Alianne_ 04.11.2020 13:13
Jeg tror vi skal passe rigtig meget på med at sammenligne Krystallandet med et online, fuldt offentligt socialt medie. Vi er ikke Instagram eller reddit, hvor alle internettroldene bygger huler.
Vi er et relativt lukket miljø, hvor de fleste af os kender hinanden mere eller mindre personligt.
Hvis nogen begynder at stemple hinanden pga brug af hashtags, er jeg sikker på vi har nogle rigtig dygtige admins og moderatorer, der kan gøre noget ved det. At være bange for den sjove feature og smarte søgemekanisme, hash tags har bragt til, på forhånd, og tænke i hvilke ord der er negativt og positivt ladede andre steder på internettet, virker en anelse overdrevet i min optik.
-------
Mange engelske termer, især når det kommer til hash tags, har fået pålagte meninger og følelser ud fra brugen af dem. Dette værende via sociale medier.
Vi har muligheden jer for at pålægge vores hash tags mening.
Jeg synes "tåkrummende" er et fint, sigende hashtag, hvis det ikke går helt i dunder pinligt. Jeg har ikke selv tråde i den retning så for eksempler må andre lige på banen.
Vi kan også overveje hvilke typer hash tags vi har behov for.
Som nogen allerede har nævnt, har vi nogle grupper som vi gerne vil kunne følge, så #mørket og #lyset kunne være praktisk.
Vi har allerede hashtags til specifikke situationer (kamp, politik, familie) og nogen til tempo i tråden.
Det Que søger lyder mest til at være lidt bredere spektrum af følelser, fx med sørgeligt, eller noget i den stil. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl ^^