Skoven, i udkanten af hestedalen

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 25.04.2009 16:27
Nichazho fortsatte med at skrige i nogen tid. De store røde øjne så panikslagent op på Taylor, inden han spjættende kom kejtet på benene, og løb om bag stammen hvor han skreg lidt mere, inden han stoppede sin egen skrigen ved at sætte sine hænder op foran sin mund, og næsten stak sine små lillae fingre ind i den for at kvæle hans skrigen.
Han kneb sine øjne sammen, krummede sig sammen og satte sig ned for foden af stammen. Han lagde sit hoved ned mellem sine ben, og satte sine hænder op over hovedet.
Mennesket har hele tiden været der! Det var ikke nogen drøm! Det er virkelighed!! tænkte Nickazho panisk. Han så hurtigt op, kastede et panikslagent blik rundt, for at finde en busk eller noget, som han kunne gemme sig i, men forgæves. Atter lagde han sit hoved ned mellem sine ben, og lagde armene op over hovedet - som om at det var et udemærket skjulested.
//Nova \\
[/size]

| Profil | Profil |Kontakt | Bag skærmen |
Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 25.04.2009 17:01
Nickazho så langsomt op, da mennesket åbenbart stadig godt kunne se ham. Han så med et lidt vredt og bebrejdende udtryk på mennesket, inden han rejste sig op. Han satte sine hænder vrissent i hver side, og lænede sig lidt forover så han så ret bestemt ud af sig. Du, krystalisianer, skal ALDELES ikke kalde mig for en TING! Nickazho halvråbte nærmest, og bebrejdede nærmest Taylor i sit toneleje. Han så kort efter nedladende på taylor, han var jo trodsalt KUN en krystalisianer, og intet andet. En hva'? Hans stemme blev mere rolig at høre på. Han kunne ikke fordrage krystalisianere overhovedet, så hvorfor behandle dem godt i det hele taget? De LUGTEDE jo!
//Nova \\
[/size]

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 25.04.2009 18:28
Nickazho trådte et skridt frem mod Taylor og så meget bestemt ud af sig. Han ville ikke lade en krystalisianer være så højrøvet overfor sig. Eller, det kunne han sagtens, men Nickazho ville ikke bukke under for det.
Han knyttede sine næver. Mennesket foran ham skulle ikke tale sådan til ham! Slet ikke! Arizaphle behandlede ham bedre! Var han den eneste i dette land, som gjorde det? Hans familie havde ikke engang behandlet ham ordentligt. Jo, hans søstre havde, og moderen havde ikke noget at sige i det hele taget. Faderen kunne rende og hoppe. Han lagde sine øre lidt tilbage. Han var egentlig meget forvirret at se på, da hans mund var normal, men alligevel så 'smilede' altid, da han havde fået to ar, som var skåret op med en kniv op langs hans kind, så det netop lignte at han altid smilede. Godt nok var det unaturligt meget. skal jeg VÆNNE mig til det siger du, lille krystalisianer! Han viftede lidt med sine hænder, lettere irriteret over denne krystalisianers opførsel og fremtræden. Kraniets øjne, som var på Nickas hoved, begyndte at lyse svagt op, men det forsvandt hurtigt igen. Taylor ville ikke kunne mærke noget, selv hvis han så på det, da det var ganske kort, men ville nok muligvis opdage at det lyste.
//Nova \\
[/size]

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 25.04.2009 19:47
Nickazho lagde sine arme over kors. Hvad havde den flabede tomhjerne gang i? Grinte han ad ham? Der er aldeles ikke noget morsomt ved mig! tænkte Nickazho og havde nærmest et =_=" -utryk i hovedet, da Taylor grinte så højt og langvarigt, så det næsten gjorde ondt. Følsom? Nicka så arrigt på ham. Det var tydeligt at Nickazho havde et højt temperament, og det lagde han skam ikke skjul på. Jeg skal give DIG, menneske, FØLSOM! Nickazho løb frem mod ham, skønt han allerede var tæt på Taylor, og prøvede at hoppe op på siden af ham, og så kante sig om på hans ryg for at holde fast. Dog gik det ikke, så han faldt ned igen, og så op på Taylor. I krystalisianere lugter sådan![/i] snerrede Nickazho og løftede sin lillae finger op foran sin næse, og strøj let hen over den, mens han så på Taylor med små sammenknebende øjne. For det første, stinkdyr, så er jeg en lilla dæmon.. mærk dig mine ord.. LILLA DÆMON!!! Han lagde meget pres på 'lilla', for dette var meget vigtigt for ham. Det betød en hel del, da det var en særlig race. Den havde ikke samme 'krav' som en almindelig dæmon havde, så det var noget helt andet.

//frys
//Nova \\
[/size]

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 25.04.2009 22:00
Nickazho så vredt op på Taylor. Jeg skal, jeg skal! Han kom hurtigt på benene, trådte frem mod Taylor for at vise, at han ikke var bange for et ynkeligt menneske som ham. Hvor gammel tror du LIGE du er, KRYSTALISIANER!!! Nickazho råbte nærmest 'krystalisianer', og man var ikke i tvivl om, at han ikke kunne fordrage den race overhovedet. Han vidste ikke helt præcist hvorfor, men han havde altid hadet dem, og han ville ikke bare lige sådan komme til at stoppe med at hade dem. JEG er ikke skrøbelig af mig! Jeg klare mig fint selv! Han fnøs hårdt irriteret over krystalisianerens toneleje og kommenderende tone. Hvad troede han, at han var. Du er jo ikke andet end en krystalisianer, så hvad tror du lige at du har ret til? Eller.. Du er måske 'vigtig'? Nickazho rystede let på hovedet af Taylor. Det lød i hvertfald sådan, som om at han netop var det, men Nicka tvivlede nu stærkt, især når det var sådan en krystalisianer.
//Nova \\
[/size]

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 25.04.2009 22:35
Nickazho fnøs lidt af Taylor. Han var slet ikke værd at spilde sin tid på. Han var bare dum, og gik i vejen for ham! PLUS han skræmte ham. Han havde jagtet ham i hans drøm, og havde skreget op som en gal da Taylor pludselig havde stået foran ham, og gloet på ham. Så er det jo lidt svært ikke at blive forskrækket, når man vågner op fra et mareridt og han står der foran ham.
Nichazho vendte sig fornærmet med ryggen til, og lagde sine arme over kors. Der var en lille bule bagpå hans ryg fra det lange sorte slag, og derinde under skjulte der sig en lang flot hale, men den var ikke synlig for omverdenen. Jeg er faktisk 1999 år! Jeg bliver 2000 i år! Han fnøs let. Det var da helt utroligt med ham! Var han virkelig så blind. Desuden, ville du ikke engang være i stand til at tælle til så meget, du kan jo knapt nok sige det lange tal! Nickazho smilte et lille tilfredst smil, og lukkede øjnene roligt. Så kunne den krystalisianer bare lære det! Han åbnede det ene øje, da Taylor nævnte det med befolkningen. Tsk! Jeg har ikke bestemt at komme til i denne verden! Jeg BOR på denne ø! og det har jeg ALTID gjort! humf! Han skævede over til hesten og Freyja. Han troede først at det var en krystalisianer, men smilte så fornøjet, da han opdagede at det rent faktisk var en elver. Han rakte sin hånd op og vinkede til hende, i håb om at han kunne slippe for den dumme krystalisianer. Normalt, ville han aldeles ikke gøre sådan noget. Han var ikke udadendt, men når det gjaldt det at slippe for en krystalisianer, så kunne han næsten være 'nødt' til det.
//Nova \\
[/size]

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 25.04.2009 23:24
Nickazho så hurtigt over på Freyja og gjorde store øjne da hun tog sværdet frem. Han havde jo ikke gjort noget? Han var uskyldig! Han ville ikke kæmpe! Han VILLE IKKE!!!
Nickazho blev nærmest revet op indenvendig. Det var en meget forkert situation! Han havde lyst til at tage tilbage til den klippe som var faldet sammen, men.. han kunne ikke! Han havde i det hele taget ikke noget sted at være! Han så kort op mod himlen, som om at Ari ville komme og hente ham nu. Han lagde sine øre lidt tilbage, da han netop ikke mødte dette dejlige syn. Hvorfor savnede han ham nu sådan? Ari var egentlig ret kedelig af sig, men..
Nickazho blev revet ud af sine egne tanker, da Taylor lagde en arm omkring ham, som om de var GODE venner!
Nickazho kneb det ene øje helt sammen, mens det andet stirrede vredt op på ham. Nickazho blev endnu mere lilla i hovedet, som tegn på raseri. Det kunne han ikke tillade sig! og SLET ikke en krystalisianer! DU rør mig ikke! han trådte flere skridt til siden, så Taylors arm ikke længere kunne nå ham, og dermed ikke beholde sin arm over hans skulder.

//frys - vi venter bare på dig Freyja :D
//Nova \\
[/size]

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 04.05.2009 21:24
Nickazho lagde sine arme over kors. Han var blevet godt mut, og han var en lidt sky person hvad det angik i denne situation med en krystalisianer. Sådan en, skulle ikke snørre ham sådan! ALDRIG om han ville finde sig i det! Han fnøs og stirrede vredt efter Taylor da han begyndte at gå. GÅ krystalisianer! GÅ! Forsvind, væk!! Flygt før den lillae dæmon kommer efter dig! Nickazho så ned anden retning og hævede sin snude op mod himmelen, så det var tydeligt at han var en lettere sky person.
Han skævede så lidt mod Taylor igen, og opdagede hans lille provokerende smil, hvilket fik raserien til nærmest at boble inden i ham. Han hoppede en enkelt gang, og stampede lidt i jorden med knyttede næver. Han mindede mest af alt om et lille barn som ikke fik sin vilje. MMMMMMPF!!!! kom det fra ham, med lukket mund så det kom af rent raseri. Han så så med et lettere hårdt blik på Freyja. Hvad glor du på? spurgte Nickazho først, men kom i tanke om, at Freyja ikke kunne være en krystalisianer med de øre! Han lavede en lille mut mine. Jeg mener... De!" rettede han, da han tiltalte alle andre end krystalisianere. Han tog sig lidt til hovedet, kørte en hånd gennem håret først, og pjuskede det lidt bagefter.
Han viftede let med hånden til Freyja, som tegn på afsked og begyndte at gå væk fra stedet. Taylor havde virkelig fået ham op at ringe med hans opførsel! Han forsvandt ind mellem træerne, og var væk fra stedet...

//out
//Nova \\
[/size]

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.06.2009 21:28
Samson kommer lige fra borgen. I hver sin hånd bar han to flasker sprut. Den ene var hjemmebrygget, så det var svært at sige hvor mange procent der nøjagtig var i, men det var ikke små sager.. Den anden derimod var almindelig rom, som enhver kunne skaffe sig ude på markedet. Han glemte alligevel ikke sine små sager, som havde pryddet hans fortid, blot fordi han havde fået flere krystaller mellem fingrene.
Samsons øjne var slørede og han havde et lille fordrukken smil på læben. Til forskel for hans andre smil, så var dette et ganske harmløst et.
Han bøjede sig en smule frem da det gyngede godt og grundigt for ham. Han kunne godt se, men han skulle alligevel tæt på før han kunne se noget som helst. Derfor så det ud som om at han skulle til at gå ind i træer, men drejede i sidste øjeblik inden han ramte det. Det så ufatteligt sjovt ud, da han gik sådan. Han nynnede lidt for sig selv, men det blev til en mumlende brummen, som skulle forestille sig at være en sang. Det var længe siden han havde drukket SÅ meget som han havde gjort i dag. Han var ikke svagdrikker, der skulle noget til før han blev grueligt påvirket.
Til forskel for den ædru Samson, var den fulde Samson venlig i det. Han var glad og alt had i sjælen forlod kroppen under spruttens hæredømme.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 20.06.2009 21:37
"... Det tror jeg altså ikke, Doo." lød en lav, pigestemme lidt væk. Hun løbe igennem græsset imod træerne. "Jeg tror virkelig ikke at æblerne er modne her." sukkede hun og løb imod et træ. Hun kastede en lille planke på jorden, som forsvandt i en lille røgsky. I samme sekund sprang hun op af træets træstamme og kravlede, som et egern op af træet. Hun så sig om, da hun kom op i trækronen. "Uh-um, ingen æbler her." sukkede hun og sprang ned fra træet igen. Hun faldt bagover og landte på baen'. Hun ømmede sig lidt og så sig om. Hun bemærkede straks en person, med et temmeligt bedukket smil på læberne og en underlig valsende gang.

Hun skubbede sig selv op på benene og løb imod den langhårede person. "Undskyld mig, frue? Fruøøøh! Vent lidt. Kan du fortælle mig om det er rigtigt, at æblerne bliver modne på det her land, hurtigere, end på det andet land?" spurgte hun højrystet og en anelse snøvlet, imens hun løb efter 'kvinden'.
Det er ikke for at være nice, men...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.06.2009 21:43
Samson gik i sin egen lille verden, let fra side til side, og udenom diverse træer som kom ham ret så tæt på, mens han fortsat 'sang' sin egen lille melodi.

"Ååååuuhåååååååh! Liivøøøht eer herrrliighttt!" Han stoppede sin gang, men svejede stadig let fra side til side, da han hørte en lille pigestemme råbe et eller andet, som tilsyneladende var til en dame her i nærheden. Han kneb øjnene let sammen og så spejdende rundt efter pigestemmen og damen. Efter lidt tid brugte han sin magnetisme evne til at prøve at placere disse 'to' personer, men han kunne kun finde en person, og personen var på vej mod ham.
Han regnede det ikke for noget, og i stedet for at gå videre dumpede han ned på jorden og sad med let spredte ben, og støttede med sine hænder som nærmest var plantet ned mod jorden bag ham.

"Duuuu giiiik diiin veeeeej! For jeg dræbte dig for dine ugerningerrr!" ... Samson lukkede sine øjne. Minderne farede gennem hans sind når han var fuld, og han sang faktisk denne linje, som var sket i hans liv for nogen år siden efterhånden. Men hvem kunne vide det?
//Nova \\

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 20.06.2009 21:45
Caine kom gående med sine hænder dybt begravet i lommerne og en dårlig holdning i ryggen, så det så ud, som om han var lige ved at falde forover af anstrengelse over at have gået det korte stykke vej fra starten af hestedalen og hertil.
Han lod ikke rigtigt til at holde meget øje med hvor han satte sine fødder. Han havde sit blik stift rettet imod himlen, der var ved at antage et lettere lyserødt og lilla skær over alt det blå og de tunde, lysegrå grå skyer. Derfor bemærkede han ikke, at der var andre mennesker i skoven, i hvert fald ikke før han stod næsten lige bag dem. De havde ryggen til ham, så han kunne ikke se deres ansigter og derfor ikke se, om det var nogen han kendte. Han måtte bare gå ud fra, at det var en ukendt mand med meget langt hår mand og en lille lyshåret pige.
Han besværede sig ikke med at hilse på dem, og hvis ikke det var fordi at han allerede var stoppet op af ren og skær overraskelse over, at der var andre mennesker her i den ellers øde skov, var han gået videre.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 20.06.2009 21:51
Voo stoppede op bag ved ham og tog et skridt tilbage, da det hun havde troet var en kvinde, viste sig at være en mand, der pludselig sang højrystet om en han havde dræbt på grund af nogle ugærnior? Hun var ikke helt sikker på hvad det sidste han havde sagt betød men hun valgte at holde lidt afstand.

Hun tog endnu et skridt bagud før hun gik en lille cirkel rundt om ham og stilte sig foran ham. Hun satte sig på hug og stirrede ind i hans ansigt. "Guuuuuuud! Du er jo en mand!" lo hun og pegede ham lige ind i ansigtet. "Du har hår som en dame." sagde hun og lo forsat. Hun så på de flasker han havde i hånden, men lagde ikke noget i det. Hun kendte trods alt ikke til alkohol og dets effekt.

"Men hr? Ved du om æblerne her er modne på den her tid?" spurgte hun og pegede på det nærmeste træ. "Det er bare fordi --" hun så rundt og bemærkede pludselig endnu en person. Ikke bare hvem som helst.
"CAAAAAAINØØØH!" råbte hun og vinkede til ham, med store armbevægelser og en mild, barnlig latter. "Heeeeej!"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.06.2009 21:59
Samson sad og vippede hovedet let fra side til side, mens han stille og roligt sad og sang.

"Alt den hååårde slid på mark og gård, og du lavede aldrig noget... Mors lille yndling..," Fortsatte han, men så pludselig meget forundret ud, da en lyshåret pige var lige foran ham. Han så på hende med store øjne, nogen overraskede øjne. Han fik et stort smil på læben.

"Mig? En kvinde? Hahahha! Hvor er du dog et kært lille barn!" Han smilte over hele ansigtet og klappede hende let på hovedet med sin ene hånd (?). Han hørte at pigen råbte på en eller anden, men hvem det var havde han ingen fjerneste idé om. Han vendte sit ansigt, hvilket resulterede i at han nærmest lænede sig helt tilbage, for at kunne se bagud, hvor Caine kom gående. Hans meget fulde krop kunne ikke holde alt for længe til det, så han tabte nærmest sin krop ned mod jorden, så nu lå han blot og så op i himlen. Begge flasker som han havde i hver sin hånd hævede han op mod himlen, som om at han ville skåle med alverdenens himmelvæsener. Han tænkte ikke over barnets rigtige spørgsmål omkring disse æbler, men mere over misforståelsen med, at hun troede at han var en kvinde.

"Havde man høøørt.. Sikke en misforståelse.. miig en kvindøøøh?" Fortsatte han sin sang, som nærmest ikke lød så meget som sang mere, men der var da en lille melodi gemt bag ordene.
//Nova \\

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 20.06.2009 22:05
Det var lige før, at Caine kunne være lettet en hel meter op i luften af forskrækkelse, da han hørte sit navn blive råb op af en velkendt pigestemme. Så var de to ikke bare fremmede – eller den ene var jo stadig, men ikke pigen. Det var Jinx.
"Hej," sagde han og gik lidt nærmere. "Følger du efter mig?"
Selvom det jo var hende, der var kommet først. Men at han havde mødt hende igen efter så kort tid... det var da noget af et tilfælde.

Først nu fik han øje på manden med det lange hår, altså sådan rigtig. Det så ud til, at han var fuld. Han både sang og snakkede på sådan en underlig møde, som kun fulde og tossede menneske kunne.
"Hvem er han?" spurgte han Jinx og pegede på manden.
Det lod godt nok ikke til, at hun kendte ham, for han talte til hende, som om hun var en fremmed. Men selvfølgelig, når man er fuld gør man jo så mange underlige ting.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 20.06.2009 22:17
Voo lænede sig ind over ham og prikkede lidt til Samson (Okay?), imens han lå der i græsset. "Hallo? Er du død? Døde menensker synger da ikke. Hvorfor synger du? Hvad synger du? Hvad hedder du egentlig? Hvad laver du herude? Er du syg?"

Hun prækkede til ham igen og vendte sig imod Caine. "Hej Caine! Jep! Jeg følger efter dig! Heeeeele tiden! Jeg skal jo passe på at du ikke kommer til skade." sagde hun muntert og vendte atter opmærksomheden imod den underlige kvinde-mand. Hun pegede på ham med en bleg pegefinger og et mildt smil.

"Jeg ved ikke hvem han er, men han er altså lidt underlig? Tror du han er syg? Jeg tror, at han tror han er en kvinde, men han ved det bare ikke." hun holdt en pause og kløede sin næse. "Måske har han glemt at han er en mand! Og så ... Øhm."
Hun satte sig foran manden og så på ham, som han lå dér i græsset og snøvlede. "Hvad heeeddooooor du ?" sagde hun langsomt, for at sikre sig at han fik fat i alle ordene.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.06.2009 22:28
Samsons arme lagde sig ud til hver side, og flaskerne blev tabt på jorden. Heldigvis for Samson, havde de begge prop på. Han havde lukket øjne, men mærkede pludselig nogen prikke til ham. Han farede op lynhurtigt og havde vidt åbne øjne. Han stirrede frem for sig, og så faktisk direkte ind i Voo's øjne, men opdagede det først efter nogen sekunder.

"Neej du er vel nok en fiiin lil' piii'!" Kom det snøvlet fra ham. Han dumpede tilbage på jorden igen og nynnede lidt, men hørte godt hvad pigen sagde.

"Miiin egen lille saaaang, som ingen kan tage fraaa miiig! Ingen kan forråde mig med min eeegen saaaang!" Han hostede lidt, da han fik noget galt i halsen mens han lå ned. Han sank simpelthen ikke ordenlig, så det var derfor han kom til at hoste. Han lå lidt, og pigen spurgte igen hvad han hed. Han fik hostet færdigt, og det lød ikke som om at han kom til at hoste igen forløbig.

"Jeg HAR hørt dig lil' fin' pii'! JEG!" Samson satte sig brat op, og hævede fingeren i vejret og så meget 'stor' ud.
"JEG! Er Samson China Oceans! Og JEG hersker over dette steed!" Fingeren begyndte at køre i små cirkler oppe i luften, inden det lingte at den 'visnede', da den faldt ned mod jorden, og ham med.
Han kiggede op, altså henaf jorden, og over på Caine.

"Goo' daag!!" Samson var egnetlig til fare for sine omgivelser.. Eller nej, rettere omvendt i sin meget berusede tilstand. Det var omgivelserne der for en gang skyld var til fare for ham selv.
//Nova \\

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 20.06.2009 22:33
”Jeg skulle mene, at jeg er i stand til at passe på mig selv,” sagde han til Jinx’ ”jeg skal jo passe på at du ikke kommer til skade”. ”Jeg er jo voksen, husker du nok.”

Han vendte derefter blikket imod manden. Vurderende betragtede han ham og kløede sig lidt i nakken. Stakkels mand – eller Samson, som han jo sagde han hed - sådan at blive druknet i spørgsmål fra en lille pige, der sikkert ikke havde nogen som helst ide om, hvad det ville sige at være fuld.
”Jeg tror ikke han er syg, han er vist bare fuld. Kan du ikke høre det på ham?” sagde han til Jinx, selvom han nu kom til at tvivle en anelse på det han selv sagde, da Samson lagde sig ned og begyndte at hoste.

”Goddag,” hilste han.
Han skævede lidt til Samsons to flasker, og hævede let det ene øjenbryn. Var der stadig noget i dem, eller havde han tømt dem helt?
"Har du ikke fået lidt for meget at drikke?"

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 20.06.2009 22:41
"Fuld?" gentog hun og stirrede på Caine med store øjne. Hun vendte blikket imod Samson igen og lo. "Er du så en konge?" spurgte hun og kravlede op på maven af den liggende mand (? XD). Hun lo af ham og prikkede forsat til ham. "Nu må du ikke gå hen og dø af hosten. Har du spist for meget? Er det derfor du er fuld?" Da Caine spurgte manden om han måske havde drukket for meget, hævede hun et øjnbryn og vendte blikket imod Caine. "Man kan altså ikke drikke for meget. Man kan ikke blive mæt i vand. Kun i mad." sagde hun og nikkede for sig selv. "Tsk, voksen-Caine, det troede jeg du vidste."

Hun prikkede til Samson igen og lo. "Samsån Tjaina Åsjans. Hvad laver en konge herude ? Leder du også efter æbler? Er det dig der ejer træerne? Må jeg godt tage nogle af æblerne, hvis jeg finder dem? For jeg er ret sulten. Måske har du spist for mange æbler, det er derfor du er så fuld!"

Hun hoppede en smule på Samsons mave og lo henrykt. "Kan du ikke bare lade være med at spise i et par dage? Så er du nemlig ikke fuld mere, og så er du normal igen, Samsån." Hun nikkede for sig selv. I hendes hovede gav det fin mening. Hun vendte sig imod Caine. "Kender du en kong Samsån? Der er nok ikke så mange damer i hans kongerige, så derfor har han hår lissom' en dame. Jeg så engang en mand, der lignede en dame sååååh meget, at han også selv troede at han var en..." mumlede hun orienterende. Ikke fordi det var et særligt vigtigt emne at tale om, men det var da NOGET man kunne tale om.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.06.2009 22:51
Samson havde et smøret smil på læben, som mest af alt lignte et 's'. Han åbnede dem dog op, da pigebarnet nærmest begyndte at hoppe lidt på hans mave. Han krummede sig en smule sammen, og skubbede lidt til Voo, så hun røg ned(?).
"NARJ! Ikke.. sådan.. nogen BEVÆGELSER!" Han tog sig lidt til sin mave, og derefter lidt til sit hoved.

"Ikke behandle en kooonge sådan!" Kom det snøvlet fra ham og pegede mod Voo.

"Du må geeerne tage noget at spise i kongens haavøøh! MIN havøøh!"
Han drejede lidt rundt på sin bagdel, så han kunne se ordentligt på Caine. Han lagde hovedet let på skrå. Hatten lå nu i græsset, da den var faldet af i al denne påstyr med at rejse sig, og så lægge sig ned igen. Det øverste af hans hår var pjusket, og det var ikke altid man fik lov til at se dette, da der jo normalt sad en hat lige der.

"Man kan aaaaldrig!!!!" Endnu engang hævede han en finger op i luften.
"AAALDRIG! Få for meget Sprrruuut!" Han plantede begge sine fødder på jorden, og kom lettere svejende på benene. Man skulle næsten tro, at han skulle lige til at vælte igen, men han forblev dog på stående fod. Han bøjede sig ned over sine flasker, samlede dem op, rettede sig op og kom lidt for langt bagud, men nåede lige at give noget vægt foran så han ikke skvattede. Han var temmelig ustabil.

"Du vil måske ha' noooget?" Han slikkede sig lidt om munden, og gik frem mod Caine og rakte ham begge flasker. Sikke gavmild Samson dog var, når han havde fået lidt for meget. Et usædvanligt syn...
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Blæksprutten, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 12