"Forventninger? Du snakker til mig om forventninger?" spurgte hun åndeløst. "Har du mødt min far, Josefine? Jeg er den eneste af hans afkom, der fik nyttesløse evner. Intet, som en ridder af Lyset kunne bruge. Hele mit liv er én stor skuffelse af min fars forventninger til, hvad en datter skal kunne. Så stå ikke dér og tal til mig om ikke at forstå forventninger."
Det var hårde ord, der forlod Zirras læber, og hun kunne høre det som ekko i sit sind, så snart de var blevet sagt. Nogle af de følelser, Josefine havde taget, havde taget en del af Zirras egen selvkontrol, og det var vel egentlig meget godt for moralen, men ret skidt for alle andre. Det var sjældent en god ting at høre på folk, der pludselig synes det var en god ide at fortælle om alle deres undertrykte barndomsminder.
"Jeg bør holde min kæft nu," sagde hun, for så meget selvindsigt havde hun dog stadig. "Josefine, jeg synes vi skal glemme de fleste af de ting, vi har fået sagt til hinanden i aften og så mødes en anden dag, med eller uden alkohol. Kan du selv finde hen til din ven herfra, eller har du brug for mere hjælp?"
Pis, det lød stadig som en fornærmelse, selvom hun tilbød sin hjælp. Hun skulle tilbage til sit skjulested og sove det her væk. Det var vist den eneste korrekte måde at håndtere det på. Tak Isari for, at Treston ikke var i byen. Zirra havde uden tvivl bidt hovedet af ham den her tilstand, hvis hun fik muligheden.