Udenfor porten til borgen

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 28.01.2009 21:04
Samson ser over på Rasha.

*Tror kvindemennesket at jeg kan tage mig af hende når som helst eller hvad?* tænkte Samson og sukkede let.

"Har ikke for travlt, men for travlt til at være i enerum med dig, ja.., Selvom det helt sikkert kunne være en fornøjelse, så er der lige nogle ting jeg må tage mig af.. Om ikke andet, så går jeg stadig ud fra at du er blevet ansat af mig. Skulle mene at det var fra dig, jeg fik ansøgningen af, og besvarede det med et ja.. Og du får løn ja, en procentdel af indkomsten.. Er der andet, du vil sige, med hensyn til det?" Han hævede let det ene øjenbryn mens han betragtede hende. Man var ikke i tvivl om i hans blik, at efter hans mening skulle kvinder undertrykkes.

Han så kort efter Ayoka, og skulle lige til at kigge tilbage, indtil han kom i tanke om en ting.

"Hey hey! Kom lige tilbage du!" Samson trak Ayoka hen til sig, via sin magnetisme evne, og lod sin ene næve tage fat om hans overarm (har fået lov).

"Du har rent faktisk hjulpet mig på en eller anden mystisk måde, som jeg ikke engang har bedt om..." Samson lænte sig lidt ind mod hans øre, for at tale lidt lavere, nærmere til en hvisken.

"Dig kan jeg nu godt bruge.., Jeg mangler folk! Om de så skal tvinges eller ej, jeg behøver dem alligevel.." Han smilte et lettere syrligt smil, og to syle spidse tænder kom frem i tandrækken.
Langsomt blev hans håndflade varmere, og ligepludselig var den utrolig varm, og mærkede nu Ayoka med sit tegn. Tegnet var magisk, og når det var det, så var det ikke kun et tegn. Men det kunne lidt mere, end bare at markere hvem denne person tilhørte. Samson ville let kunne finde frem til personen, ville kunne hidkalde personen, og nærmest 'tvinge' personen til at komme, uden at vedkommende kunne undlade det.
(Har også fået lov :D )

"Helbredelse.. ikke dårligt.. Derudover, kan jeg se at du er god til at snige dig frem.. også en god taktik.. Du vil helt sikkert kunne blive sendt ud i fremtiden, men lad os nu se, hvad der yderligere kan ske." Samsons snak blev nærmest til en lille hvislen, inden han lod sin ryg blive rettet op igen.

Hans blik hvilede lidt på Rex.

"Hvem er det så, der har givet dig det mærke?"
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.01.2009 21:24
Ayoka som bare gik der i fred og fordragelighed, mærker pludselig en underlig trækken i kroppen.. og selv om han forsøger at gå, bliver han trukket tilbage igennem luften, indtil Samsons stærke hånd griber om den smalle overarm.
"Ueh?!" han drejer forvirret hovedet
Hvad?
Han misser med øjnene.
"Jeg har ingen interesse i at arbejde for dig!" snerrer han.
Han forsøger at vride sig fri, men han er jo ikke specielt stærk... en varme samles om hans overarm..
"Aeh.. Av!.. Av slip!!" han vrider sig nu mere energisk, og et mindre skrig lyder fra ham da brændemærket borer sig ind i hans arm..
han kniber øjnene sammen, for at holde det væld af tårer tilbage, som er på vej ud af de store øjne.
Er han psykopat i knolden?! fortsat forsøger han at vride sig fri fra Samson.. - han har i tankerne at stikke af så snart han ser sit snit til det
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.01.2009 21:34
Han betragtede kvinden i nogle sekunder og fandt sig betaget af hendes skønhed. Han sagde ikke noget til det, betragtede hende blot i smug. Han lod tungen glide over læberne, uden nogen videre grund. Hans opmærksomhed blev dog revet væk, da Samson gav sig til at brændemærke drengen. Han vidste præcis hvordan det føltes. Han knugede hænderne og mærkede raseriet blusse op i sig.

Hans arm blev atter en klinge og han knugede den anden hånd.
"Herre, jeg tillader ikke at du skader mindre årige." hvæste han vredt og tog et skridt imod Samson med et arrigt ansigtsudtryk. Han bed tænderne hårdt sammen og måtte kontrollere sin vrede.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.01.2009 21:37
han ser at de ikke rigtig havde lagt mærke til ham så han udnytter cancen og forvandler sig til en cobra slange og kravler ind i græsset. han snoer sig tætter på folk og stirrer på dem. han er tæt nok på dem nu synes han og bliver liggende. han ligger så stille som mugligt. da han ser at Ayoka er begyndt at pive af smerte bliver han vild i blikket og snor sig tættere på Samson og Ayoka. han ender med at stå under dem to mens han stirrer på Ayoka der piver.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 28.01.2009 21:45
Samson ser lettere undersøgende på Rasha, og et lille charmerende smil kommer frem på Samson læber. Han regnede med, at hun her mente noget.. mere privat, og det havde han da bestemt ikke noget imod!
Han nikkede kort til hende, inden han hurtigt slog blikket hen på Rex.

"DU tillader ikke?" Han ser lidt på hans arm, som pludselig var blevet til et våben i sig selv.

"Hmmn.. Surt hva? Synd man ikke altid vælger sin egen herre. Det ville være så meget lettere.. Men for, at det ikke skal gå hen og gå yderst galt, så beder jeg dig pænt om at fjerne den igen..," Samsons stemme var kølig, og på en eller anden mærkelig måde lød hans stemme overbevisende, og naturlig voksen! Altså på den måde, at man lige så godt kunne tage og høre efter, ligesom et barn som skal høre efter dets forældre!

Han mærkede pludselig noget sno sig ind under ham og Ayoka.
Han kiggede ned og fik pludselig øje på en cobra slange. Samson stirrede på den i et øjeblik. Han var ikke vandt til at se slanger her omkring, så reaktionen blev rimelig.. langsom.. Han forsøgte at kaste slangen lidt væk fra dem begge, med sin magnetisme evne (?).
Han havde stadig ikke sluppet Ayoka.

"Måske er du ikke interesseret i at arbejde for mig, men hvad nu hvis det var dit liv det galt om?" Dette var henvendt til Ayoka.
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.01.2009 22:01
Ayoka har fundet ud af så småt at det ikke nytter noget at vride sig.. Samson er for stærk.
"Jeg er ikke bange for at dø. Så det får du ikke noget ud af!" han drejer hovedet i et forsøg på at tage Samson i øjesyn.
Nu opdager han slangen.
"Ueah?!" der går et sæt igennem ham, og han bakker hastigt, faktisk nærmest helt panikken.. men da han mærker sin ryg støde imod Samson, træder han frem.. nær ved at træde på slangen.
"Ieah! slange!" udbryder han så med et lettere ynkeligt piv..
Selvtilliden er fuldkommen forsvundet på få sekunder, takket være synet af slangen.
Slanger og andre koldblodede dyr, har aldrig været Ayokas kop te... et eller andet sted minder de ham om dæmoner.. så han bryder sig bestemt ikke om dem.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.01.2009 22:09
Rex bed tænderne hårdt sammen af Samson. Han knurrede sagte og sænkede modvilligt armen. Han stirrede febrilsk på Samson og skævede derefter til drengen. Han rystede på hovedet og himlede med øjnene. Han rystede på hovedet og hans arm blev atter en arm. Han tog sig til hovedet og virkede temmelig opgivende.
Han betragtede roligt slangen. Om den var giftig eller ej, frygtede han den ikke. Slangebid og metal gik ikke sammen. Han betragtede derefter de forskellige mennesker og deres reaktioner. Han havde ikke sagt et ord i noget tid, og han var usikker på hvad han skulle stille sig op med sig selv.
Han havde ikke besvaret et eneste spørgsmål; og han var egentlig ligeglad. Han betragtede slangen med et roligt blik, og spekulerede på hvad kvinden og Herren skulle snakke om. Og hvorfor drengen fandt sig i at blive tæmmet, som han selv var blevet. Han skamte sig og sukkede.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.01.2009 22:15
han forvandlede sig langsomt tilbage til menneske og kigger på forsamlingen. han siger ikke noget men tager et brev frem og kigger på det. han kigger så på Samson. "Godaften mister Samson" siger han med en hvislende lyd i stemmen. han forvandler sin arm til en slange, sætter brevet i munden på den og for den til at avlevere brevet til Samson. han kigger på ham for at se om han har forstået ham. Brevets forsegling kan man se er blevet brudt men er blevet lukket igen. han går en smule afsides efter at have fået sin arm tilbage.

Frys// (skal i seng... regler fra skolen)
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 28.01.2009 22:26
Samson ser efter slangen, som pludselig forvandler sig til et menneske igen, stående, med et brev i hånden. Brevets udseende kendte han godt, han tog ikke imod brevet, men nikkede bare lidt.

"Det er i orden. Du kan tage plads deroppe, og begynde at finde dig til rette.. " Han nikkede mod borgen og smilte et lille køligt smil. Han slap Ayoka og gik over til Io, og viste ham hen til borgen, ved at puffe ham over mod porten, så han kunne gå ind.

"Du går bare derind og tager plads, så kan vi snakke senere..," Han så efter ham. ((regner med at det er ok, siden du skal gå? (: ))

Atter vendte han sig mod de andre. Han kunne mærke en vis tilfredshed da han så at Rex tog sit våben tilbage, men gjorde ikke det store ud af det, ellers ville det jo sikkert bare komme frem igen. Men bare dette tegn, var et godt tegn for Samson. Der var dog noget respekt han havde hentet hjem, hvilket i Samsons øjne var sejr.
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.01.2009 22:48
Ayoka ved ikke mærkets magt.. han begynder bare at liste væk lige så stille.. han ser sit snit til at han nu kan forsvinde og aldrig se Samson igen.
Men han vil sikkert nok finde ud af at dette ikke er tilfældet.
Han gyser stadig over slangen.. det kom bagpå ham det med slangen..
Og nu er Cerys jakke ødelagt... han ser bedrøvet på sit ærme..
hans ene hånd ømmer sig blidt på overarmen.. kaster et blik tilbage over sin skulder.. igen fanges hans blik af kvinden.
Kort falder han i staver.. men skynder sig at sparke sit sind på plads igen og retter blikket fremad.
Tag dig dog sammen.. tænker han irritabelt..
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.01.2009 22:58
Rex skæver efter drengen men siger intet. Han forholder sig tavs. Det er det han gør. Han så på kvinden og Samson, og følte sig pludselig overflødig. En belastning.
Han sukkede og lod en hånd køre igennem håret. Panden er stadig øm. Han havde ikke engang fået talt med Samson, som han havde intentioner om. Han anede ikke engang herrens navn, bortset fra at slange-knægten havde kaldt ham Samson.
Han så ned i jorden med et stramt blik. Han var temmelig forvirret. Hvorfor sagde han ikke noget. Han havde det somom hans mund var fuld af sand.
Han så på Rasha endnu en gang, og lod derefter blikket glide over på Samson. Så så han ned igen.

"Jeg burde vel gå," hvislede han hæst. Han følte sig ikke velkommen. Han tog et skridt baglæng og tøvede.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 28.01.2009 23:09
Samson smilede roligt til Rasha.

"Næste gang vi ses?" Han hævede øjenbrynene let, og havde et lille smil på læberne.

Hurtigt så han mod Ayoka. Han mærkede 'båndet' mellem dem blive større, et tegn på at han bevægede sig væk.

"Hov, hov du!" Samson hev ham tilbage (?), og tog fat i hans anden arm, den hvor der ikke var noget brændemærke.

"Hvor tror du at du skal hen?" Spurgte han Ayoka, inden han så over på Rex.

"Inden I to render alt for langt, må jeg vel hellere få jer med op?" Han så kort op på borgen.

"I kommer nok til at skulle hjælpe med nogle ting, da vi jo lige er flyttet ind ikke sandt?" Han smilte et lille lusket smil, og skævede til dem begge.

Han prøvede at puffe dem begge over mod porten.
Han så sig tilbage over skulderen.

"Nå ja.. hvis du vil, kan du altid tage dig et væresle! Har rigelig af dem, så kan det være at jeg kommer og besøger dig der?" Han smilte et lille charmerende smil, inden han kort nikkede til hende, og vendte sig atter mod Rex og Ayoka (har fået lov af Rex, men kan ikke få fat i dig Ayoka? xD Du bestemmer selv (; ).

Samson går op mod sin borg, med Brutus foran sig.

//out
//Nova \\

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.01.2009 23:31
Rex bliver puffet ind på borgen, i tavshed. Han følger efter Samson, med blikket i jorden. Han er forsat tavs, og det er han til han kommer til sit værelse, hvor han blot satte sig på sengen og led, i sit eget lille mareridt..

( Uinteressant - I know - Sorry. Out )
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.01.2009 23:39
Han mærker sin krop blive trukket tilbage igen.
"Stop det der!" hvæser han besk.. men der er ikke rigtig så meget at gøre..

Han bliver dog ført ind samme vej som Rex.. Selv om det ikke just er med hans gode vilje.
Jeg skrider herfra så snart jeg får chancen! tænker han bistert.. men da portene lukker bag dem, er der vist ikke mere at gøre

//out
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.01.2009 16:32
han smiler bare veltilfreds og går inden for. han sætter sig som han blev bedt om og venter tolmodigt på Samson. for at slå tiden lidt ihjel forvandler han sine fingre til fem fskellige giftslanger og bruger dem nærmest som fingerdukker. Det ender med at han stille falder i søvn og hans fingre bliver normale igen.

Han vågner med et set og ser at Samson stadig ike har været der. han rejser sig op og sætter en seddel til Samson hvor der står at han er taget på skovtur. han går derfra.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.02.2009 20:56
Io står i gården og ringer på en klokke. han står og venter ude i mørket. måske sover mister Samson tænker han mens han venter. det regner let som har gjort hans tøj klamt og fugtigt. han begynder lige så stille at ryste af kulde, men det er ikke kraftigt. han begynder at gå i cirkler for at holde varmen i den kolde natteluft.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.02.2009 21:03
Der runger en klokke gennem borgens smalle gange. Samson havde lige siddet og slappet lidt af foran kaminen, mens han havde siddet og betragtet flammerne. Han var iført sin kappe, hvor der bagpå var bandens tegn. Den var lang sort, og så var mærket vævet ind med guldtråd, som let ville kunne se på afstand.
Samson rettede sit blik væk fra ilden.

*Hvem forstyrer mig nu? Samson rejste sig lettere irriteret over, at han ikke engang kunne få lov til at holde en smule fri på denne søndag.
Han gik med raske skridt ud af sit værelse, og videre gennem gangene, forbi væreslerne. For at det ikke tog ham så lang tid, lod han sig tiltrække til nogen af diverse ting, så det mere eller mindre lignte at han 'fløj' hen til døren.
Der gik alligevel ikke lang tid, for magnetismen var kraftig, og når den var det, så susede han meget hurtigt gennem luften.

Den store tunge dør blev åbnet ud til, han gik videre hen til den næste port som ligesom havde spærret området af, og åbnede nu også den, på magsisk vis.

Samson så først på Io, og så fra side til side, for at se om der skulle være flere, inden han atter så på Io.

"Jaah?" Han hævede let sine øjenbryn. Han havde set Io før for nogle dage siden, så han vidste godt at han var ansat af ham. Men hvad ville han denne aften?
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.02.2009 21:07
"godaften mister Samson. undskyld hvis jeg vækkede dem, men jeg ville gerne tale med dem" siger han og kigger på Samson. han er ved at være godt gennemblødt men han lader ikke rigtig gå sig på af det. han står ventende mens han venter på Samsons svar.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.02.2009 21:11
Samson ser lettere undrende på Io, mens han laver et svagt nik.

"Javel ja.. Jeg sov ikke.. men kom med ind så, i stedet for at vi står herude..," Hans tone var kølig, rolig og bestemt samme tid. Hans fremtræden var tydelig at se, at man ikke skulle lave numre med ham. Han trådte et skridt tilbage, lod Io have nok tid til at komme ind af porten, inden han lod porten smække bag dem.
Han vendte sig om, og gik op mod borgen, op mod sin egen sovesal.

//out, skriver i Samsons sovesal.
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.02.2009 21:13
han gik ind af porten og fulgte Samson

//out (sorry det blev så kort)