Corinth virkede ikke som om et afslag til eller fra betød noget, overhoved. Han fik nok mange tilbud, skønt han også søgte på bordeller. Først nu gruede det ham, at han ikke havde spurgt mere ind til denne nysgerrighed af hans. For det tydede på, at han virkelig var meget… videbegærlig.
For da hans gæst rejste sig op, var han tøvende et splitsekund. Havde han skræmt ham væk, og var han på vej til at gå? Heldigvis skulle der ikke mere end et skridt mod hans retning til at afsløre, at han ikke tog sådan på vej. Corinth rakte ham mundstykket, og Enzels hånd søgte op efter det. Hans øjne blev lidt større, som han kiggede på ham. For første gang var han mundlam.
”Ja. Jeg tror jeg ved hvad du mener,” Lød hans stemme næsten gispende. Corinth var så høj og flot, særligt set hernedefra. Og det slog ham pludselig, at ét af hans første argumenter ikke længere holdt stik. Afstanden imellem dem var brudt. ”Jeg tror ikke lidt inspiration til mine fantasier, ville skade?” Hørte han sig selv sige. Hvordan pokker skulle han kunne gennemføre noget som helst i sin forklædning… Han tvivlede på at han kunne gøre med Corinth som han lystede, uden at der ville blive stillet spørgsmål. Småirriteret bed han sammen, inden han tog sig en sidste inhalering af bladene, før han lagde det fra sig.
”Noget for noget?” Spurgte han, og var hemmelighedsfuld indtil han lod sig blidt dumpe tilbage i silkepuderne. Hans mave trak sig krampeagtigt sammen, på grund af den manglende kontrol han havde over sin vejrtrækning. Han kom konstant til at glemme at puste luften ud igen.
Han løftede dog hurtigt op i sløret – det ville sige, op i et af silkelagene i hans dragt, der skærmede for udsynet til hans hofteregion. Hans silkebukser var af et så tyndt materiale, at da han trak i det, kunne man fornemme omridset af en vis kropsdel, der havde vokset, alene ved deres snak og udvekslende blikke. Når den var erigeret, virkede den rimelig imponerende stor, på den ellers spinkle krop af hans. Han betragtede mandens glødende øjne. Om de kunne lide hvad de så.