Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 31.01.2009 18:58
Da Anzu omfavner hende, får Yang et 0.o udtryk i hovedet, og puffer hende forsigtigt væk. pigebarnet måtte jo ha' spist søm- hendes og ying var så forskellige som to snefnug! hun ryster på hovedet, og sætter hænderne i siden. hendes jerntøj klirrer let ved dette, og yangs lunte bliver liiidt kortere.

"hør, jeg tror du forveksler mig med min søster. Mit navn" siger hun, og hæver stemmen lidt, så mændene også kan høre det- "er Yang. Spion, og gammel ven af Samson" i modsætning til de andre brugte hun Samsons fornavn- bare så hun ikke fik ham til at tro at han var alt for fin- det klarede han fint selv.

Yang sukker, og smiler let til Anzu, før hun slipper hende helt, og begynder at gå hen imod en mindre dør, som hun håbede på, førte til toilettet.
"Undskyld mig, D'herrer, men jeg skal lige ud og.. hvad siger man- pudre næsen" hun kaster let med hovedet, og det sorte hår bliver luftet, før hun elegant træder ind af døren...
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 31.01.2009 19:02
Hun står og krammer hende længe, men da hun så siger hun er en helt fremmed, flytter hun sig hurtigt og bukker
"Undskyld frøken" siger hun så, og retter sig op.
Hun ser rundt i salen og ved ikke helt hvad hun skal gøre, da hun ved at hvis hun stikker af, vil hun bare få tæsk af Samson, og hun alligevel få tæsk hvis hun bliver
"jeg hedder Anzu, og er ikke Samsons slave, jeg kan ikke udstå den n*r!" siger hun fornermet og små knurre lidt

Begge billeder fundet på google.com

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 31.01.2009 19:22
"Var din tunge Taylor... Ellers mister du den snart" Maji var helt roligt. Ikke noget med at sænke stemmen og virke truende, nej blot den helt ligegyldige tone, som snakkede han om priserne på røde æbler.
Roligt første han vinen op til munden. Han kommenterede ikke videre deres besvarelse, og lod helt til at ignorere at Anzu besvarede spørgsmålet. Efter hans mening var det ikke hendes ret at besvare et spørgsmål henvendt til medlemer.

Roligt forsatte han fra vinen og over i maden. Han spiste roligt og lod sig ikke forstyre. Ord ville ikke bide på ham, men skulle de endelig så ville reaktion være kort og kontant. Det var sådan han var. Særligt i dette selvskab.

//Photobucket

Jo større de er, des tungere falder de!
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 31.01.2009 19:29
Hun bliver vildt træt af at hører og se på Majis fornemme halløj. Hun pejer en finger op af, så vinen i hans glas vil ryge op i hovedet på ham (?)
Hun ser så på den anden, og bliver nysgerrig
"er du en tyv?" hun smiler og vifter med halen
"jeg er også god til at stjæle, og da jeg kan blive tiger, kan jeg tage meget store ting og løbe væk med dem" hun smiler nu, og er helt rolig

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 31.01.2009 19:46
(( Bøh ))

Rex travede igennem Borgens golde og hvileløse gange. Han hørte stemmer, men han opfattede det ikke rigtig. Han var kommet over til øen, og nu skulle han egentlig bare finde et ledigt værelse, hvor han kunne slå sig ned.
Han travede afsted. Hans fodtring gav genlyd. Han kom forbi en åben før, ind til en stor sal. Det var derfra stemmerne kom. Han stoppede op og trak på skuldrene.
*Hvorfor ikke undersøge det?*
Han trådte ind i den store sal og betragtede rummet med et tomt blik. Så drejede han hovedet og så på de andre. Han var tavs og betragtede dem blot. Han kendte kun Taylor, og det var ikke just gensynets glæde der prægede ham.
Rex stod blot i døråbningen med hænderne i lommerne, et fraværende udtryk i ansigtet og blikket rettet skiftevis imod personerne i rummet.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 31.01.2009 19:52
Maji havde for vane at lukke øjnene halvt hver gang han drak af vinen, hvilket resulterede i en hvis uopmærksomhed.
Vinen sprøjtede op i hovedet på ham og han var ikke langsom til at reagere.
Skønt de halvtlukkede øjne havde han tydeligt set hvad hun gjorde.

Øjeblikkeligt skød adrenalinen ud i blodet på ham. Kroppens blokader synes at forsvinde og på et splitsekund skød han fra at sidde på sin stol til at skyde henover bordet inden benet skød direkte mod Anzu's hovede.
Energien der strømmede gennem hans krop var på et øjeblik steget med over 100% og kraft og fart var ligeledes steget, men det samme var anstrengelsen ved at kæmpe på denne måde. Han forventede dog ikke megen kamp. Den pludselig reaktion og det voldsomme tempo skulle afslutte kampen inden den overhovede startede.

//Photobucket

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 31.01.2009 20:18
den lille trædør som yang for lidt tid siden gik ind ad, går op igen, og ind træder Yang, med et let smil på læberne. det lange, sorte, silkebløde hår, er nu samlet med et rødt bånd, højt oppe på hovedet, og blodet og fjeerne er væk. hun læner sig op ad dørkarmen, da Taylors spørgsmål rammer hende i hovedet som en våd fisk. smilet forsvinder, og øjnene bliver samlet til smalle sprækker.

"Hør engang SPLEJS- jeg er IKKE en slave, faktisk er jeg mere medlem end dig! " snerrer hun, og sender ham et overlegent blik, før hun lader blikket glide over lokalet, der åbenbart er blevet forvandlet til en arena, imens hun har været væk. hun himler med øjnene af dem, og lukker døren, før hun går mere og mere i et med omgivelserne, til hun ikke kan ses mere. hun sætter i løb, hen imod Anzu, og puffer hende væk fra Majis energi. Dog resulterer dette i, at hun selv bliver ramt af energien, og falder til jorden, nu synlig igen. øjnene er lukkede, munden let åben, og kroppen lagt i en lettere forvredet stilling. hvis det ikke er fordi hendes bryst bevæger sig, vil man tro at hun er død.
~no pain, no gain ~

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia, som før halvsov en smule, eller i det hele taget bare befandt sig i sin egen verden, mens hun dog fulgte nogenlunde med i deres samtale. Hun havde enndu ikke sat sig ned, og den pludselige energiudladning fra Maji fik hende til at glippe med øjnene og trække sig et skridt tilbage. Hvad var det de lavede? Det var ikke andet end for lidt siden hun selv var kommet ind, og nu var de allerede igang med at kæmpe. Hendes forskelligfarvede øjne gled lettere irriteret rundt på dem allesammen, før hun trådte et skridt frem og let rynkede på næsen.
,,Stop det!" Hendes stemme rungede højt og tydeligt igennem salen, og hun håbede på, at det ville være højt nok til at alle kunne høre det. Hvis ikke der var nogle af dem der kunne se det idiotiske i deres kamp allerede, så skulle hun ihvertfald nok få det banket ind i hovedet på dem. Samson var jo tilsyneladende smuttet.
,,Vi er tilkaldt til et møde, ikke en kamp. I burde være kloge nok til, at modstå ordene fra tøsens mund." Lød det urykkeligt fra hende, dog en smule roligere og lavere end før. Hendes ansigtsudtryk var fuldstændig udtryksløst, idet hun satte den ene hånd i siden og hævede blikket en anelse.
Lucia Lea Pascale.

billedet er fra deviantart, lavet af ReEjKa.
avataren er lavet af Alwyn - nu tilhørende Ritilus Taurus klanen!
Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 31.01.2009 20:35
Hun får et chok, da en pludselig skubber til hende så hun ryger hen af gulvet. "av.. hvad.. yang?!" råber hun nervøst og skynder sig hen til hende. Hun ryster forsigtigt i hende (?) "yang? yang?!" råber hun lidt. Hun ser så hen mod Maji
"når din" knurre hun. Hun løber hen imod Maji, sætter af fra jorden og bliver tiger i springet, og prøver at springe på ham, så hun kommer øverst og har lettere ved at bide og kredse i ham, hvis han kommer ned på ryggen at ligge.

hun bliver dog uopmærksom, da en pludselig råber op

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 31.01.2009 21:01
Rex hævede et øjnbryn over den lettere ynkelige forsamling. Han rystede på hovedet og lagde armene over kors.
"Så det er JER som Samson har udvalgt. Det er JER der er hans diciple. Det er tydeligt at I blev valgt som individuelle mennesker, men jeg er bange for at fortælle jer, at I i fremtiden vil se MEGET MERE til hinanden. I skal lære at arbejde sammen og tænke ens. Hvis I vil starte jeres kommende venskab med en slåskamp, så skal jeg love jer, at jeg lister ind på jeres værelse sent om natten, og så vågner i op næste morgen med hovedet på hinandens skuldre, forstår I min pointe? Så jeg beder jer om RO og ORDEN! Tag jer sammen, før Samson afliver os alle!" råbte han, så det rungede i hele lokalet.
Det kunne godt være at de ikke ligefrem elskede hinanden, men en slåskamp ville ikke gøre fremtiden nemmere. Hvem ved? Måske ville ét af disse kvaj-hoveder blive hans fremtidige våben-hersker.
Han så ned og rodede efter noget i sin lomme og fandt en nål og tråd frem. Det gik op for ham at han vidst havde kommet til at stjæle det fra kroen. Han trak på skuldrene og stak nålen i munden, og bed i den. Han stirrede derefter rundt på de forskellige mennesker i salen. Med foragt og medynk.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 31.01.2009 21:07
Benet slog hårdt igennem, men kraften forlod ham i samme øjeblik sparket var ført igennem. Der var ingen grund til at holde længere på den styrke end nødvendigt.
han måtte dog se lidt undrende på resultatet. Kvinden havde nået at reagere på hans angreb, men været ude afstand til at beskytte slaven uden at sætte sig selv i farezonen... Men hun var hurtig... Tydeligvis en formiddabel kriger, men resultatet var dog ikke så vidunderligt som hendes styrke.
Maji nåede dog ikke at hjælpe før slaven pludselig sprang frem for at hævne. Forvandlingen til tiger var dog ingen overraskelse efter at have set hende gøre det før, men hans reaktion var simpel.
En barriere var der dog ikke tid til at sætte op. Krævede mere tid end han havde til rådighed, så hans reaktion skød frem som halv refleks.

Styrken skød igen igennem hans krop og musklerne spændes til det maksimale før det løsnede og tillod tempoet at tage over.
Hele kroppen skød ned på jorden for at lade katten passere om hans hovede inden han rejste sig op og førte albuen frem mod undersiden af det store dyr.
Et sted hvor de skarpe klør og de spidse tænder ikke kunne hjælpe, og hvor hans styrke ville kunne slynge den gennem luften.
Åndedrættet var dog allerede tungt, men styrken fejlede intet... Endnu. Hans evne var trodsalt to-sidet

//Photobucket

Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 31.01.2009 21:20
Yang misser med øjnene, og tager sig til hovedet, da hun igen vågner op. i drømmenes verden havde hun set et mærkeligt lys, der hurtigt fløj ind i hende, for derefter at forsvinde, men efterlade hende, fuld af energi.
Hun ser sig lettere fortumlet omkring; ser Maji og Anzu kæmpe, hører Rex's stemme, og ser Taylor der... er på vej væk fra hende? med et hoved, der føles somom det skal til at sprænges, rejser hun sig op. var det Taylor, der havde hjulpet hende? hu lægger hovedet let på skrå, mens hun støtter sig op af en stol, og kommer til kræfter igen.. Blikket er rettet imod Taylors ryg, men hendes ører lytter til Rex.
hvor har han dog ret tænker hun, og betragter forsamlingen. de er ynkelige sammen.
Med en kraftanstrengelse sætter hun hen imod døren, hen imod sovesalene. Hun ville sørge for at låse døren, når hun kom op. med disse medmennesker, kunne man ike vide sig for sikker. hun vender sig om, lige før døren, og rømmer sig højlydt.

"AHØM- På grund af dette KAOS der er her, vil jeg trække mig tilbage. Godnat" siger hun, og går ud af døren, humpende og lettere omtumlet...

//OUT
~no pain, no gain ~

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia rettede roligt blikket imod Rex, med et skævt smil placeret på hendes rosarøde læber. Det var altid noget, at der var en, der var enig med hende. Hendes blik blev skarpere, da hun lod det glide over på Maji som hun indgående betragtede. Måske havde han virket formel og som en, som havde alle sine ting på plads. At han havde en stram kaldener at følge, men hendes indtryk af ham nu var istedet blevet anderledes. Han blev ved med at kæmpe.
,,Så stop det dog. I opfører jer som børn!" Hun hævede irriteret stemmen endnu en gang, mens det rungede i den store sal. Kunne de dog ikke tænke sig lidt om? Hendes blik hvilede på kampen, mens hun forsøgte at stoppe dem og overbevise dem om, at de ikke var rigtig kloge. Hendes evner virkede ikke rigtigt i denne situation, og hun overvejede rent faktisk også at vende tilbage til hendes værelse her på borgen, men lidt spænding var der vel altid for en kamp. Selvom de ikke var hende der kæmpede nu, men istedet prøvede at stoppe den.
,,Tag jer sammen.." Afsluttede hun, dog en anelse roligere og lavere, så nogen højst sandsynligt ikke ville høre det.
Lucia Lea Pascale.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 31.01.2009 21:41
Hun opdager ikke hans albue og den rammer hende i hendes sår, så det går helt op og bløder alvorligt. Hun bliver sig selv og vakler lidt tilbage, mens hun tager sig til siden. "av for.." når hun kun at sige. Hun får røde øjne, og hendes hjørnetænder vokser en smule, da hun også er vampyr, efter hendes mand gjorder hende til det. nej.. ikke nu.. Jeg vil ikke have blod mere.. tænker hun nervøst og lukker øjnene helt, men hun bider tænderne sammen, af både smerter og for at holde sig fra at bide andre.
Hun bløder fra siden og ned på gulvet. Hendes ben knækker sammen, og hun sidder nede på knæ nu.
"Se nu hvad du har gjort!" råber hun vredt og kan næsten ikke styre sin trang til blod, da duften er meget kræftig for hende, især da det hende selv der bløder og hun kan lugte menneske blod.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 31.01.2009 21:59
Rex betragtede pigen, der ligeså forsøgte at få ro i salen, med et tungt blik. Han tyggede på sin nål med et hovmodigt blik. Så vendte han opmærksomheden imod Taylor. Han knyttede hænderne sammen og ønskede at vampyr-tøsen bed ham. At se Taylor lide, ville fuldende hans dag. Han betragtede derefter den anden mand, og så vampyr-tøsen igen. Han rystede på hovedet. Hun lukkede øjnene og tog sig til hovedet. Han lod tungen glide over læberne og undlod på en eller anden måde at tabe nålen.
Han kløede sig i nakken og gik hen til bordet. Han trak en stol ud og satte sig i den. Han vippede den tilbage og satte fødderne op på bordet. Han sukkede af Taylor. Han hadede den dreng og lovede sig selv, at en eller anden dag, bytte om på knægtens højre og venstre hånd, blot for at se hans ansigtsudtryk, når hænderne fungerede anderledes. Og bare for at gøre det sjovere, så skulle fødderne igennem samme tur.
Rex sad lidt og legede med tanken før han kom ned på jorden igen.
"Så - Det er jer jeg deler det her sted med. Vidunderligt. Præsenter jer endelig, når I føler jer klar," mumler han følelseskoldt over situartionen, hvori der befandt sig blødende mennesker, idioter og døve kvaj-hoveder, samt en freds-representant. Sikke en forsamling.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 31.01.2009 22:20
Kampen var ovre... Hendes tilstand tillod ikke længere kamp og han havde endnu ikke trukket sit sværd. Forsatte hun herfra ville han ikke kunne tage ansvar for konsekvenserne.
maji sagde intet, men tog roligt den lange vej rundt om bordet inden han satte sig på sin plads igen. Med elegante bevægelser forsatte han måltidet skønt det var begyndt at blive koldt. Han ville dog ikke lade den gode mad gå til spilde og vin havde han stadig noget af, så han forblev her.

"Så - Det er jer jeg deler det her sted med. Vidunderligt. Præsenter jer endelig, når I føler jer klar,"

"Præsenterer man ikke sig selv først?" maji lagde roligt bestikket fra sig og så på Rex. Kampen lod allerede til at være forsvundet fra hans tanker og han var tilbage til den sædvanlige formelle status. "Men lad det ligge... Mit Navn er Maji Shakon"
Glasset blev roligt samlet op inden det blev placeret for læberne. han sippede kort til vinen inden han satte den tilbage.

//Photobucket

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia så skarpt på Maji og derefter over på tøsen, før hun let himlede med øjnene og skævede til Rex. Hun sagde intet, afventede blot at han selv præsenterede sig, før hun blev enig med sig selv om, at hun nok hellere måtte gå til hvile.
//out. Beklager det korte indlæg, men min mor slår mig ihjel hvis jeg ikke slukker nu ;__;
Lucia Lea Pascale.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 31.01.2009 22:27
Hun ser svagt op på Taylor, men hendes øjne er meget sløret.
"hva?.." kommer det svagt fra hende, da hun mister meget blod, på kort tid. Hendes sår i halsen og på hendes højre ben er også sprunget op nu.
"jeg har ikke kræfter til at bide.. men du skal nok heller ikke sætte din hals for tæt på, for så bider jeg..." siger hun svagt og falder ned på siden, men hun gisper efter vejret nu.
Hun ser træt rundt på de forskellige personer, og venter bare på, en endten hjælper hende, eller dræber hende.

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 31.01.2009 22:43
Rex skævede til Maji og så på ham med et underligt stort smil. "Hyggeligt at møde dig," sagde han med en undertone af foragt. Han rejste sig og gik hen til pigen på gulvet. Han skævede til Taylor og fnøs køligt.

"Sværdfyr," vrissede han for sig selv, før han vendte opmærksomheden imod Taylor igen, "Hvad bekymrer det dig? Sidst jeg tjekkede var du også en slave." vrængede han hensynsløst.
"Det har I bare ikke fået at vide endnu. Samson trækker den lidt ud," brummer han og nikker for sig selv. Han vipper lidt og rykker hovedet en smule så han kan se kvinden på gulvet.
"Er hun okay?" mumler han derefter, egentlig lidt ligeglad. Han har sit sædvanlige tågede udtryk i ansigtet og ligner en der har alt andet i hovedet, end da man taler om. Og så alligevel - Hun skulle jo ikke bare ligge dér og dø på gulvet.
Han retter sig op igen. "Desuden er mit navn ikke Sværdfyr. Det er Rex. Det er ikke engang Rex, men det er det navn I skal bruge." Han sukkede og rystede på hovedet. Hvorfor var han endt her, sammen med den her blandede forsamling?

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 31.01.2009 22:50
Maji gav sig roligt til at spise videre. Han havde ikke tænkt sig at hjælpe Anzu, men havde den anden stadig været her havde han hjulpet. Slaven var gået ud over sin plads og havde provokeret ham. Konsekvenserne deraf var derfor ikke hans ansvar længere.

Den sidste bid blev tygget inden den røg ned til resten. Bestik blev pænt placeret på tallerken, hvorefter det hele blev skubbet længere ind på bordet så der var plads foran ham.
Vinen sippede han dog stadig til fra tid til anden, men ellers betragtede han blot hvad de andre foretog sig. Trætheden var dog begyndt at melde sig, og han kunne mærke hvordan musklerne stadig beklagede sig over de pludselige anstrengelser. Passede han ikke på kunne de springe og han ville være handicappet indtil det healede igen. Ganske problematisk.

//Photobucket

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 9