Ved det store træ

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 07.05.2009 20:26
Xenix læste hurtigt, hun nåede til de sidste 100 sider da hun følte sig betragtet, hun kiggede op og dækkede endnu engang over bogens titel, hun vidste stadig ikke hvordan folk her havde det med at man studerede vampyrer og den slags. Hun rømmede sig og kneb øjnene sammen, da hun syntes at hun fik øje på et eller andet, hvad var det mon, det virkede lyseblåt, hendes pupiller blev en anelse svagere, men intet faretruende overhovedet, "Hvem der?" hendes stemme var voksen og autoritær, hun lod ikke til at være typen man løb om hjørner med

"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 07.05.2009 20:50
Det gav et lille sæt i hende. Den anden havde virket så fjern og nu.. Hun lavede en kort :/-mine inden hun forsigtigt tittede frem af buskende der var lige ved at være højere end hende, hvis de da ikke var det.
Hun fjernede en vildledt hårtot inden hun trippede ud. Selvom hun virkede en smule nervøs ved at den anden havde opdaget var der dog stadig en aura om hende, en aura der sagde at man ikke skulle løbe om hjørner med hende, selvom hun nok virkede så lille og uskyldig.
Hun valgte at forholde sig tavs, mens de krystal-blå øjne betragtede den anden vagtsomt.
Nyt billed på vej! Profil

"Find the jewels and you'll be sure to find a Crystal-demon."

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 07.05.2009 21:00
Xenix så kort meget forundret ud, aldrig havde hun set sådan en før, men hun skjulte sin overraskelse godt. Hun beragtede pigen, kvinden, ja, hvad var hun, hun var bestemt ikke så stor, hun lagde hovedet på skrå og lukkede helt bogen "Ja, undskyld jeg spørger så direkte, men hvad i alverden er du?!" hendes stemme er feminin og kontrolleret, på trods af det mystiske væsen som lige havde vist sig

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 07.05.2009 21:10
Zidiac lagde armene over kors. " Jeg er en Krystalisianer..Kan du ikke se det..?" Løj hun. Hun vidste godt at den anden nok godt kunne gennemskue hendes løgn, men hun var ærlig taget ikke særligt begejstret for at fortælle en anden, en fremmed, hvad hun var. Det kunne resultere i at den anden ville forsøge at tiltvinge sig hendes navn eller noget i den dur. Hun havde hørt alt for mange skrækhistorier om det iblandt hendes egne.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 07.05.2009 21:15
Xenix begyndte at smile før hun brød ud i et lille grin "Nej, det kan jeg ærlig talt ikke, og jeg har megte svært ved at tro på det unge dame!" Hun rejser sig, hun brød sig ikke om at se op til andre, derefter krydser armene, stadig med bogen knuget i den ene, hendes stemme var ganske imødekommende, men hendes isblå øjne fortalte om noget lidt andet, spørgsmålet var bare om hendes blik bevidst var hårdt, det var svært at vide hvis man ikke kendte hende

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 07.05.2009 21:22
Et ganske kort øjeblik var hendes hovmod ved at overtage hende. Den mørkhårede skulle ikke kalde hende for lille. Jeg vil vædde med at jeg er ædlre end dig..! Hun gav et kort fnys fra sig, men trådte forsvarsberedt et par skridt tilbage da den anden rejste sig op. Hvad nu? De krystalnlå øjne virkede kort forvirrede, men endte tilsyneladene med at finde en fæste et eller andet sted og skulede blot op til den anden. Uden huin tog sig spor af den lidt kølige vind der havde fast i hendes halvgennemsigtige nederdel.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 07.05.2009 21:29
Hun løftede endnu engang et øjenbryn med et lille kækt smil "Hold da op, du er da godt nok nervøst anlagt!" Hun lod endnu engang øjnene glide over hende, hvad var hun, det irriterende hende grænseløst at hun ikke vidste det, hvorfor kunne hun ikke sættte fingeren på det? Hun mente selv at hun havde godt styr på racer og folk, måske en dæmon af en art

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 07.05.2009 21:35
Hun slog kort med hovedet. "Det har ikke noget med nervøsitet at gøre, det har noget med stole på andre at gøre. Og for at være helt ærlig stoler jeg ikke på dig.." Lød svaret. Det irriterede hende at den anden stirrede så åbenlyst på hende, som nogle af de andre og mere normale dæmoner ville gøre det. Som om hun var en pyntedukke. Selvom hun da ikke havde ret mange smykker på sig, kun en enkelt sølvhalskæde med en zaphir og et par matchende ringe. Også et par enkelte sølvbånd om anklerne, der klingrede let når hun bevægede sig." Det er uhøfligt at glo.."

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 07.05.2009 21:44
"Det er det samme som at være nervøs, og du virker til at være ganske nervøs!" griner hun og bukker sig lidt ned i knæ mens hun tilter hovedet lidt til siden, "Nuvel unge dame, jeg glor ikke, jeg observere, til din opmærksomhed!" hendes smil forsvinder ikke et sekund,´man skulle nærmast tro at hun rendte rundt med en maske hvor det kolde blik skinnede igennem som hårde krystaller

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 07.05.2009 21:59
Hun rynkede kort på næsetippen. " Så lad være med at betragte, observere eller hvad pokker du nu vil kalde det. Det gør mig utryg og får mig til at føle mig som et eller andet kreatur på markeds-pladsen.." Bed hun tilbage og trådte yderligere et par skridt tilbage. Den anden skulle ikke komme hende for nær.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 07.05.2009 22:29
"Så du foretrækker at snakke med en der ikke kan holde en øjenkontakt?" griner hun, tydeligvis undrende, et kreatur på markedet, det var vel egentlig hvad hun var, hun så i hvert fald ikke normal ud, langt fra, hvis hun ikke ønskede at blive set, kunne hun vel dække sig til. Det huede hende tilsyneladende da Zidiac rykkede baglæns, var hun virkelig så skræmmende? det fandt hun i hvet fald ikke sig selv

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 07.05.2009 22:46
Hun stoppede op midt i en bevægelse. " Ja..Det er altid en begyndelse.." Småmumlede hun. De blå blomst hun havde haft i hånden blev sat op i håret bag det ene øre. Det rykkede kort, dyrisk i hende. Som kunne hvert et øjeblik finde på at stikke af. " Også at folk ikke er så nysgerrige.. Det rager ikke dem hvem eller hvad jeg er.." Dette kom lidt mere tvært end hun egentligt havde tænkt sig, men sagt var sagt og det var det.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 07.05.2009 23:02
Xenix sukkede opgivende "Du ender sandelig som en ensom lille en!" det lød egentlig mest som en konstantering "Med mindre du finder en der er lige så lidt snakkesagelig som du, og for den sags skyld lige så sær at se på, og lige så hemmelighedsfuld. Hvad havde du egentlig forventet, at folk så normalt på dig?!" hun trak på skuldrene, det måtte denne sære pige selvom, Xenix havde i hvert fald tænkt sig at finde en bog om det

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 07.05.2009 23:24
" Ja noget i den stil ville pssse mig fint.. Når jeg har fundet de andre af min slags..." hun gad ikke komme længere ind på emnet, betragtede istedet den anden kort, inden hun uden videre pludselig dumpede ned på græsset. Ikke at hun var beroliget, nej hun havde skam sine forholdsregler, men lige nu havde hun en frygtelig lyst til at sidde ned.

(( sorry det tog så lang tid.. kom lige til at falde is taver ))

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.05.2009 11:43
Xenix så forundret på hende, hun var udemærket klar over at hun ikke følte sig tilpas, men at sætte sig ned var da det mes elendige forsvar hun længe havde set. "Og hvad vil du så gøre hvis du ikke finder de andre?" hendes stemme var spillende, luftig, næsten ligeglad, Xenix levede jo også selv alene og hvade på ingen måde problemer med det, nu manglede hun bare et arbejde

(Det er i orden^^ det sker jo)

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 08.05.2009 14:15
Hun skævede kort mod himmelen, inden hun så tilbage på den anden. " Du kender ikke min slags..( heldigvis ). Ellers ville du vide at vi bliver ved med at søge efter hinanden indtil liget af den savnede er fundet, hvor mange år det så end skal tage." Dette lød en smule hovent, men hun var stolt af hvad hun var, men var til gengæld også lidt nervøs for atfolk skulle finde ud af hvad hun var, blot for at udnytte hendes evner. Det var der størstedelen af frygten for andre væsner befandt sig. De historier hun havde hørt, og ikke mindst hendes mors forsvinden, var med til at gøre at hun var meget på vagt overfor andre væsner end hendes egen slags.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.05.2009 14:21
Xenix slog en stor dyb latter op og rystede endnu engang på hovedet "Jamen så håber jeg da at i er tålmodige, det er ikke just fordi riget er lille!" Sære væsen, hvis det ikke led af en psykisk sygsom vidste hun snart ikke hvilken verden hun levede i. Hun kiggede kort mod nogle af hestede der fredeligt stod og græssede, havde der været mindre kød på dem havde hun slagtet en af dem, lige pt. ventede hun blot på at et dyr i den rigtige størrelse kom forbi, at slå en hest ihjel for føden ville være spild af mad

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 08.05.2009 14:56
Hun trak på skuldrene. " Det ved jeg godt.. Men så er deet da altid noget at vi typisk har masser af år at leve i...Medmindre Dværgene selfølgelig får fat i os.." hun rynkede let på næsen. Hvor hun dog hadede dværge. De var små, oftest buttede og stank så det gjorde en ting. Også tænkte de ikke spor på hvad en krystaldæmon spiser.
Hendes øjne fulgte kort en mindre sværm af sommerfugle i lystig leg gennem luften. Hvor er de små..De plejer at være større på Topalis..
Hun så op imod den anden. Hun var ved at være sulten..Men hun havde ikke noget pulver på sig, og glasset havde hun efterladt oppe i sit tilholdssted. Hun skæævede hen på den anden, vagtsomt, lettere dyrisk. Stirrende som kunne hun gennemskue om den anden havde mad eller ej ved sig.

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 08.05.2009 15:03
"Arh!" Xenix brød ud i et lille smil "Så du er sådan en der lever længe huh?" hun kiggede endnu engang vurderende på hende "Vampyr er du i hvert fald ikke, måske en dæmon?!" hun smilede sukkersødt, hun havde ingen anelse om havd hun var, eller hvor længe hun levede, alligevel havde Xenix sine mistanker, hvis den lille ikke kunne lide at man kiggede på hende, skulle hun nok selv overveje at lade være med at kigge sådan

Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 08.05.2009 15:17
Hun skar et kort øjeblik tænder. Nysgerrige mennesker var de værste.. " Hvis du har noget glas...Så fortæller jeg det.. Men først når jeg har glasset i min hånd.." Udbrød hun forhandlermæssigt. Brødes sig dog langt fra om det sukkersøde smil der pludselig var dukket op. Det var jo nærmest til at gå hen og blive dårlig af at se på det.

(( brb, hopper lige til fakta inden de lukker ))

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1