"Vær sød ikke at stoppe." brummede, knapt så kommanderende som før da Matthew havde fundet vej ned til hans bule i bukserne. Det dunkede ivrigt efter mere berøring. Eclipses øjne slog lyn af begær, og han var lige nu en mand i sine sansers vold. Da halsen ikke længere var tynget af den ældre dæmons tunge hånd, kunne han presse sig frem mod ham igen. Eclipses hænder var alle vegne, på Matthews inderlår, hans talje, i hans hår, og tilbage til dæmonens underliv, hvor han tog fat, og mærkede hvor hård han var blevet. De ville begge dette ligemeget, kunne han mærke. Og han nød at høre hver en lyd der undslap hans elskers læber.
Eclipse syntes at det næsten var helt uretfærdigt at Matthew var nøgen lige nu, og han selv ikke var. Han ville mærke hud mod hud. Han ville domineres, og tages hårdt af den anden. Han var hård som en sten, hårdere, end han kunne huske at have været nogensinde før, og den kælende stemme der slap den andens dæmon læber, fik ham til at skælve af ophidselse. Han nød hvordan den anden tog styringen, og hvordan han gjorde sig magtfuld overfor Eclipse.
Deres blikke var fastlåste i hinanden - og Eclipse bemærkede at Matthews øjne ikke var så blide som tidligere. Han troede, han havde vidst, hvad det ville sige at have lyst til en mand. Han troede, han havde følt begær før. Men dette - det overskred alle hans erfaringer. Dette var noget åndeligt. Og han fandt Matthew ufatteligt sexet lige nu.
"Jeg spørger altid pænt.." hviskede han tungt, og forventningsfuld til hvad Matthew ville gøre ved ham.
De mødte læberne i et intenst kys, og Eclipse kunne mærke sig selv blive grådig som han pressede tungen mellem den andens læber for at trænge ind i ham. Han ville bare.. smelte sammen med den anden kunne han gøre det.
"N-arh!" stønnede han overrasket da Matthew bed sig legende fast i hans underlæbe. Hans mundvige trak sig op i et lystigt smil, og han mumlede mod den andens ansigt;
"Matthew, jeg vil have mere.." tiggede han luftigt og strammede grebet om dæmonens hårde lem. Den anden hånd var oppe ved Matthews kind, og knugede neglene svagt ind i hans kind.
"Gør hvad du vil med mig." Stønnede han og slikkede den anden om læberne for at presse sig ind til et krævende kys igen.
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab