Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 02.04.2015 22:23
Gloria lo kort mens hun fortsatte med diverse spark og udlæg efter sin kammerat "nej da du skal bare lige varme lidt op og komme lidt op på tærene" svarede hun. hun gik lidt hårdt til den, men hun vidste af erfaring at man bare lige skulle igang så kom rutienen igen og for ham,selvom hsn lige nu mest lignede en rovfugl på landjorden, ene spring og hop fra side til side uden nogen elegance over det.
Hun vidste at det kriblede i ham at bruge telepati, de havde lavet nok ballade som børn hvor den havde været handi i arbejdet som spillopmager. Men hun vidste han nok ikke ville bruge den mod hende lige nu. Men han kunne finde på det når han ikke orkede mere eller mente at hun skulle drilles lidt.

"selvfølgelig har jeg det. Jeg er kriger.. Det er mit job at træne og være klar. ligesom det er mit job at sørge for at du bare har en smule " hun blokede hans spark og slag der kom lige efter hinanden. Hun kunne mærke at han var vågnet lidt op igen.

Gloria´s Pro Drinking Tip: 

You Can´t regret what you don´t remember...

William Thurston

William Thurston

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 33 år

Højde / 180 cm

Hobbit 02.04.2015 23:05
William fnøs let til svar, men smilede dog stadigvæk af hende. Han havde ikke rigtig tid til at svare hende lige dette øjeblik for at være helt ærlig. Det var ikke ligefrem nemt at undgå de evige slag og spark der blev rettet mod ham, og blokere skulle der lidt mere tankeaktivitet til også. Så det var først da han begyndte at sætte tempoet lidt op at han stod mere fast det samme sted, og begyndte med blokeringer frem for spring til siden.

Teleportering var stadig ikke en mulighed for ham, selvom han fik mere og mere lyst til at løbe om hjørner med hende. Som William vågnede mere og mere op fra sin dvale, ligeså gjorde hans drilskab som altid var lige under overfladen, klar til at springe frem når folk mindst ventede det. "Jeg synes du påtager dig ret meget arbejde! Men klar siger du. Hvor meget er du i realiteten klar til?" svarede han, måske lidt mere forpustet end han havde håbet på. Det var virkelig ikke heldigt at han skulle til at tabe ansigt overfor Gloria! Nu var de mere eller mindre vokset op sammen og havde altid haft deres interne konkurrencer. William har aldrig været den konkurrenceprægede type, men når det var ham og Gloria.. så var den i top.

Gift med Isadora 
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 06.04.2015 13:34
Gloria smilede til William som hun kunne mærke han fik sig selv mere og mere igang. og det blev en real træning for dem begge to. Han var bedre end han gav sig selv kredit for. Gloria havde altid i sit stille sind vidst at hvis han havde villet så kunne han have været kriger ligesom hende selv. Men hun kendte også Willam nok til at det var ikke i den bane hans ambitioner lå. Hun så hans drillende blik langsom vågne op og vidste at hun skulle holde ekstra øje med ham nu hvor han var rigtig vågen og drillesyg. nok telepoterede han ikke, men det var også Willam selv der havde lært hende at, gå efter bogen var en dum ide. han kunne komme med et så tåbeligt og selvmordsagtigt angrib at det rent faktisk virkede, fordi hans modstander ikke ville forudse det.

"Altid, det kærver en del at holde øje med dig" hun fortsatte kampen i samme tempo, og så gik der pludselig et lille lys op for hende. Isadora Tøsen han var vild med.. hun glemte at parere hans slag men fik kroppen drejet så hans slag nok ramte hende men hun fulgte med slaget så det ikke gjorde ondt hvorefter hun tancklede ham for fuld kraft.
"DIN LILLE MIDE! Du skylder mig et par støvler og en skjorte!!! hun råbte det første, og sørge for at hun ville få hendes overraskelse af smage.

William Thurston

William Thurston

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 33 år

Højde / 180 cm

Hobbit 07.04.2015 13:31
William kunne ikke lade hver med at grine over hendes kommentar. Det havde nok ikke været verdens nemmeste at vokse op i nærheden af ham. Specielt med tanke på al den ballade han havde lavet i sin opvækst. Det meste af det sammen med tvillingerne dog, men stadig. Han havde mange ting at bøde for igennem sin barndom. Dette havde også gjort mange af hans venner og generelle medmennesker meget opmærksomme med hvad han rendte rundt at lave. Gloria var ingen undtagelse.

Der skete en pludselig ændring i Glorias udtryk, der efter få sekunder ændrede hele kampen til hendes fordel og William bagefter blev taklet og faldte mod jorden igen. Han følte sig godt gennemrusket som hun begyndte at råbe af ham med fulde skrald. En overraskelse der først fik ham til at kigge ekstrem chorkeret og overrasket på hende, indtil han begyndte at grine. Med dette grin, forsøgte han at få vendt stillingen og holdte Gloria nede. "Det tog godt nok lang tid for dig at regne ud!" det var ikke til at tage fejl af hvad der var kommet op på hendes nethinde. "Der er gået flere uger siden den episode!" det var umådelig tydeligt at William morede sig, til trods for at det var farligt at prikke til løvinden.

Gift med Isadora 
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 07.04.2015 15:44
"lang tid... Du gav intet og efterlod mig midt i det hele, din Troldepik.. Det kunne ligeså godt have været fordi du formåde at bytte din mors fansy te ud med sirup uden hun opdagede det..." Gloria følte hvordan William fik vendt stillingen og det nu var hende der lå i græsset med ham ovenpå. han kunne satme tro nej kunne han.
men da hun forsøgte med samme kneb som han havde brugt, holde han hende fast. Så hun skiftede taktikken ud med hans egen. og sparkede op med knæet mod hans ben. Han var for god en ven, at udsætte for, hvor hendes knæ ellers ville have ramt.. så hun ramlede ind i inderlåret istedet for, farlig tæt ved lysken, tæt nok på han måske kunne tro hun ville gøre det. hvor efter hun forsøgte at få et ben op imellem dem så hun kunne skubbe dem fra hinanden på jorden vende sig og angribe på ny.

"Og jeg skulle bare poste op uden nogen form for forklaring og du kalder dig en god ven! at hun faktisk morede sig lige nu havde hun ikke tænkt at fortælle Will, han var stadig en Mide, men episoden var faktisk sjov nu hvor hun så det hele i perspektiv, plus hun havde en historie til hans kommende pige.

William Thurston

William Thurston

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 33 år

Højde / 180 cm

Hobbit 08.04.2015 17:30
Glorias langt fra glade stemme, synes dog at more Will mere end hvad godt var. Han begyndte faktisk at små grine ved nogle af lejlighederne. Specielt som øgenavnet med kastet efter ham. Intet nyt i øgenavne, men det morede ham stadig. Han lod i midlertid dog Gloria rase ud, men det fysiske træk kom dog voldsomt bag på ham. "Wow! Jeg ved du er utilfreds, men virkelig? Det mest følsomme område?" Han flyttede sig instinktivt! Dertil var det heller ikke ligefrem det mest rare at blive ramt af et knæ op på inderlåret. Det var et meget ømt punkt for at være helt ærlig! I hele denne proces blev Will kastet af og Gloria sprang på ham igen. Aldrig fik man pause i træning! Specielt ikke når hun samtidigmed var utilfreds.

William løftede sine arme op til forsvar og grinede stadig med jævne mellemrum. "Okay okay! Okay!" startede han ud med en munter stemme. "Hvis jeg lover at fortælle dig hvad der foregår, holder du så op med at slå?"

Gift med Isadora 
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 08.04.2015 18:00
Gloria lo kort og med en påtagen hånlig snert i. "Jeg har hørt at man skal ramme hvor det virkelig kan mærkes." men det fik alligevel et stort smil frem på hendes læber, man kunne ikke rigtig være sur på William. for ikke at snakke om at hun var rådden til at være sur, måske havde hun en smule temperament men det var ikke noget at skrive hjem over. hendes lange lunte var kendt, men William havde hun kendt i så mange år, at han også kendte hendes dårlige sider, derfor var hun også mere sig selv overfor ham.
Hun kom dog til at grine sammen med ham, som hun kastede sig over ham for ny.

Hun pinnede ham ned til jorden og så med påtagende alvorlige øjne ned på ham, så hævede hun et enkelt øjnbryn før hun pushede læberne ud i et misbilligende udtryk "se.. nu giver du mig et dilemma. slå på dig, eller høre sladder" men så grinede hun igen og lod ham komme op på benene igen "Ja, jeg vil have hele historien, og du kan jo passene komme med op til morgenkaffen og brød, og fortælle om det.." hun havde egentlig spist, men en kop te ville være dejligt, og hun vidste at William ikke havde fået dagens første mad, siden hun personligt træk ham ud af sengen.

William Thurston

William Thurston

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 33 år

Højde / 180 cm

Hobbit 09.04.2015 13:32
William smilede uskyldigt. Eller rettere, så uskyldigt det kunne lykkes en person som var alt andet end uskyldig, imens at Gloria skulle til at bestemme sig. William var ret sikker på at han ikke kunne håndtere flere slag til inderlåret, og hvis hun skulle ramme forkert (om det var med vilje eller ej) ville han foretrække at ligge i fosterstilling resten af dagen. Som hun hoppede af og fik sig rejst op, åndede Will lettet op. Puha.

William fik sig kantet op at sidde og hurtigt op i stående tilstand. "Se, det synes jeg lyder som en fabelagtig ide!" bare nævnelsen af mad fik det til at knurre i hans mave. Det lille æble han havde fået på vejen ud af døren havde langt fra været nok! specielt ikke efter denne træningssektion. Hun havde brugt beskidte tricks. William fik børstet lidt støv af sig, inden han bevægede sig afsted hen imod måltid! Mad som tydeligt tiltrak hver eneste af hans skridt. "Så, med hele historien vil du nok også gerne have starten? Eller kun fra dagen hvorpå jeg forstyrrede din fridag uden at komme med konkrete oplysninger?"

Gift med Isadora 
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 09.04.2015 17:54
Gloria strakkede lidt ud mens William kom op på benene, men som altid når der blev nævnt mad, var han på pletten. selv hun kunne høre hans mave knurre. hvilket fik hende til at le. Hun fulgte efter ham, og måtte småløbe et bare skridt for at komme op på siden af ham. "hvad tror du selv snothvalp, hele historien selvfølgelig. inklusiv alle de slibrige detaljer, tak.." som de kom væk fra paladset grønne arealer og tilbage i gange, denne gang dog rette mod hendes egne lokaler. "jeg regner med at blive introduceret inden ugen er omme. bare så du ved det" hendes stemme var drillende, og useriøs. hun mente det kun halvt. hun regnede bestemt med at blive introduceret, men hun kunne nok godt leve med at derr gik 2 uger.

Gloria låste døren op til sine lokaler før hun fik fat i en tjenestepige der blev sendt efter mad og drikkelse. vand havde hun dog frisk allerede i en kande på et serverings bord. dette satte Gloria frem på bordet, med to glas før hun lod sig dumbe ned i en stol, mens hun sparkede støvlerne af.
"såå. mad om lidt og te kommer der også. perfekte rammer William, nu undgår du det ikke længere"

William Thurston

William Thurston

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 33 år

Højde / 180 cm

Hobbit 11.04.2015 11:46
En grinen formede sig hurtigt fra Will ved Glorias ord. Havde han virkelig regnet med at hun ville nøjes med mindre end hele historien? Det var en fejl at antage og han morede sig lidt over at han overhovedet selv forsøgte. "Så krævene! Og du vil også møde hende indenfor en uge?! Er du vanvittig." han puffede let til hende og rystede let på hovedet af hende. "Jeg skal se hvad jeg kan gøre." det var heller ikke længe han kunne kæmpe sig til at være utilfreds med hendes krav, og han eftergav dem også hurtigt. Ikke at han havde så meget valg, for at være helt ærlig.

William dumpede vant ned på en stol og sukkede dybt. Næsten som han var landet, fik han taget sine støvler af. De var varme og generelt efter en træning var det bare rart at slippe sine fødder fri og mærke luft omkring dem.
En let klagende lyd kom fra ham, som Gloria uden tøven igen begyndte at hive efter historien. "Okay.. så lad gå da." William rettede sig bedre op og lænede sig hen over bordet. "Som altid, starter fortællingerne altid med at jeg var på kro. Af en eller anden årsag. Men det var jeg. Der er den her kvinde, med hvidt hår. Jeg troede et øjeblik at det var dig, men det var ikke tilfældet. Der var en som lagde tydeligt an på hende, og hun var ikke interesseret." startede han ud med at fortælle, mens han så efter hendes reaktioner. Ikke at der var noget nyt i hans fortælling indtil videre. "Heroisk som jeg nu er af ren natur! Så valgte jeg at gå imellem og redde hende.. Det gik selvfølgelig galt.. Og jeg teleporterede hende og mig væk. Åbenbart ikke langt nok.. Og næste teleportion førte til en dukkert i springvandet." afsluttede han den første del af fortællingen og smilede til hende med hovedet let på skrå.

Gift med Isadora 
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 13.04.2015 16:45
Gloria Sparkede den sidste støvle af og hvis det ikke havde været fordi de skulle til at spise havde hun nok også banket dem op på bordet i en tilbagelænet og afslappet position. denne gang nøjes hun dog med det tilbagelænede, mens de ventede på at tjenestepigen kom tilbage med maden.

Gloria fnøs kort og muntert William på kro, han behøvede ikke en grund..!
Gloiria lyttede uden at afbryde. da han holde en fin lille kunstpause så gloria med store øjne på ham. "så den stakkels pige bliver befamlet af den ene fyr, og kastet i springvandet af den anden.. jeg føler allerede for den stakkel pige. det morede hende dog at pigen åbenbart havde hvidt hår, det var ikke særlig normalt. til trods for at det lå til Glorias familie, men hun ville nok nærmere kalde dem platin blond, hvad end forskellen var.

Det bankede lavt på døren og den gik op uden af der blev ventet på svar. Serverings-pigen var kendt af Gloria og tillod sig det lidt uformelle, mens hun satte brød ost og marmelade frem. med tilhørende frugtskål, og varmt vand til te. Gloria startede med at lave sig en kop te som pigen forsvandt igen. "hvad skete der så? lille Helt" hun drillede ham en smule, men det var han dømt til.

William Thurston

William Thurston

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 33 år

Højde / 180 cm

Hobbit 13.04.2015 21:12
William grinede varmt af hendes ord og nikkede, som han ligeledes morede sig over hvor store Glorias øjne egentlig kunne blive. "Jeg er imponeret over at hun stadig vil kendes ved mig efter den tur!" grinede han og huskede tydeligt forvirring og måske også den akavethed der var kommet af at være landet der. To vidt forskellige mennesker under et springvand. Ikke ligefrem det perfekte første møde, men det havde åbenbart virket.

Kort tid efter kom der en banken hvorefter serveringspigen ankom og satte maden fra sig. William smilede venligt til hende, inden hans opmærksomhed igen blev indfanget af Gloria som denne hældte the op og begyndte at spørge videre. "Som den gentleman jeg er, fulgte jeg hende hjem til kroen hun broede på, og gik hjem i min seng og sov rosen ud!" svarede han tilbage med rank ryg og et drillende smil. Han tog imod kanden bagefter og hældte te op til sig selv. "Men som du nok har gættet, er det ikke sidste gang jeg så til hende. Anden gang var på markedspladsen - hvor min mor tilfældigvis var til stede." han rynkede sin næse lidt og udviste lidt ubehag ved den situation det havde været. "Det var først skidt da vi blev fanget selvfølgelig! Det bliver ikke taget let på at pakæslet lige pludselig forsvinder og løber rundt med en fremmed kvinde. Hun var nu meget nænsom.. så nænsom som hun nu kan værre." tilføjede han med et grin. Det havde faktisk været ganske morsomt. Imens ragte han ud efter brødet, sulten efter morgenmad.

Gift med Isadora 
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 16.04.2015 19:58
Gloria rystede opgivende på hovedet. faktisk spurgte hun sig selv om det samme. men så på den anden side, hvis pigen var blevet udsat for William i hans fuld udblæste charme havde hun sikkert heller ikke haft en chance.

Gloria sippede til sin te mens William fortalte. og fnøs en smule af hans selvfølgelighed. hun kendte William, og han kunne være en perfekt gentleman, han kunne også være det total modsatte hvis det passede ham dog.

hun kom med et rigtig grin da han fortalte at han havde mødt hende sammen med sin mor, og havde taget alle moderens indkøb med på sin vandring med hende. "Torsk, Det vidste du jo ville ske, du kender måske byen men din mor kender også dig.." hun var ikke i tvivl om at William kunne forsvinde for sin mor på markedet, men at han ikke blev opdaget var noget helt andet..

hun lod William tage sin mad mens hun nyd sin te og rystede lidt på hovedet af ham, "så du har rendt rundt med en tøs du var helt forskudt i, i flere måneder uden at fortælle mig det, jeg føler mig lidt overset nu, mind mig om at hive dig ud og slås noget tidere"
hun nikkede til ham som han tykkede af munden "og hvad skete der så?

William Thurston

William Thurston

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 33 år

Højde / 180 cm

Hobbit 18.04.2015 23:04
At himle med øjnene var en ting som Will aboslut ikke kunne undgå dette øjeblik som Gloria slog hen i et grin og tydeligt morede sig over hans fine vandring hvor hans kære mor havde haft sin indblanding. Han trak let på skulderne i sin øjenhimling og så drillende på hende. Han kunne simpelthen ikke lade hver.

Et brummende grin kom fra ham, som han var begyndt at spise, da Gloria beklagede sig over de manglende oplysninger. Noget han udemærket godt forstod men ikke kunne lade hver med at more sig over. Der havde altid været noget specielt over at drille Gloria, men det havde skam været meningen hun skulle vide noget. Når Will selv var sikker. "Det nytter vel intet at fortælle dig at jeg ville havde sagt det noget før, havde det ikke været på grund af så mange andre faktorer?" han løftede et øjenbryn.
"Efter at jeg fik et par verbale slammere fra min kære moder, og jeg blev hevet med, gik der lang tid inden jeg rent faktisk så Isadora igen. jeg vidste at der var en chance for at hun var taget videre. Hun er anderledes end nogen anden jeg har mødt. Hun er stærk og uafhængig.. Altså, selv den aften jeg mødte hende er jeg ikke engang sikker på at det gjorde nogen forskel at jeg blandede mig. Hun er stærk nok til at klare det alene. Alligevel er hun så fin.. Noget jeg rigtig fik at se til midsommerbalet. Et sted jeg umildbart ikke havde regnet med at løbe ind i hende." det var kommet noget som en overraskelse. En dejlig en af slagsen, vil han da sige, men ikke destro mindre en overraskelse. Han smilede stadig en smule ukontrolleret når han tænkte på det.

Gift med Isadora 
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 19.04.2015 17:26
Gloria hævede et øjenbryn og bare så på ham "ja selvfølgelig havde du det" svarede hun tørt, tydeligt at hun ikke troede det over et dørtærskel. William have aldrig været sen til at fortælle om sine bekendskaber, om de var værd et ekstra besøg eller om det var noget der bare var en engangs hygge. hvem han havde charmeret sig til at gøre ting for sig. Nææ denne gang havde han gået rundt om grøden som en sulten kat.
om det var fordi han ville være sikker på at det var det han følte for Isadora eller om det var fordi han ikke anede hvordan han skulle sige det ud af det blå, uden at få det til at lyde som alle hans andre bekendskaber vidste hun ikke.
men hun var sikker på at Will ville først fortælle det når han var 100% sikker og siden han havde hvisket på trænings pladsen og tydeligvis ikke ville have noget ud, betyd at der var mere til historien.

Gloria havde ikke selv været til Midsommerballet, hun havde faktisk med vilje sørget for ikke at være tilstede på slottet de uger op til den fest.
Hendes ældre søster havde haft ideen om at hendes lillesøster da skulle pyntes op og gøres attraktiv for mændene. ikke at det generede gloria at være pæn tværtimod, men hun vidste at hun ville være i søsterens nåde. ved at blive væk, havde hun undgået at blive præsenteret for samtlige mænd ved hoffet.

"Jeg bliver nødt til at møde hende nu. hun får flere point i min bog som du for minuser ved ikke at have fortalt mig denne noget før." svarede hun. Gloria var glad for at Will ikke bare havde fundet en sart blomst, det lå heller ikke til William, men denne tøs lyd som en med ben i næsen. og hun fik åbenbart William til at grine fjoet hver gang han snakkede om hende.

"så i flirtde til midsommerballet, og blev nuppet af din mor og hendes..?" gættede hun. hun var ikke sikker men det kunne være sket.

William Thurston

William Thurston

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 33 år

Højde / 180 cm

Hobbit 20.04.2015 20:03
William grinede lidt opgivende og rystede sukkene på hovedet inden han igen fik taget en ordentlig bid af sin morgenmad og tygget den godt igennem. "jeg er ikke sikker på at jeg tør fortælle dig mere, nu du giver mig minus i bogen! Jeg kan ikke tåle så meget negativitet!" Han lavede et overdramatisk kast med sin hånd og så derefter ekstrem ynkeligt på Gloria, stadig overdrevet så det var så tydeligt at ingen kunne være i tvivl! Det glædede ham alligevel at høre at Gloria virkede mere og mere ivrig efter at møde Isadora. Det var som en godkendelse af at han rent faktisk havde udviklet andet end blot overfladiske følelser. At hun ville blive mødt med et velkommen af hans venner, deriblandt hans bedste ven som Gloria rent ud sagt var.

"Oh nå nå! Tror du ikke at jeg kan være lidt mere romantisk end det?" grinede han, som hun forklarede situationen så lige på at William faktisk ikke var helt sikker på om det var det som episoden kunne sættes i bås med. Det kunne den vel, men de havde trods alt valgt at gå lidt i søgeskjul, selvom det ikke var virket. "Det er faktisk værre end bare lige som så.. tror jeg.. Vi eh.. stak af fra festen mere eller mindre, og gik en tur i paladsets have. Vi blev opdaget efter vi havde slået os ned på en bænk og snakkede. Okay, jeg flirtede rimelig meget.. Vi blev opdaget af min mor.. og Isadoras mormor.. Jeg troede ikke at drager kunne forvandle sig til mennesker... men jeg tog grueligt fejl." William gav et mindre gys fra sig, men smilede stadigvæk til Gloria som han havde fortalt. Denne mormor var et specielt menneske! der var ingen tvivl. Og hun havde langt fra været begejstret over sit barnebarns forsvinden fra festen, eller det faktum at hun sad ubehagelig tæt på en knægt som mormoren ikke kendte så godt. Eller måske ikke for noget godt, kunne det også være.

Gift med Isadora 
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 12.05.2015 13:31
Gloria drak sin te mens hun forsøgte ikke at le af Willam. det var svært, og hun måtte flere gange komme med et munteret fnøs eller host. at William stak af med tøsen IGEN og denne gang vækkede pigens families opmærksomhed var genialt. det ville kun have gjort det endnu bedre hvis moderen og pigens mormor havde fanget ham i at stjæle et lille kys på kinden eller noget andet uskyldigt.

Hun kunne se på William at denne opdagelse ikke havde været behagelig så de havde nok fået sig en verbal omgang. "Drager kan findes i alle former min ven.. er du kommet på bedre fod med dragen nu så?" hun så interesseret på ham. at han var gået igennem alt dette og det at han havde sagt at han havde fundet en pige han rent faktisk ville have, en pige der havde fejet benene væk under ham. fortalte Gloria at hendes ven nok snart var væk. ikke at han forsvandt fra hendes liv tværtimod, william var ikke personen der glemt sine venner. men det var et nyt kapitel og Gloria glæde sig faktisk til at se det.

William Thurston

William Thurston

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 33 år

Højde / 180 cm

Hobbit 16.05.2015 11:26
William rømmede sig lidt og kom med et smågrin gemt i et host. "Eh nej.. det vil jeg ikke våve at påstå, nej.. Ehm.. Det næste er faktisk lidt mere alvorligt." hvad der først havde startet ud med morskab i hans stemme blev mere alvorligt, og han kiggede ned i bordet med et langt mere alvorligt blik. "En pige som jeg voksede op med. Kira.. Hun blev slået ihjel i vinters af mørkets krigere.." Han løftede blikket og så på Gloria. Han kunne faktisk ikke huske om de kendte hinanden. De var meget forskellige, men det var Kira og Will selvfølgelig også. "Ud fra hvad jeg har hørt, befandt hun sig ikke langt fra hovedstaden, sammen med en af lysets riddere. Jeg fik ikke hans navn, men han er en af dværgeridderne. Kira var Isadoras barndomsveninde, inden hun forsvandt fra hovedstaden.." baggrundshistorien til hvad der skete den dag var faktisk langt værre end da de blev opdaget. Han tog teen tættere på sig inden han tog en let tår. "Det var den dag hvor jeg sad ved dig, og forvirrede dig godt og grundigt. Det var den morgen jeg havde hørt om at Kira var væk, og måtte endnu engang stikke af med Isadora fra mit eget hjem, da hun ankom. Det var en eget blandet stemning, for at sige det rent ud." han sukkede let og lænede sig tilbage. "Vi blev opdaget i Kiles temple om aftenen. af mine forældre.. Det kunne godt havde gået bedre." Han grummede sig lidt ved tanken. Specielt ved tanken om det skænderi som havde fyldt natten som han var blevet hevet med hjem af sin alt andet end tålmodige far! Han var trods alt også kommet til konklusion at hans gerninger den dag, heller ikke havde gavnet det store, andet end på hans tanker. William var trods alt, ganske svagt, begyndt at opføre sig lidt mere ansvarligt og voksent efter den episode.

Gift med Isadora 
Glorianna

Glorianna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 179 cm

Gloria 24.05.2015 12:39
Gloria smilede over hans historien og greb ud after frugten der var kommet med morgenmaden ind, og greb et grønt æble som hun et øjeblik sad og polerede. MEn som Williams stemme ændrede sig til en noget mere alvorlig tone løftede hun blikket og så på ham. hun lyttede kort og tænkte på en der hed Kira. Gloria vidste godt nogenlunde hvem hun var, hun havde ikke snakket med hende, men hun havde set hende. hun rynkede bryne let som han kort beskrev episoden hvor Kira døde. hun havde ikke hørt meget om det. i hvert fald ikke nået der har sat sig fast, og det generede hende lidt. men hun lyttede videre. hvis det var en af dværgeridderne kunne hun hurtigt finde en at spørge. hendes egen gamle ridder fra hendes væbnertid hørte til den gruppe. og de havde stadig god kontrakt.
"Will..." hun rekte ud og gav hans hånd et klem, det var det eneste hun rigtig kunne gøre william havde mistet en veninde.

Gloria hævede lidt øjnbrynet som han lidt rodet forklarede den dag han sad hos hende og stjal hendes brors ekstra tøj.
men nu var det hendes tur til at blive alvorlig og hun satte æblet fra sig uden at have bidt i det "Hør Willam.. hvorfor gør du det så ikke på den rigtige måde så? tag noget pænt tøj på og gå til denne mormor og bede om lov til at kurtisere pigen.. fremlæg din sad, som en velhavende god familie både ved navn og ved gavn og få fingerne i pigen..." gloria smilede lidt triumferende før hun fortsatte "for du havde aldrig gået så langt der hvis det bare var en almindelig pige, det der er ægte, og hvis du har fundet pigen, så tag dog chancen og spring ud i det." Gloria øjnende ham "OG hvis du nå for lov at gøre kur til pigen, men SKAL have beskyttelse på eller en anstandsdame, jaaa. så kender du jo en lige her der godt kan forsinde lidt i mængden til i har fået nok alene tid. hun smilede drilsk til William mens hun nu endelig tog sit æble og tog en bid af den.

William Thurston

William Thurston

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 33 år

Højde / 180 cm

Hobbit 31.05.2015 22:02
William bed sig i læben og mærkede forræderiske tårer presse sig på, selvom de ikke blev udtrykt. Det satte dog sit mærke og efterlod Wills øjne våde af selve tanken om at Kira ikke var der mere. Den eneste grund til at Will i sin tid havde mødt hende, var på grund af forældrene. De havde arbejdsaftaler og det havde været ideelt for dem at få de to børn til at møde hinanden. Noget der ikke førte i den retning de håbede, men skabt et venskab i stedet. "Yeah.. " kom der let modløst fra ham. Det var så forkert at det skulle havde været hende, og jo længere tid han brugte på at tænke over det, des mere forstod han hvor alvorlige tiderne var levet. "Hun var nærmest uskyldigheden selv.. Jeg forstår stadig ikke hvorfor.." det havde ramt hårdt og havde stadig sin sten plantet i knægtens mave.

William så på hende, og lod hende tale færdig før ham kom med indvendinger. De var lige på tungen og det var tydeligt i ansigsudtryk at han var i krig med sig selv over de forslag der blev fremlagt. En rynken der var tydelig ved næse og pande, var en tydelig foragt overfor det familienavn der altid blev brugt mod ham til at skulle vise sig fra sin bedste side. Ikke at han følte at Gloria gjorde lige netop dette, men det var efterhånden blot en reflekst. Alligevel havde hun pointer som han ikke kunne skyde huller i. Om han så ville forsøge eller ej. Hendes sidste sætning, fik den alvorlige stemning til at få det tilbagevendede twist af morskab og drilleri endnu engang. Noget der gjorde at han mærkede hvordan roen faldte over hans skuldre igen. "Jeg ved det godt.. Men.. Du kender mig.. Ægteskab har aldrig været noget jeg så som godt, og.. Wauw.. jeg tror aldrig jeg har haft så voksen en samtale i hele mit liv.." det var en blandet situation at side i. Han var ikke i tvivl om hvad Isa betød for ham, men var han klar til at foreslå ægteskab. Så igen, at være sammen med hende resten af sit liv virkede ikke som en skræmmende udsigt til fremtiden.

Gift med Isadora 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1