Åben

At tabe sæbebaren [skriveweekendstråd]

Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 30.01.2021 15:36
"Det er bestemt også rart at møde dig, Sórin. Selvom vi måske har sat dig i en småt akavet situaion" Et småt grinende smil forlod hende, som hun fangede hans blik. "Det er ikke ofte man støder på en kentaur på disse kanter, slet ikke på et badehus" Hvis hun tænkte sig om så var det nok hendes første møde med en kentaur, og hvilket et af slagsen.

Et roligt, småt drillende smil gled over på Winchell, som hun opdagede hans navn var. Hans eget legende smil samt blik fortalte hvilke tanker, denne person muligvis kunne have. "Åh, har vi ikke alle forskellige behov som vi skal have stillet?" Hun gengældte det legende blik. "Hvis Sórin afslår, så har jeg måske en ryg som kunne bruge en vask"

Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 30.01.2021 16:01
 kiggede Sórin på Winchell. "Jeg... øhm... jeg ved ikke," svarede han, meget forvirret over dette pludselige tilbud, "hvis du bare nøjes med at række mig sæbebaren så skal jeg nok klare resten selv" sagde han så. Han havde godt nok svært ved at nå ryggen og bagparten selv, men han ville helst undgå denne buttede mands tilnærmelser.
Bagefter vendte han sig om og smilede undskyldende til Catherine, "Nej, nej, jeg er bare ikke vant til ... badehuse", Svarede han inden han forstsatte, "De fleste af min slags holder sig ude af byen, for e er - som du nok kan se - ikke rigtig indrettet efter en på min størrelse" sluttede han, og den sidste del blev sagt med et lille grin. Det var faktisk lidt imponerende hvor mange problemer fire ben og en lille hestekrop gav, når man forsøgte at bevæge sig i denne by der var tilpasset mere menneskelignende væsner.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 30.01.2021 16:11
Tilbuddet blev takket nej. Frem for at presse mere på nikkede Winchell blot, som han strakte sig en anelse for at finde sæbebaren og gav den til kentauren. "Værsgo, slå dig løs. Men du siger til, hvis du får brug for hjælp." Sorín virkede dog også mere tilpas i situationne. Han grinte i hvert fald en smule.
Dog var tilbuddet ikke gået forbi Catherines ører, hvilket kun forstørrede Winchells rolige smil. "Så sandt, så sandt," medgav Winchell til hendes ord. Alle personer havde lyster og behov. Det vidste Winchell alt for godt til. Dog trak han en anelse mere i den ene mundvig, som øjnene glimtrede en anelse mod hende. "Prøver du bare at få mig ud af vandet for at se min numse, Catherine? For sæbebarerne er jo deroppe." Winchell nikkede med hovedet til den ene væg, hvor en stak af barerne var frit tilgængelige til dem alle. Dog ville de begge kunne høre, at det ikke var ude af kortene for Winchell. At rejse sig, gå op for at hente en for at vaske kvinderyggen. Han kunne sågar gøre det og glemme stoffet. De havde forhåbentlig alle set, hvad hinanden havde på de ene eller anden måde.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 30.01.2021 17:39
"Nej, det kan man bestemt ikke sige." Badehusene var mest lavet til menneske størrelse racer, og deri lå kentaur eller minotaur og større racer. "Men det ligner dog at du har okay plads derovre" Et drillende blink blev sendt over til ham. 

"Selvskab kan man altid bruge, ikke sandt? Jeg har måske vækket en nysgerrighed? "Det legende smil forblev på hendes læber, "Tak" Kom det roligt fra hende, som han viste hende vej til sæben, for hun vidste ikke hvor det befandt sig, "Jeg har glemt at få et stykke sæbe med ned til karret, så det er rart du kan vise hvor det ligger" Og med de ord rejste hun sig uden større bekymring og lod vandet dryppe som hun gik hen over gulvet, i sin fulde nøgenhed for at hente et stykke sæbe, for at gå tilbage igen.

Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 30.01.2021 18:23
Hvad denne kvinde ville var Sórin ikke helt sikker på, men han valgte at sende hende et skævt smil da han svarede, "Nej, det er ikke det mindste badekar jeg har mødt i min tid" sagde han med et smil. 
Den afslappethed han efterhånden var begyndt at finde mens han nød badets varme vand, forsvandt dog ret pludseligt da menneskekvinden pludselig rejste sig g gik over efter sæben. Det må være en kulturting... det der med nøgenhed, tænkte han og forsøgte at genfinde sin ro. Faktisk måtte han indrømme at det med denne afslappede holdning til kroppen egentlig var meget ... ja, afslappende.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 30.01.2021 19:05
"Kald mig nysgerrig, ja," fortalte Winchell smilende. Og i samme øjeblik rejste kvinden sig op. Intet klæde blev samlet op for hverken af dække underlivet eller brysterne. Både Winchell og Sorín fik hendes fulde nøgenhed at se. De flotte bryster, den fine bagdel, den kønne front. Alt af Catherine blev set, som hun bevægede over mod sæberne og tog fat i en for at gå tilbage. "Stadig brug for hjælp med ryggen?" spurgte Winchell kækt. Han skimte kort over til Sorín. Kentauren sagde godt nok, han havde mødt mindre badekar, men de sad endnu tæt og selvom Winchell intet havde imod dette - tværtimod - virkede Sorín mere skeptisk. Derfor sagde menneskemandens øjne, at hvis Catherine ønskede det, kunne han trække over i hendes bad og efterlade Sorín alene. Lade kentauren folde sig helt ud. For hans afslappethed virkede til at fordufte med Catherines optræden. Ja, Winchell havde nydt synet, for det var sådan, han selv ville gå. Ikke bare i badehuset, men altid. 
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 30.01.2021 19:34
"Jeg er glad for at du finder dig tilpas, trods alt at du ikke kommer sådanne steder ofte, Sórin" Det var ærlig snak, for selvom de to han sad sammen med, måske ikke gjorde alt for at få ham til at falde på plads og finde den ro som han måske havde brug for. Nøgenheden var hvert fald ikke det han klarede bedst, "Som sagt, så er det ikke ofte at man møder en kentaur i et badehus" Grinede hun roligt.

"Du skal bestemt være velkomme, Winchell" Hun sendte ham set smil, som hun kom på plads i det varme vand og lod sit blik finde hans. Det ville måske give kentaueren mere plads, og de ville ikke sidde så klemt, hvis han endte med at skifte kar - han var hvert fald velkommen. Stemningen ville helt sikkert stige, hvis dette skete.

Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 30.01.2021 20:36
Sórin kunne godt lide den unge kvinde. Hun virkede og imødekommende, en knapt så anmasende som den anden mand. Han sendte hende et muntert og øjnenen glimtede glad da han svarede hende, "Det kan være jeg må få lavet om på den tradition" sagde han. Nu hvor der kvinden var tildækket af vand, følte han sig ligefrem ... tilpas.

Han samlese sæbebaren fra Winchell op og begyndte omhyggeligt at vaske sig med rolige bevægelser. "Du må gerne skifte kar hvis du vil" sagde han dæmpet til Winchell med et glimt i øje, imens han gned sæben op af de stærke arme. Han havde godt bemærket mandens interesse i kvinden, og ville ikke holde ham tilbage, hvis han nu blot blev i karret af ren høflighed
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 30.01.2021 20:45
Accepten blev givet og straks løftede Winchell sig ud af karet. Her sørgede han for at gøre det med ryggen ud af til. Catherine fortjente jo at se den famøse bagdel, så den skulle ses i sin storhed lige nu. At Sorín fik den igen, måtte kentauren tage.
Præcis som kvinden lod Winchell sit stof blive, som han gik den korte tur fra deres kar til hendes. Hurtigt satte han sig med, først på kanten og derefter under vandet. Ryggen var op af kanten, åben for Catherine at komme nærmere med ryggen og hendes sæbebar. "Winchells varmende vaskeri er hermed åbent," sagde den buttede mand kækt, som han bevægede håndfladerne mod hinanden, klar til at tage imod en ryg og skuldre at vaske og måske massere. Det var jo nærmest for oplagt. "Sorín, hvad laver en stor kentaur som dig så, når du ikke plasker i karbade?"
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 30.01.2021 21:41
"Det kunne sagtens forestille sig, at det kunne blive en tradition" Det var jo ikke et normalt syn for hende, men det ville da intet gøre hvis flere gik den vej, omend nogle kentaur ville nok finde det underligt. "Dette ville måske gøre jeres race lidt mere tilgængelig for den almene borger" 

Catherine smilede som Winchell rejste sig fra karret og lod blikket glide over på ham som han kom nærmere i sin nøgne pragt, et lækkert syn. Hun skubbede sig frem, så han kunne sætte sig ned bag hende, og hun kunne skubbe sig tilbage og mærke hans hud mod hende, som han kom ned i karret. Hun rakte ham sæben, og lod hans hænder starte hans sæberi. 

Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 30.01.2021 21:57
Diskret kigge Sórin væk, da Winchells bare numse atter kom ind i hans synsfelt. Han havde set rigeligt at den fremmede på det punkt. Nu var der også mere plads i karre, så han tillod sig at slappe lidt mere af og strække bagbenene under sig.

Nu hvor de nøgne mennesker var lidt på afstand kunne han slappe helt af og et behageligt suk forlod ham inden han først svarede Catherine, "Måske, men jeg tror nu det meste af mit folk foretrækker deres hjemland" sagde han med et smil inden han rettede opmærksomheden videre mod Winchell. "For tiden rejser jeg blot rundt i det centrale Krystalland, ser mig lidt omkring og samler historier jeg kan fortælle min lillesøster når jeg en dag vender hjem" sagde han med et smil, og der var en undertone af afsavn i stemmen. "Hvad med jer?" spurgte han nysgerrigt, og stemmen var atter venlig og munter.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 30.01.2021 22:02
Med sæben i hånden og Catherines ryg foran sig, begyndte Winchell straks sæberiet. Baren blev dyppet ned i vandet, før den kørte rundt i blide bevægelser rundt på hele ryggen. De færreste mænd sad nok behageligt med komplet spredte ben for at gøre plads til nogen ved en, men Winchell var upåvirket. Den buttede mand var godt smidig og lod det gerne blive vist.
"Ah, hvilke historier kan du fortælle os?" spurgte Winchell, som han løftede den anden hånd mod Catherines sæbefyldte ryg. Ikke for at vaske den, men for at give hende en blid omgang massage, imens den anden hånd fortsatte sæbede huden ind. Det var ikke, fordi Winchell undveg Soríns spørgsmål, men i denne kontekst og denne beklædning virkede Winchells erhverv meget upassende at fortælle. Ikke, fordi han var skamfuld. Nej, han tænkte mere på ikke at skræmme Catherine eller Sorín væk - dog virkede kentauren nemmere at skræmme end kvinden. Hun var hverken sky for at vise sin krop eller tage andres kroppe ind.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 30.01.2021 22:35
Der var en behagelig omgang som de var ude i, det var rart at mærke hans hænder mod hendes hud, som han sæbede hende langsomt ind. Hun havde ingen problemer med at sidde i mellem benene på en fremmede mand. 
"Jeg er sikker på at du har mange spændende historier at berette om, Sorin" Det havde hun bestemt også selv.
Hun lade godt mærke til at Winchell ignorede spørgsmålet, og hun overvejede det da også selv, "Jeg er sømand - eller kvinde - og befinder mig meget på åbent hav"
Hans masserende hænder var behagelige og hun kunne ikke lade være med at falde helt til tilpas og blot nyde hans bevægelser. Hvis han var ude på mere, sad hun bestemt godt til at deltage i den slags. En skjult hånd under vandet gjorde underværker. 

Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 30.01.2021 22:48
Sórin betragtede de to mennesker, hvordan de blidt tog sig af hinanden og følte et lille stik af hjemve. Han savnede den gang han også selv mærkede så meget omsorg og kærlighed fra sin egen race. Han fejede dog hurtigt de mørkere tanker til side og rettede blikket mod Winchell.
"Det kommer an på, om I er til det muntre eller det barske. Det sure eller det søde" svarede han han manden. Det skulle ikke være nogen hemmelighed at Sórin nød at fortælle om sine små historier, men han ville heller ikke forstyrre øjeblikket imellem de to mennesker.

Med et let beundrende blik nikkede han også imod Catherine. "Du må også have oplevet oplevet end ting eller to i din tid på have?" spurgte han nysgerrigt, og det var tydeligt at han gerne ville høre mere om denne kvindes eventyr. Ligeså meget som han elskede at fortælle, så elskede han også at høre andres historier.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 30.01.2021 22:54
Hænderne fortsatte deres blide arbejde mod Catherines ryg. Det var tydeligt, hun hans berøringer. Mon hun ville elske mere fremtrædende berøringer? Hvad var det værste, hun kunne gøre? Okay, det var nok dumt spørgsmål. Han sad nøgen bag hende. Hun kunne gøre megen skade. Men ingen vidste, hvis ikke det blev prøvet. Derfor fortsatte sæbehånden med at gøre ryggen ren, imens den anden hånd bevidst sænkede og sænkede sig, indtil den nåede ned under vandets overflade og den nedre del af kvindens ryg, hvor den fortsatte sin massage der - for nu.
"Måske vi skal vente med historier og anekdoter til senere, synes I ikke?" sagde Winchell muntert. Ingen grund til at gøre stemningen markaber eller trist med den slags historier. I stedet fortælle om hinanden. "Og du må da være i dit fødte element her så, Catherine." Winchell havde lænet en anelse tættere for at sige dette mere til Catherine end kentauren. Den buttede mand følte sig i hvert fald tilpas her. Ikke nødvendigvis i vand, men i sin nøgenhed.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 31.01.2021 08:06
"Bestemt" Kom det roligt fra Catherine, som hun blot sad og nød hvordan Winchells hænder gav hende en virkelig lækker nydelse, "Jeg har oplevet lidt af hvert, men som Winchell sagde så skulle vi måske vente med anekdoterne til senere, måske over en øl?" Lige nu var hun koncenteret om hans hænder og berøring, så hun ville nok ikke kunne koncenterer sig om at fortælle historie, eller lytte til dem. 
Et smil bredte sig på hendes læber som han lod sin hånd forsvinde under vandets overfalde og gik i gang med at massere hendes nedre ryg, han nærmede sig et lidt mere intimt sted - men ville ikke høre noget brok fra hende. 
Catherine lænede sig roligt tilbage som hun havde hørt hans ord, og med et smil på læberne fangede hun hans øre, "Jeg nyder bestemt det her, jeg er i mit rette element" Og hun kunne ikke lade være med at blive lidt småt ophidset. 

Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 31.01.2021 10:00
Sórin nikkede forstående til Winchell "Det er en god idé at vente til senere" svarede han, men han var nu ikke helt sikker på hvor længe han ville blive her. Han var snart færdig med sæben, og kunne godt fornemme den stemning der var under opsejling hos de to mennesker. Det var specielt tydeligt da Catherine nærmest smeltede ind imod Winchell ved hans berøring.
Med et tilfredst suk vendte han opmærksomheden væk fra de to og fokuserede på at gøre den sidste den af overkroppen ren.
Winchell

Winchell

Lystmand

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Beanstalk 31.01.2021 12:00
Måden, hvorpå Catherine lænede tilbage, så noget af hendes våde hud var mod Winchells buttede krop, klagede manden ikke over. Det gav bare mindre plads for sæbehånden. Derfor måtte den sænke en smule, så den snittede vandets overflade.
"Jeg nyder skam også det her." sagde Winchell lavmælt og smilende tilbage. Hånden under vandets overflade sænkede sig endnu mere, så den fik fat i en af hendes baller. Straks begyndte den at blive æltet. Det var nødvendigvis ikke dette scenarie, Winchell havde forventet, da han tog i badehuset. Var denne form for berøring overhovedet tilladt? Det var nemt at se, at Winchell var ligeglad. Han var glad og begyndende ophidset - hvilket også kunne ses og måske mærkes mellem hans ben. Meget vel sad Catherine tæt, men om hun sad tæt nok på at røre det tredje ben, kunne Winchell ikke helt bedømme.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 31.01.2021 16:34
Det måtte bestemt ikke fedt for Sorin at sidde inde i huset, nu hvor de to havde nok i sig selv. Det havde bestemt ikke været meningen at lukke ham ude, men Winchells berøring var blot betagende for hende, "Sorin, du må undskylde os" Kom det roligt fra hende, som hun løftede hovedet og sendte ham et roligt smil.

Det måtte ikke være nemt for Winchell at få den plads som han havde brug for, for at sæbe hende ind, nu hvor hun ryggede mere tilbage. Hun mærkede hans hånd glide længere ned, for at tage fat i hendes balle og massere denne. Hendes øjne lukkedes som nydelsen gik igennem hendes krop. 
Samtidig så mærkede hun ophidselse hos ham, som hun rykkede tilbage. Hvordan han voksede i mellem hans ben. 

Sorín

Sorín

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 58 år

Højde / 206 cm

Ræven 31.01.2021 16:43
Sórin gjorde sit bedste for at sende Catherine et smil. "I må også have mig undskyld" sagde han, tydeligvis lidt genert. Det var efterhånden meget tydeligt hvor stemningen var på vej hen for de to, og han havde ikke lyst til at være den der stoppede dem. 
Behændigt fik han fanget sit håndklæde, strakte forbenene ud under sig inden han rejste sig op og trådte ud af karret. Klædet lagde han om skuldrene inden han rystede det værste vand af pelsen. "Jeg tror det er blevet tid for mig til at forlade jer, men det var hyggeligt at møde jer" sagde han med et smil. Derefter satte han kursen mod udgangen med forsigtige skridt for ikke at glide på gulvet med de nu meget glatte jernsko. Mennesker er nu et underligt folkefærd, tænkte han med et smil. Men det er også lidt forfriskende hvordan de tør nyde hinanden på den måde.

Sorín har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 4