. Hendes blik ledte med det samme efter kvinden, der havde hjulpet hende dagen før.

Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1445 år

Højde / 156 cm

Hobbit 08.11.2016 21:39
Så snart Sin'thya begyndte at røre på sig åbnede Ella sine øjne promte og rejste sig fra sin position op ad den tæppedækkede arm. Hun strak benene godt, og rystede det hvide hoved for at vække sig selv. I et stykke tid kiggede hun dog på den stadig halvsovende kvinde, med de store sorte øjne, nærmest nysgerrig. Men det gik ikke at hun blev siddende i sin egen form. Det ville bare skræmme hende - med stor sandsynlighed. Ella forvandlede sig derfor tilbage til sin menneskeskikkelse og gik ud af rummet for en kort stund. Gad vide om der var noget mad tilbage et sted?

Da hun kom tilbage, desværre uden at havde fundet noget mad, kiggede Sin'thya rundt i rummet. "Har du det bedre?" Ella smilede roligt, som hun kom ind i rummet, og satte sig i skrædderstilling midt på gulvet, med fronten mod madrassen som Sin'thya var blevet placeret på. "Det er nok mere passende at spørge efter om du har sovet godt, først"

Sin'thya

Sin'thya

Svindler og prostitueret

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 169 cm

Krystal 22.11.2016 19:12
Sin'thyas øjenlåg føltes stadig tunge efter den dybe søvn, og hun gned sig gentagne gange i øjnene, som hun forsigtigt fik skubbet sig op i siddende stilling. Den febertunge fornemmelse, der havde ligget som en forfærdelig, trykkende fornemmelse over hendes hoved var stort set helt væk, og hun følte en klarhed, som hun ikke havde i flere uger. Hendes blik fandt Ella, som sad i skrædderstilling midt på gulvet: det var en anelse underligt at se hende der, for en del af Sin'tya havde stadig troet, at det hele havde været en lang og ubehagelig drøm, som hun først nu var vågnet fra..

"Jeg føler mig bedre tilpas, end jeg har gjort længe.." Lød det hæst fra hende. Det sagt, så kunne man godt se, at sygdommen havde haft et solidt tag i hende: som arbejdende i bordelhuset var hendes hår normalt tykt, velfriseret og hang skinnende omkring hendes ansigt, der havde en solbrændt kulør og en lille fyldighed i kinderne. Men nu hang håret ufriseret omkring hendes ansigt, som tydeligt bar præg af, at hun havde tabt vægt på en usund måde. Hendes kinder var en smule indsunkne og huden var bleg, selvom den ikke længere skinnede af feberens varme.
Alligevel var hun bare taknemmelig. Taknemmelig for, at et andet væsen rent faktisk havde fundet hende her i nøden og helbredt hende. Hun kunne nærmest ikke forstå, at hun stadig levede.

Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1445 år

Højde / 156 cm

Hobbit 23.11.2016 17:14

Ella smilede roligt, og forholdte sig stille i sin siddende tilstand. Hun kiggede undersøgende, næsten nysgerrigt på den anden. Hun så ikke lige så dårlig ud i går – langt fra. Hun var begyndt at havde liv i ansigtet, især i de dybe øjne. Selvfølgelig var det tydeligt at Sin’thya havde været igennem et hårdt forløb, der havde resulteret i en udsultet krop og falmende styrke i hudens pigment. Men selv om alt dette var synligt, så kvinden ikke længere ud til at være døden nær. ”Hvor kommer du fra?” nysgerrigheden tog over, nu det ikke længere var et spørgsmål om sekunder før døden ville være hurtigere end Ellas forsøg på at gøre noget godt.
Faktisk var hun allermest nysgerrig omkring hvorvidt tankerne var omkring dæmoner generelt. Hun vidste de ikke var populærere, men var der en måde at vende det? Var der en måde at bevise på at ikke alle var onde? Menneskerne var jo også vidt forskellige fra hinanden. ”Hvis du ikke har noget imod jeg spørg?

Sin'thya

Sin'thya

Svindler og prostitueret

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 169 cm

Krystal 04.01.2017 23:15
Sin'thya fik skubbet sig en smule rundt, så hun nu sad med ryggen mod væggen. Hun lænede hovedet tilbage mod de ru, ujævne planker og så på den anden kvinde med et lille, træt smil. De ville nok ikke tage imod hende igen på bordelhuset, før der var gået noget tid .. hun var ikke ligefrem i nogen tilstand til at tage imod kunder. Et lille suk gik igennem hendes krop. Måske var dette chancen for at finde sig et andet erhverv? Hun vidste ikke, hvad det skulle være.

"Jeg kommer fra Tusmørkedalen.. mit navn er Sin'thya." Svarede hun, hvorefter hun i et lidt lavere tonefald tilføjede: "Nu bor jeg her i byen.. normalt arbjeder jeg på bordellet." Hun kunne ikke huske, om hun havde fortalt noget om sig selv overhovedet dagen før .. ligesom det gik op for hende, at hun stort set intet vidste om sin redningskvinde. Ikke at situationen ligefrem havde egnet sig til hyggesnak.. "Du ligner ikke en dæmon!" Brast det til sidst ud af hende. Hun havde aldrig mødt en dæmon før, så hun vidste faktisk ikke, hvordan de så ud, men legenderne fortalte noget om store, farlige skabninger med horn og vinger.. ikke en pæn, ung kvinde, som personen, der nu sad over for hende.

Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1445 år

Højde / 156 cm

Hobbit 05.01.2017 00:00
Ella nikkede til hendes ord, og smilede roligt, lyttende til hun havde talt færdigt. Normalvis ville man nok havde forventet en vis reaktion ved ordet af bordellet. Men selvom Ella godt vidste hvad det betød at arbejde sådan et sted, og hvilke fordomme der fulgte med det, ejede hun dem ikke. Hun var egentlig ret ligeglad med hvad folk havde af arbejde, selvom hun foretrak at de ikke gjorde jobbet fordi de var tvunget til det.
Ella lagde hovedet let på skrå, stadig smilende. "Mit navn er Ella.. Jeg arbejder ikke sådan.. noget officielt job" Hun trak lidt på skulderne. For hun arbejdede jo egentlig ikke - hun overlevede.

Ella begyndte med det samme at grine varmt og hun morede sig faktisk ganske meget over udbrudet. "Det er jo meningen fjole!" Svarede hun muntert og lagde hovedet på skrå til den modsatte side end før. "De fleste af os skjuler os i en skal.. Jeg selv foretrækker dog at ligne mig selv.." Svarede hun ærligt og foldede sine hænder i skødet.

Sin'thya

Sin'thya

Svindler og prostitueret

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 169 cm

Krystal 29.01.2017 14:04
Sin'thya var glad for, at der ikke var nogen fordømmelse i den anden kvindes øjne. Hun rettede sig lidt op, forundret over hvor hurtigt hendes krop healede. Trætheden efter den tunge søvn var efterhånden ved at skylle af hende og i stedet blive erstattet af en glubende sult. Hun ikke ikke huske, hvornår hun sidst havde spist. Hun så sig rundt i rummet, men det var tydeligt, at der ikke var noget at finde i det forladte hus.

Hun smilede af Ella. Det var måskelidt fjollet af hende .. "Jeg har aldrig mødt én før. Så vidt jeg ved." Protesterede hun. "Jeg må tilstå, at jeg havde en fordomsfuld idé om noget med store horn og glødende øjne.." Hun kunne huske, at hun engang havde set en illustration i en bog af sådan en skabning tilbage i Tusmørkedalen.

Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1445 år

Højde / 156 cm

Hobbit 14.02.2017 18:21
Ella kunne ikke undgå at begynde at grine af det og nikkede anerkendende til den fordom hun fortalte om. Se det var der en masse andre som også ejede. "Det er ikke nogen unormal fordom. Og den kommer af en grund!" Medgav hun og trak benene lidt mere til sig til en mere behagelig stilling.
"Jeg har mødt et par stykker der passer på den beskrivelse, men det afhænger vidst også helt af hvilken.. hvad kalder i det.. hvilke forfærdre de har? Jeg ved ikke helt selv hvor jeg stammer fra, men der snakkes meget om dødssynderne i vores skabelse" Ella gik ind i en lidt mere drømmende tilstand, som hun huskede de mange bøger hun havde læst. "Og ved nogen vil det være fordelagtigt at være skræmmende.. men ved eksempelvis lyst er det mere fordelagtigt at de er tiltrækkende for den menneskelige race." det fik hende til at tænke på sig selv - hvad filan kom hun fra? Hendes dæmoniske form var et lille hvidt dyr... nedstammede hun så fra nuttetheds overdosis dæmonen?

Ella blinkede et par gange og lagde hovedet let på skrå. "Du er sulten?" det burde hun nok være, men Ella var ikke sikker på om det var sandheden.

Sin'thya

Sin'thya

Svindler og prostitueret

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 169 cm

Krystal 22.02.2017 22:36
Sin'thya kiggede på Ella med et nærmest forundret blik. Hun var ikke ligefrem den mest skriftlærde, og hun havde aldrig hørt, at der fandtes forskellige slags dæmoner. Og at de havde en slags historie. Det var trods alt en race, som man oftest hørte omtalt i frygt.
"Jeg priser mig lykkelig for, at det ikke er en af de dæmoner jeg er stødt ind i så." sagde hun, et lille smil stadig spillende om hendes fyldige læber, som langsomt havde fået lidt mere farve. "Du minder mig nærmere om en skytsengel, end en dæmon." Tilføjede hun med en kort latter. Der var dog alvor bag ordene. Måske var Ella virkelig sent fra guderne?

Hun placerede en hånd på sin mave, ikke følende meget andet end skind og ben under sin beskidte klædedragt. "Meget. Jeg tror også, at jeg er i stand til at .. tage videre nu." Hun lød lidt tøvende, for hun havde i de sidste døgn ikke tænkt på noget som helst andet end overlevelse - hvad skulle der nu komme efter?

Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1445 år

Højde / 156 cm

Hobbit 01.03.2017 17:59
Ella grinede let og beholdte et smil på sine læber. Hele situationen havde været fuldstændig anderledes, havde Ella vidst sig at være en af de mere faretruende dæmoner. Generelt var den største procentdel af de dæmoner der fandtes kun interesserede i dem selv og deres egne. Mennesker havde ingen betydninger, ikke at andre racer var bedre stillede. Ella blinkede et par gange og lagde derefter hovedet lidt på skrå. "Det... det er jeg blevet kaldt før.." svarede hun og kiggede ned på sine hænder. "Ånden af lys.. Lidt latterligt, for jeg ejer ingen form for lysmagi i kroppen..." smågrinede hun og løftede blikket igen. Hun ville hellere ses som en skytsengel end en dæmon for at være ærlig. Så længe synet på dæmoner forholdte sig så mørkt og dystert som det gjorde.

Ella rynkede bekymrende sine øjenbryn og så på den anden. "Er du sikker? Vil de lukke dig ind og tro på du er rask?" Hun havde hørt til et sted før, og forhåbentlig ville de også lukke hende ind igen. Men frygt gjorde mange ting. Og Sin'thya var sulten nu. Sult. Den mest ubehagelige følelse der kunne hænde. Ella gøs let ved tanken.

Sin'thya

Sin'thya

Svindler og prostitueret

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 169 cm

Krystal 02.03.2017 21:47
Et lille smil gled igen over Sin'thyas ansigt. "Så er det måske ikke helt forkert. Og lyset kan vel komme fra andet end magi.." Det lød helt helligt, så hun sluttede af med et lille skuldertræk. Skytsengel eller ej - dæmonen havde reddet hende fra den visse død, og for det, var hun evigt taknemmelig.
"Jeg skylder dig mit liv." Sagde hun lidt mere alvorligt. "Og jeg føler ikke, at jeg kan give dig noget igen." Hun slog ud med armene for at vise, at hun ikke rigtigt havde andet end det, hun stod og gik i. En lille lurende fornemmelse i hendes baghoved sagde et eller andet med at sælge sin sjæl til en dæmon, men hun slog tanken til side. Ella virkede oprigtig nok.

Hun kom forsigtigt op at stå, den spinkle hånd støttet til væggens ru overflade. Hendes tøj var støvet efter natten på gulvet, men det gjorde hende ikke noget. Klæderne ville hun alligevel smide ud, så snart hun fik chancen .. "Jeg ved det ikke." Sagde hun, igen med et lille usikkert skuldertræk. "Men det er nu engang det hjem, jeg har. Og de har brug for nogle, der kan arbejde der.." 

Ella

Ella

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1445 år

Højde / 156 cm

Hobbit 05.03.2017 01:36
Ella smilede og trak selv lidt på skulderen. Måske.. Måske ikke. Ella var sikker på at det måtte have noget at gøre med hendes pels. Den hvide pels, som nogen så hvis de vågnede op når hun kom forbi. Mange var også blevet skræmt, men det undrede hende egentlig ikke. Hun lignede ikke ligefrem meget andet dyreliv. En sammenkobling af alt muligt måske.
"Du behøver ikke give mig noget" Ella havde løftet sin hånd for at stoppe Sin'thya, med et roligt smil på læberne. "Jeg er ikke som de fleste andre dæmoner.. Og det er en gave i sig selv at i hvert fald én person ved det" svarede hun og sænkede sin hånd igen.

Ella rejste sig op lidt efter Sin'thya og kiggede på den anden kvinde. Det var ikke ligefrem noget perfekt liv at leve. Men det var en mulighed hun havde sig og vigtigst af alt ved denne situation var nok det faktum at Ella ikke dømte hende for det. "Jeg håber de vil tage dig ind. At de har mad - du har brug for det!"

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1