Eskild
Byvagt i det øvre bydistrikt
Charmander 22.08.2023 11:43
Enigheden i uenigheden om hvor frygten skulle ligge var stor. Eskild ville næppe vide havde kunsteren kunne og ikke kunne, men én ting var sikkert, han ville ikke selv udsættes for hvad end manden kunne. Forklaringerne til denne tvivl og følelse, den kunne Eskild ikke redegøre for eller forklare. "
Besat.. " gentog han mumlende. Den unge byvagt var mange ting, men besat var ikke ordet. En tydelig fascination, uden tvivl, men besat var han ikke. Det skulle ikke være det, som styrede deres samtale eller hvordan de måtte støtte hinanden.
Han tav fra dialogen indtil han var færdig med sit gøren. Eskild lod sig ikke påvirke af at Issac fulgte efter eller med. Et par fingres kno bankede på en af træstolperne. "
Alt okay her? " spurgte han, lod sig ikke engang se skiftende på dem.
Det var ligemeget lige nu. Men hvad end der havde været i gære, stilnede hen og Eskild kunne blot trække lidt på smilebåndet og nikkede til manden af stedet før han så lod sig vende væk og gå tilbage mod Issac.
"
Forsøge at tale med mig huh? " gentog han så stille, hævede hagen en anelse og trak mundvigene nedad. "
Du har ret, det slutter ikke så nemt. Jeg har en brændende lyst til at torturer ham til døde, give ham nogle ar for livet " svaret han ærligt, ubekymret for hvordan det måtte lyde. "
Men ingen af de jeg omgås med, vil kunne få mig til at blande mig i dine sager på den måde, men så snart en luder piver til dig, bekymre du dig om hende. Så få styr på dine egne interesser " det var ikke til diskussion.
Eskild drejet let på hælen og vendte sig delvist mod Issac. "
Knep du vildt omkring med de du vil, men bekymrer du dig mere om en kus og hvad der sker med den, og jeg tvivler på dine intentioner. Intet under, intet over. " en hånd lavede en lige linje i luften med fingrene strakte. Det kunne ikke gøres tydeligere, Eskild havde Issacs ryg, men tydeligvis havde denne Leah en anden effekt på ham end de andre, hvilket ledte til Eskilds tvivl for hvor han kunne regne med at have Issac.