*Tror kvindemennesket at jeg kan tage mig af hende når som helst eller hvad?* tænkte Samson og sukkede let.
"Har ikke for travlt, men for travlt til at være i enerum med dig, ja.., Selvom det helt sikkert kunne være en fornøjelse, så er der lige nogle ting jeg må tage mig af.. Om ikke andet, så går jeg stadig ud fra at du er blevet ansat af mig. Skulle mene at det var fra dig, jeg fik ansøgningen af, og besvarede det med et ja.. Og du får løn ja, en procentdel af indkomsten.. Er der andet, du vil sige, med hensyn til det?" Han hævede let det ene øjenbryn mens han betragtede hende. Man var ikke i tvivl om i hans blik, at efter hans mening skulle kvinder undertrykkes.
Han så kort efter Ayoka, og skulle lige til at kigge tilbage, indtil han kom i tanke om en ting.
"Hey hey! Kom lige tilbage du!" Samson trak Ayoka hen til sig, via sin magnetisme evne, og lod sin ene næve tage fat om hans overarm (har fået lov).
"Du har rent faktisk hjulpet mig på en eller anden mystisk måde, som jeg ikke engang har bedt om..." Samson lænte sig lidt ind mod hans øre, for at tale lidt lavere, nærmere til en hvisken.
"Dig kan jeg nu godt bruge.., Jeg mangler folk! Om de så skal tvinges eller ej, jeg behøver dem alligevel.." Han smilte et lettere syrligt smil, og to syle spidse tænder kom frem i tandrækken.
Langsomt blev hans håndflade varmere, og ligepludselig var den utrolig varm, og mærkede nu Ayoka med sit tegn. Tegnet var magisk, og når det var det, så var det ikke kun et tegn. Men det kunne lidt mere, end bare at markere hvem denne person tilhørte. Samson ville let kunne finde frem til personen, ville kunne hidkalde personen, og nærmest 'tvinge' personen til at komme, uden at vedkommende kunne undlade det.
(Har også fået lov :D )
"Helbredelse.. ikke dårligt.. Derudover, kan jeg se at du er god til at snige dig frem.. også en god taktik.. Du vil helt sikkert kunne blive sendt ud i fremtiden, men lad os nu se, hvad der yderligere kan ske." Samsons snak blev nærmest til en lille hvislen, inden han lod sin ryg blive rettet op igen.
Hans blik hvilede lidt på Rex.
"Hvem er det så, der har givet dig det mærke?"

† A dead man isn't dead when he's still alive †
Krystallandet