Aleksander af Isenwald

Aleksander af Isenwald

Lysets Kriger, Prins af Isenwald

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 194 cm

Arys prinsen var ikke ene om at sprutte, for Alexander måtte også kæmpe for at holde sin vin indenbords som Rasmus nævnte 'skøgesygen'. Det var ikke et ukendt term for Isenwald krigeren, men at hører det fra en Arys prins?! Det havde han ikke forventet! Rasmus havde selvfølgelig haft sin egen tid i hæren, selvom hans primære gang var blandt præsteskabet.
Alexander var lidt mindre elegant i sin redning, og måtte tage det værste fra hagen med hånden og ærmet, men i de mindre formelle selvskab og omgivelser, var der næppe noget forgjort i det.

Rasmus holdt dog opmærksomheden på sig, som han tog den lille flaske frem, og Alexander kunne læne sig en smule tilbage, med et sigende smil.
Nok havde Rasmus afsløret han havde noget med da han ankom, men Alexander var lige så spændt som de andre, på at finde ud af hvad det var. Den unge Isenwald var ikke ubekendt med historierne om den slags stoffer, men han havde nu aldrig holdt sig selvskab der gjorde i det selv - hvert fald ikke mens han var der eller hørte om det.
Rasmus III af Arys

Rasmus III af Arys

Lysets Kriger

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 177 cm

Sunny 18.01.2022 19:07
Han kunne mærke hvordan opmærksomheden var blevet vendt mod ham fuldstændig. Hvis de fulde djævle kunne være lidt mere diskrete ville det være fantastiske. Det var som sådan intet ulovligt, siden han havde selv produceret det, og det var ikke nogle rusmidler der var kendte blandt nogen ordensmagt, da det vitterligt blot lignede medicinkugler. Men der skulle sikkert være nogle byvagter der var lidt for stive i betrækket for at kunne forstå hvad der var sjovt.
"Det er bare noget af den medicin jeg har forsøgt mig med. Alle de patienter der har prøvet det har ikke haft nogle virkninger eller senfølger af hvad jeg har lagt mærke til. Udover at de naturligvis udviste en enorm lykkefølelse i et par timer. Men det er selvfølgelig kun hvis der er noget som kunne have nogens interesse."
Han tog læderpungen med medicinen og stillede den i midten af bordet, så kunne folk selv tage af det, hvis der var nogen der følte behovet for det. Desuden ville det være godt at observere flere der ville indtage medicinen for at se om der var andre effekter end dem han allerede havde observeret. Han var dog meget sikker på at det på ingen måde er farligt.

"Men nu er vi her jo for din skyld Aldamar. Skål!"
Aldamar Leosin af Arys

Aldamar Leosin af Arys

Adelig

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 169 cm

Lux 29.10.2022 14:59
// Jeg vil gerne lidt ned i tråde, og den her er ret gammel. Ville det være okay med jer at lukke den, eller evt. fortsætte uden mig? 
Jeg redigerer det her indlæg med et svar, alt efter hvad i vil (y) 

Det er en god tråd, den er bare lidt 'langt væk' hvis det giver mening? 

-
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1