Åben

Kaos og krystaller [skriveweekendstråd]

Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 49 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 28.01.2023 22:25
Lynn fik fat i flasken, men indholdet var allerede mere vand end rom. "Jeg får helt lyst til at græde nu," sagde hun mut. "Men jeg er allerede gennemblødt."
Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Neutral

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 213 år

Højde / 152 cm

Krystal 28.01.2023 22:32
Den stakkels dame der var blevet blandet ind i kaoset tog det nu meget pænt, og Sehzade kom op at sidde. "De må ikke græde!" Sagde han forskrækket til goble-halvdyret. "Vi kan finde en kro og noget tørt tøj!"
Rhoslyn

Rhoslyn

Hjælper i Dianthos børnehjem

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Sparks 28.01.2023 22:42
Rhoslyn drev vandet ud af hendes hår og øjne, mens hun kiggede over mod gobledyret. "på en kro kan man også få mere rom" medgav hun, selvom kroer nu ikke just der hvor den blonde kvinde kom oftest.
Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 49 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 28.01.2023 22:45
"Kroer er det bedste sted, jeg ved," svarede Lynn og kravlede besværet op ad springvandets kant. "Og jeg kan rigtig godt lide rom. Var jeres ønske til springvandet også at finde en god kro?" Måske det her faktisk var ligesindede, omend kaosagtige ligesindede.
Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Neutral

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 213 år

Højde / 152 cm

Krystal 28.01.2023 23:25
Sehzade kravlede også op og begyndte at vride vand ud af tøjet. "Nej, jeg tabte alle krystallerne, før jeg nåede at ønske .. og så faldt jeg i." Forklarede han, men måske var det ikke helt dårligt at finde en kro og få varmen.
Rhoslyn

Rhoslyn

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Sparks 29.01.2023 11:56
Rhoslyn fik selv fisket sig op, og gav satyren et smil "årh, mon ikke du kan nå det endnu" hun bøjede sig ned og samlede en krystal op, for at lægge den i hånden på den uheldige mand.
"Jeg var her blot for at se vandet, det giver ro i sindet føler jeg" forklarede hun den anden kvinde.
Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 49 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 29.01.2023 13:27
"Ønsk noget godt, kære satyr," sagde Lynn og klappede ham på skulderen. "Du bør også ønske, nu du er her, unge pige."
Goplen ønskede sig stadig mest rom. 
Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Neutral

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 213 år

Højde / 152 cm

Krystal 29.01.2023 13:31
"Åh.." Sehzade smilede, som han fik mønten i hånden, og holdt den derefter frem, for at lade den falde i vandet med et lille plop. "Jeg ønsker glæde og kærlighed for jer begge." Sagde han højtideligt. Også selv om goblen havde gjort hans tøj ganske gennemblødt.
Rhoslyn

Rhoslyn

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Sparks 02.02.2023 11:50
Rhoslyn måtte folde hendes læber sammen, for ikke at vise det smil der bredte sig. Hun var nu ganske sikker på, at man ikke skulle sige sit ønske højt. Men da goblen sagde, at hun skulle ønske—ja så måtte man vel gøre det. 
Hun tog et rav stykke og kastede det ud i ønskebrønden og ønskede Satyren måtte få et fantastisk liv. "Så, kroen nu?"
Lynn Valeriev

Lynn Valeriev

Lysets Flådeadmiral

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 49 år

Højde / 166 cm

Efterlyst af Mørket

Alianne_ 02.02.2023 13:05
"Jeg skal i hvert fald finde tørt tøj!" proklamerede Lynn og hoppede ned fra springvandets kant. "Og det kan en kro sikkert også finde til en!"
På lette fjed var goplen videre, allerede på vej mod kroen, og en lille smule for snaldret til at tænke over, om de andre ville med eller ej.

Lynn Valeriev har forladt tråden.

Sehzade

Sehzade

Krydderihandler

Sand Neutral

Race / Satyr

Lokation / Rubinien

Alder / 213 år

Højde / 152 cm

Krystal 02.02.2023 20:52
Sehzade begyndte veltilfreds at trisse efter goblen, men kom i tanker om, at en aften på kroen ikke ville være sjov i gennemblødt tilstand. Han fandt en lille nøgle frem fra inderlommen og drejede den i luften, så en portal kom til syne.

"Jeg smutter lige til Balzera efter noget tørt tøj - vi ses på kroen." Sagde han muntert, inden han hoppede igennem portalen til sin lille forretning i Ørkenlandet. 

Sehzade har forladt tråden.

Rhoslyn

Rhoslyn

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Sparks 02.02.2023 20:54
Og da stod hun og så dem forsvinde.
"vent, balzera?" hun blinkede med øjnene og væk var de. Med en let klukken gik hun tilbage til lysets temple, velvidende hun nok aldrig så en eneste af dem igen.

Rhoslyn har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1