Havduft (Timber)

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 04.01.2016 19:23
Hun trak lidt ud i som uldkjole der næsten var blevet dobbelt så stor til hende og rystede lidt på hovedet, af sig selv dog. "Nææh du har ikke rigtigt tænkt over det.. plus, hvis jeg skal nærlæse dig skal jeg have fysisk kontakt i lidt længere tid end et håndtryk" sagde hun og prikkede sig lidt i tændingen. Hun sad dog lidt fast ved hans navn da hun alligevel havde fået hans efternavn med i købet på trods af at det ikke var verbalt. Hun rakte hænderne ud efter hans tilbud om hans kåbe, hun skulle da ikke afslå venlighed hvis den rent faktisk var oprigtig. Dwin'er tænkte hun for sig selv imens hun gennemgik navne efter navne og steder de kom fra. Hun var sikker på at hun havde hørt hans før. Det kunne nok også ses at hun var forgabt i tankerne hun siden hun bare stirrede ud i luften med en koncentreret mine, dog stadig med armene ud i luften efter kåben.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 05.01.2016 15:28
Han kunne ikke lade være med at undre sig over hvorfor hun forklarede det som hun gjorde. Hun ville vel nok bare være venlig og lade ham vide hvordan det fungerede? Måske sådan at han kunne undgå det hvis han ikke havde nogen lyst til at lade hende læse hans tanker. Han tog så sin kåbe af og rakte den til hende. "Hvad tænker du på sådan som du sidder og stirrer fortabt ud i luften? Jeg er nemlig ikke tankelæser, men dog er jeg stadig nysgerrig som et andet vildt dyr." sagde han roligt, da han som så fint forklarede var meget nysgerrig. Han var dog også meget nemt distraheret da en stime af fisk valgte at springe op af vandet ikke alt for langt fra dem, hvilket han vendte sig om for at se, og fulgte fiskene med interesse indtil de forsvandt nedunder vandet igen. Han vendte så sit blik tilbage mod hende igen "Det må du meget undskylde, hvad sagde du?" han var ikke engang sikker på hun havde sagt noget, men han syntes han havde hørt noget.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.01.2016 22:32
Hun tog imod kåben uden at svare på hans spørgsmål, men pakkede sine ben ind i det. Han opmærksomhed var alligevel et andet sted så det gjorde nok ikke det store. Så var hun vel overladt til sin søgen i sin hukommelse. Og så slog det hende.
"Dwin'ari!!" udbrød hun da hun kom frem til det hun studsede over. Det var ikke Relyua's præcise efternavn men der måtte da være en sammenhæng. Hun kikkede forventningsfuldt op på ham for at høre om det navn sagde ham noget. Det var ikke så ofte endda at hun stødte på andre bjergelvere hvor hun boede så minder og nostalgiske følelser begyndte at vende i hende.
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 05.01.2016 23:10
Han kiggede meget forundret på hende, han var ikke helt sikker på af hvilken grund hun udbrød det navn. Han kiggede lidt undrende på hende. "Øhm... Hvad med det?" spurgte han en smule forsigtigt, da han ikke var sikker på den præcise grund til at hun udbrød det. Han kiggede lidt rundt inden han igen vendte tilbage til hende, måske han bare skulle tale om det? Han tænkte på der hvor han var vokset op, og meget specifikt huskede han en række af kvinder af mænd, alle klædt i sølvbroderede tunikaer som var kommet til der hvor han boede for at værge folk til en eller anden form for gruppe, som han ikke helt kunne huske hvad handlede om, men vidste det havde en reference til dette Dwin'ari.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 05.01.2016 23:23
Kench fik et lige så forvirret ansigts udtryk som ham selv. Havde hun virkelig taget fejl? Men hun var så sikker på det. "Du har ikke hørt navnet før?" spurgte hun lettere skuffet. Rent faktisk med hendes egen stemme. Hun var nok blevet så opkørt nu at der ikke rigtigt var nogen grund til at lave tanke link igen. Hun lagde lange finger og tomme ved tændingerne og tænkte sig godt om igen. "Kan også være jeg fik det forkert, kunne bare godt være du kendte det. Han kom nogle gange til tusmørkedalen.. handel måske. Hvad ved jeg, jeg var kun 10-11 år" forklarede hun men opgav så lidt skuffet. Hun satte sig til at vride hendes kjole og ærmer ud ad båden for at hun ikke skulle blive til en stor isstab, eller hendes tøj i det mindste.
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 08.01.2016 19:04
Han var en smule usikker på hvad han skulle svare, han var ikke i tvivl om at han altså havde hørt navnet før, men han vidste ikke om han ville kunne huske det han vidste helt præcist da det kun var noget han huskede svagt. "Altså jeg kan genkende navnet, men jeg har ikke været i et bjergelver samfund i mange år nu." han sendte hende et undskyldende smil sammen med ordene da det var tydeligt at høre og se på hende at hun havde været meget interesseret i det ord og det navn. Han begyndte at ro dem tilbage mod land. "Men hvor mange år er det så siden? da du var en 10-11 år?" spurgte han roligt, det kunne måske hjælpe ham med at huske en smule.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.01.2016 19:24
Kench trak benene op til sig og lagde sin kjole ud over dem. Hun fik et tænksomt udtryk smurt ud over ansgitet med det varede ikke længe før det forsvandt igen "Det ved jeg ikke helt præcis. jeg stoppede med at tælle da jeg rundede 245 vist nok" sagde hun og trak lidt på skuldrene. Hun havde aldrig haft nogen grund til at tælle årene på hendes skuldre så da hun blev 245 stoppede hun med at holde øje med årene, eller månederne, selv dagene havde ikke længere tal eller navne. For hende var der dag og nat, vinter og sommer, færdig.
"Hvor længe siden er de da du var 11?" spurgte hun fokuserert på ham og lagde hovedet på skrå med hans kåbe over skuldrene.
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 10.01.2016 20:21
Han undrede sig en smule over hvorfor hun ikke kendte hendes præcise alder, men ja okay hvis hun var over 245 år, så var det måske ikke så underligt. Måske hun bare havde boet meget for sig selv og det var grunden? Han tænkte lidt inden han svarede hendes spørgsmål til ham. "Jeg var 11 for 175 år siden må det være, men af en på over 245 må jeg sige at du holder dig ganske godt." Sagde han roligt til hende med et smil, mens han roede hende. Det var begyndt at blæse en smule op, så det var nok heller ikke en dårlig ide at de kom ind til land inden det blev for slemt da det jo var en rimeligt lille båd de var i. "Håber ikke du havde brug for at fange mere, da jeg tænker det er bedst at komme til land da det er blæst noget mere op." sagde han roligt, hvorefter han sørgede for at holde øje med vandet så de ikke blev overrasket af bølger.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 10.01.2016 21:10
Kench gav et lille fnys fra sig over hans kommentar til hendes forbindelse af alder og udseende. At vejret var ved at trække op var dog ikke ligefrem heldigt for hende, da vejen hjem igen var dobbelt så lang til fods. Ikke ligefrem ideelt, især ideen om at gå nerrede hende grueligt. "Nej jeg kan vel godt bare bruge det jeg har" svarede hun ham o kikkede ind på landet som de nærmede sig igen.
Hun lod sine ben komme ned i det kolde vand igen da vandet var lavt nok til at hun kunne trække båden efter sig så den kunne komme op på land. Hun trak sin fangst og sin rygsæk op af både og slyngede det om skuldrene inden hun så sig om for at orientere sig hvilken vej hun overhovedet skulle bevæge sig imod.
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 22.01.2016 13:27
Rel fulgte hende med øjnene da hun fnyste af hans kommentar, mens han blot roede roligt mod land indtil hun gjorde an til at de var på lavt nok til at hun kunne bunde, så han stoppede båden og hoppede så selv i vandet med hende, og gjorde an til at hjælpe hende videre med båden hvis hun stadig havde brug for det. "Altså jeg håber da at den rækker, det er jo trods alt en stor fisk."
Han stoppede op da han ikke havde tænkt sig at hjælpe hende videre, hvis hun ikke havde brug for hans hjælp, men på den anden side hvis hun stadig kunne bruge hans hjælp ville han da gerne give hende en hånd.
"Har du mere du kan bruge min hjælp til, eller skal vi lade vores vores veje skildes for nu?" spurgte han med et roligt smil, som han fandt støtte op af et træ.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 22.01.2016 13:55
Kench gav sig til at binde fisken ind i et klæde som hun så sammen med sin rygsæk slyngede op over skulderen. Hun kikkede lidt rundt imens hendes hår begyndte at flyve ind i ansigtet på hende med vinden. "Altså jeg fortsætter selv til fods. Det er ikke fordi jeg har brug fro hjælp dog, men hvis du alligevel er på gåben også.." sagde hun som et besynderligt tilbud om at følges noget vej endnu. Det var ikke ofte at hun afslog folks tilstedeværelse, men man kunne heller ikke tage hende fra at hun frem for alt foretrak sit eget selvskab. Desuden havde hun ikke helt sluppet tanken om at have stødt på hans navn før.
"Du sagde noget med at du skulle nordpå ikke?" spurgte hun imens hun gik forbi ham og forlod båden efter sig halvt i vand og halvt på land.
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 24.01.2016 17:15
Han kiggede på hende, hun havde en underlig måde at opføre sig på nogle gange, hvilket gjorde det svært for ham at bedømme hende. Men for ham var det et tilbud om at følges og det ville han ikke takke nej til, han kendte trods alt ikke sumpen alt for godt og hun lod til at kende den noget bedre, så det var da en god ting. "Jamen så mange tak da, noget jeg kan hjælpe med at bære?" spurgte han stille som han hjalp hende med at få båden på land, og han bandt den så til et træ, så den ikke blev slæbt væk af dyr eller vandet.
"Ja jeg skal nordpå, på et eller andet tidspunkt, har lige været på den anden side af vandet, og det var alt for varmt til min smag." sagde han roligt, som påbegyndte at vandre videre sammen med hende, han gik under vejen og kiggede interesseret på træer og planter.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 24.01.2016 21:50
Kench kom med et lille fnys af et grin over hans evige trang til at hjælp hende inden hun rakte sin rygsæk ud til ham. "Hvis du insisterer" sagde hun med et bredt smil. Det holdt dog ikke længe da hun vendte sig i retningen de gik med sit afslappede ansigt det mest af alt bare så ud som om hun kedede sig ufatteligt meget.
"Så... hvad lavede du så i plusgraderne på den anden side?" spurgte hun så for at lave samtale. Stilheden var for det meste noget hun havde det fint nok med men det gnavede lidt i hende nu af en aller anden grund. Hun Vendte blikket op imod sin rejse partner med lidt hævede øjenbryn da hun faktisk gerne ville høre hvad eventyr han havde været på.
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 07.02.2016 17:07
Han tog imod rygsækken og tog den på. Han nød at hjælpe andre, give andre det han ikke rigtigt havde fået i løbet af hans liv. Han smilede derfor da han lagde mærke til hende bredesmil. Hun kunne altså være rigtigt glad for noget, men hun var bare ikke så god til at vise det. han tænkte lidt over det og svarede så hendes spørgsmål.
"Jeg er blot ude og rejse, jeg havde tænkt mig at opleve verdenen, og så tænkte jeg at jeg vel lige så godt kunne starte syd på."
Han smilede roligt til hende, men gik så videre med at forklare og rystede så lidt på hovedet af sig selv. "Men jeg blev hurtigt mindet om at jeg ikke er vant til at være i varme områder... Virkeligt det er skrækkeligt! Hvordan kan man bo sådan et sted!?" Han havde dog mødt nogen der kunne og havde da fået en smule forståelse for hvordan det kunne lade sig gøre, men alligevel det er ret så skrækkeligt.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.02.2016 16:19
"Heh" kom det fra Kench. Det skulle nok have forestillet et grin men det blev vist ikke til mere. Hun viste godt hvor ækel intens varme kunne være, midt sommer i sumpen var heller ikke det skønneste. Varmt OG fugtigt på en gang giver en form for hede der er svært at køle af da en brise kan ende med at føles varmere end stillestående luft.
"Du kikker dig bare om sådan tilfældigt?" spurgte hun så da hun ikke rigtigt forstod hvad han havde ment med blot at være ude og rejse. Kench forlod sjælent sit hus om nødvendigt med mindre det var tid til at finde nye kunder eller få handlet ting som ikke kunne findes i skoven op ad sumpen.
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 14.02.2016 22:44
Han kiggede på hende, hvorfor var det så underligt at han bare rejste rundt? Han vidste ikke hvordan han bare skulle forklare det til hende, på andre måder end at sige det som det var. At han altså bare var ude og rejse for at se sig om.
"Ja jeg rejser udelukkende for at kigge mig lidt omkring, opleve verdenen, være sikker på jeg har set så meget jeg kan inden jeg engang bliver for gammel til at rejse.
"Hvad med dig, rejser du aldrig rundt og oplever verdenen for at se hvordan andre fører deres liv?" Han kunne ikke forstå hvis man ikke forsøgte at finde ud af hvordan andre havde ført deres liv.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 20.02.2016 19:39
Kench trak på skuldrene og rystede lidt på hovedet. "Naah... jeg er ikke så nysgerrig for verden omkring mig. Det er nok mere personer der interesserer mig. Og dem behøver man ikke så ofte at rejse for at støde på." sagde hun og gengældte hans blik. "For eksempel, så er jeg stødt på dig uden at jeg er rejst afsted uden formål." gav hun som eksempel. At tage afsted med et formål og ende ud i at få ekstra ting med på vejen var det hun plejede at opleve. Det kom sådan lidt af sig selv.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Venus Læremester
Lige nu: 3 | I dag: 6