Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 269 år

Højde / 172 cm

Helli 05.08.2024 13:49
Den blide kærtegning mod hendes hud, sendte små gnister gennem dæmonkroppen. Det var behageligt, som Zen trods alt følte at det meste nærvær var, og hendes blik fandt Ineshka endnu engang.

"Der vil du altid være velkommen. Jeg vil frygtelig gerne vise dig hvad jeg arbejder på," sagde hun lavmælt, helt betaget af den anden dæmon, den anden kunstner. Det var en form for forståelse kun to kunstnere imellem kunne finde. Hun lagde ikke engang mærke til det, som hun selv lænede sig ind i berøringen og derfor også længere ind mod Inehska. "Du har også allerede givet mig så mange idéer, som jeg ikke kan vente med at føre ud i livet." For uanset hvor Zen så hen, så kunne hun se noget hun kunne bruge eller bygge på, og hun måtte erkende at Ineshka i sig selv var fascinerende nok til at hjælpe på disse tanker.
Ineshka

Ineshka

Kunstner og Mindesamler

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 1524 år

Højde / 171 cm

Krystal 10.08.2024 14:03
Ineshkas berøring virkede velkommen, og som Zen lænede sig mere ind mod hende, kunne hun ikke rigtig få sig selv til at fjerne hånden igen - i stedet lod hun den glide langs armen på den anden dæmon.

"Det ville være en sand fornøjelse." Deres kunst var ganske forskellig - men de havde alligevel en klar forståelse for hinanden, gennem deres håndværk, og Ineshka kunne mærke, at hun oprigtigt længdes efter at lære Zen bedre at kende.
"Jeg vil gerne høre mere om idéerne." Svarede hun, nærmest hviskende, som hun stadig befandt sig tæt på ad den anden dæmon. Hun vidste dog ikke, om Zen ønskede at røbe mere her nu, eller om hun foretrak at vise Ineshka det..
Zen

Zen

Skulptør af Dæmonkroppe

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 269 år

Højde / 172 cm

Helli 13.09.2024 17:56
Den blide hånd var ubehagelig, og ikke for første gang havde Zen lyst til at udforske alat der var foran hende, hvert et lille horn og hjørne af den dæmoniske krop, men negle der sikkert ville kunne dræbe hendes fysiske krop hvis de ikke passede på. Et betagende individ i sandhed.

Kuldegysninger løb igennem Zens krop, og når de stod så tæt, kunne Zen ikke lade vær med at lade en pink hånd løfte sig og blidt røre det skællede ansigt, fra tindingen ned mod kinden og mod øret. "Noget farligere," hviskede Zen, ude af stand til faktisk at starte sig selv. "Du er indbegrebet af ynde og fare. Dine horn der kan spide, og dine negle der kan skære, men på sådan en måde at man mest af alt ser frem til det." Hendes fingre gled ned af Ineshkas hals, som hendes blik fulgte kurverne, som de langsomt gled mod skuldrene. "Flere pigge, men... elegant placeret. Det skal ikke være grotesk, ikke som nogle af vores artsfæller gøre, men bare gøre kurverne.... skarpere." I sidste ende var Zen en der viste bedre end hun beskrev, og hun kunne allerede mærke hvordan ideerne svirvlede i hendes indre, og hun ville igang, samtidig med at hun bare gerne ville udforske.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 4