Det er som det er og det kommer som det går?

Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 10.02.2025 14:31
smilte svagt til hendes ord det var altid noget han stadige kunne det med ord. Aron kikket så stille på hendes hånd da hun talte om at skulle hun nok skulle holde ilden varm et svagt smil kom " det godt nok du kan gøre det men smede jern skal laves på en bestmet måde forstå du det er det der giver både våben liv og navn " svaret han blidt  han lod stille sin hånd gå op stille og lavet eleksite man kunne mærke det vis man stod tæt på stille og rolige lod han sin hånd glide mod hendes og den de små lyn danse rundt sammens med hendes Flammer han så stille på det og bliv næsten helt væk i det. men da Rosalyn så begyndt at snakke om at rydde ud smilte han blidt 

" deeeet kan vi godt men så inviter jeg dig også ud på den nærmste kro "  han smilte svagt til hende og tog blidt en kasse og gav den til hende det var længe siden han hadet moret sig og måske var det netop det han hadet brug for en til at skubbe sig op han lod sin hale glide blidt over hendes da  han vendte sig da han hadet taget en kasse selv der var mange forskelige ting der ind nogle tig han selt ikke hadet set på  i meget lang tid 

Rosalyn

Rosalyn

Lærling hos Aron, i smeden

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Rosalyn kiggede ganske let på flammerne i hendes hånd, der var en gang, hvor hun havde frygtet disse flammer, men Jack havde lært hende, hvordan hun skulle håndtere dem, så længe hun bare kunne bevare roen. Lige nu var hun da også rolig, det var lidt som om at Aron forsøgte at berolige hende ved at give hende et mål med livet, give hende et arbejde og et sted, hvor hun kunne sove, når det blev nødvendigt. Den byrde var blevet løftet af hendes skuldre, selvom hun egentlig havde besluttet sig for at begive sig ud i verden, så var det måske nok at starte der? Og så begive sig længere væk, når hun følte sig klar til det. I stedet for at gøre det hele på én gang. "Jeg formoder, at De stadig smelter jernet i ilden? Deraf behovet for at holde ilden blussende" kommenterede hun mere udbydende, hvis han ikke helt fangede, hvor hun ville hen med hendes ord. Elektriciteten fangede dog straks hendes blik, som det dansede omkring flammerne i hendes hånd, men intet gjorde ondt, altså havde han også kontrol over sine evner. Ligesom hun havde fået. Alligevel kunne hun ikke bare stå og se på, hun måtte videre med sit tankemylder og deraf behovet for at rydde op. Ellers ville hun nok blive opslugt af noget andet inden længe.

Hun så dog en smule forbløffet på ham, da han insisterede på at invitere hende ud på en kro. "Har De ikke mad hjemme?" spurgte hun lettere drilsk, før at en kasse fyldt med ting og sager havnede i hendes favn. Hun lo ganske let, før hun gik tilbage mod bordet og sofaen for at stille kassen der. "Hvor skal tingene hen? Ud? Eller er der noget De vil beholde?" spurgte hun, som hun kiggede ned i kassen. Der var ikke system over noget og støvet indikerede, at han ikke havde brugt tingene i kassen i meget lang tid, så måske det ikke var værd at gemme på.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 10.02.2025 15:02
" for at være ærlige  har jeg ikke set på dem i flere år jeg har altid haft tænk på at smide det ud men måske man skal kikke på det ellers stiller vi det bare ud så folk kan tag det det har brug for " svaret han og løfte kassen i sin poter op lidt for at stille den hen på boret sammen med hende han kikket lidt ned og åbnet den men så så et billed af sin  far han rynkede næsen lidt og satte den stille ned det var ikke fordi hans far var død men bare stykket af man kunne se den hadet en knust glas i sig tydlige teng på brand mærker efter arons evene han kikket så igen på Roslyn igen og smilte " hehe jeg fordtod din poitene min ven " svaret han blidt og nikket på tinge " den der kasse bare ud gider ud stille ud foran døren når det er " svaret han blidt og gik hen for at tage en noget nyt ind i mellem bliv det tunge ting de fandt men også nogle sjove ting som han ikke hadet kikket på fx en krystal der fik en til at hikke hele tiden når man holdte den op  " jeg hadet helt glemt jeg hadet den der tinges " svaret han med et grin og et hik og gav den til Rosalyn det var en af de små ting  han fortalte dog også hisore om om ham og jack med alt det balade de hadet gjort og  jack fik skelt ud fo 

" jeg gav den til en gammel kone der altid var ond og det fik hende dog til at grine til sidste " svaret han med et svag smil på læben  aron var god til mad men han syntes han skulle fejer det på maner han kendte bedst til og det var byens nærmste kro 

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Det var vanvittigt at tænke på, at man ville smide ting ud. Men måske Aron havde haft en anderledes opdragelse end hvor hun kom fra. Derhjemme havde de ikke haft meget og derfor værnede de om hver enkelt ting, men hvis man så ikke brugte det, så var det også bedre at give det videre. Derfor viste der sig også et smil på hendes læber, da han foreslog at hun skulle stille kasserne udenfor, så andre kunne tage det, de havde brug for. Det var en god måde at skille sig af med ting og komme videre på, samtidig med at andre fik noget nyt. "De er virkelig venlig overfor andre, også fremmede" røg det lige pludselig ud af munden på hende, som et varmt smil havde lagt sig over hendes læber. Det var næppe alle, som tænkte som ham og det måtte da være et godt tegn, ikke? Hun nikkede derfor også til hans ord, som hun løftede kassen op og gik hen til hoveddøren for at stille den udenfor, inden at hun gik ind igen. Der nåede hun lige at gribe krystallen, som et hik forlod hendes læber og hun stirrede noget så forundret på krystallen, før hun hikkede igen og per automatik smed krystallen fra sig, hen på sofaen. "Undskyld" undskyldte hun straks, som hun ikke kunne tillade sig at smide med hans ting. Men hun var måske blevet en smule forskrækket over dens.. kræfter?

Det forklarede en del, at krystallen kunne bruges til at omdanne en sur dame til et leende væsen, men lige der havde det forskrækket hende mere end noget andet. Hun rystede dog hurtigt følelsen af sig, som hendes ører strittede op i luften og halen bevægede sig svagt fra side til side. Hun lod blikket vandre imod Aron, som han rodede rundt i pulterrummet og ventede på den næste ting, som han ville række hende. "De kender virkelig min f.. Jack godt" mumlede hun svagt. Hun havde slet ikke den slags minder med Jack og ville nok aldrig få det.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 10.02.2025 15:44
aron kikket lidt med et stille smil på læben han kikket lidt mod hende og grinte lidt over månden hun håndteret tinge på med krystalen dog lod han det ligge og gav hende kassen igen  han nikket til hendes ord  " jeg bliv født uden en far. at voske op med så mine evner var altid en katastofe for min for min mor da jeg ikke kendte til min enge styrke så møddte jeg jack og så tja bliv vi hænge i et stykke tid sammen " svaret han med et svagt smil på læben det måtte ha været skæben at Rosalyn kom hen til netop ham  det hadet ikke altid været lige nemt  han  han stoppet stille op  og kikket ind i skabet lidt nogle minder kom stille og rolige frem  da han fandt en lille boldt han samlet den blidt op 

han vendte sig og kastede den til Rosalyn hurtige " den her ville måske intersere dig lidt læs på bag siden.. der står din fasters navn " svaret han med et bildt smil på læben det var ikke fordi han ville rode i fortiden  men det var mere hans fortid de måske rode i og det gjoder ham ikke noget at lærligen kednte til sin master fortid som sådan  han vendte hovde ind mod rummet og kunne mærke en varme i kropen han var begyndt at svede lidt han strøj sin pande lidt og ånbet skjorten lidt for beder at kunne få  luft muskleren kom frem  det var ikke noget aron hadet noget i mod overhovet at nogle så han var stolt af dem 

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Rosalyn lod blikket falde ned i kassen igen, imens at Aron fortalte om sin fortid, hun rynkede en smule på brynene, som det blev klart for hende, at de måske havde haft den samme opvækst. Uden en far. Men Jack havde taget sig af ham og ikke sine egne børn. Det fik en brændende følelse af svigt til at svie i hendes brystkasse, derfor strammede hun også grebet om kassen, før at hun tog en dyb indånding og lod emnet ligge. Hun havde ligesom accepteret det for længe siden, der var ikke noget at gøre ved det. Men lige netop derfor ville hun heller ikke tale med Jack. "Jeg er glad for at Jack hjalp Dem" svarede hun stille, det gjorde måske en smule ondt. Men Jack havde da forsøgt at lære hende om hendes evner, så kunne hun virkelig være sur på ham mere? Ja, uden tvivl, men det behøvede Aron ikke blande sig i. 

Hun nåede lige at stille kassen fra dig, da Around kastede en bold mod hende, som hun greb uden besvær og vendte fra side til side for at se hvilket navn der stod. Hun vidste ikke, hvad hendes faster hed. "Min faster?" Spurgte hun en anelse forundret. I virkeligheden vidste hun ikke meget om hendes familie udover Jack og hendes mor. Og selvfølgelig hendes lillesøster, men betød det nu også så meget? Det lod som om at det betød mere for Aron end hende. 
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 10.02.2025 18:08
jack nikket til det hun sagde og gik over til og stillte sig ved siden af hende så hans krop rørte hende lidt han peget på navnet og sagde blidt " Aslige.  hun kastede den blodt lige så godt som hun kan slås hun slog mig ud i flere dage " svaret han med et grin og peget på sin pande han vendte  for at tage tage en nogle kasser ud hun kunne jo se om hun kunne burge noget af  det i til sit nye rom/værlse "men hun er en pokker god helere " svaret han med et svagt smil på læben han kunne ikke lade vær med at grine lidt over  han peget over at rosalyn skulle tage i mod de her kasser også der gik da heller ikke længe før de fik tømt det hele og stillte nogle af tinge ud forand han skræv på en skilt  hvor der stod  kom og hent tinge vis i kan bruge det gratis " her kan du ikke stille det her ved tinge så folk er klar over de  bare kan tag det søde " svaret han blidt og vente på at rosalyn skulle tage skilte hun virkede så rolige i forhold til ham hans brystkasse kom stille frem da han begyndte at knappe den op igen.. han satte sig på en stol og kikket både på rosalyn men lige så meget på rommet selv det bliv godt der ville komme noget nyt liv ind her hun så da også pænt godt ud syntes han han sukket lidt og så ned  mod jorden  

han  kikket ud mod solen den var ved at gå ned de skulle måske beynde at spise lidt efter hånden de hadet jo været i gang i mange timer og rosalyn måtte også være sulten og måske også træt efterhånden 

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Det var underligt at tænke på, at Jack havde en større familie, end den hun selv kom fra. Han havde talte om flere søskende, men det havde nu aldrig sagt Rosalyn noget. Måske fordi hun var misundelig på det hele. Derfor trak hun sig også en smule fra samtalen, da Aron begyndte at fortælle om sine minder. "Okay" mumlede hun let, før at hun rakte ham bolden, så hun kunne flytte den næste kasse på plads. Det var bedre at fokusere på opgaven frem for at tænke over den barndom hun kunne have fået. Det kunne hun jo alligevel ikke ændre på nu. Dog sendte hun ham et smil, da ikke alle ville dele ud af sin fortid, som han havde gjort. Og det måtte betyde noget, ikke? 

Som instrueret gik hun ud med skiltet i hånden og satte det foran kasserne, så alle i landsbyen kunne se, hvad der stod, før at hun atter gik ind og skævede lidt til Aron. Blikket faldt svagt imod den blottede brystkasse, før at hun vendte blikket den anden vej og rømmede sig ganske let. "Hvad nu?" Spurgte hun, klar til næste opgave, skulle de gøre noget ved væggen, gulvet eller var der nogle møbler, som hun kunne flytte ind i rummet, så det ikke var så tomt?
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 10.02.2025 19:03
aron løfte sine øre lidt da hun snakket og vendte blikket mod Rosalyn med et efertænk som mine det var jo sådan set hendes værlese nu så hun måtte bestemme det hørte jo med til at være vosken Aron rejste sig og lod sin skjorte falde lidt ned det var beder sådan her det var jo ikke fordi han var helt nøngen jo han hadet jo hår på kroppen.  trak på skulderen " det er dit værlse Ros du må bestemme hvad der skal ske med det jeg er her kun for at hjælpe lidt lige nu " svaret han med et stille smil på læben 

han skøbbet også lidt til hende for det var jo heller ikke menigen at han skulle være den der bestemte over hende som sådan. ikke nå de hadet fri han kikket lidt og sagde så blidt " en seng ville nu værre meget godt og et skab hvor i du kan sætte dine ting ind vis du ønsker at male står der nogle gamle maligen bag ved i skuret  bag huset. jeg hved ikke hvordan det ser ud da jeg ikke har brugt det længe har vis også nogle vide kanidere og nogle bøger og sådan noget" svaret han og tog blidt om hendes hånd 

han kunne godt se rømden på hendes kinder og det var sødt han skubber lidt til hende med sin ene skuldere og virkede lidt stolt over det hun hade formåde han så hurtige at hun var vand til at tage fadt der hjemme men måske som hun nok også hadet sagt hadet hun brug for en puste rum og finde sig selv i det her det gjorder Aron også af og til 
Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Måske hun endnu ikke tænkte det som hendes værelse? De havde kun lige tømt det og det virkede stadig meget invaderende at tage imod et værelse på denne måde. Alligevel havde han en god pointe, hun måtte jo selv finde ud af, hvad hun gerne ville have inde i rummet. Hun havde ikke tidligere haft sit eget værelse, men altid delt det med Furry, hvilket der bestemt ikke var noget i vejen med. Det var dejligt altid at have selskab, når man manglede det allermest. "Det havde jeg glemt" svarede hun med et svagt skuldertræk, før at hun gik ind i rummet og førte håndfladen over de ru træbrædder langs væggene.

Det svage puf imod hendes skulder, fik hende dog til at vende blikket imod ham, hun løftede det straks, så hun ikke beskuede hans brystkasse. Men der var en underlig stemning inde i rummet, så hun følte sig tvunget til at gå ud af det og tilbage imod sofaen, før at hun foldede hænderne foran sig og bukkede hovedet i en høflig hilsen. "Jeg takker for muligheden, De er alt for venlig" svarede hun, som han tydeligvis ikke havde problemer med at tilbyde hende, hvad end hun havde brug for. Men en seng ville være en god start og skabet ville måske ikke være dumt, hvis hun formåede at lave nogle ting, som hun gerne ville gemme, ligesom rosen, han havde givet hende. Hvilket mindede hende om rosen, som hun samlede den op fra bordet, før hun stak den ind igennem et mindre hul i væggen. Som pynt.

Hun rømmede sig ganske svagt, som hun vendte sig om mod ham. "Skulle vi finde noget mad nu?" spurgte hun, da hun helst ville undgå at stemningen ville blive akavet, hvis de bare stod i stilhed og kiggede på hinanden. Det ville være underligt, ikke?
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 10.02.2025 20:01
som de stod der kunne Aron godt mærke på rosalyn hun måske var begyndt at blive lidt gald for ham han smilte svagt og bukket hovde stille som hilsten igen han tog sig til hagen og tænke lidt han var god til at lave mad til sig selv men han vidste ikke helt om hun brød sig om det " tja vi skal vel have noget at spise jeg er dog ikke så god til alle slags ratter ser du jeg spiser hvad jeg få jeg tænker ikke så meget over det " svaret han unskylnde til hende han tog sig selv lidt i nakken og grinte en smed var god til jern og metal men når det galte var det bare noget nemt sammen kost mad og lidt stærk som gav ham varmen

men han kunne jage og flå Kaniner det var noget han haltid hadet været god til aron var heller ikke vand til at have nogle hjemme hos ham som sådan men han følte også et bånd Mellem ham og hende han lage stille hånden ned igen og sagde så " jeg kan fange nogle harre så vi kan få lidt at spise her om nolge timer ' jeg  håber du kan finde ud af sådan noget for jeg er ikke særlige god til det " svaret han med et stille smil på læben og ærligehed Frem for alt han kikket bllidt i Rosalyns øjne og prøvet at få hende til at blive lidt blød i knæne han vendte sig stille om og tog en bue med med  minder at hun ville med ham 
Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Måske hun bare var taknemmelig for, at han ville hjælpe hende lidt på vej? Hun havde bestemt ikke planer om at slå sig ned i landsbyen for alvor. Det ville være for tæt på hendes far, som hun endnu ikke følte, at hun havde et særlig godt forhold til. Men dette ville være springbrættet videre i livet, derfor var hun nød til at tage imod tilbuddet. Andet ville være dumt, ikke sandt? Hun lagde hovedet en anelse på skrå, som han lige pludselig begyndte at tale om at lave mad, havde de ikke lige snakket om at de skulle hen på kroen eller var timerne fløjet afsted og nu havde han glemt det? Hun lo en anelse ved tanken, før at hun bed sig i underlæben. Det var ikke høfligt at grine af sin chef. Var det? "Talte De ikke om en kro i nærheden?" spurgte hun en smule ledende, da det havde været hans ide fra begyndelsen.

Da der lige pludselig blev snakket om at fange hare til aftensmad, løftede hendes ører sig dog, som hendes hale blev mere stiv i det. Hvis der var noget, hun vidste noget om, så var det at jage. Derfor dukkede der lige pludselig også en glimt op i hendes øjne, som hun skævede ud igennem vinduet. "Den første der fanger et dyr, vinder?" spurgte hun udfordrende, før hun allerede var på vej ud af døren og kort vendte sig om for at se om han fulgte med. "Den der taber, laver mad" svarede hun, selvom hun havde lidt på fornemmelsen af, at hvis hun skulle have sig et godt måltid, så måtte hun selv tilberede maden. Selv hvis hun vandt.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 10.02.2025 20:22
aron kikket lidt mod hende da hun lyste helt op ved lyden af at jage et stille grin kom ud fra hans læber og slog på maven men han nikket blidt til hende " bare så du ved det kender jeg nogle temlige gode steder at jage harre på " svaret han og gik hel hen til og lage panden mod hendes blidt han så ind i hendes smukke øjne mens han lendte sig tilbage igen " men oki det kan vi godt sige jeg håber du er forberdt " svaret jaron stille og lod sin hale vifte lidt han kunne mærkede konkurasen væsnet kom op i ham han åbnet døren og ventede blidt og bukket sig " dameren først eller skulle jeg sige lærligen først " svaret han med et chameren skvæt smil på læben han  vented på rosalyn mens han kikket ud mod skoven. han følte sig varm og glad noget han ikke hadet gjort i lang tid 

det var godt det var ved at blive forhår men det var måske også der for duften af rosalyn gjorder ham lidt for famsk han sukket lidt men han sagde ikke noget til det han måtte se hvordet førte hen  og selv om der skete noget hadet aron altid en plan om at flytte væk her fra på et tidspunkt han trænke bare til at mærke at blive glad igen noget man måske ikke kunne bebrade ham for 

" jeg har hørt at du er en god jæger men nu må vi se det " svaret han stille og gik ind i skoven han vente på rosalyn skulle følge med ham han ville ikke stå og vente på hende hele tiden så hun måtte også følge med der burde være harre at finde nu da de først kom ud da solen var ved at gå ned 

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Der var ingen tvivl om at Rosalyn var som bygget til jagt, men det kunne Aron selvfølgelig ikke vide, selvom han skulle have en mistanke, når nu hun foreslog en konkurrence som denne. Hun nikkede roligt til hans ord, før at hun pegede på sin næse og lo ganske let. "Min næse snyder mig aldrig" forklarede hun, som hun aldrig var kommet tomhændet hjem, når hun var gået ud på jagt for at skaffe mad til bordet. Derfor skulle Aron heller ikke forvente at hun ville tabe så let, heller ikke bare fordi det var hans jagtområde. Hun havde sine måder at skaffe føde på og han sine, så de måtte jo bare få det testet af. Eller hvad? I det sekund at døren blev åbnet sprang Rosalyn ud af den, som hun løftede hagen og snuste til luften. Der var selvfølgelig langt flere lugte i landsbyen end ude i skoven, men hun tvivlede fortsat ikke på sine evner. For der ville det jo bare gå galt? "Måske frøken" svarede hun med et kækt smil, før at hun vendte rundt og lod blikket falde imod skoven.

Som han vidste vej til skoven, blev hun ved med at snuse til luften omkring den, for at finde de nuancer, som hun ledte efter. Da hun opfangede den rette færd, gav hun sig til at løbe. Ikke tale om at hun skulle vente på ham, særligt ikke som hun sprang over en træstamme og dermed forvandlede sig til sin ulveskikkelse og strøg imellem træerne. Hendes skridt var lydløse, som hun løb imellem træerne og sporede sig ind på sit bytte.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 10.02.2025 20:45
aron kikket efter rosalyn som hun strøg af sted han lod tungen stille glide ud for at række tunge af hende. men han hadet også fået færten meget hurtige og hadet smidt meget af det  han fik ikke fanget en men hele to  på en gang den sidste kunne han dog ikke fange da han ikke kunne have flere i munden han gik tilbage for at binde dem op han hadet fanget op der var 2 men de skulle jo heller ikke bruge så mange måske de kunne sælge nogle stykker i morgen når de nu en gang åbnet døren op han var begyndt at svede en del og duften kom også fra ham. den sidste tur fanget han 3 han begyndte at telle stille og rolige op hvor mange han hadet fanget der car  2 og så hadet han fanget 3 det var altså  5 stykker de behøvet vis heller ikke mere som sådan han vetede stille på at rosalyn gjorder sig færdig  han tænke han lige så godt kunne finde nogle ting til putte ting i gryden den skulle jo stå nogle par timer han hadet også noget vin og mjød de kunne hygge sig med med senere 

for aron var det lige meget hvem der vandt han skulle nok også lave maden vis det kom til det stykke pælsne kunne de jo bruge som betræk til rosalyns sæng eller pyde når de en gang stod klar han kom stille tilbage til sptede og råbte så til rosalyn " ros tiden er ved  er være der " råbte han  med et blid under tone  

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Rosalyn følte sig levende, allermest levende, når hun mærkede brisen danse over hendes pels, som hun strøg hen over et krat og drejede rundt på forbenene, før at hun satte tænderne i nakken på haren. Knæk. Den blev straks livløs i hendes mund, som hun slap den og vendte hovedet mod siden, hvor to ører tittede frem. Endnu en? En sulten knurren spredte sig fra hendes mave, som hun spidsede ørerne og sprang fremad for at skræmme dyret. Det hoppede højt nok til at hun kunne fange den imellem sine tænder og stoppe de livlige spræl. En let hvæsen spredte sig igennem hendes mund, som hun slog let med tungen og lagde haren ved siden af den anden. Havde hun mon fundet en rede?

Der gik noget tid før at Rosalyn kom traskende tilbage igennem krattet, som hun bar harerne over skulderen og viste et triumferende smil, som hun mødte Aron's blik. Hun trak let på skulderen af hans ord, som hun gik forbi ham og listede ind i huset, hvor hun lagde dyrene på bordet. "Der er vist rigeligt med mad til 2" lo hun let, som hun betragtede hans bytte. "To vindere og ingen tabere? Udover dyrene?" Spurgte hun med et let smil på læben. Hendes hår var blevet pjusket og vildt, som hun ikke havde overvejet et sekund at få styr på sig selv, før at hun kom tilbage til hans hytte.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 10.02.2025 22:52
aron lod  ros give sig tid ti lat finde en del  harre han elskede harre og det var noget han kunne finde ud af at lave hadet gjort klar de kunne flås han ville hukke brande så de vare kalr til at blive sat over ilden han kikket dog på rosalyn da hun kom ind ad døren han kimme ikke lade vær med at grien og vendte sig for at gå hen til hende han fjerne nogle græne fra hendes hår og strøg let poten over hendes panden og over hendes kind han så i hendes vilde smukke øjne  " ja det må der være så må vi jo være to om at lave alt den mad " svaret han blidt og vendte sig om han gik hen med harren og lage dem op på boret han studeret dem og tænke de kunne godt lave noget god mad ud af det her " rosalyn er du god til at flå kanin skindet vi kan bruge den til din seng jeg har taget en til dig " svaret han svagt og peget i bag  ved til rummet så hun kunne sove godt i nat han gik dog hen til døren og to en øske han åbnet døren blidt han studeret hende blidt og så op og ned af hendes krop hans hale begyndte at vifte lidt " jeg skaffer noget brande så vi kan få tændt noget ild " svaret han og gik stille ud han hadet lagt alt det hun skulle bruge på boret han håbet det gik Aron gik ud til hukke blokken og tog hele skjorten af og smed den på en stykke heng der var så man kunne se hele hans muslek begynde at bevæge sig for vær gang han slog ned i et stykke træ han ville have den bliv beskidt mere ind nødvendige dog 

det var så rosalyn burde kunne se ud hvor langt han var kommet han  tøre stille panden af da der var gået noget tid med det de skulle også have nogle katoflser og sovs tænke han det ville smage godt

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Det var sjældent nødvendigt for Rosalyn at bekymre sig om hendes udseende, netop fordi det aldrig havde betydet noget for hende, så hvorfor skulle hun begynde nu? Derfor så hun også lettere undrende på Aron, da han begyndte at hive grene ud af hendes lange mørke hår. En stille smil gled over hendes læber, før at hun trak på skulderne og lod blikket vandre mod bordet og bunken af harer. Hun nikkede roligt til hans spørgsmål, som hun gik over til dyrene og fandt en kniv frem, så hun kunne skære hul omkring halsen og flå resten af skindet af dem. "Det er ikke min første jagt" lo hun let, som han da måtte vide, at hende, furry og hendes mor havde boet alene ude i skoven i mange år og derfor var de alle nød til at hjælpe til. Også med tilberedningen af maden.

Med et godt tag i skindet, rev hun det af, før at hun løftede kniven igen og begyndte at rense undersiden af skindet, så der ikke var sener eller blod på det. Så gik hun stille videre til den næste, imens at hun nynnede for sig selv. Det føltes bare så naturligt at flå et dyr, for føde og for pels. Intet måtte gå til spilde. "Okay" svarede hun til hans ord, om at hugge noget brænde til komfuret, imens at hun flåede de sidste dyr og rensede skindet. Dernæst tog hun bunken med skind med udenfor at få at hænge det op til tørre. Så gik hun atter ind og begyndte at rense kødet for sener, knogler og indmad, alt blev lagt i bunker og sorteret efter brug og hvornår det skulle bruges.
Aron

Aron

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Alder / 29 år

Højde / 230 cm

jack 11.02.2025 11:40
aron hadet taget noget brande op og var gået stille ind i køkknet hvor han satte brande ind til kakoloven han kikket lidt itl rosalyn og nikket ind til tærte " gider du sætte lidt fut i det? " han gav hende et hurtige kys på kinden da han så harrene var klar det så godt ud han glælde sig til når de var hel færdige med maden han begyndte at skralde katofler til harrne de skulle helst ned i gruden sammen med noget der gav smag til dem hans øre vifte lidt frem ogtilbage han var i godt humør i dag kunne han mærke og der var ikke noget som skulle holde ham tilbage han syntes efter hånden også mere og mere om rosalyn på en god måde han fik skralde omkring 20 katoflere og lage dem ned  i gryden med noget vand her skulle de koge lidt inde han begyndte at tage nogle af harre stykkeren i det var længe siden han hadet prøve på det på den her måde men mund ikke han kunne huske det han fandt to krus frem til dem og hældte lidt mjød op han tænke det kunne være rosalyn ikke hadet prøvet det i nu " her prøv at smag det her men tag ikke for meget af det vel "  svaret han med et stille grin på læben det smagte af honigen og var virklige sødt men man kunne også samge den  lille form 

han drak lidt af den og kunne mærke en virkigen af det han lod blikket glide stille til oven mens han satte gruset fra sig der var heldige vis ikke så meget de skulle lave på arbajdet i morgen så han kunne undervise hende i lidt i hvordan man pusted til ilden 

Rosalyn

Rosalyn

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

En let latter forlod hendes læber, som Aron bad hende om at sætte fut i det. Noget der kunne tolkes på flere måder, men da det ikke var længe siden, at de havde omtalt hinandens evner, så var det ikke svært for hende at forstå, hvad Aron gerne ville have hende til. "Selvfølgelig, Aron" svarede hun med et nik med hovedet, før at hun tørrede blodet af sine fingre og gik hen til kakkelovnen, et pust sendte en glød imod brændet, som han allerede havde placeret derind. Derfra gik der ikke længe før at flammerne fik fat og varmen begyndte at sprede sig i rummet. Hun lukkede stille lågen til kakkelovnen, så varmen kunne stige op ad. Så kunne hun atter vende tilbage til arbejdet med kødet. De forskellige bunker blev nøje studeret, så hun sikrede sig at alt var i orden, før at de kunne bruge kødet til måltidet. Det var måske besynderligt at hun tog sig af kødet og han arbejdede med kartoflerne, men det passede hende nu meget fint.

Et skævt blik blev hurtigt vendt mod Aron, som han tilbød hende et krus, en svag rynke på hendes næse indikerede, at hun bestemt ikke brød sig om lugten fra kruset og måske heller ville undvære. Men kunne hun tillade sig at sige nej tak til hans tilbud? "En lille tår, det lugter virkelig fælt" mumlede hun, før at hun tog imod kruset og førte det op til munden. Rynken på næsen blev dybere, som væsken ramte hendes tunge. Derfra satte hun hurtigt kruset på bordet og forsøgte at ryste smagen af sig. "Jeg foretrækker noget sødere" svarede hun med et stort grin, som hun strøg sin tunge langs oversiden af hendes hånd. Bare for at komme af med den bitre smag.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2