Eskild

Eskild

Byvagt i det øvre bydistrikt

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 21.08.2023 07:07
 Meget kunne der siges omkring vennen, men han havde vel ret. Et grundlæggende behov der var nødsaget til at blive opfyldt på den ene eller anden måde. Så selvom Eskild ikke stod i et mangelfuldsted med dette, kunne han vel godt forstå hvor vennen kom fra. Et sexløs ægteskab, hvem havde regnet med det skulle kunne knæk ham. 

Øjnene smallede let, skønt en vovet trækning på den ene mundvige listede sig op i et selvtilfreds afspejlning. Men Stian var noget for sig selv, et stjerne eksemplar på hvad man kunne opnå ved at pres let på de rigtige knapper i sidste ende. " Samuel kan du ikke sammenligne med de andre.. " rettet han ham. Løftede en hånd op og tod tommelfingeren og dens negle ligge i mellem tænderne, som han lige skulle finde ud af hvordan han skulle svare vennen. 

" Vedrørende den skide bordelejer, så er det makismalt en opsøgning fra min side af. Hvor meget han ønsker hans hemmelighed forbliver en hemmelighed " Det var en hemmelighed som endnu ikke var blevet givet videre, men sådan var det nu en gang bare med Eskild. Han indsamlede gerne på disse ting, holdt dem til sig selv indtil de kunne komme til gavn. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Løjtnant for det øvre bydistrikt

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 21.08.2023 07:37
Det handlede nok ikke kun om sexen, men når noget så grundlæggende manglede så var det klart at det ville føre hele forholdet ud på en usikker grund, som var svært at komme ud af igen. Men det var klart at Eskild ikke forstod den levevej han havde valgt, men de var måske også forskellige på en del måder og hvis få ting havde været anderledes så havde det måske heller ikke været nødvendigt at gå ud i det ekstreme og søge andre veje.

Eskild lod ikke blot folk gå men pressede dem og stak til dem indtil han fik den vilje som han ønskede, uden bekostning for hvad det egentligt ville ende med og betyde for den anden part. Ville Eskild på længere sigt være sammen med en person, som var presset ind i det? F.eks. Stian? "Det handler ikke om personen, men din leg med andre i håb om at få den nydelse eller det mål som du ønsker" Han burde måske hive Leah op, selvom han havde sagt at han ikke havde set hende, men de ting hun havde fortalt som han havde udsat hende for, det var der jo ingen grund til, men igen så var det noget han gjorde bare fordi han kunne. "Lige som med Leah.. Var der nogen grund til at udsætte hende for det du gjorde?" 

"Igen, det er det jeg mener Eskild.." Hvor meget han øsnker hans hemmelighed forbliver en hemmelighed, "Men du er til for at beskytte borgerne, han har angrebet dig så gå ned og anhold ham og smid ham en celle. Det er ikke dig at være herre over hans hemmelighed" Eskild så det nok ikke på samme måde. 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 21.08.2023 07:48
 Med sådan en tungnemhed, var det næsten som om at Issac ikke kendte Eskild. Alligevel gjorde det en ting klart for Eskild, at løjtnanten måske selv lidt glemte hvor han kom fra og hvad han selv repræsenteret fra sig. Er du kvinde, kunne man komme ud af cellen med at sætte sig på hug foran ham. Der var Eskild noget så anderledes, han lod ikke tingene gå så nemt fra sig, alt havde en pris, og den pris var at se dem skælve for deres egen levevis og skyld. 

Første løgn kom på bordet, og Eskild rankede ryggen en anelse mere, trak skuldrene tilbage og fjernet fingerens negle fra tænderens greb. Det var næsten som en lille kamp stod for skud i mellem dem, men hvem havde mest at miste af de to, var vel egentlig spørgsmålet Issac skulle spørge sig selv. 

" Spar mig for dine falske toner, Thorne. " et tungt skyts lagde Eskild kornet mod vennen. " Du er den af os to som bryder flest love og regler i erhvervet. Det er ikke jeg som smugler eller lader det ske " meldingen var klar fra Eskilds side af. Manden var ingen helgen selv, så hvorfor bekymret han sig nu. 

" Prøver du at vise dig fra dine bedre sider for en luder? Tror du ikke hun lægger sig for alle der vil punge ud " for hende var Issac næppe nogen undtagelse, han måtte være godt gammeldags naiv. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 21.08.2023 08:09
Det var måske forkert at give ham den lille viden at han havde mødt hende igen, men det var sandheden. Issac havde forsøgt at beskytte sig selv på et eller andet plan ved at sige nej til hans spørgsmål før, men med den viden om hvad han havde udsat hende for kunne han ikke holde det hen. Eskild havde gjort det fordi han kunne og fordi han af en eller anden grund blev høj af den magt han havde over andre. 

Issac vidste godt at han ingen helgen var og der var ingen grund for Eskild at stå og fortælle hvad der var rigtigt og hvad der var forkert i forhold til hvad Issac arbjedede med. "Kom ikke og fortæl at du ikke har kontakter i undergrunden og har ting ladet stå på, for den rigtige pris? Det samme gør jeg. Jeg har måske set med blinde øjne på et par enkelte smuglergods, ja." De var begge to byvagter som ikke holdt sig inden for lovens regler, blot på deres egne måder.

"Spar mig for din nedladenheder" Issac var ikke dum, men jo han var nok ofte blindet at kvinderne. Lige som Eskild var det når han først havde sat sig et et mål.
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 21.08.2023 08:30
 Et sløset ryst på hovedet blev givet. " Det har jeg ikke, tvært i mod. " Det var forlængst noget han var holdt op med, og de han havde haft en form af samarbejde med, det var de milde ting der foregik. Intet ødelæggende for Eskild på sigt i samme dur. Kragerne var ganske stille og foretog sig næsten intet i byen, og når det endelig var, så var det ikke i hans distrikt. 

" Du blev taget af Corinth fucking Lochtree, så de blinde øjne af dine er forfærdelige, når du har en mand som ham på nakken, Issac " påpeget han igen tydeligt. 

Tænk at en kvinde skulle skabe spild i mellem dem. " Du vælger simpelthen en luder over vores venskab " grint han hånende og rystet opgivende på hovedet og trådte lidt væk fra stå stedet, vente fokusset fra Issac mod byen. Foden stampede let med spidsen og han følte hvordan livet foregik lige omkring dem. Om der skete noget der var værd at henvende sig til. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 21.08.2023 08:40
Han var ikke sikker på om han troede på vennen i dette øjeblik, men han havde heller ikke noget konkret på det, så der var intet konkret at holde fast i overfor ham så det var dumt blot at blive ved.

"Jeg blev afsløret af Corinthe? Jeg har ikke talt med manden i flere måneder, siden vores første møde på mit kontor hvor han opsøgte mig. Han har ingen håndgribelige beviser på noget jeg er indblandet i" Issac havde sørget for at manden som var skyld i deres møde havde fået besked og var blevet sat på plads. Men Issac var usikker på hvad det var der skete lige nu, var Eskild blot i gang med at vise at han vidste mere om ham, end omvendt? "Helt seriøst Eskild, hvad er det her? Vil du bare stå og true med ting som du ved om mig? Er det hvad vores venskab er værd?" Det var lige før man skulle tro det.

"Hvor får du det fra, Eskild? Jeg tror du ligger for meget i det. Jeg sætter intet højere end venskabet" Det var muligvis svært at for ham til at forstå, når han først havde en mening om ting, men selvfølgelig satte Issac ikke venskabet overstyr over en prostitueret. 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 21.08.2023 11:26
 " Flere måneder? " gentog Eskild og måtte erkende, at Issac vidst havde haft lidt for travlt med at begrave hovedet i bryster, til at han havde nogen tidshorisont, men det var vel som det altid havde været. Alligevel trak Eskild lidt på skulderen. " Det ville ikke unde mig, hvis han havde noget konkret på dig " en ærlig refleksion, en af grundene til at han reelt set frygtede Corinth. Hvordan han begik sig og hvordan han fik sine nys, det var et mysterie. Helvedesild var nemmere at opspore og komme af med, end Corinth var. 
 Hvilket selvfølgelig var en af årsagerne til at han nød sådan af ham. Så forbandet svær at tyde. 

Roligt lod han sig ikke reagere på spørgsmålet om det var hvad han ville gøre mod ham. Der var ingen tvivl om at Eskild nemt kunne vende, det krævede blot sine grunde og Issac måtte vide at en luder var ikke det værd. " Hvorfor bekymre du dig om hvad jeg gjorde ved en luder? For det lyder til at du sætter hende højere end som så, men tænk du over det, mens jeg tjekker noget ud " og i mellemtiden forlod han hvor de ellers stod, for at gå ned mod en ad gaderne. Det var måske unfair, men modsat Issac, havde Eskild muligheden for at komme ting lidt i forkøbet og henvende sig til tingene når de skete og ikke først efter. Påstyr inde bag lukkede døre eller i gyderne i nærheden. Eskild var generelt hurtig på aftrækkeren, og modsat Issac - så passede Eskild også sit job. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 21.08.2023 13:06
"Eskild.. Corinth var på mit kontor i April, det var første og sidste gang jeg har set ham. Jeg har hverken set eller talt med ham siden, det vil jeg mene er flere måneder" Hvorfor Eskild var så besat af Corinth var han ikke klar over. Han havde været på samme måde sidst de havde snakket om ham, som om at Corinth var en vigtigere mand. Issac havde lige nu mere magt over byen, en både Corinth og Eskild havde, i form af hans position hos byvagten.
"Jeg kan godt høre du er bekymret, jeg ved ikke hvorfor. Corinth har intet på mig som kan forbinde mig til den ene handel han har kendt til som jeg var involveret i. Der er ingen papirer på det og jeg var ikke til stede. Hvorfor er du så besat af manden? Der findes farligere mænd end ham." Der var et eller andet som sagde Issac at Eskild havde en større viden om denne mand, en Issac havde. Efter som at Corinth ikke havde indfundet sig hos Issac efterfølgende var hans navn egentligt glemt. Tilgengæld var der noget irriterende  den måde at Eskild ikke mente at Issac havde styr på sine ting, hvilket i hans øjne var noget vrøvl. Corinth havde intet at komme med når det kom til stykket.

Eskild kunne jo i bund og grund have sine tanker som han ønskede, fordi han gik til nogen og fortalte at Issac havde knaldet nogen i cellerne, igen ord mod ord. "Du bliver nød til at forstå at det ikke handler om Leah, men om den måde som du lader dig selv gå ind på andre måder både, igen Stian og nu Enzel, for jeg er sikker på at det ikke stopper her. Alt jeg gør er at forsøge at tale med dig. Jeg sætter intet højere" Nogen gange følte haj at Eskild satte noget højere end hans arbejde, som Issac selv af og til gjorde. Issac lod sig dog løsrive fra muren og bevægede sig ud i støvregnen for at lade sig bevæge afsted sammen med vennen. Om han ønskede det eller ej.

Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 22.08.2023 11:43
 Enigheden i uenigheden om hvor frygten skulle ligge var stor. Eskild ville næppe vide havde kunsteren kunne og ikke kunne, men én ting var sikkert, han ville ikke selv udsættes for hvad end manden kunne. Forklaringerne til denne tvivl og følelse, den kunne Eskild ikke redegøre for eller forklare. " Besat.. " gentog han mumlende. Den unge byvagt var mange ting, men besat var ikke ordet. En tydelig fascination, uden tvivl, men besat var han ikke. Det skulle ikke være det, som styrede deres samtale eller hvordan de måtte støtte hinanden. 

Han tav fra dialogen indtil han var færdig med sit gøren. Eskild lod sig ikke påvirke af at Issac fulgte efter eller med. Et par fingres kno bankede på en af træstolperne. " Alt okay her? " spurgte han, lod sig ikke engang se skiftende på dem. 
 Det var ligemeget lige nu. Men hvad end der havde været i gære, stilnede hen og Eskild kunne blot trække lidt på smilebåndet og nikkede til manden af stedet før han så lod sig vende væk og gå tilbage mod Issac. 

" Forsøge at tale med mig huh? " gentog han så stille, hævede hagen en anelse og trak mundvigene nedad. " Du har ret, det slutter ikke så nemt. Jeg har en brændende lyst til at torturer ham til døde, give ham nogle ar for livet " svaret han ærligt, ubekymret for hvordan det måtte lyde. " Men ingen af de jeg omgås med, vil kunne få mig til at blande mig i dine sager på den måde, men så snart en luder piver til dig, bekymre du dig om hende. Så få styr på dine egne interesser " det var ikke til diskussion. 

Eskild drejet let på hælen og vendte sig delvist mod Issac. " Knep du vildt omkring med de du vil, men bekymrer du dig mere om en kus og hvad der sker med den, og jeg tvivler på dine intentioner. Intet under, intet over. " en hånd lavede en lige linje i luften med fingrene strakte. Det kunne ikke gøres tydeligere, Eskild havde Issacs ryg, men tydeligvis havde denne Leah en anden effekt på ham end de andre, hvilket ledte til Eskilds tvivl for hvor han kunne regne med at have Issac. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 22.08.2023 13:48
Issac havde ingen idé eller viden om hvor meget Eskild kendte denne mand, og hvis han spurgte ind til ham ville han nok få et vagt svar, sikkert ikke hele sandheden alt efter hvad denne var. Igen gisninger. Men i Issac ører havde han virket til at give denne mand al for stor betydning for Issac. Om samtalen om Corinth var ovre, virkede det næsten til men alligevel.. "Lad mig spørge på en anden måde, hvad er du bange for at han er i stand til? Han er en adelsmand og en maler" Der måtte jo være noget som Eskild var bange for, hvilket også var fair men hvorfor så ikke dele den viden?

Issac fulgte blot med og udgjorde en støtte til Eskild, som de bevægede sig ned ad gaderne og udførte deres job som de skulle. Han følte ikke at de var færdig med snakken, men om Eskild havde samme mening var svær at vurdere. Issac følte hvert fald at Eskild så Issacs holdninger forkert.

Eskild havde al ret til at være sur og pissed på Enzel efter hans angreb, og han forstod næsten dårligt nok ham selv over at han foreslået dem at gå rettens vej. "Han har angrebet dig, selvfølgelig har du lyst til at torturere ham. Hvad har du tænkt dig at gøre? Så må vi give ham den hævn han fortjener" Om Eskild ville have ham med var usikkert, men han blev nød til at gøre det klart at Issac havde hans ryg lige så meget som omvendt. Egentligt så var det mere den satans advokat som havde irriteret ham, som om han mente han havde mere magt en Issac. 

"Eskild jeg forstår dig, men tag ikke fejl. Hverken kus eller andet vedhæng er vigtigere end vores venskab. Jeg har din ryg lige så meget som du har min. Jeg blander mig ikke i dine sager" Måske var det den evne som Eskild havde talt om tidligere som havde spillet ham et puds, men Eskild ville altid komme i forreste række.

Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 23.08.2023 19:47
 Det var ikke et samtale emne Eskild havde i sinde at tage op med Issac hverken nu og hverken aldrig. Det var ikke det, at han ikke ville, men han kunne ikke. Det var lidt som at bede Eskild beskrive himlen og hvad han så. Der var bare de tidspunkter, hvor man intet kunne gøre eller sige til sin følelse eller bekymring for hvad der var ved et menneske. 
 Eskild havde allerede forsøgt at beskrive hvad evne der måske var ved Corinth, men eftersom han ikke kunne se tingene eller fornemme tingene før det rørte ham, var det uholdbart at arbejde med og mod. 

Den simple tanke var, at Issac tog valget at følge med Eskild for ikke selv at lave et form af arbejde, hvorfor yde mere arbejde end højest nødvendig. 

" Du har ikke interesse i at være med i det " svaret han blot. Det var med sikkerhed ikke noget Issac skulle have kendskab til eller være medvirkende til. Det var hans ene og alene hævn der skulle udgøres, og han ville sikre sig at bordelejeren vidste at Eskild ikke var så nemt at slip af med, uanset hvor hårdt han prøvede. 
 Stille sagte farten og han sukkede og løftede den ene skulder i et lavmælt træk. " Så lad vær og knep hende igen, find en anden. For hun spiller et puds med dig ". 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 23.08.2023 20:37
Eskild var bestemt af og til ikke en person som var nem at komme ind på,  i forhold til de ting som han vidste og kendte til. Han var fåmælt og havde ikke i sinde at invitere nogen ind, hvis der ikke var behov for det - selvom der i denne situation var, hvis det kunne hjælpe Issac. Men der kom intet svar på hans spørgsmål hvilket han jo kunne tolke, som han ville. Det var svært at vide hvad Eskild havde af tanker omkring det, men hvis han havde informationer om Corinth som kunne hjælpe ham, så ville det være prisværdigt at få en del af disse - ellers måtte han jo selv gå ind og undersøge manden lidt nærmere. 

"Jeg har ikke interesse i at deltage?" Nej, ikke hvis Eskild virkelig gerne ville klare tingene selv. Issac huskede tydeligt hvordan det var i situationen med Stian og hvordan det endte, med at de begge var blevet adskildt i en nævekamp. "Hvis du har brug for hjælp, så hjælper jeg gerne Eskild" Men chancen for at han ville stå med det alene var nok stor. Igen han lukkede ikke folk ind. De bevægede sig ned ad gaderne, de tjekkede op på borgerne og gjorde deres arbejde, i mens samtalerne gled i mellem dem. "Du fortalte selv om dine tanker om hendes evner, så chancen for at de er der, er jo store" Men det var lige meget. Eskild skulle blot vide at han havde hans ryg.

"Forresten, nu hvor jeg har dig, Eskild.." Startede han roligt og sænkede farten som Eskild gjorde det, "Jeg fik besøg af en ung kvinde på kontoret den anden dag, hun fortalte at hun var din søster" Han vidste ikke meget om den andens familie og han havde ikke talt meget om den!
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 28.08.2023 22:04
 Et simpelt nik blev givet. Det var hans beslutning ene og alene. Det var ikke noget for Issac at tage del i, og sådan skulle det helst også forblive. Der var intet i at være to om det han havde for øjet, frygten skulle blot tilfalde ham og ikke nogen anden. Enzel skulle ikke vide hvornår eller hvordan det måtte ske, men når det kom, skulle han nok få langt sine øre ned og sin hale så stor at den var statisk. 

" Det er min fornøjelse.. som det er din at tage dem indover bordet " så stor en betydning det kunne have, alt det blot fortalte var, at Eskild var sociopat på nogle punkter. Det handlede ikke om andet end at gøre hvad der gav ham en følelse af rus og kontrol over situationen. Det skulle lede til det punkt, at alt troede var, at Enzel havde mytomani. 
 Det måtte skriges ind i hovedet på ham, sørge for at han vidste hans overmand var Eskild Havasi. 

Så fortab i sine egne tanker, at han ikke rigtig lod sig registere af hvad der blev sagt vedrørende Leah. 

Stop. Eskild kom tilbage til virkeligheden, forvirret. Som han havde fået besked på at beskrive hvordan farverne klædte bygningen. " Min søster? " spurgte han med en stor undren. Kort uforstående, men hurtigt blev det vasket væk og han sukkede vredt. " Ah. Ja. Jeg har en søster, men at hun skulle komme til byen, det havde jeg ikke regnet med. Hvad med hende? " spurgte han, som det var ingen ting, intet andet end en forstyrrelse. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 30.08.2023 08:27
Det var ikke svært at tænke sig til at Eskild havde noget i tankerne om denne Enzel, og han forstod udemækert hvorfor. Hvis det var ham selv det var gået udover, ville han have uden tvivl selv have taget sagen i egen hånd, som Eskild lige nu gjorde. Det var blot spørgsmålet hvad han havde i tankerne, den var svær at knække og Eskild ville næppe fortælle noget, før det var sket.

"Jeg forstår dog, Eskild" Det havde blot være et forsøg på hjælp, men når man kendte Eskild så godt som Issac gjorde, på mange punkter, så vidste man også godt at forespørgslen nok ville blive afslået. De have begge et behov for at søge det som gav dem den rus som de havde brug for, selvom den kunne opsøge på mange måder. Eskild var en hævnsøgende man lige nu, det var der slet ingen tvivl om. Enzel var gået langt over stregen og havde angrebet en byvagt. 

Han mærkede hvordan den anden lige nu lod sig overdænge af sine egne tanker, lige indtil at Issac nænnede søsteren, som han aldrig havde hørt om.

"Ja, din søster" Eskild havde aldrig talt om sin familie, men hvad skulle chancen være for at en fremmede ung kvinde kom ind til hovedkvarteret og fortalte at hun var en af vagternes søster? "Du har aldrig fortalt meget om din familie, så i første omgang undrede jeg mig over om det kunne være rigtigt" Men det virkede det såmænd til at være. "Hun er hvert fald i byen nu. Hun kom ind forbi, fordi nogen havde fulgt efter hende, efter et butiks besøg" 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 10.09.2023 10:04
Dialogen omkring Enzel og hvad der måtte følge med der til fik lov til at ebbe ud og Eskild bar ingen nag mod Issacs interesse i at ville hjælpe ham, men de gjorde nogle ting forskellige. Desuden skulle det ikke ske som det første, men hævn kom gerne senere til. Når man mindst ventede det. 

En ligegyldighed lå henover Eskilds persona som de talte om søsteren og familien. " Der er intet at tale om, jeg har intet forhold til dem " svaret ham. Det var et afskåret kapitel i hans liv. Der var intet at vende hjem til alligevel, familien og han havde forskellige visioner for hvad et liv kunne være, og i sidste ende ville de nok blot underminere ham, som før i tiden. Men en ting var sikkert, de ville ikke være i tvivl om hvad han var af køn mere, hvis det var der deres tanker endnu lå, havde han heller intet i mod at hjælpe Kile med flere tjenere. 

" Nå, og hvaså? " det var vel et generelt problem i byen, så hvorfor skulle det at hans søster oplevede noget ubehageligt påvirke ham. Desuden var det jo ikke Corinth Lochtree hun løb ind i. Så var der jo ingen problemer. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 11.09.2023 06:14
Issac kendte ikke meget til den andens familie og det virkede heller ikke til at der lige nu var en grobund for den slags, og dermed var det måske ikke hans at grave ydereligere i. Issac havde selvfølgelig gået med en tanke om at det måske var interessant, for Eskild at vide at hans søster nu var i byen, men hvis for tiden med hans familie var slettet, så var det nok ikke sådan. "Det er i orden" Lød det blot fra ham, som han blev mødt af hans ord.

"Intet" Kom det blot fra ham. Det var tydeligt at der ikke var mere at trække ud af ham, og hvorfor så forsøge? Det var meget uvidst om Eskild og hans liv før Dianthos. Det handlede ikke om handlingen, han ville blot fortælle at hun var i byen. "Du har aldrig fortalt meget om din familie, så når man støder på nogen som fortæller at de er din familie, så er det klart at ens interesse for at fortælle dig at de er i byen bliver vækket" Men hvis han ikke ønskede at tale om familien, så var den snak jo ovre. 
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 18.09.2023 23:48
Eskild kunne ikke bebrejde sin ven eller løjtnant for at have sine undren eller bekymring i forhold til det, men han kunne heller ikke rigtig sætte sig ind i det. 

Stille sagte han farten og vendte sig halvt mod Issac for at fokusere mere på ham: " Familie er ikke det samme for mig, som det er for dig. Min familie er jeg gerne foruden, så at hun vil have en relation eller kontakt til mig, forstår jeg ikke " lagde han ud og vendte en seriøs mine til sin ven. " Skulle hun have en mærkelige trang til at opsøge eller lede efter mig, må hun gerne forblive dit problem, er det okay med dig?
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 24.09.2023 10:58
Familier var forskellige hos alle og det var ikke alle som havde det lige godt med deres, hvilket var forståetligt. Det kunne være mærkeligt at sætte sig ind i, det der med at alle familier ikke var kerne familier og havde det godt. Issac havde altid haft det godt med sin egen familie, men lige nu var der også problemer i hans nye familie. Forholdet til Serafina gik ikke altid lige godt.

"Nej, det forstår jeg. Men om hun vil have en relation eller ej, det tør jeg ikke sige. Hun nævnte blot at hun var din familie. Men det skulle da næsten være mærkeligt andet, når hun ender op samme sted som dig - men du kender hende jo bedst" Han kendte selvfølgelig kvinden bedst, men virkede ikke til at have noget større behov for at komme hende nærmere, hvilket var klart efter de næste ord. "Selvfølgelig, hvis det er sådan du gerne vil have det." Han kunne sagtens tage sig af hende, hvis uhn skulle opsøge vagterne igen.
Eskild

Eskild

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Charmander 07.10.2023 11:35
" Jeg kender hende ikke rigtig, " erkendte han, det havde aldrig sagt ham noget at kende sin søster, hun var irriterende og fyldte forfærdelig meget i hans hverdag, en hverdag han gerne ville være foruden med. Issac behøvede selvfølgelig ikke vide alt, men dette nytilkommende problem var noget for sig selv. Et Eskild ikke agtede at tage vare på selv eller have ansvar for. Det var nemmere at overrække det til en, som magtede de former af problematikker. 

Men et nik af taknemlighed blev givet og han vidste det var noget at bede om. Esther var af samme koncept, som at række lorten videre. Et meningløst problem som skulle ud af ens hverdag. Men de kunne heller ikke helt fortsætte deres snakken, et sted måtte de fortsætte arbejdet. " Skal vi gå videre? " spurgte han og ledte lidt op til det, at Issac måtte få hentet sin hest og få sadlet op på ny for at komme til sin sektion igen. 

Eskild har forladt tråden.

Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 38 år

Højde / 179 cm

Nao 12.10.2023 10:02
Der var nok mange grunde til at Eskild ikke havde fortalt om sin familie, og at han dårligt nok kendte hende var en af dem. Issac var vokset op i en familie, og med et familieliv som havde betydet at han altid havde været et familie menneske og dermed aldrig havde set eller oplevet dysfunktionelle familier, fordi at de i hans verden betød alt. Undtagen lige nu hvor hans egen familie hang i en tynd tråd, og det ikke virkede til at forholdet med Serafina ville blive bedre. 

Eskild kunne jo gøre som han ønskede når det kom til hans egen familie, og der var ingen grund til at bore mere i det hvis han ikke ønskede at fortælle mere. "Det lyder som en idé" Lød det fra ham som han så bevægede sig ud af gyden og over mod hesten.

Issac Thorne har forladt tråden.

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Helli , Venus
Lige nu: 3 | I dag: 8