Aslak
Diplomat for Aladrios' Vogter
Charmander 07.01.2023 18:00
Skønt for nøgenheden blandt dem alle det mindste problem, var det næsten forkert at tage emnet i denne position. Aslak lod øjnene glide rundt i hovedet for at se på dem begge, frem for at konstant at vende og drejet hovedet. Isora havde mere kendskab til magien end dem begge, hendes kendskab var langt større end Aslak, så meget kunne de da konstatere på stående fod.
Med et træk på skulderen lod han sig selv sige: "
Jeg ved, at vores ældste har gjort sig meget i det dæmoniske, men det gavner os desværre ikke synderligt. Hun rådet mig til at styrke mine sprogkundskaber mens jeg var herude," men synd at sige, at han ikke havde formået det. Han rømmede en anelse på sig selv og lod hoved og blik se ned i vandet, skønt det var varmt og de kunne fornemme hvordan huden med tiden ville blive mærket af dette indtil frugten havde lagt sig på ny, så han skævende til Isora og tænkte lidt for sig selv, som han hørte hvad de ellers sagde.
Asvards ord var en form af rettespor, håndterbart og godt at arbejde ud fra. Holde afstand, selvom de ville være nødsaget til at lade sig lande og se det an for sig. "
Selvfølgelig, Isoras beskyttelse bliver min første prioritet," nu hvor han ikke kunne komme uden om at hun ville med, ville hans først og fremmest skulle sikre sig, at hun var i sikkerhed. "
Jeg har ikke lyst at bruge sådanne ord i nogen kontekst, Isora. Jeg bliver nødt til at arbejde med mavefornemmelsen af det som stod skrevet," mere kunne hans ikke rigtig sige, ikke anerledes hvert fald, for han kunne ikke sammekæde det til nogle ord der ville give mening og at begive sig i kast med at snakke dæmonisk.