Leda Ravn

Leda Ravn

Forfalsker og informationstyv

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 168 cm

Hobbit 11.02.2021 19:45
Leda kiggede, uden at ligge skjult på det, op og ned ad ham, mens armene lå over kors mod hendes bryst. Hun hævede et øjenbryn og skar en let grimasse. ”Nej, det gør du overhovedet ikke” kommenterede hun ærligt og uden omsvøb. Han lignede en der slæbte sine fødder efter sig på lange rejser. Og selvom han ikke så usoigneret eller afpillet ud, var han stadig en vandrer.

Et skævt smil kom frem på Ledas læber. ”Virkelig? Jamen, så få dig anskaffet en, min gode herre” jo hurtigere de kunne komme afsted des bedre, trods hun havde accepteret at skæbnen ville at de nok holdte en pause her til næste morgen. Medmindre han var ivrig efter at komme afsted, så kunne hun godt tage en lang ridt. Lige nu, kunne hun dog godt tænke sig en flaske sødt alkoholisk og en god seng at sove i, før røven blev mishandlet på en saddel igen.
Abraham

Abraham

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 178 cm

Lorgath 03.03.2021 20:19
Abraham brummede lavt som for at bekræfte Ravn i at hun havde ret i sin antagelse. For det havde hun. Men Abraham værdsatte at ordene kom fra hende uden omsvøb, for der var intet værre end folk der pakkede deres holdninger ind så meget at man skulle til at forsøge at aflæse både deres ord og deres ansigter for at finde frem til den reelle sandhed.

"Vil du tage af sted i dag eller i morgen? Jeg kan godt vente... Men jeg kan også sagtens tage af sted i aften. Få timers forskel til eller fra har ikke den store betydning for mig," spurgte han som puffede resten af maden fra sig. Så sulten var han nu engang heller ikke.
Leda Ravn

Leda Ravn

Forfalsker og informationstyv

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 168 cm

Hobbit 13.04.2021 18:48
Hvis han havde forventet at hun var veltalende og ikke mindst, sofistikeret i valget af sine ord, tog han grueligt fejl. Leda var og blev hudløs ærlig, og direkte i alle former og led. Hun kunne sagtens lyve så det rendte af hende, men det var kun hvis der var noget hun skulle opnå. Lige nu, var der ingen grund til at skrue charmen på.

"Kan du få fat i en hest med det samme, er der ingen grund til at vente. Jeg har ingen problemer med at tage et nats ridt, eller for den sags skyld sove i vildmarken." pointerede hun, men løftede alligevel hånden for at få udleveret et glas stærkt. Et lille glas blev også placeret og brændevinen røg ned i svælget. Det holdte hende varm i nattetimerne, og det var at foretrække skulle de bruge hele natten derude.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 6