Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 19:35
Koda rystede lidt på hoved over at Hauru sendte hende det blik. Det var da utroligt hvordan han kunne gøre alting så perverst når han ville. Men han klarede det i det mindste flot at glide lidt rundt på isen.
"Du er et natur talent" sagde Koda med et lille sødt grin da Hauru vendte sig om imod hende.

Koda kiggede lidt i Hauru's øjne som de bare stod der hvorefter hun så lidt tænksom ud. Det virkede for engangs skyld ikke som Hauru havde perverse tanker i hoved. Det så i hvert fald sådan ud. Koda's tænksomme udtryk blev dog erstattet med et smil og hun gav Hauru et kys på kinden og sagde drilsk "Der var lidt til gengæld"

Hun overvejede kort om hun skulle rykke sig inden Hauru fik nogle nye perversse tanker i hoved men blev stående lidt endnu. Hun kunne jo altid rykke sig hvis han prøvede på noget.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 19:51
Hauru kan ikke lade være med at små grine over Koda's rysten på hovedet.
Han bliver ved med at holde blikket på hende, også selvom han overhovedet ikke kan se hvor han skøjter hen.

Da Koda kysser ham på kinden, kommer et lille smil frem på hans læber. Og selvom han ved han kan risikere at falde, og se endnu mere dum ud, vælger han at vende sig om, så han i stedet skøjter baglæns. Men indtil videre er det gået så godt, og hvis han endelig skulle falde, kunne Koda vel altid hjælpe ham op.

"Er du sikker på du ikke vil give lidt mere til gengæld?" spørger han kort.
Kort efter læner han forsigtigt hovedet lidt frem mod Koda, mens han stadig ser hende i øjnene, og mens han stadig skøjter meget langsomt baglæns.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 20:06
Koda vidste ikke helt hvor hun havde Hauru lige nu hvilket faktisk irriterede hende lidt. Han fiskede efter mere, men var det det indre eller det ydre der talte lige nu, hun kunne bare ikke sætte fingeren på det.
Koda smilte så og lænede sig lidt frem og gav ham endnu et kys på kinden og sagde "Sådan et mere"

Koda gav slip på Hauru og stoppede kort op på isen så der var lidt mellemrum imellem dem og Koda så meget tænksom ud.
*Burde jeg fortælle det... Nej så stikker han bare af... men det går galt uden* tænkte Koda for sig selv før hun igen så normal og glad ud igen.

"Hauru.. det har været så dejligt.. vi må gøre det igen" sagdeKoda og skøjtede hen til ham.
Koda tog fjeren ud af sit hår og satte den fast til haurus hår og sagde "Bare så du ikke glemmer lille mig imellem alle de damer du skal ud og score" Igen var Koda drilsk.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 20:15
Hauru lægger hovedet en anelse på skrå. Han håbede på lidt mere, men da Koda kysser ham på kinden igen, små griner han lidt og retter sig op igen.
"Mange tak," siger han kort og smiler svagt.

Smilet forsvinder igen, da Hauru hører Koda's tanke. Og da Koda stopper op, lykkedes det Hauru ikke at miste balancen helt, og han stopper selv op.
"Fortælle mig hvad?" spørger han hurtigt. Ikke fordi han var ivrig efter at få det at vide. Men nysgerrigheden kom op i ham. Hemmeligheder var noget Hauru plejede at være god til at finde ud af. Mest fordi folk altid glemte hans evne til at læse tanker, og så var det for sent.

Hauru skæver så kort til fjeren Koda sætter i håret på ham. Et skævt smil viser sig. Han var ikke vant til at modtage noget som helst fra folk, så egentlig vidste han ikke hvordan han skulle reagere. Så ser han igen Koda i øjnene. For første gang med det romantiske blik man ellers aldrig så komme fra ham.
"Jeg kunne aldrig glemme dig," siger han lavt.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 20:22
Koda sukkede lidt da hun lige havde glemt at Hauru kunne læse tanker og gjorde alt i verden for at tænke på små hundehvalpe i stedet for hvor hendes tanker var på vej hen.
"Ikke noget... det er bare... ikke vigtigt" sagde Koda og prøvede at virke så uskyldig som mulig. Den sidste der havde fået den ting af vide om hende var gået sin vej og det var sidst Koda havde datet. Det var også en underlig ting, men det var hendes traditioner.

Koda så hauru i øjne og kunne ikke undgå bare at rødme lidt, det var et blik som hun endnu ikke havde set fra hauru.
"Jeg har allerede lært meget om dig bare for i dag... du er i virkeligheden anderledes end du giver dig ud for at være" sagde Koda stille til ham og kunne se en side ud over den selvegoistiske side som han havde vist fra starten af.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 20:30
Hauru ser på Koda med et halv seriøst blik. Han kunne godt mærke på Koda, at det var vigtigt. Men hun helst ville undgå at sige noget.
Forsigtigt placere han en hånd på hendes kind.
"Du tænkte jeg ville stikke af, hvis du sagde det. Og det tror jeg ikke på," forklarer han kort.

Hauru smiler svagt over Koda's rødmen,
"Måske. Men ingen ved det. Udover dig," siger han lavt. Den følsomme side af Hauru var ikke noget han havde lyst til at vise. Men han havde heller aldrig været særlig god til at skjule den. Den egoistiske side var han vant til at vise fra starten. Og det plejede at virke. Desværre virkede den ikke denne gang, men det var måske ikke en dårlig ting.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 20:42
Koda stod helt stille og hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. Skulle hun fortælle det eller ej. Det var jo entelig lidt vigtigt og lige med Hauru.
"Jeg... Det er lige meget... det betyder alligevel ikke så meget" sagde Koda forsigtigt og prøvede virkelig at undgå det og tænkte *Hernede er det måske.. men*

"Hvis nogle af lysets krigere spørger skal jeg nok holde det hemmeligt" sagde Koda med et lille grin og mente det. Hun var sikker på det måske et elelr andet sted var lidt vigtigt for Hauru at vide at han stadig havde sit image.

Koda gav Hauru et lille kys på kinden og sagde så "Men så det betyder vel du invitere mig ud igen". Hun kom med et lille sødt smil, og hun rødmede stadig.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 20:52
Hauru kommer med et lavt suk, og vender kort blikket mod jorden.
"Jeg tror ikke på det. Hvis det skulle få mig til at flygte, kan det ikke bare være en lille ting," siger han kort. Han smiler skævt da han hører Koda's tanke. Endnu et bevis for ham på, at det er vigtigt.

Hauru griner kort.
"Det er godt. Så har de ikke mulighed for at kører psykisk på en," smiler han.
Han kan stadig ikke lade være med at smile over Koda's rødmen. Lidt charme har han åbenbart stadig over sig. Og det betyder også at daten ikke er gået helt dårligt, som han forventede.

Endnu engang håbede Hauru på lidt mere end et kind kys. Men et eller andet måtte stoppe Koda i at gøre det.
"Ja, hvis du vil," siger han roligt, og det romantiske smil kommer svagt frem igen.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 20:57
Koda kunne tydelig se på Hauru at han havde håbet på mere end blot et kys på kinden og hun sukkede kort over sig selv og sagde "Hauru.. Du vil ikke bryde dig om at kysse mig.... jeg beklager"
Man kunne godt høre at Koda var bare lidt trist over at det skulle være sådan men Hauru ville bestemt fortryde hvis de kyssede nu.

"Men en dag vil du måske kunne lide det" sagde Koda mest for at opmuntre sig selv bare en smugle. Men man kunne godt se på Koda at det ikke helt virkede.
Hun sukkede kort og kiggede ned imod isen og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv lige nu.

Det hele havde jo startet med at hun bare havde leget med Hauru, men nu ville hun gerne mere. Men det var også umuligt.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 21:06
Hauru ser undrene på Koda. Et kys havde aldrig skadet nogle?
"Hvad mener du?" spørger han kort. Han mente selv det var første gang han faktisk var rigtig forvirret. Og Hauru blev aldrig forvirret.

Hauru kunne godt se på Koda, at hun ikke ligefrem var glad. Han lægger hovedet let på skrå, lægger så en arm om hende og hiver hende forsigtigt ind til sig.
"Fortæl mig hvorfor," hviskede han lavt. Kort efter lægger han også den anden arm om hende. Kun for at vise, at han rent faktisk holdte af hende.
"Jeg forlader dig ikke," tilføjer han lidt efter.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 21:17
Koda havde ikke meget valg andet end at komme ind til Hauru da den glatte is gjorde at der skulle ikke meget til at hun bevægede sig.
Et suk kom fra Kodas læber hun havde virkelig ikke lyst til at tale om det her, kunne han ikke bare tage det hun havde sagt som godt nok.
"Ikke noget... det er ikke noget... du har ret det får ikke nogen til at forlade mig.. jeg er bare fjollet.. det er bare et kys.. ikke andet" sagde Koda med et nervøst grin og prøvede virkelig at skubbe det væk igen.

Koda kiggede undskyldene op imod Hauru og hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige. Det var alligevel dumt. Koda hørte jo ikke længere til bjerget, nej hun hørte til den her verden hvor alt ting var anderledes end hvor hun kom fra.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 21:26
Hauru blev ved med at holde armene om Koda. Han vidste godt det ikke var et emne Koda havde lyst til at komme yderligere ind på. Men han ville ikke kun vide det for nysgerrighedens skyld. Også fordi han selv mente det kunne få ham til at lære Koda bedre at kende. Hvad der var sket i hendes fortid der gjorde, at hun ikke kunne snakke om det nu.

Da Koda ser unskyldene op på Hauru, strammer han kun grebet en smule mere.
"Jeg slipper ikke før du fortæller mig det," siger han lavt. Men ikke kun derfor. Hvis han slap, ville han ikke længere have Koda at støtte sig op ad, og derfor skvatte på røven på isen.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 21:38
Koda knyttede hænderne hvor var Hauru bare stædig lige nu, hvorfor kunne han ikke bare lade hver hvorfor skulle han grave i det.
"For helvede" mumlede Koda og med et skubbede koda Hauru væk fra sig nåede dog at gribe fat i ham før han faldt, hev ham ind til hende og hun kyssede ham på munden og holdte ham ind til sig et par sekunder mens de kyssede.
Hun gav så slip på ham og med det samme gav hun Hauru en på siden af hov med flad hånd så han faldt ned på isen (tilladelse givet). Nu havde han fået hende til at kysse ham.
Der var allerede begyndt at komme lidt tåre op i Kodas øjne og hun udbrød "Du skulle bare presse citronen"

Koda kom hurtigt ned fra springvandet og med det samme hun trådte ned fra det forsvandt isen under hauru og der ville bare være vand igen.
Koda var så sur, men mest på sig selv over det hun lige havde gjort.

"Tilfreds.. der fik du dit mere..." nærmest råbte Koda op og flere var stoppet op for at se på dem.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 21:50
Hauru slipper hurtigt Koda, da hun skubber. Lige da han begynder at falde bagover, kommer et kort suk fra ham, men et lidt større da han igen bliver hevet op, og kysset af Koda. Ikke fordi han brokkede sig. Så i stedet lukker han kort øjnene og placere en hånd om livet på Koda. Dog lukker han hurtigt øjnene op igen og fjernede hånden, da der endnu engang kom en hånd flyvende i hans retning. Med et bump lander han på isen, dog ikke med røven først. Nej, med hele siden. Han vender blikket mod Koda. Det hele var sket så hurtigt.

"Hva...?" kommer det forvirrende fra ham. Hauru vidste ikke helt hvad han skulle gøre eller sige. Og siden han var så forvirret som han var, gik det ikke rigtig op for ham, at han stadig lå på isen, før den forsvandt, og han falder i vandet.
Han kommer hurtigt på benen igen, og hopper ud af springvandet. Han sætter sig op på kanten, og hele tiden ser han mod Koda.
"Når du spørger på den måde så... Nej..," siger han lavt.
Kort efter flakker hans blik lidt rundt på alle de mennesker der holder øje med dem, men undlader at kommentere på noget. Lige nu, ville han koncentrere sig om Koda.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 21:59
Koda Knuttede sine hænder endnu mere og var lige ved at eksplodere, det var simpelt hen for meget.
"Se det der... betyder sikkert intet for dig.... men for mig..."
Koda gik frem og tilbage mens hun talte og man kunne tydeligt se hun var meget oprevet. Hun stoppede kort op og kiggede på Hauru og sagde "Nu er du i hvert fald sikker på jeg ikke forsvinder fra dig"

Koda slog lidt ud i luften med sine hænder op i mod himlen og begyndte igen at gå frem og tilbage. Hun bed slet ikke mærke i at der var mange der var stoppet op for at se på hende.

"Men.. ja... jeg skulle sige tillykke.. det er trods alt en speciel dag for os nu... meget speciel... kan godt være det ikke har nogen betydning for dig her nede.. men for mig.. og der jeg kommer fra... store sager.."

Koda forvirrede sikkert bare Hauru mere end hun burde med bare sige det der faldt hende ind i hendes raseri til det hun havde gjort af ren og skær stædighed.

Koda trak vejret meget dybt og vendte sig med front imod Hauru og gik helt hen til ham og sagde "Jeg er her med gift med dig.. du er min mand... Mit folk bliver gift ved første kys"
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 22:09
Hauru sidder nu bare og stirre på Koda med store øjne. Han var ikke helt sikker på hvad der foregik. Han lægger hovedet mere og mere på skrå, og munden åbner sig mere og mere jo mere Koda fortæller. Hauru havde ingen anelse om hvor stor en betydning det kys havde. For ham.. var det jo ingenting?

"Tillykke?.." kommer det lavt fra ham, kun endnu mere forvirret end nogle af hans andre sætninger.
"Store sager...," mumler han lidt efter. Alt det Koda sagde, gentog han selv meget lavt. Han sad lidt og snakkede med sig selv for at finde en sammenhæng i det. Men indtil videre gav det ingen mening for ham.

Da Koda står lige foran ham, lukker han hurtigt munden i og retter ryggen, så han ikke så helt dum ud.
Koda's næste sætning kom som et chok. Selvom Hauru lige havde lukket munden, røg kæben hurtigt ned igen, og endnu større øjne stirre nu på Koda.
"... G.. Gift?..". Han kunne ikke rigtig forstå det. Så i lidt tid sidder han bare og stirre på Koda. Efter lidt tid ser han væk og smiler skævt.
".. Ups," mumler han lavt.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 14.01.2014 22:19
Koda tog sig til panden med sin ene hånd og lukkede kort øjnene og prøvede at slappe lidt mere af. Hauru var nu blevet rodet ud i noget han ikke havde bedt om fordi Koda bare havde reageret af rent irritation og vrede.
"Ja... så det er sådan det ser ud nu.. min kære mand" sagde Koda lidt opgivende ud fra den reaktion hun havde fået fra Hauru.
Det sagde ikke rigtigt meget, men måske var det bare det at Hauru lige skulle fatte det ordenligt.
Koda sukkede for sig selv, hendes humør svingning var mere eller mindre ovre så hun rakte ud efter hauru og pressede blidt på hans hage lidt op af for han lukkede den åbne mund.
"Altså.. i følge den her verden er vi ikke budet sammen på nogen måde.. men i følge mit folk er vi... du må gøre hvad du vil.. men jeg har mere eller mindre taget mit valg ved det jeg gjorde" sagde koda blidt.
Hauru kunne godt vælge at gå som hun næsten var sikker på han ville. Men i så fald var hun dømt til at ikke kunne gifte sig med andre, for hun tilhørte Hauru nu.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.01.2014 22:29
Hauru skæver til Koda med et lettere undskylende blik og stadig med det skæve smil. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige. Det havde ikke lige været Hauru's intention at blive gift i dag. Eller på første date. Sidste gang han giftede sig, gjorde han det kun for at få Rena's tillid, så han bagefter kunne få føde fra hende.

Da Koda lukker Hauru's mund, ser han helt op på hende. Han vidste stadig ikke hvad han skulle sige. Han skulle lige bearbejde det i sit hoved, og det skulle lige gå helt op for ham hvad der lige var sket. Men efter lidt tid vågner han lidt op igen.
Han rejser sig op, går direkte helt hen til Koda og lægger armene om hende.

"Jeg forlader dig ikke," kommer det lavt fra ham. Hele dagen havde han sagt at han ikke ville forlade hende. Og det mente han stadig. Det romantiske blik han gav Koda tidligere, ville han ikke have kunnet komme med, hvis det ikke var fordi der var lidt følelser.
"Jeg sagde jeg ikke troede på, jeg ville flygte. Og det vil jeg heller ikke,"

/Frys

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 15.01.2014 13:45
Koda vidste ikke helt hvad hun skulle gøre lige nu. Hun var gift nu, med en hun lige havde mødt, sikke noget rod. Hvorfor var det også lige hun havde gjort det. Hun var sikker på at Hauru måtte tænke alt muligt om hende lige nu.

"Hauru.. jeg... undskyld.. jeg skulle ikke have gjort det" fik Koda stille sagt og var stadig sikker på at Hauru et eller andet sted bare havde lyst til at stikke af fra det her. Hun havde trods alt lige tvunget ham til noget ret stort.

Koda sukkede stille for sig selv og puttede sig ind til Hauru og tænkte meget over hele situationen. I det mindste var de mange mennesker stoppet med at stå og glo og var bare gået videre, det var da altid noget.

"Det er okay... det gælder jo ikke her nede væk fra bjerget.. så det er vel ikke det store" det var i hvert fald hvad Koda prøvede at bilde sig ind men hendes tanker sagde det modsatte. Koda's traditioner sad bare så dybt i hende at hun levede efter dem. Hun var nomade der rejste rundt og hvert år skulle en tur op på toppen af bjerget og nu havde giftet sig med Hauru, som hun sjovt nok kun havde kendt meget kort tid. Den positive side var vel at Hauru også var vampyr.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.01.2014 18:05
Hauru står længe og knuger Koda ind til sig. Hvis man skulle se det fra den lyse side for Hauru, så var det vel at han ikke havde tænkt sig at slå Koda ihjel, som med stort set alle andre. Og at han faktisk havde lidt følelser for hende.
Han slipper grebet om Koda, og ser så på hende.

"Koda.. Det gør ikke noget. Jeg bad vidst selv lidt om det, og jeg står ved det," siger han roligt, og med et lille smil. Nu havde Hauru presset på hele dagen med det kys. Så skulle han da heller ikke brokke sig over endelig at have fået det, lige meget hvad konsekvensen var. Selvom han måtte indrømme at han ikke lige havde regnet med konsekvensen var at blive gift.

"For mig er det måske ikke. Men det ved jeg det er for dig. Så.. Nu er vi gift," smiler han. Han lægger forsigtigt en hånd i nakken på Koda.
"Men se det på den lyse side. Nu kan jeg gøre det her, så tit jeg vil," siger han kort, før han roligt kysser Koda på munden(?).

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 9