Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 27.12.2009 19:06
Samson ser på Chriq med en smule væmmelse i blikket.

"Det håber jeg så sandelig ikke at der er.. Sådan nogle som dig bør der ikke være flere af.. de forpæster luften.. Og jeg kan udemærket godt genkende Mørkets Lord når jeg ser ham. Han ville ikke gemme sig bag nogen anden skikkelse.. og slet ikke en som din som er så lille! Helt ærlig! Og hvorfor siger du vi?" Samson sukkede lidt. Denne fyr prøvede bestemt at gøre grin af Mørkets Lord.. Måske skulle Samson bare straffe ham for Mørkets Lord?

Samson rakte ud efter Chriqs krave for at hive ham op(?).

"Tror du egentlig at jeg er dum?" Samsons pupiller blev en anelse mere smalle, men udvidede sig dog lidt igen. Han havde trodsalt stadig temperament, selvom han engang imellem prøvede at tæmme den lidt, så han virkede mere mægtig, andre gange var han bare komplet ligeglad og gjorde lige netop dét som han havde lyst til.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 27.12.2009 19:19
Da fyren med cowboyhatten tog mig op i kraven, kiggede jeg lidt forvirret på ham. "Ja selvfølgelig tror jeg det." havde jeg tænkt mig at svare, men lod vær.

Jeg vibrererede hurtigt, og rev mig på den måde ud af cowboyfyrens greb.(?)

"Ville Mørkets Lord ikke det? Så er jeg vist gået galt i byen. Hav en god dag!" sagde jeg med et smil på læben og begyndte at træde tilbage.

Min pose med krystaller lavede en *DUNK* lyd da jeg træk et skridt tilbage.
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 27.12.2009 19:34
Zidiacs instinkter vågnede brat op ved den dunke lyd fra posen som Chriq gik rundt med. Straks slog hun sin evne til. Oh jo hun kunne sagtens fornemme dem. Krystallerne. Hun tiltede nysgerrigt hovedet en anelse på skrå. " Han har krystaller.." Brummede hun til Samson, selvom hun egentligt selv havde lyst til at spise dem. Hun var ved at være træt af smagen af glas, og krystaller ville være noget herligt guf for både hende, men også hendes krop.
Alligevel holdt hun sig en smule passivt tilbage. Skulle hun tage dem? Det var jo ikke ligefrem fordi hendes races rygter ville blive særligt meget bedre hvis hun gjorde det.. Men så alligevel. Hun skar kort tænder.
Nyt billed på vej! Profil

"Find the jewels and you'll be sure to find a Crystal-demon."
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 27.12.2009 19:42
Samson tog et skridt frem mod ham da han rev sig løs fra hans greb. Samson gjorde ikke noget besvær med at holde fast i ham. Han var jo ikke så vigtig igen, og så meget generede han ham nu alligevel ikke.
Samson lurede lidt på Chriq. Det var nogle mærkelige bemærkninger han der fyrede af. Samson blinkede et par gange med øjnene, men skulede så til Zidiac. Han smilte lidt. Nogle krystaller? Den gnom kunne ikke have så mange igen, og han kunne godt bruge en helt trofast Zidiac, så hvis nu hun fik de krystaller som tumpen her havde, ville han nok kunne udnytte hende meget mere fremover.

Samson brummede lavt, mens han holdt sit blik på Zidiac.

"Så er der serveret... " Brummede han mens han holdt et fast blik på hende og smilte roligt. Det var tydeligt at se, at han hentydede til, at hun bare kunne tage Chriqs krystaller som det nu lystede hende.

"Skal jeg gøre det lidt nemt for dig?" Samson vendte sig hurtigt mod Chriq og forsøgte med sin magnetisme evne, at få Chriq slynget op mod et træ i sådan en kraft at man godt kunne garantere et stød som ville gå gennem kroppen og en lidt skadet ryg.
//Nova \\

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 27.12.2009 19:52
Jeg nåede lige at svare kækt.
"Hvad skal vi da have? Andesteg?" spurgte jeg cowboyfyren. Jeg lagde dog mærke til at han åbenbart snakkede til en jeg ikke helt kunne se på grund af mørket bag ham. Men måske var cowboyfyren flink nok? Da han spurgte om han skulle gøre det nemt for mig svarede jeg:
"Nej tak, jeg kan godt selv finde ud af skoven... eller vent har du et landko.?"
Jeg nåede ikke lige at sige min sætning færdig for det næste der skete var at jeg mærkede et sus i maven og blev slynget afsted mod et træ. Jeg så hvordan jeg hurtigt fløj afsted mod det store egetræ, og jeg lukkede øjnene og rystede over hele kroppen.

Da jeg åbnede dem igen, opdagede jeg at jeg ikke var død, men havde suset lige igennem træet ved hjælp af mine evner. Jeg rystede stadig over hele kroppen, hvilket mest var mine evners skyld.

Jeg havde dog ondt i maven, eftersom min pose med krystallerne landede ovenpå mig.

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 27.12.2009 19:59
Hun kom med en kort irriteret lyd. " Du skal bare gøre det mere besværligt for mig hva? Bare fordi du opfatter mig som en svag pyntedukke.." Lød det irritabelt inden hun trådte hen ved siden af ham. Nu havde hun jo fået tilladelse til at nappe nogle krystaller.
Allerede nu knurrede hendes mave reagerende på tanken om at spise krystaller. I rolige, dog lidt klodsede grundet hendes tykke vintertøj, bevægelser luntede hun hen til splejsen.
Hun satte sig på huk ved ham og stirrede på hans ansigt, inden hun stille tog sin ene hånd ud af en luffe. " Må jeg godt tage en af Deres krystaller?.. Jeg har ikke fået er ordentligt måltid i evigheder ser De." Hun smilede forsigtigt, på trods af at hendes øjne betragtede ham vagtsomt, hun var ikke helt sikker på hvilke evner han havde, udover at smelte ting. Hvis hun var uheldig kunne hans evner skade hende, og det var hun ikke ude på.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 27.12.2009 20:06
Samson ser efter Chriq der flyver gennem luften og... tager turen hele vejen igennem træet? Samson hæver et øjenbryn. SÅ hårdt havde han da heller ikke ladet sin evne virke?
Men hvad var det nu også, der skete sidst da han havde set ham? Han kunne ikke helt huske det, men måske var det også fordi at han aldrig rigtig fandt ud af det. Eller gjorde han? Han plagede sin hjerne, men endte med at kaste tanken fra sig igen.
Samson himlede lidt med øjnene af Zidiac.

"Et simpelt tak havde været nok... " brummede han og smilte roligt mens hans øjne så blankt mod stumpen og nu også Zidi som havde bevæget sig over mod ham.

Samson havde lyst til at slå hende. Som om at stumpen sagde, at selvfølgelig måtte hun da godt tage hans krystaller! Han havde sikkert ikke flere selv, og hvis han skulle leve af dem, så var svaret da selvfølgelig et nej.
Samson lagde sine arme over kors. Der kunne ses åre i hans overarme, da de var så overpumpede, og det gjorde at det blot så endnu mere overdrevet end det ville have gjort uden.
//Nova \\

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 27.12.2009 20:16
Jeg tænkte over da hende tøsen spurgte mig om hun måtte tage en af mine krystaller. Jeg mente da at Cowboyfyren sikkert havde penge nok til at betale for hendes måltid? Og hvor meget var mine krystaller egentlig værd? Hun måtte godt nok være sulten hvis hun skulle bruge en hel krystal til at betale for mad med.
Hvis jeg nu bare gav hende krystallerne, ville man mene at jeg var nem at narre, og var naiv og dum. Jeg tænkte mig godt.

2 sekunder senere:
"Ja selvfølgelig må du det!" sagde jeg højt med et smil.

"Og du siger du ikke har haft et måltid i lang tid? Kan ham cowboyfyren ikke bare betale for et måltid til dig?"

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 27.12.2009 20:25
Hun rystede kort på hovedet. " Så let er det ikke.. " Hun åbnede op for posen med krystallerne, og anvendte igen sin evne til at finde den bedst egnede og reneste, før hun tog den, og lukkede posen i igen.
Med en knitren som nok ville lyde hæsligt i de flestes ører, begyndte hun uden videre at gnaske krystallen i sig.

" Jeg aner ikke hvad en cowboy er.. Men hans navn er Samson.. Og han har magt nok til at du burde frygte ham." Hun smilede kort, en anelse sadistisk inden hun rejste sig op igen og så hen mod Samson. " Tak." Lød det. Om det var til samson eller Chriq var dog ikke helt til at vide. Det kom vel helt an på lytteren der hørte hendes, som altid, melodiske stemme.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 27.12.2009 20:38
Samson betragtede Zidiac gnaske den i sig. Han havde ikke set hende spise krystaller før, men føj hvor var den lyd dog hæslig at høre på! Samsons øjne blev spærret en smule op ved lyden og det ene øje sitrede lidt. Han rystede lidt på hovedet og så væk for at abstrahere fra lyden så vidt som overhovedet muligt.

"Nuvel.. Lad os se at komme videre. Du har vidst fået det du skulle have her, ikke sandt?" Samson havde i hvertfald muligvis fået hvad han skulle have - en tilfredsstillet krystaldæmon, som måske kunne hjælpe lidt mere til nu end før.

"Kom så.." Samson så tilbage på Zidiac og så over på Chriq.

"Skal jeg hilse Mørkets Lord fra dig?" Samson begyndte at le lidt.

"Om ikke andet, kan jeg altid give ham den besked at du gør grin af ham, så kan du i hvertfald godt forvente et besøg fra den mørke flok.
Samson tog fat i kappens sider og trak dem ind til sin krop.
Samson så op på et træ over Chriqs hoved. Der hang nogle istapper, som faktisk ikke var så små endda. Dråber gled lidt efter ned af den lange istap og dalede tilsidst mod Chriqs hoved, da den kom ned for enden af istappen. Hurtigt blev istappen bare til vand, og vandet røg som en samlet bold ned mod Chriq.

Samson drejede om på hælen og traskede fra stedet gennem sneen.

//out
//Nova \\

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 27.12.2009 21:00
Jeg så hen mod cowboyfyren der alligevel ikke var en cowboy åbenbart.

"Ihh ja det må du gerne. Ønsk ham en god dag fra mig!" sagde jeg positivt.
Jeg tænkte mig lige om og spærrede øjnene op.

"Jeg har ikke gjort grin med Mørkets Lord? Det kræver jeg at du kan dokumentere før du kommer med disse anklager!" sagde jeg højt.

Flot.. Nu truede ham der Samsung fyren mig med at sende en mørk fåreflok efter mig og så videre.

Jeg mærkede pludselig en masse vand ryge ned i hovedet på mig, hvorefter Samsung forlod området.

Hvor langt var jeg egentlig lige kommet?

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 27.12.2009 21:09
Zidiac sendte Chriq et sidste blik. " Et vidne er nok.." Lød det køligt, inden hun lydigt stæsede op ved Samsons side.
Mon de skulle hjemad mod varmen nu? Hun håbede på det.
Med et lille tilfredst smil gumlede hun den sidste del af krystallen i sig inden hun gemte hånden i muffen igen.

//out

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 28.12.2009 19:59
Skumrin så roligt på hele scenariet, hun brød sig bestemt ikke om Samsons tone overfor nogle af dem, og slet ikke over for Chriq som både var afkræftet og sulten, hurtigt så hun ed på den bare plet som han havde smeltet med sin evne, hvor der skød en lille stage op, og for enden sad en stor udefinerbar frugt som hun hurtigt plukkede, hvorefter hun rejstre síg og gik over til Chriq.
"Der erole typer man ikke skal begynde at provokere!" knurrede hun bestemt og rakte frugten til det lille menneske. "Spis den, den indeholder alle proteiner og hvad du ellers skal bruge for at kome på toppen!" sagde hun med et lille smil, man havde vel kontrol over naturen.
"Er du okay?" spurgte hun så, denne gang en anelse mere nervøst, bare han ikke var kommet slemt til skade
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 28.12.2009 22:53
Jeg stirrede på frugten. Hvis den gav ALT hvad jeg havde brug for?.... Jeg tog straks frugten og gnaskede den i mig, med tanken om at jeg lige om lidt ville få alt det jeg havde brug for. (En varm seng, mad, vin, og et helt kongerige der kun tilbedte mig.)

Da jeg havde spist den, blev jeg ret skuffet over at der ikke kom en dobbeltseng foran øjnene på mig.

"Ja jeg er okay. Tak for hjælpen!" sagde jeg med et skævt smil.

"Kan De, følge mig ud af skoven? Jeg har vist faret vild."

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 28.12.2009 23:17
Skumrin nikkede venligt og lagde hovedet på skrå, før hun tænkende så sig om "hvor skal du hen?" skoven var rigtig dyb, og de var ikke tæt på udkanten, for ikke at snakke om at Chriq mest af alt lignede en der godt kunne bruge noget varme. skumrin havde godt nok et enormt træ, hvor der var forholds lunt, men hun vidste slet ikke hvilken side Chriq var på. "hvem holder du med lille menneske? Dronningen eller Mørkets lord?" sagde hun alvorligt, såørgsmåle vat altafgørrende
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 29.12.2009 20:53
Jeg så op på hende. Vidste hun ikke hvem jeg var? Vidste hun virkelig ikke hvem jeg var? Nå pyt det var der alligevel ikke særlig mange der gjorde.

"Jeg er da med Lysets Dronning. Jeg var med i oprøret i sin tid" sagde jeg med et smil. Ja jeg var med i oprøret. Lige indtil jeg farede vild i skoven og ikke kunne finde ud igen.

"Erhm... er hun egentlig blevet befriet?" spurgte jeg så. Jeg vidste jo ikke om hvad der var sket med hende.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 29.12.2009 22:56
Skumring så undrende på ham, indtil hun brød ud i et stort smil, hun havde selv ikke haft meget mulighed for at hjælpe dronninge, men hun havde helbredt en del af dem der kæmpede for dronningen efter oprør og demonstrationer.
Dog lagde hun hovedet en smugle på skrå med et rrist udtryk da han ikke vidste yderligere om Dronningens situation "Nej desværre, jeg hører ikke så meget herude i skoven, det er derfor jeg opsøger menneskeligheden af og til, for vished!" sagde hun og trak på skuldrene.
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 30.12.2009 00:04
Jeg trak på skuldrene. "Aha. Kan De eventuelt vise mig ud af skoven?" spurgte jeg. Jeg forstod ikke lige hvad hun mente. Var hun et menneske eller en hest eller en halv hest? Eller var hun begge dele?

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Xenix 30.12.2009 00:11
Skumring nikkede bestemt "Den her vej er hurtigst, det er mod syd, så du kommer ud tæt ved Midianen!" sagde hun bestemt og og begyndte at gå dem modsatte retning af hvad hun egentlig kom fra, men det gjorde intet, Skumring holdt øje med skovene, så der var intet sted hun skulle være på bestemte tidspunkter, og hun havde desuden sjældent travlt
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 30.12.2009 00:20
Jeg kiggede straks hen imod retningen hvor halvhesten havde sagt at der var en vej jeg kunne følge for at komme ud af skoven.

Jeg gloede, eftersom den vej hesten henviste til var den vej jeg var kommet fra.

"Tusind tak. Min stedsans er ikke så god på det område." sagde jeg og fulgte efter hende.

(OCC: Er det så Out eller?)

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0